نحوه استفاده از محتوای همسان Google برای نمایش پست های مرتبط در وردپرس

آیا می دانید می توانید از Google AdSense برای نمایش پست های مرتبط در وردپرس نیز استفاده کنید؟ محتوای همسان یک ویژگی Google AdSense است که به شما امکان می دهد پست های مرتبط را در وردپرس نشان دهید و در عین حال با نمایش تبلیغات در کنار آن درآمد کسب کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی از Google Matched Content برای نمایش پست های مرتبط در وردپرس استفاده کنید.

Using Google Matched Content to show related posts in WordPress

محتوای همسان Google AdSense چیست؟ h4>

محتوای همسان Google AdSense یک واحد تبلیغات بومی است که به شما امکان می دهد پست های مرتبط را از وب سایت خود نشان دهید. همچنین شما می توانید با تبلیغات مربوطه که در کنار پست های مرتبط شما نمایش داده می شوند ، از این واحد درآمد کسب کنید.

به نظر می رسد واحد محتوای همسان شده:

Google AdSense Matched Content Unit

شما می توانید ظاهر و احساس ویجت را متناسب با طرح وب سایت خود تنظیم کنید ، و 100٪ پاسخگو است (مناسب برای موبایل).

شاید از خود بپرسید مزایا و معایب استفاده از واحد محتوای همسان Google چیست؟

مزایا:

  • منابع سرور کمتر – به طور پیش فرض ، افزونه های مربوط به پست های WordPress منابع زیادی دارند. با استفاده از ابزارک محتوای همسان از Google ، بار سرور را برای آنها بارگیری می کنید.
  • الگوریتم پست های مرتبط بهتر – الگوریتم پیچیده Google پستی را نشان می دهد که بیشتر مربوط به شخصی است که مشاهده می کند.
  • کسب درآمد – این روش دیگری برای شما برای از وبلاگ خود درآمد کسب کنید .

موارد:

  • طراحی شده توسط آرم – Google پیوند ایجاد شده در واحد محتوای همسان را نمایش می دهد که ممکن است بعضی از آنها جذاب نباشد.

اکنون که دانستید محتوای همسان Google چیست ، بیایید نگاهی به نحوه افزودن آن در سایت وردپرس خود بیاندازیم.

شروع کار با محتوای همسان Google h4>

اولین کاری که باید انجام دهید ثبت نام با برنامه Google AdSense اگر قبلاً چنین کاری نکرده اید.

Google AdSense به شما امکان می دهد ایجاد کنید پول آنلاین از وبلاگ وردپرس خود. شما می توانید راهنمای ما را در مورد نحوه صحیح افزودن Google AdSense در وردپرس برای دستورالعمل های دقیق.

ویژگی محتوای همسان Google برای وب سایت هایی که نیاز خاصی به ترافیک دارند ، در دسترس است.

برای دیدن اینکه آیا وب سایت شما این شرایط را برآورده می کند ، باید از داشبورد Google AdSense خود بازدید کرده و از منوی سمت چپ روی تنظیمات »سایتهای من کلیک کنید.

اگر می توانید گزینه “محتوای همسان” را در آنجا ببینید ، خوب است که ادامه دهید. در غیر این صورت ، سایت یا سایت های شما شرایط محتوای همسان را ندارند.

Matched Content in AdSense

با این گفته ، بیایید ببینیم چگونه به راحتی محتوای همسان Google را برای نمایش پست های مرتبط در WordPress اضافه می کنیم.

افزودن محتوای همسان Google در وردپرس h4>

ابتدا باید وارد حساب Google AdSense خود شوید ، از منوی سمت چپ بر روی تبلیغات من کلیک کنید و سپس بر روی دکمه “تبلیغ جدید” کلیک کنید.

Creating a new ad unit in Google AdSense

بعد ، شما باید “محتوای همسان” را به عنوان نوع تبلیغ خود انتخاب کنید.

Select Google Matched Content

در صفحه بعدی ، پیش نمایش جعبه محتوای همسان خود را با تنظیمات تبلیغ مشاهده خواهید کرد. در سمت راست ، گزینه شخصی سازی تنظیمات واحد را مشاهده خواهید کرد.

همچنین گزینه کسب درآمد از محتوای همسان با تبلیغات را مشاهده خواهید کرد ، بنابراین می توانید درآمد کسب کنید. البته ، شما می توانید تبلیغات را نشان ندهید و فقط برای مطالب مرتبط از محتوای همسان استفاده کنید.

Matched Content unit settings

پس از انجام تنظیمات ، به سادگی بر روی دکمه “ذخیره و دریافت کد” کلیک کنید.

باید کد آگهی خود را کپی کرده و در یک ویرایشگر متنی ساده مانند Notepad یا TextEdit جایگذاری کنید زیرا در مرحله بعدی به آن نیاز خواهید داشت.

نمایش پست های مرتبط با محتوای همسان در وردپرس h4>

م effectiveثرترین مکان برای نمایش پستهای مرتبط ، زیر پستهای فردی شما است. بسیاری از تم های وردپرس از قبل دارای یک منطقه ویجت یا نوار کناری هستند که در زیر محتوای پست و قبل از نظرات ظاهر می شود.

با این وجود ، اگر موضوع شما دارای یک ابزارک در زیر محتوای تک پست نیست ، می توانید با دنبال کردن راهنمای ما در مورد چگونگی افزودن ویجت بعد از پست در هر زمینه وردپرس.

پس از آن ، باید از صفحه Appearance »Widget ها بازدید کرده و ابزارک‘ Custom HTML ’را به قسمت ابزارک after post بکشید. در داخل ابزارک ، باید کد تبلیغات محتوای همسان خود را که در مرحله قبل کپی کرده اید ، جای گذاری کنید.

Add Matched Content code here

برای ذخیره تنظیمات ابزارک فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره کلیک کنید. اکنون می توانید به وب سایت خود مراجعه کنید تا پست های مربوط به محتوای همسان را در عمل مشاهده کنید.

Matched Content preview

اکنون می توانید برای دیدن کادر محتوای همسان ، به وب سایت خود مراجعه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید چگونه می توانید پست های مرتبط با محتوای همسان Google را در وردپرس به راحتی اضافه کنید. اگر به دنبال گزینه پست های مرتبط با وردپرس هستید ، ممکن است بخواهید لیست ما را از پلاگین های بهترین پست های مرتبط برای وردپرس.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-use-google-matched-content-to-show-related-posts-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید