نحوه اجرای کلاسهای مجازی بصورت آنلاین با وردپرس (ابزارها)

آیا می خواهید یک کلاس مجازی بصورت آنلاین اجرا کنید؟ ایجاد یک کلاس آنلاین مجازی ممکن است خیلی فنی یا گران به نظر برسد. یا شاید اصلاً نمی توانید تصور کنید که آن کار کند.

اما از شنیدن اینکه چند نوع کلاس می تواند مجازی باشد شگفت زده خواهید شد. می توانید کلاس یوگا ، ریاضی معلم برگزار کنید ، به مردم نحوه آشپزی یا تقریباً هر چیز دیگری که فکر کنید را نشان دهید.

خوشبختانه ابزارهای راحتی وجود دارد که به شما امکان می دهد بدون داشتن مهارت فنی خاصی یک کلاس مجازی را بصورت آنلاین اجرا کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک کلاس مجازی راه اندازی کنید و یک کلاس آنلاین را با وردپرس آموزش دهید.

Running a virtual class with WordPress for free

آیا می توانم یک کلاس مجازی برای تجارت خود ایجاد کنم؟ h4>

تقریباً هر چیزی را می توان بصورت آنلاین آموزش داد. فقط موضوع کلاس خود را در نوار جستجوی YouTube تایپ کنید ، و احتمالاً صدها یا هزاران فیلم از افرادی که این مهارت را آموزش می دهند پیدا خواهید کرد.

یک مزیت بزرگ کلاسهای مجازی این است که شما مجبور نیستید بصورت زنده به آنها آموزش دهید. در صورت تمایل می توانید فیلم ها را از قبل ضبط کنید. از این طریق ، مهم نیست که چندین بار تلاش برای توضیح یا نشان دادن چیزی را انجام می دهید.

در چند هفته گذشته ، شاهد کلاسهای غیر حضوری قبلی بوده ایم. از یک عقب نشینی مجازی نوشتاری مجازی تا کلاس فوتبال بچه های شنبه صبح ، مربیان آنلاین شده اند.

گذراندن کلاس به صورت آنلاین می تواند بهترین کاری باشد که برای کسب و کار خود انجام داده اید. به شما امکان می دهد به افراد سراسر دنیا دسترسی پیدا کنید و تعداد افرادی که در کلاس یا استودیوی تناسب اندام شما جای می گیرند محدود نخواهید شد.

این فقط برای کلاسهای بزرگ نیست. شما ممکن است یک سرویس یک به یک مانند تدریس خصوصی ریاضی یا مشاوره شغلی ارائه دهید. بسیاری از مواردی که ما پوشش می دهیم برای شما نیز مفید خواهد بود.

شما می توانید یک کلاس درس آنلاین بدون مهارت های فنی زیاد یا ابزار گران قیمت ایجاد کنید. آنچه شما نیاز دارید در اینجا است.

آنچه برای اجرای آنلاین کلاس خود (کلاس مجازی) نیاز دارید h4>

بنابراین کجا حتی می توانید یک کلاس مجازی راه اندازی کنید؟ چند نکته اساسی وجود دارد که شما باید در جای خود قرار دهید.

برای اجرای کلاس بصورت آنلاین ، به این 3 مورد نیاز دارید:

  • یک وب سایت یا بستر آنلاین برای کلاس شما. این مکانی است که دانش آموزان می توانند محتوای کلاس را پیدا کرده و به آن دسترسی پیدا کنند.
  • راهی برای ثبت نام دانش آموزان در کلاس شما.
  • روشی برای برقراری ارتباط مکرر با دانشجویان از طریق ایمیل.

احتمالاً برخی از این 4 مورد را می خواهید:

  • روشی برای گفتگو و تعامل دانش آموزان با یکدیگر ، مانند یک گروه یا انجمن آنلاین.
  • فقط محتوای ضبط شده توسط اعضا (مانند سمینارهای ویدیویی یا صوتی) که دانشجویان می توانند با سرعت خودشان کار کنند.
  • محتوای ویدئویی زنده با ویژگی هایی مانند نظرسنجی تعاملی ، بازخورد مخاطبان ، اشتراک صفحه و س andالات مخاطبان.
  • افزونه LMS یا سایت عضویت برای مدیریت پرداختهای مکرر ، ایجاد محتوای فقط برای اعضا و ایجاد سطوح مختلف کلاس شما.

اگر به نظر می رسد زیاد نگران نباشید. ما به شما کمک خواهیم کرد تا از ابزارها و سیستم عامل های مناسب برای کلاس مجازی خود تصمیم بگیرید. در اینجا یک طرح کلی سریع وجود دارد که می توانید برای رفتن مستقیم به بخش خاصی از این مقاله کلیک کنید.

سلب مسئولیت شفافیت: محتوای WPBeginner از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای این پست کلیک کنید ، ممکن است هزینه ارجاع کمی داشته باشیم. لطفاً بدانید که ما فقط محصولی را پیشنهاد می دهیم که از خود استفاده می کنیم و یا اعتقاد داریم برای خوانندگان ما ارزش افزوده دارد. برای جزئیات بیشتر به نحوه تأمین بودجه WPBeginner مراجعه کنید.

ایجاد یک بستر آنلاین برای کلاس شما h4>

برگزاری کلاس آنلاین از طریق یک گروه خصوصی فیس بوک یا یک لیست ایمیل که می توانید به ویدیوهایی که در YouTube پست کرده اید پیوند دهید.

با این حال ، اینها گزینه های خوبی نیستند. به عنوان مثال همه از فیس بوک استفاده نمی کنند. همچنین ، فیس بوک یا یوتیوب می تواند تصمیم بگیرد شما را بدون هیچ تقصیری از خود منع کنید.

یک گزینه جایگزین ثبت نام در سایتی مانند است قابل آموزش این یک گزینه محبوب است ، اما قطعاً رایگان نیست. هزینه ابتدایی ترین بسته آموزشی 29 ماهانه است و شما برای هر دانشجو 5٪ هزینه معامله پرداخت خواهید کرد.

به جای سیستم عامل های شخص ثالث ، توصیه می کنیم برای کلاس خود یک وب سایت ایجاد کنید. روش های زیادی برای انجام این کار وجود دارد ، اما عنوان # 1 سازنده وب سایت در جهان WordPress است. بیش از 35٪ از وب سایت های موجود در اینترنت توسط وردپرس تأمین می شوند.

بهترین قسمت در مورد نرم افزار WordPress کاملا رایگان است. با این حال ، شما به یک نام دامنه و میزبانی وب برای ساخت وب سایت وجود دارد. این مورد برای ساختن هر نوع وب سایتی لازم است.

Bluehost ، یکی از پیشنهادهای وردپرس ارائه دهندگان خدمات میزبانی ، خدمات گسترده ای را به خوانندگان ما ارائه می دهد. شما می توانید برای اولین سال خود فقط با قیمت 2.75 دلار در ماه نام دامنه و میزبانی وب رایگان دریافت کنید. این بیش از 60٪ تخفیف است.

Get برای دریافت اینجا کلیک کنید این معامله Bluehost اختصاصی ←

توجه: اگر به دنبال گزینه Bluehost هستید ، می توانید SiteGround ، یکی دیگر از محبوب میزبانی وردپرس که تخفیف خوبی را برای صاحبان مشاغل کوچک ارائه می دهد.

پس از ثبت نام ، باید وردپرس را نصب کنید . Bluehost انجام می دهد به طور خودکار برای شما انجام می شود و سایر شرکت های میزبان فقط با چند کلیک کار را بسیار آسان می کنند.

پس از نصب وردپرس ، برای آماده سازی کلاس آنلاین خود نیاز به نصب چند افزونه وردپرس دارید. پلاگین ها مانند برنامه هایی برای سایت WordPress شما هستند که به شما امکان می دهند ویژگی های اساسی مانند فرم های تماس ، محدودیت های عضویت و غیره را اضافه کنید.

ما قصد داریم به چند افزونه مهم نگاهی بیندازیم تا به شما در اجرای کلاس آنلاین کمک کنیم.

واداشتن دانش آموزان برای ثبت نام در کلاس شما

به روشی برای ثبت نام دانش آموزان در کلاس خود احتیاج دارید. حتی اگر هزینه کلاس را هم پرداخت نکنید ، می خواهید بدانید که چه تعداد از افراد قصد شرکت در این کلاس را دارند. همچنین ممکن است بخواهید از آنها مقداری اطلاعات بدست آورید.

توصیه می کنیم از افزونه WPForms برای وردپرس استفاده کنید. به شما امکان می دهد فرم های ثبت نام را به راحتی و به راحتی ایجاد کنید. نسخه ساده WPForms است کاملاً رایگان است ، اما ممکن است بخواهید هزینه نسخه Pro WPForms را پرداخت کنید. ، بنابراین می توانید پرداخت ها را با فرم خود ادغام کنید.

پس از نصب یا فعال کردن هر یک از نسخه های افزونه WPForms ، می توانید دستورالعمل های WPForms را به فرم ثبت رویداد را ایجاد کنید .

می توانید الگوی فرم ثبت نام رویداد را به همان اندازه که می خواهید اصلاح کنید. نحوه شکل گیری فرم ثبت نام بسیار ساده برای یک کلاس رایگان به این صورت است:

A simple registration form for an online class, showing name, email, a dropdown asking for level of experience, and a comment box

برقراری ارتباط با دانش آموزان خود در یک کلاس درس مجازی

هر کلاس آنلاین را که برگزار می کنید ، به روشی برای برقراری ارتباط با دانش آموزان خود احتیاج دارید.

حتی اگر فقط یک کلاس یکبار مصرف دارید ، بازهم می خواهید که به دانشجویان یادآوری کنید که این اتفاق می افتد. شما همچنین می خواهید راهی برای پیگیری داشته باشید ، بنابراین اگر کلاس دیگری ایجاد می کنید می توانید به آنها اطلاع دهید.

راه های زیادی وجود دارد که می توانید با دانشجویان خود ارتباط برقرار کنید. به عنوان مثال می توانید برای آنها پیام در Facebook یا WhatsApp ارسال کنید. با این حال ، ما اکیداً توصیه می کنیم از ایمیل استفاده کنید.

چرا؟ زیرا در واقع همه ایمیل دارند. همچنین ، بیشتر افراد عادت دارند هنگام ثبت نام در اینترنت برای انجام کارهای آنلاین ، آدرس ایمیل خود را اعلام کنند. درخواست شماره تلفن همراه یا جزئیات فیس بوک از آنها باعث می شود بسیاری از دانشجویان از ثبت نام منصرف شوند.

استفاده از بازاریابی از طریق ایمیل مهم است. خدمات برای برقراری ارتباط با دانشجویان خود. به این ترتیب می توانید اطمینان داشته باشید که پیام های شما به آنها منتقل می شود. همچنین ، شما هیچ قانون ضد هرزنامه ای را نخواهید پذیرفت.

ما توصیه می کنیم از تماس دائم . آنها یک نسخه آزمایشی رایگان و پشتیبانی عالی ارائه می دهند.

اگر در حال ایجاد سایت عضویت هستید ، توصیه می کنیم از هر دو ConvertKit یا قطره a > برای سرویس ایمیل شما. این ابزارها دارای ویژگیهای پیشرفته اتوماسیون بازاریابی هستند که احتمالاً مفید به نظر می رسند.

اگر بودجه بسیار کمی دارید و به خدمات رایگان ایمیل مارکتینگ نیاز دارید ، این نیز امکان پذیر است. ما توصیه می کنیم به SendinBlue یا MailerLite

.

همه این گزینه ها راه حل های خوب و قابل اعتمادی برای ارسال ایمیل های شخصی شده انبوه برای دانشجویان شما هستند.

اگر از WPForms برای ثبت نام در کلاس استفاده می کنید ، حتی می توانید فرم خود را با سرویس بازاریابی ایمیل خود ادغام کنید. این به این معنی است که دانش آموزان هنگام ورود به سیستم به طور خودکار به لیست ایمیل انتخابی شما اضافه می شوند.

WPForms Lite با تماس مداوم ، و اگر هزینه WPForms Pro را پرداخت می کنید ، می توانید از بین سایر ادغام های بازاریابی ایمیل نیز انتخاب کنید.

Integrating WPForms with an email marketing service

همکاری دانش آموزان و تعاملات گروهی در کلاس مجازی h4>

آیا می خواهید دانش آموزان شما بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند؟ در این صورت ، باید روشی مستقیم و قابل دسترسی برای این کار فراهم کنید.

گزینه های احتمالی زیادی در اینجا وجود دارد. اگر بیشتر یا همه دانشجویان شما در فیس بوک هستند ، پس یک گروه خصوصی فیس بوک می تواند گزینه خوبی باشد. متناوباً ، ممکن است بخواهید یک انجمن در وب سایت خود . توصیه می کنیم از پلاگین bbPress برای این کار استفاده کنید.

گزینه دیگر ایجاد یک سستی کانال برای دانشجویان شما.

اگر دوست دارید دانش آموزان بتوانند به طور زنده با یکدیگر تعامل داشته باشند ، می خواهید نحوه ارائه کلاس های خود را بررسی کنید. بزرگنمایی ، که در یک لحظه به آن خواهیم پرداخت ، یک ابزار عالی است برای کلاسهای ویدیویی زنده تعاملی.

مهم: اگر کلاسی را با هدف کودکان اداره می کنید ، قطعاً اجازه دادن به آنها برای تماس با یکدیگر ایده خوبی نیست. این می تواند مسائل جدی حقوقی ایجاد کند. با این وجود می توانید فضایی را فراهم کنید که والدین دانش آموزان شما بتوانند با یکدیگر تعامل داشته باشند.

ارائه محتوای از پیش ضبط شده برای کلاس های آنلاین

یکی از راه های برگزاری کلاس آنلاین ضبط مطالب زودتر از موعد و افزودن آنها به سایت شما است. اگر درمورد فناوری موجود عصبی هستید یا مطمئن نیستید ، این گزینه خوبی است.

اگر ویدیویی از خود ضبط کنید ، به وب کم نیاز خواهید داشت. همچنین به میکروفون نیاز خواهید داشت. توصیه های میکروفون ما را می توانید در مقاله ما درباره نحوه شروع پادکست .

اگر بودجه بسیار کمی دارید ، می توانید از میکروفون و وب کم داخلی رایانه خود استفاده کنید. با این حال ، تجهیزات با کیفیت بالاتر قطعاً به شما کمک می کنند تا یک کلاس ضبط حرفه ای تر تولید کنید.

همچنین ممکن است بخواهید صفحه خود را ضبط کنید ، شاید برای نشان دادن اسلایدهای PowerPoint. این کار را می توانید با استفاده از نرم افزار تخصصی ضبط صفحه انجام دهید ، یا می توانید یک بزرگنمایی a را اجرا کنید > تماس بگیرید و آن را ضبط کنید. در یک لحظه بیشتر درباره بزرگنمایی خواهیم پرداخت.

محتوای از پیش ضبط شده برای کلاسی که می خواهید بارها و بارها آن را اجرا کنید گزینه بسیار خوبی است. می توانید یک بار آن را ایجاد کنید و تعداد نامحدودی آن را بفروشید. دانشجویان می توانند به راحتی با سرعت خود دوره را بگذرانند.

هنگامی که محتوای خود را در وب سایت خود قرار می دهید ، مهم نیست که خود فیلم های خود را میزبانی کنید. اگر صدها دانشجو می خواهند یک باره آن را تماشا کنند ، این ممکن است وب سایت شما را کند یا حتی خراب کند.

در عوض ، باید از یکی از سایت های رایگان میزبانی ویدئو را توصیه می کنید . به این ترتیب ، می توانید به سادگی ویدیو را در سایت خود جاسازی کنید ، بنابراین دانش آموزان می توانند بدون استفاده از منابع ارزشمند سایت شما ، آن را تماشا کنند.

اگر می خواهید از محتوای خود با رمز عبور محافظت کنید یا آن را فقط به اعضا محدود کنید ، توصیه می کنیم ایجاد سایت عضویت . این همچنین به شما امکان می دهد برای سطوح مختلف دسترسی مقادیر مختلفی را شارژ کنید.

ارائه محتوای زنده در کلاسهای آنلاین

ممکن است بخواهید کلاس خود را به صورت زنده آموزش دهید. این می تواند برای کلاسی که قبلاً به صورت حضوری تدریس می کردید و اکنون بصورت آنلاین شرکت می کنید بسیار خوب باشد.

برای کلاسهای زنده ، ما بزرگنمایی را اکیداً توصیه می کنیم. این ابزاری است که به شما امکان می دهد مکالمه ویدیویی را با هر تعداد نفر که می خواهید میزبانی کنید. این طرح رایگان به شما امکان می دهد به تعداد زیادی ویژگی دسترسی داشته باشید ، با یک محدودیت کلیدی که تماس های شما نمی تواند بیش از 40 دقیقه باشد.

می توانید جلسات را از قبل برنامه ریزی کرده و برای دانشجویان خود دعوت نامه ارسال کنید. آنها می توانند برای ورود به سیستم در رایانه خود روی پیوند خاصی کلیک کنند یا می توانند از برنامه بزرگنمایی در تلفن خود استفاده کنند.

The special URL that allows students to join your class meeting

بزرگنمایی گزینه های مفید زیادی دارد. به عنوان مثال ، می توانید از آن برای به اشتراک گذاشتن صفحه نمایش خود با دانشجویان استفاده کنید. این بدان معنی است که شما می توانید اسلایدهای PowerPoint را نشان دهید یا یک روند آنلاین را نشان دهید.

حتی می توانید از زوم برای ارائه با استفاده از iPad استفاده کنید و سپس می توانید با برنامه معروفیت برای ایجاد یادداشت های تصویری در ادامه کار.

بزرگنمایی به شما امکان می دهد دانشجویان خود را نیز ببینید. اگر بخواهید می توانند با دوربین روشن شماره گیری کنند. آنها همچنین می توانند به صورت زنده با شما صحبت کنند ، اگرچه می توانید آنها را بی صدا کنید!

در حالی که کلاس خود را تدریس می کنید ، به شما توصیه می کنیم که به طور پیش فرض همه را نادیده بگیرید. در پایان می توانید به دانش آموزان اجازه دهید س questionsال کنند.

همچنین یک ویژگی گپ نوشتاری در Zoom وجود دارد که دانش آموزان می توانند از آن برای تعامل با یکدیگر هنگام تدریس استفاده کنند. حتی می توانید از دانش آموزان خود نظرسنجی کنید تا بفهمید بیشتر آنها چه موضوعات اصلی را می خواهید بپوشانید

همچنین می توانید تماس های بزرگنمایی را ضبط کنید. این بدان معناست که شما می توانید یک کلاس زنده به علاوه ضبط هایی را که برای دانشجویانی که نمی توانند به صورت زنده شرکت کنند ارائه دهید.

نسخه پولی Zoom به شما امکان می دهد وبینار نیز اجرا کنید. با استفاده از Zapier می توانید فرم ثبت WPForms و بزرگنمایی خود را ادغام کنید. با این کار می توانید افراد را هنگام ثبت نام در کلاس خود به طور خودکار در وبینار ثبت نام کنید.

Using Zapier to connect WPForms and Zoom

استفاده از LMS یا افزونه سایت عضویت

آیا می خواهید وب سایت خود را به کلاس درس مجازی تبدیل کنید؟ یا شاید می خواهید محتوا را قفل کنید تا مطمئن شوید فقط اعضای پرداخت شده می توانند به آن دسترسی پیدا کنند؟

شما باید هزینه این قابلیت را بپردازید ، اما اگر یک سری کلاس داشته باشید ارزش آن را دارد. استفاده از سایت خود به عنوان یک بستر یادگیری برای کلاسهایی که بیش از چند هفته طول می کشد بسیار مفید است.

به عنوان مثال ، شما ممکن است یک کلاس 12 هفته ای داشته باشید. دانش آموزان به یک روش آسان برای مراجعه به مطالب هفته های گذشته نیاز دارند و اگر همه مطالب را از طریق ایمیل ارسال کنید ، این مشکل خواهد بود.

با یک راه حل LMS (سیستم مدیریت یادگیری) ، حتی می توانید آزمونها و عملکرد دانش آموزان را ارائه دهید. شما به یک LMS نیاز دارید. پلاگین برای وردپرس .

بهترین توصیه ما در اینجا LearnDash است . به شما امکان می دهد تا هر تعداد درس مورد علاقه خود را با دروس ، موضوعات ، آزمونها و دسته ها ایجاد کنید. در صورت تمایل می توانید دروس را برنامه ریزی کنید تا به مرور آزاد شوند.

با LearnDash ، همچنین می توانید برای دانش آموزان خود آزمونها و آزمونها را ارائه دهید. حتی می توانید تکالیفی را تعیین کنید که بتوانید آنها را تأیید و درباره آنها نظر دهید. همچنین به شما امکان می دهد تا تالارهای گفتمان ویژه دوره هایی ایجاد کنید که دانشجویان شما بتوانند در آن تعامل داشته باشند.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در نحوه ایجاد یک دوره آنلاین با وردپرس .

اگر نمی خواهید یک محیط یادگیری کامل داشته باشید ، اما در عوض می خواهید محتوا را در سایت خود قفل کنید؟ می توانید این کار را با عضویت انجام دهید. افزونه سایت .

ما توصیه می کنیم از استفاده کنید به عنوان افزونه سایت عضویت خود ، عضو را فشار دهید . راه اندازی آن آسان است و دارای کنترل های دسترسی قدرتمند است. می توانید دسترسی را نه تنها به پست ها و صفحات بلکه به دسته های خاص ، برچسب ها ، پرونده ها و موارد دیگر محدود کنید.

The MemberPress deal's front page

برای “چکه کردن” محتوا برای دانشجویان خود می توانید از MemberPress استفاده کنید. این بدان معنی است که آنها فقط پس از عضویت در مدت زمان مشخصی به محتوای خاصی دسترسی پیدا می کنند. در صورت تمایل حتی می توانید آن را با LearnDash ادغام کنید.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای نهایی ما در نحوه ایجاد سایت عضویت .

افکار نهایی و بهترین روشها

ما می دانیم که هنگام راه اندازی کلاس مجازی چیزهای زیادی باید در نظر بگیریم. می توانید یک کلاس ساده به صورت رایگان در سایت وردپرس . شما فقط باید هزینه وب سایت خود را پرداخت کنید نام دامنه و میزبانی وب ، که نیازی به هزینه زیادی ندارد.

اطمینان حاصل کنید که از یک سرویس معتبر بازاریابی ایمیل برای برقراری ارتباط با دانشجویان خود استفاده می کنید. ما تماس دائمی را توصیه می کنیم ، که یک دوره آزمایشی رایگان دارد اگر می خواهید یک راه حل کاملا رایگان داشته باشید ، SendinBlue a را امتحان کنید > یا MailerLite . حتی می توانید از ایمیل به عنوان یک روش ساده برای ارائه محتوای کلاس استفاده کنید.

اگر می خواهید در مورد فیلم زنده یا اشتراک گذاری صفحه تدریس کنید ، بزرگنمایی کنید گزینه بسیار خوبی است. سطح رایگان یک مجموعه واقعاً سخاوتمندانه از ویژگی ها را ارائه می دهد.

برای اجرای یک کلاس در حال انجام از طریق وب سایت خود ، می خواهید یک افزونه LMS یا عضویت سایت داشته باشید. ما LearnDash را به عنوان بهترین افزونه LMS توصیه می کنیم ، و MemberPress به عنوان بهترین پلاگین سایت عضویت.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه یک کلاس مجازی را با وردپرس اجرا کنید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در باید برای همه وب سایت ها دارای افزونه های وردپرس باشد.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً مشترک شوید کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/how-to-run-a-virtual-class-for-free-with-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید