نحوه استفاده از برنامه دسکتاپ وردپرس برای وبلاگ خود میزبان خود

آیا می خواهید از برنامه دسکتاپ وردپرس برای وبلاگ WordPress.org که خود میزبان آن است استفاده کنید؟ برنامه دسک تاپ وردپرس به شما امکان می دهد بدون اینکه حواس شما به سایر تب های مرورگر باشد ، به راحتی پست های وبلاگ را بنویسید و ویرایش کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از برنامه دسک تاپ وردپرس برای وبلاگ وردپرس خود-میزبان خود استفاده کنید.

How to use WordPress desktop app for self hosted WordPress site

جوانب مثبت و منفی استفاده از برنامه دسک تاپ وردپرس h4>

برنامه دسک تاپ وردپرس توسط Automattic ایجاد شده است ، شرکتی است که توسط م Mت مولن وگ ، بنیانگذار وردپرس تاسیس شد. همچنین این شرکت پشت JetPack و WordPress.com است. برای جزئیات بیشتر ، به مقاله ما در مورد مقایسه بین WordPress.com vs WordPress.org .

برنامه دسک تاپ وردپرس تجربه کاربری بهبود یافته ای را برای وب سایت های وردپرس خود میزبان ارائه می دهد ، که به ویژه برای کاربرانی که به دنبال ویرایشگر بدون حواس پرتی برای ایجاد محتوا هستند بسیار مناسب است.

با این حال ، دقیقاً مانند هر چیز دیگری در دنیا ، مزایا و معایب خاص خود را دارد.

موافقت ها

در اینجا مزایای استفاده از برنامه دسک تاپ وردپرس در رایانه برای مدیریت وب سایت WordPress.org خود میزبان وجود دارد.

  • یک رابط کاربری خوب برای مدیریت وب سایت شما ارائه می دهد
  • این مطالب شما را سریع همگام سازی می کند و تجربه نوشتن بسیار خوبی را ارائه می دهد
  • برای ایجاد محتوای خود یک منطقه نوشتاری بدون حواس پرتی و تمیز ارائه می دهد
  • به شما امکان می دهد بدون باز کردن مرورگر خود مانند به روزرسانی افزونه ها و پاسخ به نظرات ، کارهای مدیریت وب سایت را انجام دهید.

منفی

در زیر معایبی وجود دارد که باید قبل از استفاده از برنامه دسک تاپ وردپرس برای مدیریت یک سایت وردپرس خود میزبان ، در نظر بگیرید.

  • در حالت آفلاین کار نمی کند. این بدان معناست که شما نمی توانید پست بنویسید و فقط آنها را با استفاده از برنامه دسک تاپ در رایانه خود ذخیره کنید.
  • زمینه های سفارشی ایجاد شده توسط پلاگین ها را در ویرایشگر پست بارگیری نمی کند. به عنوان مثال ، اگر از Yoast SEO استفاده می کنید ، دیگر نمی توانید تنظیمات SEO پست را از برنامه ویرایش کنید.
  • شما را ملزم به نصب پلاگین JetPack و ثبت نام در حساب WordPress.com می کنیم.

با این گفته ، بیایید نگاهی به نحوه استفاده از برنامه دسک تاپ وردپرس برای سایت WordPress.org خود میزبان بیندازیم.

استفاده از برنامه دسکتاپ وردپرس برای وردپرس خود میزبان h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی است افزونه JetPack در وب سایت خود. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، از شما خواسته می شود JetPack را به WordPress.com حساب.

Connect JetPack to WordPress.com

برای ادامه باید روی دکمه “Setup Jetpack” کلیک کنید.

با این کار به وب سایت WordPress.com خواهید رفت. اگر قبلاً یک حساب WordPress.com دارید ، می توانید وارد شوید. متناوباً ، برای ایجاد یک حساب جدید باید روی دکمه ثبت نام کلیک کنید.

Login or sign up for a WordPress.com account

پس از ثبت نام ، به صفحه قیمت گذاری منتقل می شوید. به سادگی به پایین صفحه بروید و روی دکمه “شروع با رایگان” کلیک کنید.

Get free account

WordPress.com اکنون حساب رایگان شما را ایجاد می کند و شما به وب سایت خود هدایت می شوید.

سپس ، باید WordPress Desktop را بارگیری و نصب کنید. برنامه در رایانه خود.

WordPress app login screen

پس از نصب ، برنامه را راه اندازی کرده و راه اندازی کنید. صفحه ورود به سیستم را مشاهده می کنید که برای ورود به آن باید نام کاربری و رمز عبور WordPress.com خود را وارد کنید.

پس از ورود به سیستم ، صفحه خواننده WordPress.com را مشاهده خواهید کرد که در آن می توانید محتوا را کاوش کرده و وبلاگ ها را دنبال کنید. برای مدیریت وب سایت خود ، باید به تب My Sites بروید.

WordPress desktop dashboard

اکنون عنوان وب سایت خود را به همراه سایر بخشهای مدیریت وب سایت در منوی سمت چپ مشاهده خواهید کرد. در ستون سمت راست ، گزارشات ترافیک JetPack را مشاهده خواهید کرد.

با استفاده از نوار مدیر در ستون سمت چپ ، می توانید پست ها ، صفحات و انواع پست های سفارشی . همچنین می توانید با کلیک بر روی دکمه نوشتن در بالا ، یک پست وبلاگ جدید اضافه کنید.

Adding content to your site from the app

منطقه ویرایش محتوا تجربه کاربری بسیار جالبی را ارائه می دهد.

در ستون سمت راست ، تنظیمات پست مانند وضعیت را مشاهده خواهید کرد ، برنامه ریزی پست ، دسته ها و برچسب ها ، تصویر برجسته و موارد دیگر. در سمت چپ ، یک منطقه نوشتاری بدون حواس پرتی با یک ویرایشگر متن غنی دارید.

Writing posts in WordPress desktop app

با کلیک بر روی دکمه “افزودن” در ویرایشگر می توانید عکس و گالری به مقاله خود اضافه کنید. با کلیک روی نماد چرخ دنده در بالا می توانید ستون تنظیمات را ببندید.

اکنون بیایید نگاهی به بخش نظرات بیندازیم.

برنامه دسک تاپ وردپرس به شما امکان می دهد به راحتی نظرات وب سایت خود را مدیریت کنید. می توانید به نظرات پاسخ دهید و همچنین عنوان نظرات در انتظار تعدیل .

managing comments in WordPress desktop app

بخش مضامین در برنامه به شما امکان می دهد مضامین نصب شده در وب سایت خود را مدیریت کنید. همچنین می توانید نصب یک موضوع جدید بدون ترک برنامه.

Managing themes

با این حال ، شما نمی توانید موضوع خود را در داخل برنامه سفارشی کنید. با کلیک بر روی سفارشی کردن ، پنجره سفارشی ساز در وب سایت شما در یک برگه مرورگر جدید باز می شود.

بخش افزونه به شما امکان می دهد افزونه ها را مستقیماً از برنامه نصب ، بارگذاری و فعال کنید.

Manage plugins

این برنامه همچنین شما را از بروزرسانی های افزونه مطلع می کند و می توانید مستقیماً از برنامه آنها را به روز کنید. همچنین می توانید به صورت اختیاری پلاگین های به روزرسانی خودکار که به آنها اعتماد دارید.

Updating plugins from the app

اکنون ، بیایید بخش اشتراک گذاری را مرور کنیم.

در اینجا می توانید افزونه JetPack را به وب سایت های محبوب رسانه های اجتماعی متصل کنید و به طور خودکار پست های جدید را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید .

Enabling social sharing in WordPress.com

اگر می خواهید عنوان نویسندگان و کاربران جدید را به وردپرس اضافه کنید ، سپس می توانید این کار را مستقیماً از قسمت “افراد” در برنامه انجام دهید. این همه کاربران ثبت شده در وب سایت شما و همچنین کاربرانی که وبلاگ شما را با استفاده از ویژگی دنبال کردن JetPack دنبال می کنند نشان می دهد.

managing users via WordPress app

برای دعوت از کاربران جدید می توانید بر روی دکمه افزودن کلیک کرده و برای مشاهده جزئیات آنها و حذف حساب ها در صورت نیاز بر روی حساب های کاربری موجود کلیک کنید.

قسمت تنظیمات داخل برنامه به شما امکان می دهد تنظیمات وردپرس را از برنامه مدیریت کنید. برخی از این تنظیمات مختص برنامه و افزونه JetPack است در حالی که برخی دیگر تنظیمات وردپرس هستند که به طور معمول در قسمت مدیر مدیریت خواهید کرد.

Settings panel in WordPress app

اگر چندین سایت وردپرس را مدیریت می کنید ، می توانید آنها را به برنامه اضافه کرده و از همان داشبورد مدیریت کنید.

هر وب سایت جدیدی که اضافه می کنید باید JetPack را نصب کرده و به همان حساب WordPress.com که در برنامه خود استفاده می کنید متصل باشد. پس از آن می توانید بر روی دکمه add new site در گوشه پایین سمت راست برنامه کلیک کنید تا آنها اضافه شود.

Add new site to WordPress app

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه از برنامه دسک تاپ وردپرس برای وب سایت خود میزبان استفاده کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست بهترین برنامه های موبایل برای مدیریت سایت WrodPress خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-use-the-wordpress-desktop-app-for-your-self-hosted-blog/.

دیدگاهتان را بنویسید