نحوه استفاده از جمعیت پویای زمینه در وردپرس برای پر کردن خودکار فرم ها

آیا برای پر کردن خودکار فرم ها در وب سایت خود می خواهید از جمعیت فیلدهای پویا در وردپرس استفاده کنید؟

جمعیت فیلدهای پویا به شما امکان می دهد تا بر اساس انتخاب کاربر ، رشته های پرس و جو یا نوع فیلد ، زمینه های فرم را به طور خودکار پر کنید.

این فرم های شما را هوشمند می کند ، باعث صرفه جویی در وقت کاربران ، ارائه تجربه کاربری بهتر و در نهایت سرعت تکمیل فرم را بهبود می بخشد.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از جمعیت درست پویا در وردپرس برای پر کردن خودکار فرم ها استفاده کنید.

Automatically fill form fields in WordPress with Dynamic field population

جمعیت زمینه پویا چیست؟ h4>

جمعیت فیلدهای پویا تکنیکی است که به دارندگان وب سایت اجازه می دهد تا زمینه های فرم را به طور خودکار بر اساس انتخاب کاربر ، نوع فرم ، رشته های پرس و جو یا منطق شرطی پر کنند.

به عنوان مثال ، یک فروشگاه تجارت الکترونیک می تواند با استفاده از محصولات موجود در WooCommerce یا هر نرم افزار تجارت الکترونیک دیگر.

به همین ترتیب ، یک وب سایت املاک و مستغلات می تواند لیست ها ، نمایندگان ، زمینه های نوع ملک را در انتصابات و فرم های تولید سرب به طور خودکار جمع کند.

کاربران و توسعه دهندگان پیشرفته همچنین می توانند از پارامترهای URL برای پر کردن پویا قسمتهای فرم با استفاده از پیوندهای هوشمند از خبرنامه ایمیل یا سایر تعاملات وب سایت.

با این گفته ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توان به راحتی از جمعیت فیلدهای پویا در وردپرس استفاده کرد.

نحوه استفاده از جمعیت درست پویا در وردپرس h4>

ابتدا کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه WPForms است . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

WPForms بهترین افزونه فرم تماس با وردپرس موجود در بازار. به شما امکان می دهد با استفاده از یک ابزار کشیدن و رها کردن ساده ، فرم های آنلاین را به راحتی ایجاد کنید.

همچنین با جمعیت درست پویا ، منطق شرطی و زمینه های فرم پیشرفته ارائه می شود. در کنار هم ، این ویژگی ها به شما امکان می دهد فرم های هوشمندانه و تعاملی را برای وب سایت خود ایجاد کنید.

توجه: WPForms توسط بنیانگذار WPBeginner ، سید بلخی .

پس از فعال کردن افزونه ، برای وارد کردن کلید مجوز خود باید از صفحه WPForms »تنظیمات بازدید کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب خود در وب سایت WPForms پیدا کنید.

WPForms License key

بعد ، برای ایجاد اولین فرم خود باید از WPForms »افزودن جدید بازدید کنید. از شما خواسته می شود نامی برای فرم خود ارائه دهید و سپس الگویی را برای شروع انتخاب کنید.

Creating a new form

WPForms اکنون فرم شما را با فیلدهای از پیش انتخاب شده بارگیری می کند. می توانید برای ویرایش قسمتهای فرم کلیک کنید یا از ویژگی کشیدن و رها کردن برای انتقال آنها به بالا و پایین استفاده کنید. همچنین می توانید فقط با یک کلیک قسمت های فرم را اضافه و حذف کنید.

بیایید یک قسمت فرم جدید اضافه کنیم تا با گزینه های پویا پر شود.

برای استفاده از گزینه های گزینه های پویا می توانید یک قسمت کشویی ، چند گزینه ای یا یک کادر تأیید به فرم خود اضافه کنید. کافی است روی یک قسمت از ستون سمت چپ کلیک کنید تا آن را به فرم خود اضافه کنید.

Add form fields

بعد ، برای ویرایش قسمت کلیک کنید و سپس منوی Advanced Optins را از ستون سمت چپ گسترش دهید.

Advanced options

از اینجا ، شما باید یک گزینه پویا را در زیر گزینه های پویا انتخاب کنید. WPForms از انواع پست ها و طبقه بندی های ثبت شده در سایت وردپرس شما پشتیبانی می کند. به خاطر این آموزش ، ما نوع پست محصولات را انتخاب می کنیم.

Dynamic choices

WPForms اکنون به صورت خودکار زمینه ها را در پیش نمایش فرم بارگیری و نمایش می دهد.

اکنون می توانید فرم خود را ذخیره کرده و از سازنده فرم خارج شوید.

برای افزودن فرم در یک پست یا صفحه وردپرس ، به سادگی پست یا صفحه ای را که می خواهید آن را اضافه کنید ویرایش کنید.

در صفحه ویرایش پست ، بلوک WPForms را به منطقه ویرایش پست خود اضافه کنید. پس از آن فرم را که قبلا ایجاد کرده اید از فهرست کشویی انتخاب کنید.

Adding WPForms block in WordPress

اکنون می توانید پست یا صفحه خود را ذخیره کرده و از وب سایت خود دیدن کنید تا فرم خود را با مقادیر پویای میدان در عمل مشاهده کنید.

WPForm preview

با استفاده از پارامترهای URL به صورت خودکار قسمتهای فرم را پر کنید h4>

WPForms همچنین به شما امکان می دهد با استفاده از پارامترهای URL فیلدهای فرم را به صورت پویا پر کنید. با این کار می توانید پیوندهای هوشمندی ایجاد کنید که بطور خودکار اطلاعات را به فرم منتقل کرده و آنها را برای ارسال کاربران پر کنید.

ابتدا باید فرم جدیدی ایجاد کنید یا فرم موجود را در WPForms ویرایش کنید. پس از ایجاد فرم خود ، از ستون سمت چپ به برگه تنظیمات بروید و سپس برگه “عمومی” را انتخاب کنید.

در این صفحه ، باید جعبه را فعال کنید تا زمینه زمینه پویا فعال شود.

Enable dynamic fields

اکنون می توانید فرم خود را ذخیره کرده و از سازنده فرم خارج شوید. فرم شما اکنون آماده است تا زمینه های فرم را با استفاده از پارامترهای URL به صورت پویا پر کند.

ایجاد پیوندها با پارامترهای URL

WPForms قسمتهای فرم پویا را که از طریق پارامترهای URL در یک قالب خاص منتقل می شوند ، می پذیرد.

https://example.com/contact/؟wpf15_1= مقدار

بگذارید آن را خراب کنیم.

  • بخشی از URL قبل از علامت سوال “؟” URL صفحه است که فرم شما را دارد. به عنوان مثال ، صفحه فرم تماس شما.
  • ؟ wpf – شروع پارامترهای زمینه فرم WPForm را نشان می دهد.
  • 15 – شناسه فرم شما است
  • _1 – بعد شناسه فیلد را دارید
  • = مقدار – = شروع مقداری را که می خواهید به فرم پس از آن مقدار فیلد واقعی منتقل کنید ، نشان می دهد.

در اینجا مثالی از URL وجود دارد که در آن ما عنوان محصول را به عنوان فیلد متنی به فرم بازخورد منتقل می کنیم.

https://example.com/contact/؟wpf15_2=Vintage٪20Flower٪20Vase

Adding URL to your post

توجه کنید که چگونه ما از٪ 20 برای نشان دادن فاصله بین کلمات در عنوان محصول استفاده کرده ایم.

یافتن شناسه فرم و فیلد در WPForms

برای ایجاد پارامترهای URL ، باید شناسه فرم و زمینه را بدانید. در اینجا نحوه دستیابی به این مقادیر آورده شده است.

به سادگی فرم خود را ویرایش کنید ، و شناسه فرم را در نوار آدرس مرورگر خود مشاهده خواهید کرد.

Finding form ID in WPForms

به همین ترتیب ، برای یافتن شناسه قسمت فرم ، باید فقط برای ویرایش آن کلیک کنید. مشخصات ستون فرم را در ستون سمت چپ همراه با شناسه فیلد در بالا خواهید دید.

Finding the form field ID

حال ، اگر بخواهید مقداری را به یک زیرمجموعه منتقل کنید ، چه می کنید؟

به سادگی پس از شناسه فیلد ، شناسه subfield را در URL خود به این ترتیب اضافه کنید:

https://example.com/contact/؟wpf15_3_city=london

برای جزئیات بیشتر ، به WPForms مراجعه کنید اسناد برنامه نویس که نمونه های بیشتری را برای استفاده از پارامترهای مختلف برای انواع زمینه های فرم نشان می دهد.

اکنون می توانید از این ویژگی در ترکیب با نرم افزار CRM یا خدمات بازاریابی ایمیلی . اکثر سیستم عامل های بازاریابی دارای برچسب های MERGE شخصی شده خود هستند که می توانید در URL هوشمند اضافه کنید تا اطلاعات شخصی را به صورت خودکار در فرم پر کنید.

همچنین می توانید از ویژگی جمعیت پویای زمینه با سایر پلاگین های فرم مانند فرمهای مهیب ، فرم های جاذبه ، و غیره. با این حال ، ما توصیه می کنیم از WPForms استفاده کنید زیرا این کار کل روند را آسان می کند ، و ما به دلیل ساخت محصول آن را به خوبی می شناسیم.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه از جمعیت درست حوزه در وردپرس برای پر کردن خودکار فرم ها استفاده کنید. همچنین ممکن است بخواهید مقاله ما در مورد چگونگی عنوان رها کردن فرم در وردپرس را ردیابی و کاهش دهید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-use-dynamic-field-population-in-wordpress-to-auto-fill-forms/.

دیدگاهتان را بنویسید