نحوه استفاده از Antispam Bee برای مسدود کردن نظرات اسپم در وردپرس

آیا در وبلاگ وردپرس خود نظرات اسپم زیادی دریافت می کنید؟ نظرات هرزنامه با رشد وب سایت شما می توانند به یک موضوع بزرگ تبدیل شوند. در این مقاله ، ما نحوه استفاده از پلاگین Antispam Bee را برای مسدود کردن نظرات هرزنامه در وردپرس به اشتراک خواهیم گذاشت.

How to Block Spam Comments in WordPress

چرا باید نظرات هرزنامه را مسدود یا حذف کنید؟ h4>

نظرات هرزنامه در میزبانی وردپرس فضای غیرضروری را اشغال می کنند پایگاه داده بدترین حالت این است که اگر تصادفی نظر هرزنامه را تأیید کنید ، باعث می شود نام تجاری شما بد به نظر برسد.

چندین روش برای جلوگیری از نظرات هرزنامه در وردپرس وجود دارد. با خواندن و حذف تک به تک آنها می توانید این کار را به صورت دستی انجام دهید ، اما این کار ممکن است ساعتها طول بکشد.

Mark Spam Comments

متناوباً ، می توانید با استفاده از پلاگین رایگان Antispam Bee نظرات هرزنامه را بر اساس قوانینی که تنظیم کرده اید به طور خودکار مسدود کنید.

بیایید نگاهی به نحوه مسدود کردن نظرات هرزنامه در وردپرس با پلاگین Antispam Bee بیندازیم.

استفاده از Antispam Bee برای مسدود کردن نظرات هرزنامه h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است که پلاگین Antispam Bee . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال شدن ، باید به صفحه تنظیمات »Antispam Bee در منطقه مدیر وردپرس خود بروید.

Settings Page

در این صفحه ، تنظیمات Antispam Bee را در سه بخش تقسیم می کنید: Antispam Filter ، Advanced Tools و گزینه های بیشتر.

فیلتر آنتی اسپام h4>

تنظیمات فیلتر Antispam تنظیمات اصلی هستند که به شما کمک می کنند نظرات هرزنامه را تشخیص دهید. با این کار می توانید نظرات را قبل از نمایش در پست های وبلاگ یا وب سایت خود فیلتر و بررسی کنید.

این تنظیمات به ترتیب مرتب شده ای انجام می شوند. ما در توضیحات زیر هر یک از تنظیمات را توضیح داده ایم.

Antispam Filters

به مفسران تأیید شده اعتماد کنید

برای تأیید خودکار نظرات مفسران منظم و قابل اعتماد می توانید این گزینه را فعال کنید. این مفسران ممکن است نظرات معتبری ارسال کرده و مکالمه هایی را روی پست های وبلاگ شما ایجاد کنند ، بنابراین افزونه آنها را به یاد می آورد و نظرات آنها را فوراً تأیید می کند.

با یک Gravatar به مفسران اعتماد کنید

این تنظیم به شما امکان می دهد نظرات کاربران با یک تصویر خاص از Gravatar و ارسال نظرات معتبر را تأیید کنید. این روش همان مفسران تأیید شده است ، اما با این تنظیمات افزونه Gravatar سازندگان نظر قابل اعتماد را به یاد می آورد.

زمان نظر را در نظر بگیرید

در صورت فعال بودن ، فیلتر زمان نظر را در نظر می گیرد. این تنظیم توسط نویسنده افزونه برای وبلاگ ها یا وب سایت هایی که از ذخیره صفحه استفاده می کنند توصیه نمی شود.

BBCode هرزنامه است

تنظیمات پیشنهادی برای بررسی نظرات با پیوندهای BBCode (کد تابلوی اعلانات) و علامت گذاری آنها به عنوان هرزنامه است. این قالب پیوندها توسط اسپمرها برای برجسته سازی کلمات و پیوندها بسیار استفاده می شود.

تأیید آدرس IP نظر دهندگان

این افزونه به شما امکان می دهد آدرس های IP مورد استفاده توسط مفسران را برای بررسی اطلاعات شبکه آنها مانند نام میزبان تأیید کنید. این امر در یافتن پیشینه آنلاین نظر دهنده برای تصمیم گیری در مورد مفید بودن یا هرزنامه بودن نظر کمک می کند.

از عبارات منظم استفاده کنید

اگر فعال باشد ، به شما کمک می کند تا نظرات ناخواسته را با مجموعه ای از الگوهای از پیش تعیین شده که برای شناسایی هرزنامه مفید هستند ، پیدا کنید.

در پایگاه داده هرزنامه محلی جستجو کنید

اگر این گزینه را علامت بزنید ، به دنبال محتوای هرزنامه در پایگاه داده سایت شما خواهد بود و سپس با تعیین تنظیمات بیشتر برای هرزنامه ، با آن رفتار می کنید.

استفاده از پایگاه داده عمومی ضد اسپم

این تنظیم با هرزنامه انجمن را متوقف کنید برای شناسایی آدرس های IP اسپمرهای فعال و بررسی سریع تاریخ مفسران. با آدرسهای IP کامل فرستندگان کار می کند ، بنابراین از اظهارنظرهای کشورهای اتحادیه اروپا جلوگیری می شود.

