میکروبلاگینگ را در وردپرس با Wumblr شروع کنید

دوستان ما در Themify ما را از راه اندازی اولین tumblr خود مانند تم وردپرس به نام Wumblr . در حالی که ما در حال رانندگی آزمایشی این موضوع بودیم ، با ویژگی هایی که این موضوع ارائه می دهد شگفت زده شدیم. این مضمون شامل 9 قالب ارسال مختلف ، 15 ایستگاه از پیش تنظیم رنگی مختلف است که به سفارشی سازی شکل ظاهری هر پست ، 3 طرح بندی ستون متفاوت برای صفحات شما ، 7 پوسته رنگی مختلف برای سایت ، ابزارک های پاورقی ، گالری جعبه سبک و موارد دیگر کمک می کند. p >

قالب های ارسال و طرح رنگ h4>

Wumblr Post Format

برای طبقه بندی پست های خود 9 قالب پست دریافت می کنید که شامل: پیش فرض ، متن ، فیلم ، تصویر ، گالری ، نقل قول ، صوت ، پیوند و وضعیت است. همچنین شما می توانید با انتخاب یکی از 15 رنگی که در رنگ پست ارائه می شود ، به هر پست طرح رنگی خود را بدهید. URL های ویدئو به راحتی جاسازی می شوند ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL ویدیو را به سادگی چسبانده باشید. صدا توسط HTML5 با پشتیبانی مجدد اداره می شود. اگر مرورگر کاربر از HTML 5 استفاده نکند ، پیوند بارگیری را نمایش می دهد.

گزینه طرح بندی ستون 1 ، 2 ، 3

Wumblr Column Layout

شما می توانید طرح ستون را برای سایت خود انتخاب کنید. شما می توانید یک طرح 1 ستون با یک نوار کناری ، 2 طرح ستون بدون نوار کناری ، یا 3 طرح ستون بدون نوار کناری داشته باشید. شما همچنین می توانید ابزارک های پاورقی و تعداد ستون هایی را که می خواهید در آنجا قرار دهید ، داشته باشید. شما می توانید حداکثر 4 ستون پاورقی ابزارک داشته باشید.

پشتیبانی از گالری سبك h4>

Wumblr Gallery Support

در حال ارسال تصویری از سفری که رفته اید؟ یا یک جشن تولد؟ گزینه گالری Lightbox در این زمینه برای آن شگفت انگیز است.

7 پوسته رنگی h4>

Wumblr Color Skins

موضوع دارای 7 پوسته است تا به شما امکان دهد شخصیت خود را از وبلاگ خود منعکس کنید. آیا شما عاشق صورتی هستید؟ خوب اینجا هم یک گزینه است.

Wumblr با قیمت 65 دلار ذکر شده است ، اما اگر قبل از 14 ژانویه 2011 از کوپن “wumblr” استفاده کنید ، می توانید 40٪ از قیمت اصلی تخفیف بگیرید.

این فقط شروع Tumblr است مانند مضامین در وردپرس. پس از اینکه WordPress 3.1 به طور رسمی منتشر شد ، و توسعه دهندگان دسترسی کامل به بازی با قالب های ارسال ، بسیاری از مضامین جدید این سبک را خواهیم دید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/start-microblogging-in-wordpress-with-wumblr/.

دیدگاهتان را بنویسید