نتایج راه اندازی La Academia de Omar (همراه با فیلم) – گزارش ژانویه 2017

گزارش شماره 45 از نتایج ماهانه وبلاگ.

این ماه ویژه است ، زیرا ما نتایج راه اندازی آکادمی را خطاب قرار می دهیم.

اول از همه ، من می خواهم بگویم که من قصد دارم نتایج این ماه را در ویدئو به طور دقیق تری تجزیه و تحلیل کنم ، اما اساساً تجزیه و تحلیل متمرکز بر:

  1. نتایج فروش: تحلیل اقتصادی و انتظارات.
  2. احساسی که قبلاً در آنجا بوده احساس می شود.
  3. دلایل عدم ثبت نام افراد دیگر.
  4. دوباره ثبت نام دوباره انجام می شود.

صرف نظر از آنچه در ویدیو می بینید ، من می خواهم روی یک چیز تأکید کنم.

عبارتی که بارها توسط کسانی که راه اندازی آکادمی را دنبال کردند و بالاخره برای راه اندازی ثبت نام نکرده اند ، تکرار شده است.

“کمبود وقت”.

یا به این دلیل که آنها در حال حاضر در سازندهای دیگر هستند ، یا به دلیل کارشان یا هر چیز دیگری ، این دلیل بیشترین تکرار هنگام تصمیم گیری برای عدم ورود به سیستم بوده است.

در ویدئوی نکته سوم ، من در این مورد صحبت می کنم ، اما نمی خواهم این فرصت را از دست بدهم چند نکته در مورد بهره وری در قالب متن ، اگر می بینید که این اتفاق برای شما هم می افتد که انجام نمی دهید 24 ساعت شبانه روز کافی هستند.

enero-2017-ok p >

چگونه می توان مولد بود و از هر روز استفاده بهتری کرد؟ h2>

# 1 – اولین چیزهایی که چربی هستند h3>

روز را با سخت ترین کار شروع کنید ، آن را از سر راه بردارید و بقیه روز جریان خواهد داشت. در ابتدای کار در لحظه نشاط و اراده ، سخت ترین کار را انجام خواهید داد ، با اولین تلاش خود و بقیه زمان باقی مانده ، انجام همه کارها راحت تر خواهد بود ، زیرا بر پیچیده ترین و مهمترین کار روز غلبه خواهید کرد و بنابراین دیگر آن فشار را احساس نخواهید کرد.

# 2 – روز را برنامه ریزی کنید. h3>

هنگامی که روز خود را تمام کردید ، برنامه هایی را که باید روز بعد انجام شود برنامه ریزی کنید ، همچنین می توانید آن را در همان روز صبح انجام دهید قبل از شروع به انجام هر کاری اما ممکن است خطر حواس پرتی توسط کارهای دیگر را داشته باشد. اگر یک روز قبل برنامه ریزی کنید ، به این ترتیب وقتی روز شروع می شود ، مثل مرغ بی سر از یک چیز به چیز دیگر نمی روید ، بدون اینکه در مورد اولویت بندی یا اینکه چه چیزی واقعاً شما را به هدفی که می خواهید برسید نزدیک کند ، واضح باشید.

# 3 – از ابزارها استفاده کنید h3>

بسیاری از برنامه ها وجود دارند که باعث می شوند شما حواس پرت نشوید ، برنامه ریزی نکنید ، سریعتر یا کارآمدتر کارها را انجام دهید … شروع به استفاده از فن آوری رایگانی که در نوک انگشتان خود دارید برای استفاده شخصی و حرفه ای کنید که برای شما مفید است بهره وری ، مانند Toggl ، تقویم Google ، Trello ، Evernote

# 4 – به اندازه کافی بخوابید و استراحت کنید. h3>

اگر مثل اینکه شب کتک خورده اید بیدار شوید به هیچ وجه روزتان پربار نخواهد بود. شما باید یک اتاق مناسب برای استراحت و ساعات لازم داشته باشید تا مغز شما بتواند از روز قبل بهبود یابد. البته برنامه استراحت نیز مرتبط است. خوابیدن از 11 شب تا 7 صبح از 2 تا 10 صبح یکسان نیست.

# 5 – عادات سبک زندگی سالم داشته باشید . h3>

بخوانید ، مدیتیشن کنید ، بخوابید ، پیاده روی کنید ، ورزش کنید ، غذای سالم بخورید … همه اینها انرژی حیاتی شما را بهبود می بخشد و با شروع روز شارژ آن را برای شما راحت تر می کند ، که برای بهره وری شما فوق العاده خواهد بود. اگر از قدرت جسمی و / یا ذهنی برخوردار نباشید ، نمی توانید به آنچه پیشنهاد می کنید برسید و با فاصله گرفتن از هدف خود ، راحتتر متفرق می شوید.

# 6 – برای “بد” ها برنامه داشته باشید. h3>

در بسیاری از مواقع بدون اینکه متوجه آن باشیم در شبکه های اجتماعی ، ایمیل وقت تلف می کنیم … بهتر است برنامه ای تنظیم کنید که وظایفی را که به راحتی زمان بیشتری را از ما می گیرند ، از بین ببرید و از دستیابی ما به اهداف خود جلوگیری کنید. p >

# 7 – کار در بلوک . h3>

کارکردن قطعه های چندان مثمر ثمر نیست. 3 ساعت پشت سر هم گذراندن بدون توقف و سپس داشتن یک دوره استراحت طولانی تر ، شما را بی بهره می کند. “تیز کردن تبر” بسیار مهم است. بلوک های زمان کار و استراحت مربوطه را پیشنهاد دهید. به عنوان مثال ، 25 دقیقه پشت سر هم بر روی کار مربوطه و 5 دقیقه مرخصی تمرکز می کنید.

# 8 – یک محیط مناسب . h3>

لازم است مکانی که در آن کار می کنید برای آن مناسب باشد. اگر منطقه کار شما منظم باشد ، تمرکز و بهره وری برای شما راحت تر خواهد بود. علاوه بر این ، موارد غیرضروری ، انواع حواس او را پرت می کند … زیرا احتمال زنگ خوردن تلفن با یک تماس نامناسب ، اطلاع رسانی از شبکه اجتماعی ، واتس اپ … کمتر خواهد شد و تمام آنچه که در پایان روز انجام می شود ، بسیاری از دقایق تلف شده است.

# 9 – موارد ضروری همیشه مهم نیست . h3>

تعداد دفعاتی که با انجام مواردی که ما آنها را فوری می خوانیم ، انجام وظایفی را که ما را به هدف نزدیکتر می کنند متوقف می کنیم … اما آنها چیزی نیستند جز حل کننده “آتش سوزی” های خاص شما باید یاد بگیرید که نه بگویید و آنچه را که واقعاً برای هدف شما مناسب است ، اولویت بندی کنید. اکثر موارد اضطراری چنین شرایط اضطراری نیستند.

# 10 – بیشتر “نه” بگویید . h3>

ما می ترسیم که به بسیاری از پیشنهادها یا حتی وظایفی که باید انجام دهیم “نه” بگوییم زیرا ما عادت به تفویض اختیار نداریم. اگر می خواهید بهره وری بیشتری داشته باشید ، راحت خواهد بود که شروع به ذکر بیشتر آن دو حرف کنید که آزادی بیشتری به شما می دهند. به پیشنهادهایی که شما را از هدف شما دور می کند و آن کارهایی که بهتر است به عهده دیگران باشد ، “نه” بگویید.

# 11 – از قدرت خود استفاده کنید

سطح انرژی در طول روز متفاوت است و همین امر در مورد اراده نیز اتفاق می افتد. البته می توان روزانه روی این کار کار کرد تا باعث بهتر و بهتر شدن آن شود ، اما هر یک از آن روزها بخاطر داشته باشید که صبح بالاتر از بعد از ظهر است ، زیرا با پیشرفت روز نیروهای ما لنگ می زنند. همچنین سعی کنید از لحظات و ساعاتی که به طور خاص در این بازه زمانی بیشترین بازده را دارید استفاده کنید.

امیدوارم این نکات برای شما مفید باشد.

حالا بله ، من اعداد و ویدیو را به شما می سپارم (ضایعاتی ندارد) ?

icon-trophy آمار این ماه: h2>

– بازدید در روز (به طور متوسط): 712

– کل بازدیدها: 22،072

– مشترکان ایمیل: 10.402

– درآمد:

  • فروش خدمات: 0 یورو
  • فروش شرکتهای وابسته: 1400 یورو
  • فروش محصولات غیرمجاز و آموزش: 26221 یورو
  • کل: 27،621 یورو

– هزینه های وبلاگ: 2،514 یورو (شامل پرداخت به شرکت های وابسته و همکاران)

– کل ماهانه: 25.107 یورو

– کل جمع آوری شده در 45 ماه: 149،972 €

estadisticas_Julio_2014estadisticas_febrero_2015 icon-edit مقالات منتشر شده: h3>

ویدئوی این ماه: h2>

بعد ، ما با تجزیه و تحلیل پرتاب در عمق که در ابتدا ذکر کردم ، ادامه می دهیم.

“چیچه” های زیادی وجود دارد زیرا من کمی ، برای خوب و بد آموخته ام.

امیدوارم به شما کمک کند تا آن را در پروژه خود ، نسخه های بعدی یا اینکه چه کسی می تواند شما را تشویق کند که هنگام باز کردن درهای آکادمی با من ثبت نام کنید ، تشویق کنید.

در نظرات شما را می بینیم ، نظر شما چیست؟
یک آغوش بزرگ!

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/estadisticas-enero-2017/

.

دیدگاهتان را بنویسید