مسدود کردن نظرات کشورهای خاص

برای فیلتر کردن نظرات هرزنامه می توانید لیست کشورهای خاص را اضافه کنید. کدهای ISO لیست سیاه و لیست سفید با این تنظیمات داده می شوند ، بنابراین می توانید به راحتی کدهای کشور را در بخشهای مربوطه اعلام کنید.

Block Comments from Countries

فقط به زبان خاصی اجازه نظر دهید

این تنظیم به شما امکان می دهد زبانی را برای مفسران مشخص کنید ، بنابراین نظرات به زبانهای دیگر مسدود یا حذف می شوند همانطور که بعداً تعریف می کنید.

Allow Comments of a Language

ابزار پیشرفته h4>

در تنظیمات پیشرفته ، می توانید گزینه های دیگری را برای مدیریت ، مسدود کردن و حذف نظرات ناخواسته تنظیم کنید. تنظیمات کمی وجود دارد که به طور پیش فرض فعال هستند اما می توانید در صورت لزوم تغییراتی در این تنظیمات ایجاد کنید.

Advanced Tools

به عنوان هرزنامه علامت گذاری کنید ، حذف نکنید

اگر این تنظیم را فعال کنید ، نظرات هرزنامه را حفظ می کند و تا زمانی که تنظیمات زیر را فعال نکنید ، آنها را حذف نمی کند.

اعلان هرزنامه از طریق ایمیل

اگر این گزینه را فعال کنید ، برای هر نظر هرزنامه یک اعلان ایمیل دریافت خواهید کرد. ما این تنظیم را توصیه نمی کنیم زیرا بسیار سریع بسیار آزار دهنده خواهد بود.

دلیل هرزنامه را ذخیره نکنید

در صورت فعال بودن ، این تنظیم مقادیر مشکوک یک نظر را در یک ستون جداگانه ذخیره نمی کند. این مقادیر مشکوک می توانند پیوندهای قالب بندی شده ، زمان نظر و موارد دیگر باشند.

هرزنامه موجود را پس از X روز حذف کنید

این گزینه مهمی است زیرا به شما امکان می دهد تعداد روزهایی را که پس از آن نظرات هرزنامه به طور خودکار حذف می شوند ، تعیین کنید. این با بسیاری از تنظیمات دیگر مرتبط است که در بالا در مورد حذف نظرات بحث کردیم.

محدود کردن تأیید به نظرات / پینگ ها

این گزینه تعیین می کند که آیا می خواهید نظرات را تأیید کنید یا پیگیری ها. اگر تأیید را به نظرات محدود کنید ، پیگیری ها به طور خودکار حذف می شوند. به همین ترتیب ، اگر تأیید را به پیگیری محدود کنید ، نظرات هرزنامه به طور خودکار از وبلاگ یا وب سایت شما حذف می شوند.

درصورت فعال نبودن این گزینه ، از تنظیمات قبلی پیروی می کند.

حذف نظرات به دلایل ناخواسته

می توانید نظرات خود را به دلایل از قبل تعریف شده هرزنامه حذف کنید. برای حذف خودکار نظرات ناخواسته می توانید دلایل متعددی را از میان گزینه ها انتخاب کنید.

Delete Comments by Spam Reason

این تنظیمات پیشرفته هنگام مرور نظرات در سایت شما زندگی شما را آسان می کند.

گزینه های بیشتر h4>

پس از تنظیمات پیشرفته ، می توانید به گزینه های گزارشگری نگاهی بیندازید تا به روزرسانی های هرزنامه روزانه خود را در قسمت داشبورد مدیریت وردپرس نمایش دهید.

این گزارش ها به شما کمک می کند تا نظرات هرزنامه را به راحتی کنترل کنید ، و همچنین می توانید بین تعداد نظرات مفید و ناخواسته تجزیه و تحلیل کنید.

More Settings

تولید آمار به عنوان ابزارک داشبورد

در صورت فعال بودن ، این تنظیم باعث ایجاد گزارش اسپم در یک ابزارک تعاملی برای داشبورد سرپرست وردپرس شما می شود. این آمار به شما یک نمای کلی درباره نظرات هرزنامه در وبلاگ شما می دهد.

شمارنده هرزنامه در داشبورد

در صورت فعال بودن ، تعداد کل نظرات علامت گذاری شده به عنوان هرزنامه به سبک برجسته ای نمایش داده می شود. اگر در حال حذف نظرات هرزنامه هستید ، همچنین تعداد نظرات حذف شده در یک ستون اضافی را نشان می دهد. برخی از وبلاگ نویسان جدید نگاه کردن به این شماره را پس از ابتدا سرگرم کننده می دانند وبلاگ آنها را شروع کنید .

پیگیری ها / پیوندها را بررسی نکنید

به طور پیش فرض ، این افزونه بررسی همه نظرات ، پیگیری ها و پینگ ها را انجام می دهد. با این تنظیم می توانید از بررسی پیگیریها جلوگیری کنید. در صورت فعال بودن ، پیگیری ها / بازپرداخت ها از هر سایتی به طور خودکار تأیید می شوند.

فرم نظر استفاده شده در خارج از پست ها

این گزینه نظرات مربوط به صفحات بایگانی شما را کنترل می کند.

بعد از اتمام کار ، روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید تا این تنظیمات را در وبلاگ خود اعمال کنید.

این همه است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد نظرات هرزنامه را در وردپرس مسدود کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه متوقف کردن ثبت نام هرزنامه در سایت عضویت وردپرس خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-use-antispam-bee-to-block-spam-comments-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید