نحوه ارسال ایمیل خوش آمد گویی سفارشی برای کاربران جدید در وردپرس

آیا می خواهید یک ایمیل استقبال سفارشی برای کاربران جدید در وردپرس ارسال کنید؟ اگر اجازه ثبت نام کاربر را در سایت وردپرس خود قرار دهید ، سپس هر کاربر جدید برای تنظیم رمز عبور وردپرس خود ایمیل دریافت می کند.

با این حال ، آنها ایمیل استقبال مناسب مخصوص وب سایت شما را دریافت نمی کنند. به عنوان مثال ، یک پیام ایمیل که آنها را در مورد انجمن شما راهنمایی می کند ، به مراحل بعدی پیوند دارد و غیره.

در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی استقبال سفارشی را برای کاربران جدید وردپرس خود ارسال کنید. ما دو روش را به اشتراک خواهیم گذاشت ، و شما می توانید روشی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد (گزینه شماره 2 را بهتر می پسندیم زیرا قابل اطمینان تر است).

Sending a custom welcome email to new WordPress users

چرا یک ایمیل خوش آمد گویی سفارشی برای کاربران جدید در وردپرس ارسال کنید؟ h4>

به طور پیش فرض ، وردپرس هنگام ورود به سیستم برای کاربران جدید ایمیل ارسال می کند. با این حال ، این ایمیل متناسب با هر فرد سفارشی نیست وب سایت یا > وبلاگ .

در اینجا چند سناریو رایج آورده شده است که یک ایمیل خوش آمد گویی می تواند به شما کمک کند یک فرآیند حمل و نقل مناسب را برای کاربران جدید خود تنظیم کنید:

  • اگر وب سایت عضویت در وردپرس ، در این صورت ممکن است بخواهید به کاربران آموزش دهید که از کجا می توانند تمام مزایای برنامه عضویت خود را پیدا کنند.
  • در وب سایت تجارت الکترونیک ، می توانید کاربران را به سمت محصولاتی که مایل هستند ، تنظیمات حساب آنها یا صفحه سبد خرید هدایت کنید.
  • در وب سایت چند نویسنده ، می توانید نویسندگان جدید را به راهنمای سبک خود هدایت کنید ، از آنها بخواهید پیوندهای زیستی و اجتماعی خود را پر کنند یا نحوه شروع کار را به آنها نشان دهید. لی>

یک ایمیل خوش آمد گویی سفارشی می تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد و اطمینان حاصل کند که کاربران پس از ایجاد حساب کاربری وب سایت شما را فراموش نمی کنند.

با این گفته ، بیایید نگاهی به روشهای مختلف بیندازیم تا به راحتی یک ایمیل خوش آمد گویی سفارشی برای کاربران جدید در WordPress تنظیم کنیم.

روش 1. تنظیم ایمیل خوش آمد گویی سفارشی با استفاده از یک افزونه h4>

این روش آسان تر است اما انعطاف پذیرترین روش نیست. شما می توانید هنگام ثبت نام در وب سایت شما ، فقط یک ایمیل خوش آمد گویی برای آنها ارسال کنید.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه های بهتر برای WP . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای ایجاد ایمیل استقبال سفارشی خود ، باید از صفحه اعلان ها »افزودن موارد جدید بازدید کنید.

Creating new user welcome email in WordPress

ابتدا باید عنوانی برای این اعلان جدید تهیه کنید که به شما کمک کند آن را به راحتی شناسایی کنید.

بعد از آن ، “جدید کاربر – پست الکترونیکی ثبت نام” را در کنار گزینه “اعلان برای” انتخاب کنید. سپس می توانید با وارد کردن موضوع و پیام ایمیل ، یک ایمیل خوش آمد گویی سفارشی بنویسید.

نکته حرفه ای: برای یافتن لیستی از کد کوتاه هایی که می توانید در داخل پیام ایمیل خود استفاده کنید ، روی دکمه یافتن کد کوتاه کلیک کنید. به عنوان مثال ، برای نمایش نام کاربر ، می توانید از کد کوتاه [email_user_display_name] استفاده کنید.

پس از پایان نوشتن ایمیل استقبال سفارشی ، می توانید بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید تا تغییرات خود را ذخیره کنید.

Save your welcome email notification

این افزونه همچنین به شما امکان می دهد تا برای خود اعلان آزمایشی ارسال کنید. فقط روی دکمه “ارسال نامه آزمایشی به من” کلیک کنید و این یک اعلان آزمایشی به آدرس ایمیل موجود در نمایه کاربر شما ارسال می شود.

Send a test email

همچنین می توانید با ایجاد یک حساب کاربری جدید ، ایمیل را تست کنید.

از قابلیت انتقال ایمیل در وردپرس اطمینان حاصل کنید h4>

به طور پیش فرض ، بیشتر میزبانی وردپرس شرکت ها عملکرد نامه را به درستی پیکربندی نشده اند. برای جلوگیری از سو abuse استفاده سرورهایشان ، بسیاری از شرکت های میزبان حتی آن را کاملاً خاموش می کنند.

این بدان معنی است که ایمیل های وردپرس شما به کاربران دسترسی پیدا نمی کند.

نگران نباشید ، یک راه حل آسان وجود دارد.

باید WP Mail SMTP a را نصب و فعال کنید > پلاگین این امکان را به شما می دهد تا از سرور SMTP برای ارسال ایمیل های وردپرس خود استفاده کنید.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در نحوه رفع عدم ارسال ایمیل از طریق وردپرس .

روش 2. ارسال نامه الکترونیکی خوش آمدگویی سفارشی به کاربران جدید از طریق تماس ثابت h4>

روش اول فقط به شما امکان می دهد ایمیل ها را هنگامی که کاربران در وب سایت شما عملیاتی انجام می دهند ارسال کنید. این تا حدودی محدود است و به شما امکان کنترل کامل نمی دهد.

این روش دوم به شما امکان می دهد یک ایمیل خوش آمد گویی ارسال کنید و حتی قیف خوش آمدگویی خود را با چندین ایمیل در حال راه اندازی راه اندازی کنید.

همچنین می توانید به طور منظم با کاربران ارتباط برقرار کنید ، که به شما کمک می کند آنها را به وب سایت خود برگردانید.

برای این بخش ، ما از تماس مداوم که بهترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل برای مشاغل کوچک. همین کار را می توان با سایر ارائه دهندگان خدمات ایمیل مانند نیز انجام داد. SendinBlue ، ConvertKit ، قطره

و موارد دیگر.

ابتدا باید برای یک حساب ثابت تماس بگیرید . پس از ثبت نام ، به صفحه مخاطبین بروید و روی دکمه ایجاد در کنار لیست های ایمیل کلیک کنید.

Creating new email list in Constant Contact

یک لیست ایمیل جایی است که شما تمام آدرس های ایمیل مخاطبین خود را ذخیره می کنید. به سادگی یک نام برای لیست ایمیل خود وارد کنید و روی دکمه “افزودن لیست” کلیک کنید.

Name your email list

در مرحله بعد ، شما باید فرمهای تماس دائمی در وب سایت خود. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

این افزونه به عنوان رابط بین وب سایت شما و تماس دائمی عمل می کند.

پس از فعال شدن ، باید به صفحه فرم تماس با ما »اتصال اکنون مراجعه کرده و بر روی دکمه” اتصال افزونه “کلیک کنید.

Constant Contact connect

با این کار به وب سایت Constant Contact می روید و در آنجا با حساب خود وارد سیستم می شوید تا وب سایت خود را متصل کنید.

پس از اتصال ، باید برای پیکربندی تنظیمات افزونه به صفحه فرم تماس »تنظیمات بروید.

Constant Contact advanced optin

به قسمت Advanced Optin بروید و کادر کنار گزینه “افزودن کادر تأیید به صفحه ثبت نام کاربر وردپرس” را علامت بزنید. پس از آن ، لیست کشویی که قبلاً ایجاد کرده اید را از لیست کشویی کنار گزینه “افزودن مشترکین به” انتخاب کنید.

در زیر آن می توانید پیامی اضافه کنید که کاربران روی صفحه مشاهده کنند.

برای ذخیره تنظیمات افزونه فراموش نکنید که روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید.

اکنون می توانید برای مشاهده عملی آن به صفحه ثبت نام وب سایت وردپرس خود مراجعه کنید. یک کادر تأیید مشاهده خواهید کرد تا کاربران هنگام ثبت نام برای یک حساب در وب سایت شما ، در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند.

Email list sign up with user registration

نکته حرفه ای: شما می توانید یک فرم ثبت نام کاربر کاملاً سفارشی وردپرس ایجاد کنید با راهنمای ما که بصورت یکپارچه با Constant Contact ادغام می شود.

اکنون ، بیایید ایمیل خوش آمد گویی را که کاربران هنگام ورود به سیستم دریافت می کنند ، ایجاد کنیم.

نگران نباشید ، به داشبورد Constant Contact خود رفته و بر روی دکمه “ایجاد” در زیر تب Campaigns کلیک کنید.

Create campaign

ما یک دنباله خودکار ایمیل برای کاربران جدید تنظیم می کنیم. برای انجام این کار ، باید کمپین “Email Automation” را انتخاب کنید.

Select email automation campaign

در صفحه بعد ، برای شروع بر روی دکمه “ایجاد سری خودکار” کلیک کنید.

Create an automated series of welcome emails

در مرحله بعدی از شما خواسته می شود نامی برای این سری خودکار ارائه دهید. از نامی استفاده کنید که به شما کمک می کند بعداً به راحتی این کمپین را شناسایی کنید.

Welcome email funnel name

بعد از آن ، باید یک ماشه را انتخاب کنید. “یک مخاطب به لیست می پیوندد” را از فهرست کشویی انتخاب کنید و سپس کادر کنار لیست نامه الکترونیکی را که قبلاً ایجاد کرده اید ، علامت بزنید.

Choose when to trigger this funnel

برای ادامه بر روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

Constant Contact اکنون مجموعه های خودکار را برای شما تنظیم می کند. در مرحله بعدی ، شما باید زمانی را که می خواهید اولین ایمیل خود را ارسال کنید انتخاب کنید و سپس ایمیل خوش آمد گویی جدید خود را ایجاد کنید.

Select when to send email and create email

تماس دائمی با ده ها الگوی ایمیل طراحی شده حرفه ای برای انتخاب همراه است. می توانید با یکی شروع کنید و سپس از یک سازنده کشیدن و رها کردن برای نوشتن ایمیل خود استفاده کنید.

Compose your email message

پس از پایان کار نوشتن ایمیل خوش آمدگویی ، برای ذخیره و خارج شدن از ویرایشگر ، روی دکمه ادامه کلیک کنید.

اکنون می توانید روی “دکمه فعال سازی” کلیک کنید تا این قیف فعال شود.

تنظیم نامه های بعدی در مجموعه

بهترین بخش در مورد استفاده از Contact Contact و یک قیف ایمیل خوش آمد گویی خودکار این است که می توانید چندین ایمیل تنظیم کنید.

بعد از اولین ایمیل خود ، ممکن است بخواهید عملکرد کاربر را بررسی کنید؟ شاید آنها به كمك كمكی نیاز داشته باشند.

بیایید ایمیل دوم را در این مجموعه تنظیم کنیم.

به سادگی بر روی دکمه “افزودن به مجموعه” کلیک کنید و سپس مدت زمان صبر قبل از ارسال این پیام ایمیل را انتخاب کنید. پس از آن ، بر روی دکمه “ایجاد ایمیل جدید” کلیک کنید تا ایمیل دوم خود را در مجموعه خوش آمد گویی ایجاد کنید.

Second welcome email message

بعد از اتمام ایجاد توالی نامه استقبال خود ، روی دکمه فعال سازی کلیک کنید تا این تغییرات اعمال شود.

Activate funnel

Contact Constant اکنون مجموعه استقبال شما را تنظیم می کند و کاربران جدید وردپرس پیام های ایمیل استقبال سفارشی شما را دریافت می کنند.

امیدواریم این راهنما به شما کمک کند تا استقبال سفارشی را برای کاربران جدید در وردپرس ارسال کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در بهترین افزونه های وردپرس و بهترین خدمات تلفنی کسب و کار برای مشاغل کوچک.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-send-a-custom-welcome-email-to-new-users-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید