نحوه استفاده از وردپرس برای مدیریت اسناد یا مدیریت فایل

از یک بستر وبلاگ نویسی ساده ، وردپرس به یک ابزار قدرتمند CMS تبدیل شده است که مردم از آن به روش های خاص خود استفاده می کنند. پیش از این ، ما به شما نشان دادیم که چگونه می توانید ویرایش مشترک در وردپرس . در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت اسناد استفاده کنید. هدف استفاده از وردپرس به عنوان یک بستر همکاری است که به تیم ها امکان می دهد همزمان روی اسناد کار کنند و مدیریت پرونده ، گردش کار و میزبانی فایل را انجام دهند.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

راه اندازی سیستم مدیریت اسناد خود h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه WP Document Revitions. پس از فعال شدن ، این افزونه یک مورد از فهرست “اسناد” را در نوار کناری مدیر وردپرس شما اضافه می کند. با کلیک بر روی آن به صفحه اسناد منتقل می شوید.

WordPress Document Revisions List View

کار با اسناد h4>

برای افزودن سند جدید ، روی “افزودن سند” کلیک کنید. با این کار می توانید به صفحه افزودن سند جدید بروید که می توانید به این سند عنوان بدهید و آن را در وردپرس بارگذاری کنید. همچنین می توانید از منوی کشویی وضعیت گردش کار حالت گردش کار را انتخاب کنید. به طور پیش فرض شما پیش نویس اولیه ، در حال انجام ، نهایی و تحت بررسی را دارید. شما می توانید مالکیت سند را به وردپرس خود به هر کاربر دیگری اختصاص دهید. وضعیت انتشار پیش فرض یک سند جدید “خصوصی منتشر شده” است ، به این معنی که این سند برای سایر کاربران در سیستم شما در دسترس است. همچنین می توانید یک رمز ورود سند را محافظت کنید یا آن را در قسمت جلوی وب سایت خود در دسترس عموم قرار دهید.

Adding a new document to the document management system

ویرایش های سند WP به کاربران اجازه می دهد تا یک سند را بررسی کنند. سیستم مدیریت اسناد سندی را که بررسی شده قفل می کند. اگر کاربر دیگری بخواهد همان سند را ویرایش کند ، اعلانی را می بیند که کاربر دیگری در حال کار روی سند است و آن را قفل کرده است. با این حال ، اگر کاربر دوم امتیازاتی داشته باشد ، می تواند قفل را لغو کند.

مدیریت نقش کاربر در ویرایش های سند WP h4>

ویرایشهای WP Document از مدیریت کاربر موجود وردپرس شما استفاده می کنند. قابلیت های کاربران در سیستم مدیریت اسناد مانند قابلیت های کاربران در وردپرس به عنوان یک وبلاگ است.

مشارکت کنندگان می توانند اسناد جدیدی ایجاد کنند ، اما نمی توانند اسناد را بارگذاری کنند. همکاران می توانند اسناد منتشر شده را بارگیری کنند. با این حال ، آنها نمی توانند اسناد منتشر شده خصوصی را که توسط کاربران دیگر ایجاد شده است مشاهده کنند.

نویسندگان می توانند اسناد جدیدی ایجاد و بارگذاری کنند. آنها همچنین می توانند اسناد منتشر شده به صورت عمومی را بارگیری و اسناد خود را ویرایش کنند.

ویراستاران می توانند روی همه اسناد کار کنند ، اسناد را حذف کنند و گردش کار را مدیریت کنند. آنها نمی توانند کاربران جدیدی به سیستم اضافه کنند.

سرپرستان می توانند همه وظایف را انجام دهند و همچنین می توانند کاربران جدیدی به سیستم مدیریت اسناد اضافه کنند.

وضعیت گردش کار سند h4>

به طور پیش فرض شما پیش نویس اولیه را دارید ، در حال انجام است ، وضعیت کار نهایی و تحت بررسی است. برای ایجاد حالت های گردش کار جدید یا ویرایش حالت های موجود به اسناد »وضعیت گردش کار بروید. ویرایش های سند WP همچنین با ویرایش جریان بهبود بخشید.

Managing document workflow states

وردپرس به عنوان پلت فرم و WP Document Revitions به عنوان سیستم مدیریت اسناد شما یک گزینه منبع باز برای ابزارهای پرهزینه همکاری فراهم می کند. اکنون نظر شما در مورد استفاده از وردپرس به عنوان یک سیستم مدیریت اسناد را با ما در میان بگذارید؟

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-use-wordpress-for-document-management-or-file-management/.

دیدگاهتان را بنویسید