نحوه اجرای نام های پاک تصویر در وردپرس

موتورهای جستجو نام فایلهای توصیفی و تمیز را برای تصاویر دوست دارند. نام پرونده ها با نویسه های غیرمعمول می توانند تصاویر را در مرورگرها خراب کنند. اگر تصاویر زیادی را با یک وب سایت غیر انگلیسی بارگیری می کنید یا به کاربران امکان بارگذاری تصاویر را می دهند ، در این صورت امکان اطمینان از پاک کردن نام فایل های تصویری برای هر تصویر وجود ندارد. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه نام فایلهای تمیز تصویر را در وردپرس اعمال کنید. امیدوارم که این به شما کمک کند SEO تصویر سایت خود را بهبود ببخشید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که شما باید انجام دهید نصب و فعال سازی Clean پلاگین Image Filenames . پس از فعال شدن ، به سادگی به رسانه »افزودن موارد جدید بروید و فایلی را با نویسه های برجسته بارگذاری کنید.

به عنوان مثال ، ما سعی کردیم تصویری از زغال اخته را بارگذاری کنیم که در زبان ترکی به آن Çay üzümü گفته می شود و نام پرونده ما "Çay üzümü.jpg" بود .

Filtering an image file and renaming it with a clean image filename

پس از بارگذاری ، این نام پرونده تصویر توسط پلاگین در 'cay-uzumu.jpg' فیلتر شد. همچنان می توانید از نویسه برجسته در توضیحات ، برچسب های alt و عنوان تصویر خود استفاده کنید که به موتورهای جستجو کمک می کند تا تصویر را در صورت استفاده از شخصیت های ترکی واقعی برای جستجوی تصویر پیدا کنند.

متأسفانه این افزونه تصاویر قدیمی شما را به طور خودکار اصلاح نمی کند. بلافاصله بعد از اتمام بارگذاری تصویر عنوان تصویر را فیلتر می کند.

اگر به مشکلی برخوردید ، فراموش نکنید که به راهنمای ما در مورد نحوه رفع مشکلات معمول تصویر در وردپرس .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه نام فایلهای تصویر پاک را در وردپرس اعمال کنید. همچنین ممکن است بخواهید به راهنمای ما در مورد چگونگی سرعت بخشیدن به وردپرس با صرفه جویی تصاویر بهینه شده برای وب .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و Google+ .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-enforce-clean-image-filenames-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید