نحوه اتصال Google Drive به WordPress Media Library شما

آیا می خواهید Google Drive را به کتابخانه رسانه وردپرس خود متصل کنید؟ Google Drive فضای ذخیره سازی ابری رایگان را ارائه می دهد و بسیاری از افراد از آن برای ذخیره عکس ها و اسناد خود استفاده می کنند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه Google Drive را به کتابخانه رسانه وردپرس خود متصل کنید.

Google Drive to WordPress

چرا Google Drive را به کتابخانه رسانه WordPress خود متصل کنید h4>

Google Drive فضای ذخیره سازی ابری رایگان و ارزان زیادی را برای ذخیره پرونده های شما ارائه می دهد. بسیاری از افراد از Google Drive برای ذخیره عکس های خود و به اشتراک گذاشتن پرونده با همکاران ، دوستان و خانواده خود استفاده می کنند.

همچنین به برنامه Google Photos متصل می شود که به طور خودکار از همه عکسهای دستگاه های تلفن همراه شما در حساب Google شما پشتیبان تهیه می کند.

اگر وبلاگ عکاسی ، سپس اتصال Google Drive به کتابخانه رسانه WordPress به شما امکان می دهد عکسهای ذخیره شده در درایو و تلفن خود را وارد کنید.

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه Google Drive را به راحتی به کتابخانه رسانه WordPress خود متصل کنیم.

اتصال Google Drive به WordPress Media Library

اولین کاری که باید انجام دهید این است که رسانه خارجی پلاگین. برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به صفحه تنظیمات »رسانه خارجی بروید.

External Media plugin settings

افزونه External Media به شما امکان می دهد به چندین سرویس ذخیره سازی خارجی متصل شوید. ما نحوه اتصال به Google Drive را به شما نشان خواهیم داد ، اما در صورت تمایل می توانید سایر خدمات را نیز کاوش کنید.

روی برگه Google Drive کلیک کنید و سپس کادر کنار گزینه “Eanble this plugin” را علامت بزنید.

Google Drive Tab

از شما خواسته می شود شناسه مشتری و برنامه خود را وارد کنید که با ایجاد یک پروژه در وب سایت Google Developers به ​​دست ما می رسد.

به Google بروید وب سایت Developers Console و یک پروژه جدید ایجاد کنید.

Create a project

کنسول برنامه نویس پس از ایجاد پروژه ، API Google Picker را فعال می کند. از شما خواسته می شود اعتبارنامه ایجاد کنید.

برای ادامه بر روی دکمه “رفتن به اطلاعات کاربری” کلیک کنید.

Picker API is enabled

در صفحه بعد ، شما می توانید اعتبارنامه های مختلفی ایجاد کنید. ما Client ID می خواهیم ، بنابراین شما باید روی پیوند Client ID کلیک کنید.

Getting credentials

اکنون صفحه ای را مشاهده می کنید که به شما اطلاع می دهد قبل از تولید شناسه مشتری ، باید صفحه رضایت را پیکربندی کنید. برای ادامه روی دکمه پیکربندی صفحه رضایت کلیک کنید.

Continue to configure consent screen

در صفحه بعدی ، باید نام برنامه خود را ارائه دهید و روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

Consent screen setup

این شما را به مرحله بعدی می رساند.

ابتدا باید “برنامه وب” را به عنوان نوع برنامه خود انتخاب کنید. پس از آن نامی برای مشتری ارائه دهید این می تواند هر چیزی باشد که شما بخواهید.

Create client ID

همچنین باید URL سایت وردپرس خود و آدرس oAuth Callback را وارد کنید. می توانید آدرس URL برگشت تماس را از صفحه تنظیمات افزونه در پایین دریافت کنید. به این شکل خواهد بود:

http://www.example.com/index.php؟external_media_plugin=GooglePickerAPI

پس از وارد کردن این اطلاعات ، برای ادامه بر روی دکمه ایجاد کلیک کنید.

این یک پنجره با شناسه مشتری شما ظاهر می شود ، شما باید آن را در صفحه تنظیمات افزونه در سایت وردپرس خود کپی و جایگذاری کنید.

Copy your client ID

کلید دوم مورد نیاز پلاگین شناسه برنامه است. شناسه برنامه شما اولین مجموعه شماره در شناسه مشتری است. اعداد را قبل از خط تیره کپی کرده و در قسمت ID برنامه جایگذاری کنید.

Entering client and app IDs in plugins settings

اکنون باید سایر تنظیمات پلاگین را بررسی کنید تا نیازهای شما را برآورده کند. مطمئن شوید که علامت کادر «فیلتر» را بردارید در غیر این صورت فقط فایلهای ستاره دار شده در Google Drive خود را مشاهده خواهید کرد.

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

شما با موفقیت سایت وردپرس خود را به Google Drive متصل کرده اید.

اکنون می توانید برای ایجاد یک پست جدید یا ویرایش یک پست موجود سر به سر بگذارید. در صفحه ویرایشگر پست ، بر روی دکمه “افزودن رسانه” کلیک کنید تا آپلود کننده رسانه راه اندازی شود.

دکمه “وارد کردن از Google Drive” را در برگه بارگذاری مشاهده خواهید کرد.

Import from Google Drive

با کلیک بر روی آن ، پنجره Google Picker راه اندازی می شود که به شما امکان می دهد فایل ها و پوشه های Google Drive خود را مرور کنید.

Select files you want to import from Google Drive

برای انتخاب آنها ، فقط باید روی پرونده هایی که می خواهید وارد کنید کلیک کنید و سپس روی دکمه “انتخاب” کلیک کنید.

افزونه External Media اکنون این پرونده ها را وارد کرده و در کتابخانه رسانه WordPress شما ذخیره می کند.

اکنون می توانید پرونده ها را به وردپرس خود اضافه کنید پستها و صفحات .

اگر یک سایت وردپرس چند کاربره اجرا کنید ، سایر کاربران می توانند از Google Drive شخصی خود فایل ها را نیز وارد کنند.

پرونده ها به کتابخانه رسانه وردپرس شما وارد می شوند ، بنابراین غیرفعال کردن افزونه در آینده تأثیری در پرونده های وارد شده نخواهد داشت.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند Google Drive را به کتابخانه رسانه وردپرس خود متصل کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما 19+ ابزار Google رایگان که هر وبلاگ نویس وردپرس باید از آن استفاده کند .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-connect-google-drive-to-your-wordpress-media-library/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35