نحوه استفاده از رسانه های اجتماعی برای تقویت مشترکان ایمیل در وردپرس

آیا می خواهید از رسانه های اجتماعی برای افزایش مشترکان ایمیل خود استفاده کنید؟ اگر برای ساختن لیست ایمیل خود از دنبال کردن شبکه های اجتماعی خود استفاده نمی کنید ، فرصت بزرگی را از دست می دهید. در این مقاله ، ما در مورد اینکه چرا ایمیل و یکپارچه سازی شبکه های اجتماعی برای هر مشاغل بسیار مهم است بحث خواهیم کرد و به شما نشان خواهیم داد که چگونه از رسانه های اجتماعی برای تقویت مشترکان ایمیل در وردپرس استفاده کنید.

Using social media to increase email subscribers

بازاریابی از طریق ایمیل در مقابل رسانه های اجتماعی – کدام یک بهتر است؟ h4>

یکی از متداول ترین سالاتی که از صاحبان مشاغل جدید می پرسیم این است که وقتی صحبت از ایمیل مارکتینگ در مقابل رسانه های اجتماعی ؟

سیستم عامل های رسانه های اجتماعی فرصتی عالی برای تعامل با کاربران شما و مشغول نگه داشتن آنها فراهم می کند. با این وجود ، وقتی صحبت از نامزدی می شود ، هیچ چیزی بر بازاریابی ایمیلی غلبه نمی کند.

اول ، بازاریابی از طریق ایمیل بسیار مقرون به صرفه است . به ازای هر 1 دلار هزینه شده ، بازاریابی از طریق ایمیل 38 دلار درآمد کسب می کند. از طرف دیگر ، کمتر از نیمی از بازاریابان موافقند که رسانه های اجتماعی به طور کلی به آنها بازدهی می دهند.

سیستم عامل های اجتماعی مانند فیس بوک دسترسی شما به پیروان خود را به شدت کنترل می کنند. فقط در مورد 2٪ از طرفداران Facebook خود را مشاهده خواهید کرد به روز رسانی های شما حتی توییت های شما قبل از اینکه توسط توییت های دیگر تحت فشار قرار بگیرند برای مدت کوتاهی در معرض دید کاربر قرار دارند. سیستم عامل های رسانه های اجتماعی همچنین حق مسدود کردن حساب شما را در هر زمان و به هر دلیلی حفظ می کنند.

حتی اگر بازاریابی در شبکه های اجتماعی اکنون برای شما خوب کار کند ، تضمین نمی کند که دوام داشته باشد. وب سایت های رسانه های اجتماعی می آیند و می روند (دیگر هیچ کس از Friendster ، MySpace یا Digg استفاده نمی کند). هنگامی که آنها ناپدید می شوند ، تمام زحماتی که شما برای ایجاد افراد زیر می کشید نیز از بین رفته است.

ایمیل به شما امکان دسترسی مستقیم به مشترکان خود را می دهد. از همه مهمتر ، شما لیست ایمیل خود را در اختیار دارید و هیچ کس نمی تواند کاربران شما را با خود بردارد.

نمی گوییم شما نباید از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ وب سایت خود استفاده کنید. با این حال ، تمرکز شما باید بیشتر بر روی ایجاد یک لیست ایمیل برای اهداف بالاتر بازده سرمایه گذاری و بازاریابی طولانی مدت باشد.

بسیاری از دارندگان وب سایت های موفق به شما خواهند گفت که شروع نکردن لیست ایمیل بزرگترین اشتباهی است که هنگام شروع کار مرتکب شده اند. به مقاله ما در چرا ساختن لیست ایمیل شما امروزه برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع بسیار مهم است.

در مورد اهمیت لیست ایمیل خود متقاعد شده اید؟ بیایید ببینیم که چگونه می توانید از پروفایل های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید تا حتی بیشتر مشترکان ایمیل داشته باشید.

