نحوه استفاده از مدیر وردپرس انگلیسی در یک سایت چندزبانه

اخیراً ، یکی از خوانندگان ما س askedال کرده است: اگر امکان استفاده از قسمت مدیر وردپرس به زبان انگلیسی در سایت چند زبانه وردپرس . وردپرس میلیون ها وب سایت را به زبان های مختلف قدرت می بخشد. در این مقاله ، ما به شما نحوه استفاده از مدیر انگلیسی وردپرس در یک سایت وردپرس غیر انگلیسی را نشان خواهیم داد.

Switching to English WordPress admin area

چرا و چه کسی نیاز به استفاده از مدیر وردپرس انگلیسی دارد؟ h4>

وردپرس به طور کامل در بسیاری از محبوب ترین زبانهای جهان ترجمه شده است. شما می توانید استفاده از وردپرس به زبان خودتان . با این حال ، اگر چند نویسنده و وب سایت چند زبانه ، سپس منطقه مدیر می تواند برای برخی از کاربران شما مسئله ساز شود.

برای همکاری و سازگاری بهتر ، بسیاری از دارندگان سایت ممکن است بخواهند قسمت مدیریت وردپرس خود را به زبان انگلیسی حفظ کنند در حالی که قسمت جلویی را به زبان محلی خود یا یک تنظیمات چند زبانه ارائه می دهند.

اگر مجبور باشید در وب سایت غیر انگلیسی کار کنید ، این راهنما نیز مفید خواهد بود. می توانید به طور موقت زبان مدیر را به انگلیسی تغییر دهید و پس از پایان کار آن را دوباره برگردانید.

حفظ منطقه مدیریت وردپرس انگلیسی h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی مدیر وردپرس انگلیسی افزونه. با فعال شدن ، این پلاگین یک تعویض کننده زبان را در نوار مدیریت وردپرس اضافه می کند.

Switch WordPress admin area to English

نگران نباشید ، ماوس خود را به سوئیچر زبان منتقل کنید ، و این گزینه برای تغییر منطقه مدیر به انگلیسی را نشان می دهد. وقتی روی پیوند “تغییر به انگلیسی” کلیک کنید ، صفحه مدیر به زبان انگلیسی بارگیری می شود.

وقتی می خواهید به زبان مادری برگردید ، می توانید این کار را از همان فهرست انجام دهید.

Switch back to native language

این همه ما امیدواریم که این مقاله به شما کمک کند مدیر وردپرس را به انگلیسی در یک سایت غیر انگلیسی نگه دارید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه افزودن Google Translate در WordPress و چگونه می توان زمینه های آماده وردپرس ترجمه را پیدا کرد .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-use-english-wordpress-admin-on-a-multilingual-site/.

دیدگاهتان را بنویسید