نحوه استفاده از قلم های آیکون در WordPress Post Editor (بدون HTML مورد نیاز)

قلم های نماد نمادهای برداری هستند که به عنوان قلم استفاده می شوند. آنها در بین طراحان وب محبوب هستند زیرا از تصاویر bitmap زیباتر به نظر می رسند. می توان بدون از دست دادن کیفیت ، اندازه آنها را تغییر داد و با استفاده از CSS a > به همین دلیل است که بسیاری از تم های وردپرس از قلم های آیکون استفاده می کنند. از همه مهمتر ، موضوعات پیش فرض بیست سیزده و بیست و چهارده. با این حال برای مبتدیان ، استفاده از فونت های آیکون در سایت های وردپرسی آنها کمی پیچیده است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از قلم های آیکون در ویرایشگر پست وردپرس بدون نوشتن HTML یا CSS استفاده کنید.

Genericons a GPL Licensed open source icon font set

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که WP Visual Icon Fontts . پس از فعال سازی ، برای انتخاب مجموعه قلم نماد ، باید به تنظیمات »قلم های نماد بروید. در حال حاضر ، این افزونه با Font Awesome و قلم های Genericon .

Choose an Icon Font to use with your WordPress theme

بعد از انتخاب قلم ، اکنون می توانید از آن در پست ها ، صفحات وردپرس خود استفاده کنید ، انواع پست های سفارشی ، و حتی در پرونده های قالب تم خود. برای استفاده از قلم های آیکون باید یک پست ایجاد کنید یا ویرایش کنید ، و در کنار دکمه افزودن رسانه دکمه آیکن ها را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی دکمه نمادها ، منوی کشویی تمام نمادهای موجود در مجموعه قلم آیکون باز می شود. با انتخاب یک نماد از این منوی کشویی ، نماد در ویرایشگر پست وارد می شود.

Adding icon fonts in WordPress posts and pages

همچنین می توانید اندازه و رنگ قلم را با استفاده از دکمه های ویرایشگر بصری .

برای استفاده از یک نماد در طرح زمینه خود ، ساده ترین راه برای تولید HTML مورد نیاز این است که یک قلم آیکون را در ویرایشگر پست اضافه کنید و سپس به ویرایشگر متن برای کپی کردن کد HTML. آن را در پرونده های الگوی خود جایی که می خواهید قلم آیکون نمایش داده شود ، جایگذاری کنید.

Copy icon fonts HTML to use in your theme files

برای ایجاد صفحات فرود زیبا در وردپرس بدون استفاده از تصاویر می توان از قلم های نماد استفاده کرد. آنها همچنین می توانند برای برجسته کردن بخشهای مختلف یک مقاله یا پست از فرم طولانی استفاده شوند. این افزونه 369 آیکون با Font Awesome و 62 آیکون با فونت Genericon را برای شما به ارمغان می آورد.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا فونت های جذاب آیکون را در وردپرس اضافه کنید. با گذاشتن یک نظر در زیر نحوه استفاده از فونت های آیکون را در پروژه های وردپرس به ما اطلاع دهید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-use-icon-fonts-in-wordpress-post-editor/.

دیدگاهتان را بنویسید