برای شروع ایجاد لیست ایمیل خود به چه مواردی نیاز دارید؟ h4>

برای شروع ساخت لیست ایمیل خود به سه مورد نیاز دارید.

  • یک وب سایت یا وبلاگ
  • یک سرویس بازاریابی از طریق ایمیل
  • نرم افزار تولید سرب

تنظیم هر سه آنها بدون یادگیری هیچ مهارت فنی کاملاً آسان است.

اگر هنوز وب سایت یا وبلاگی ندارید ، راهنمای گام به گام ما را در نحوه راه اندازی وبلاگ .

شما همچنین به یک سرویس ایمیل مارکتینگ نیاز خواهید داشت. این به شما کمک می کند آدرس های ایمیل را جمع آوری کنید ، لیست های ایمیل خود را مدیریت کنید و ایمیل ارسال کنید. مهمتر از همه ، استفاده از سرویس بازاریابی ایمیل به شما کمک می کند تا با قوانین نامه اسپم ایمیل مطابقت داشته باشید و اطمینان حاصل کنید که ایمیل های شما در پوشه هرزنامه قرار ندارند.

ما توصیه می کنیم از تماس دائمی a استفاده کنید > این یکی از بزرگترین و محبوب ترین سرویس های ایمیل مارکتینگ در جهان است. برای توصیه های بیشتر ، به لیست بهترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل برای مشاغل کوچک .

در آخر ، شما به یک نرم افزار تولید سرب مانند OptinMonster نیاز خواهید داشت. این موثرترین روش برای تبدیل بازدید کنندگان وب سایت و دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی به مشترکان ایمیل است. به مطالعه موردی ما چگونه مشترکین ایمیل خود را با OptinMonster 600٪ افزایش دادیم.

پس از راه اندازی وب سایت ، خبرنامه ایمیل و نرم افزار تولید سرب ، می توانید با این تکنیک های ادغام ایمیل و شبکه های اجتماعی شروع به کار کنید.

1 آدرسهای ایمیل را از صفحه فیس بوک خود h4> جمع کنید

اگر یک صفحه فیس بوک موفق داشته باشید ، ممکن است طرفداران زیادی داشته باشید که قبلاً هرگز از وب سایت شما بازدید نکرده اند. یک روش آسان برای تبدیل این طرفداران به مشترکان اضافه کردن یک پیوند برجسته درست به فرم ثبت نام از طریق ایمیل است.

خوشبختانه فیس بوک با معرفی دکمه های فراخوان برای صفحات تجاری این کار را آسان کرده است. این دکمه ها به صورت برجسته در بالای تصویر روی جلد شما نمایش داده می شوند و بدون پیمایش قابل مشاهده هستند.

Call to action button on a Facebook business page

برای افزودن دکمه ثبت نام به صفحه فیس بوک خود ، باید از صفحه فیس بوک خود بازدید کرده و بر روی دکمه آبی افزودن یک دکمه کلیک کنید.

Adding a call to action button

با این کار یک پنجره بازشو با چند گزینه ظاهر می شود. شما باید بر روی برگه ارتباط با ما کلیک کنید و سپس ثبت نام را انتخاب کنید.

در مرحله بعدی ، باید پیوندی به وب سایت خود ارائه دهید که در آن کاربران با کلیک بر روی ثبت نام به آنجا منتقل می شوند.

Add a link to your sign up page

پیوند باید به صفحه ای در وب سایت شما باشد که دارای فرم ثبت نام از طریق ایمیل است. فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات روی دکمه add کلیک کنید.

این همه! بازدیدکنندگان از صفحه فیس بوک شما اکنون یک دکمه برجسته دعوت به عمل را مشاهده می کنند که منجر به ثبت نام در لیست ایمیل شما می شود.

2. از Pixel Retargeting / بازاریابی مجدد فیس بوک h4> استفاده کنید

Facebook retargeting pixel

آیا توجه کرده اید که پس از بازدید از یک وب سایت ، اغلب شروع به دیدن تبلیغات آنها در فیس بوک می کنید؟

این کار هدف گیری مجدد یا بازاریابی مجدد است. آن وب سایت ها از فناوری هدف گیری مجدد فیس بوک استفاده می کنند که معمولاً با نام Facebook Pixel شناخته می شود.

پیکسل هدفگذاری مجدد هیچ چیزی را که برای بازدید کنندگان وب سایت شما قابل مشاهده باشد اضافه نمی کند. این به سادگی یک کوکی مرورگر را برای بازدیدکنندگان شما ارسال می کند ، بنابراین Facebook می تواند آنها را تشخیص دهد.

بازدیدکنندگان وب سایت شما پس از ترک سایت شما و رفتن به فیس بوک ، تبلیغات شما را با هدف خود مشاهده می کنند.

راهنمای گام به گام ما را در مورد چگونگی نصب پیکسل بازاریابی مجدد / بازاریابی مجدد فیس بوک در وردپرس . سپس ، برای بهینه سازی تبلیغات Facebook خود برای .

3 از تبلیغات فیس بوک برای تبلیغ صفحات با پیشنهادات ویژه h4> استفاده کنید

غالباً مردم در دادن آدرس ایمیل خود مردد هستند ، اما هنگامی که به آنها پیشنهاد ارزشی دارید در عوض تمایل بیشتری به اشتراک می گذارند.

به این پیشنهادات ویژه در ازای آدرس های ایمیل ، آهنرباهای سرب . آهنرباهای سربی معمول شامل کتاب های الکترونیکی ، ورق تقلب ، الگوها ، گزارش ها ، کوپن ها و موارد دیگر است. پیشنهاد شما هرچه بیشتر مخاطب خاص باشد ، آدرسهای ایمیل بیشتری دریافت خواهید کرد.

شما می توانید یک صفحه فرود یا یک پست وبلاگ در وب سایت خود ایجاد کنید که دارای آهنربای سرب شما باشد و از یک کمپین OptinMonster برای گرفتن آدرس های ایمیل استفاده کنید. در اینجا راهنمایی در مورد نحوه ایجاد اولین کمپین OptinMonster خود برای ایجاد لیست ایمیل خود .

سپس برای پیشنهاد ویژه رایگان خود در فیس بوک تبلیغاتی ایجاد کنید که به صفحه مقصد شما پیوند دارد. این تکنیک در صورت استفاده مجدد از هدفگذاری فیس بوک از قدرت بیشتری نیز برخوردار است ، زیرا شما در حال تبلیغ برای افرادی هستید که قبلاً به آنچه شما ارائه می دهید علاقه نشان داده اند.

4. پیوندها را به صفحات ثبت نام خود در ویدیوهای YouTube اضافه کنید h4>

Add links to your website in YouTube videos
آیا شما یک کانال YouTube اجرا می کنید؟ شما می توانید با اضافه کردن تماس به عمل و URL ها در ویدیوهای خود با بینندگان خود در ارتباط باشید.

باز هم ، ارائه یک انگیزه برای کاربران برای کلیک بر روی پیوندها هوشمندانه است. بسیاری از بازاریابان آنلاین این کار را با ارائه محتوای پاداش ، مطالب یادگیری ، کوپن و تخفیف های ویژه انجام می دهند.

با مراجعه به مدیر ویدیو خود می توانید به راحتی پیوندی را به ویدیوی خود اضافه کنید. ، سپس بر روی ویرایش »کارت ها» افزودن کارت کلیک کنید. سپس می توانید پیوندی به وب سایت خود اضافه کنید.

پس از ورود کاربر به وب سایت شما ، می توانید از یک صفحه فرود با یک کمپین OptinMonster استفاده کنید تا پیشنهادات هدفمند را به آنها نشان دهد. ویژگی تشخیص ارجاع OptinMonster هدف قرار دادن کمپین شما را آسان می کند تا فقط طرفداران YouTube شما آن را ببینند.

5. کمپین تبلیغاتی توییتر h4> را اجرا کنید

Twitter Ads

Twitter Ads یک بستر اجتماعی دیگر است که می توانید برای تلاش های تولید سرب خود را تقویت کنید.

در واقع ، توییتر حتی به شما امکان می دهد کمپین های تولید سرب را مستقیماً در جریان Tweet کاربر اجرا کنید. به این ترتیب کاربران می توانند بدون اینکه از توییتر خارج شوند ، در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند.

همچنین می توانید از Twitter Ads برای هدایت ترافیک به صفحه فرود وب سایت خود استفاده کنید.

6. ارسالهای قدیمی را با هدفهای هدفمند تبلیغ کنید h4>

Promote old posts

اگر مدتی وبلاگ نویسی کرده اید ، در حال حاضر محتوای زیادی دارید که ممکن است پیروان جدید شما آن را ندیده باشند.

اشتراک پست های قدیمی به شما امکان می دهد محتوای بیشتری را با کاربران خود در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. این باعث افزایش تعامل کاربر در پروفایل های اجتماعی شما می شود ، در عین حال بازدید بیشتری را به وب سایت شما وارد می کند.

می توانید از احیای پست قدیمی استفاده کنید پلاگین برای به اشتراک گذاشتن خودکار پست های قدیمی خود در وب سایت های رسانه های اجتماعی. برای دستورالعمل های دقیق به راهنمای ما در نحوه اشتراک گذاری خودکار پست های وردپرس قدیمی خود .

سپس ، می توانید از optin های هدفمند استفاده کنید که فقط برای بازدیدکنندگانی که روی آن پست های قدیمی کلیک می کنند ، نمایش داده می شود. می توانید از ارتقا content محتوا ، پیشنهادات ویژه ، بارگیری رایگان و غیره

7. برای تولید سرب از تابلوهای Pinterest استفاده کنید h4>

Using Pinterest to increase email subscribers

Pinterest یکی دیگر از پلتفرم های قدرتمند رسانه های اجتماعی است که می توانید از آن برای افزایش اشتراک ایمیل استفاده کنید. مشابه فیس بوک و توییتر ، می توانید به پیروان Pinterest خود ارتقا content محتوا ، کوپن و تخفیف دهید.

همچنین می توانید بارگیری های رایگان مانند کتاب های الکترونیکی ، PDF ، محتوای صوتی یا تصویری را ارائه دهید و دروازه خوش آمدید تا بازدیدکنندگان را فریب دهد تا به محض مراجعه به سایت شما مشترک شوند.

9. از اینفلوئنسرها بخواهید پیوندهای پیشنهادهای ویژه شما را به اشتراک بگذارند h4>

فقط پیشنهادات ویژه خود را محدود به نمایه های اجتماعی خود نکنید. از دوستان ، خانواده و پیروان خود بخواهید تا پیشنهادات ویژه شما را به اشتراک بگذارند.

همچنین می توانید با کاربران با نفوذی که با آنها در ارتباط هستید ارتباط برقرار کنید و از آنها بپرسید که آیا آنها می توانند به شما در گسترش خبر کمک کنند. مردم دوست دارند که کمک کنند ، اما اگر از آنها نخواهید قادر به انجام این کار نیستند.

وقتی پیشنهاد شما توسط تأثیرگذاران پیشنهاد می شود ، ارزش بیشتری پیدا می کند. این باعث می شود کاربران احساس کنند می توانند با اطلاعات خود به شما اعتماد کنند.

در حال حاضر این همه است. امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه از رسانه های اجتماعی برای افزایش مشترکان ایمیل در وردپرس استفاده کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست بهترین پلاگین های رسانه های اجتماعی برای وردپرس را ببینید a > ، و این راهنمای مبتدیان را در نحوه ایجاد لیست ایمیل در WordPress برای نکات بیشتر.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-use-social-media-to-increase-email-subscribers-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید