میانگین حقوق طراح وب در سال 2020 چیست؟ عمیق فرو رفتن در داده ها

طراحی وب به خالقین پرشور روشی مدرن و منحصر به فرد برای بیان خلاقیت و مهارتهای خود در طراحی بصری ارائه می دهد. این یک حرفه هیجان انگیز است ، به ویژه در این زمان رشد برای زمینه طراحی و توسعه وب.

هر طراح وب به شما می گوید که این شغل فراز و نشیب هایی دارد. اما وقتی کاری باشد که شما واقعاً می خواهید انجام دهید ، این می تواند یک شغل راضی کننده باشد.

اما این س bigال بزرگ وجود دارد: آیا حقوق طراح وب سایت صورت حساب ها را پرداخت می کند؟ اگر تصمیم به جهش در حرفه طراحی وب داشته باشید ، می توانید چه نوع دستمزدی را دریافت کنید؟ پاسخ این است که به عوامل زیادی بستگی دارد.

خواه در حال تبدیل شدن به یک فریلنسر باشید ، موقعیتی تمام وقت را به دست بگیرید یا مشغول به کار شوید با وردپرس ، ما حقوق طراحان وب را از هر سطح تجربه جمع آوری کرده ایم.

حالا بیایید ببینیم ارزش یادگیری را دارد یا نه؟

برای اینکه یک طراح وب باشید به چه مواردی نیاز دارید؟ h2>

قبل از اینکه نگران میزان تولید یک طراح وب باشید ، در مورد شرایط شغلی چطور؟ تا زمانی که آنها را ملاقات نکنید ، به هیچ وجه نمی توانید وارد صنعت شوید.

قبل از اقدام به اولین کار طراحی وب خود ، با این مهارت های اصلی آماده شوید.

اول: آموزش. داشتن مدرک تحصیلی کاملاً ضروری نیست و کارفرمایان به طور فزاینده ای صرفاً براساس تجربه و استعداد استخدام می کنند. هنوز هم ، این یک قمار است ، بنابراین حداقل انتظار دارید که به یک مدرک کاردانی در زمینه طراحی ، فناوری رایانه یا سایر مهارت های مرتبط نیاز داشته باشید. مدرک لیسانس حتی بهتر خواهد بود. راهنمای ما را با بهترین دوره های آنلاین طراحی وب بررسی کنید.

با مدرک یا بدون مدرک ، شما به تجربه نیاز خواهید داشت ، و باید نمونه کارهایی را برای نمایش کارهای قبلی خود ایجاد کنید. نمونه کارهای خوب می تواند به تنهایی شما را استخدام کند.

آخرین ، برای تبدیل شدن به یک طراح وب ، شما به طیف گسترده ای از مهارت ها ، برخی فنی و برخی خلاقانه نیاز خواهید داشت.

  • مهارت های طراحی گرافیکی
  • مهارت در استفاده از ابزارهای طراحی وب (فتوشاپ ، Sketch ، InVision Studio و غیره)
  • برخی از دانش برنامه نویسی جلویی: HTML ، CSS ، جاوا اسکریپت و غیره <. li>
  • کار تیمی و مهارت های ارتباطی
  • درک استانداردهای وب مانند SEO ، قابلیت دسترسی و سایر پروتکل ها.

آیا علاقه مند به تبدیل شدن به یک طراح وب هستید؟ this این را ابتدا بخوانید ⬇️ کلیک کنید به توییت

وظایف روزانه یک طراح وب h3>

به عنوان یک طراح وب ، وظایف شما بسته به میزان فاصله شما از یک پروژه متفاوت خواهد بود. شما ممکن است کل روز کاری را برای تصحیح طرح ها و فریم های سیم برای مشتری و یا دیگران برای کدگذاری کل ماکت ها در HTML صرف کنید.

با یادگیری ابزار تجارت شروع کنید. مجموعه سنتی Adobe (Photoshop ، InDesign ، XD ، Dreamweaver) همان چیزی است که بسیاری از طراحان وب هنوز از آن پیروی می کنند. اگرچه گزینه های ارزان قیمت زیادی وجود دارد. اینها شامل Sketch ، Figma ، InVision Studio ، GIMP ، UXPin و موارد دیگر است.

مهم است که چند زبان برنامه نویسی را نیز انتخاب کنید. HTML ، CSS و JavaScript ضروری است. چارچوب ها و کتابخانه هایی مانند Bootstrap نیز ارزش بررسی دارند. علاوه بر این ، شما می توانید به صورت اختیاری انتخاب زبانهایی مانند PHP ، Python یا Ruby را انتخاب کنید.

خوب است که ابزارها را بدانید ، اما طراحان وب با آنها چه کاری انجام می دهند؟ / p >

اکثر پروژه ها فرآیند مشابهی را دنبال می کنند.

اول: مرحله مفهوم. اینجا مهارتهای ارتباطی است. شما با دیگران کار خواهید کرد تا یک مفهوم وب سایت ، دستورالعمل های پروژه / مارک تجاری و مهلت تعیین شده ارائه دهید. این فقط رئوس مطالب پروژه را ترسیم می کند و ایده های فریبنده ای را ارائه می دهد.

سپس کار واقعی آغاز می شود. شما می توانید طرح های سایت را ترسیم کرده و قاب های مفتولی بسازید تا زمانی که ایده مشخص تری را ارائه دهید. شما ممکن است یک نقشه سایت تهیه کنید تا بهتر بفهمید که چگونه همه چیز چیده شده است.

سپس: ماکتها. اینها ایده های عمیق تری در مورد شکل واقعی وب سایت هستند ، اگرچه هنوز هم ورودی مشتری زیادی خواهید داشت. در اینجا رنگها ، موقعیت ، تایپوگرافی و سایر عناصر طراحی برای کمال.

هنگامی که با کمک برنامه نویسان یک وب سایت فعال دارید ، وقت آن است که آزمایش کنید و به دنبال آن راه اندازی کنید. اطمینان حاصل کنید که همه چیز آنطور که باید کار می کند و هیچ چیز کنار گذاشته نشده است. این روند معمول ایجاد وب سایت در انتهای طراح است.

میانگین حقوق طراح وب h2>

در حالی که عوامل مختلفی تعیین می کند که شما می توانید چه نوع دستمزدی را انتظار داشته باشید – مقدار تجربه ، مهارت یا بستر نرم افزاری – خوب است که از متوسط ​​حقوق بیشتر طراحان اطلاع داشته باشید.

این به شما ایده می دهد که وقتی خود را تاسیس کردید می توانید انتظار داشته باشید چه چیزی را بسازید. همچنین می توانید آن را با متوسط ​​حقوق سایر مشاغل مورد علاقه خود مقایسه کنید و ببینید کدام یک از آنها بهترین پرداخت را دارند. به عنوان مثال ، حقوق برنامه نویس وب از 60 دلار متغیر است. k- 75 هزار دلار در سال.

حقوق طراحی وب چگونه مقایسه می شود؟

با جمع آوری تمام این داده ها ، متوسط ​​حقوق سالانه یک طراح وب حدود 57 هزار دلار خواهد بود.

Average web designer salary متوسط ​​حقوق و دستمزد طراحان وب

این سایت ها مجموعه ای از حقوق خود گزارش شده از طراحان سراسر جهان است. این اطلاعات به اندازه داده های جمع آوری شده توسط دولت رسمی نیست ، اما شما می توانید با برخی از حاشیه های اشتباه نسبتاً دقیق آن را فرض کنید.

در مقایسه با آنچه برنامه نویسان باتجربه کسب می کنند ، این حقوق عالی نیست. اما در حالی که این صنعت برای طراحی وب کمتر از سمت توسعه ارزش قائل است ، شما برای کار خود پنی درست نمی کنید . پس از داشتن درآمد ثابت باید بتوانید دستمزد قابل پرداختی بدست آورید.

این کار در زمینه هنرهای تجسمی نیز بسیار پردرآمد است – بیشتر از طراحان گرافیک ، هنرمندان ، تصویرگران یا عکاسان خواهید ساخت.

طراحی وب در مقابل طراحی UI در مقابل حقوق طراحی UX

طراحی وب و طراحی UI / UX دست به دست هم می دهند. اکثر طراحان اطلاعات کافی در مورد UI برای گذراندن زندگی را دارند ، اما این یک کار به اندازه کافی پیچیده است که می توانید به عنوان شغل حرفه ای روی آن تمرکز کنید. به طراحی UI / UX به عنوان یک فرم تخصصی از طراحی وب فکر کنید.

UI یا رابط کاربری ، طراحان رابط های وب سایت ایجاد می کنند. آنها کسانی هستند که فاصله ، طرح و تعاملات دقیق را در یک سایت کامل می کنند. در حالی که طراحان وب در تصویر کلان ، انتخاب رنگ یا طرح کلی عناصر کار می کنند ، طراحان UI کوچکترین جزئیات را اداره می کنند.

  • Glassdoor : 85 هزار دلار در سال ، با کمترین میزان 59 هزار دلار و بالاترین میزان 128 هزار دلار.
  • Payscale : 64 هزار دلار در سال ، با 44 دلار کم و بالاترین قیمت 92 هزار دلار.
  • در واقع : 87 هزار دلار در سال .

به طور متوسط ​​این مبلغ و حقوق طراح UI 79k دلار در سال دریافت می کنید.

سپس طراحان UX هستند. در حالی که طراحان UI این جزئیات را بهتر نشان می دهند ، وظیفه طراح UX این است که احساس بهتری داشته باشد. آنها اطمینان می یابند که مرور سایت احساس خوبی دارد و انیمیشن ها دقیقاً در لحظه مناسب برای یک تجربه عالی باعث تحریک می شوند

  • Glassdoor : 85 هزار دلار در سال ، با کمترین میزان 59 هزار دلار و بالاترین میزان 128 هزار دلار.
  • Payscale : 74 دلار در سال ، با کمترین 50 دلار و بالاترین قیمت 108 هزار دلار.
  • در واقع : 103 هزار دلار در سال .

محدوده اینجا بسیار متفاوت است ، اما به طور متوسط ​​می توانید 87 هزار دلار در سال درآمد کسب کنید.

آخرین ، طراحان UI / UX به طور مشترک وجود دارد. این دو شغل همپوشانی زیادی دارند ، بنابراین بسیاری از طراحان ترجیح می دهند در هر دو تخصص داشته باشند.

  • Glassdoor : 85 هزار دلار در سال ، با کمترین میزان 59 هزار دلار و بالاترین میزان 128 هزار دلار.
  • در واقع : 87 هزار دلار در سال به 103 هزار دلار در سال.
  • ZipRecruiter : 96 هزار دلار در سال ، با 34 هزار دلار پایین و 150 هزار دلار.

به طور متوسط ​​، این مبلغ 89k دلار در سال برای طراحان UI / UX درآمد دارد.

UI and UX designer salary

حقوق طراح UI و UX

همانطور که مشاهده می کنید ، طراحان UI / UX کمی بیشتر از طراحان وب درآمد کسب می کنند.

این احتمالاً به این دلیل است که یک کار تخصصی تر است که نیاز به تجربه بیشتری دارد و به همین دلیل بیشتر در پروژه های بزرگتر جستجو می شود. هر پروژه ای بزرگ یا کوچک به یک طراح وب نیاز دارد. اما این شغل های بزرگتر و با درآمد بهتر است که چندین طراح از تخصص های مختلف را استخدام می کند.

حقوق طراحی وب با تجربه

سطح تجربه عامل دیگری است که تأثیر زیادی در میزان درآمد شما به عنوان طراح وب خواهد داشت. . تجربه بیشتر به معنای پرداخت بهتر است.

به عنوان یک دوره کم سن ، کمتر از سه سال تجربه خواهید داشت. شما باید بدانید که چگونه طراحی وب به طور کلی کار می کند ، و ممکن است یک یا دو پروژه زیر کمربند خود داشته باشید ، اما کمک هایی برای کمک به شما در تطابق با شرکت انجام می شود.

در مجموع ، طراحان جوان حدود 44 هزار دلار در سال درآمد دارند که بسیار کمتر از متوسط ​​کل طراحان است.

Junior web designer salary

حقوق وب سایت طراح وب

از سوی دیگر سالمندان عموماً 5+ سال تجربه دارند. شما باید بدانید که در آن زمان چه کاری انجام می دهید و قبلاً روی پروژه های زیادی کار کرده اید. این پاداش با حقوق بسیار بیشتر همراه است.

  • Glassdoor : 64 هزار دلار در سال ، کم 46 دلار و بالاترین قیمت 90 هزار دلار.
  • Payscale : 71 دلار در سال ، با کمترین 50 دلار و بالاترین قیمت 98 هزار دلار.
  • ZipRecruiter : 82 دلار در سال ، با کمترین قیمت 42 هزار دلار و بالاترین قیمت 130 هزار دلار.

این مبلغ 72 هزار دلار در سال برای طراحان وب ارشد ، تقریباً 30 هزار دلار بیشتر از جوانان است.

Senior web designer salary حقوق ارشد طراح وب

همانطور که انتظار می رفت ، جوانان مقداری کمتر از میانگین حقوق طراحی وب و سالمندان کمی بیشتر درآمد دارند. این انفجار درآمد اضافی نیست ، اما قطعاً می توانید انتظار داشته باشید که پس از ورود به صنعت درآمد بهتری کسب کنید.

رایگان حقوق و دستمزد طراحی وب

پست های ارشد و ارشد منحصر به موقعیت های حقوق بگیر در شرکت ها هستند. بسیاری از طراحان احتمالی ترجیح می دهند در عوض فریلنسر شوند ، مشتری پیدا کنند و پروژه هایی را با ابتکار عمل خود انجام دهند. انتظار شما چقدر است که آن وقت بدست آورید؟

Freelance web designer salary حقوق و دستمزد طراح وب مستقل
  • Glassdoor : 79 دلار در سال ، با کمترین میزان 58 هزار دلار و بالاترین قیمت 110 هزار دلار.
  • ZipRecruiter : 56 دلار در سال ، با کم 24 دلار و بالاترین 112 هزار دلار.

اطلاعات زیادی وجود ندارد زیرا بسیاری از فریلنسرها حقوق خود را گزارش نمی دهند و دامنه درآمد می تواند بسیار متغیر باشد. اما فریلنسرهای موفق ظاهراً با درآمد 68 هزار دلار در سال بیش از طراحان جوان درآمد کسب می کنند.

اگر در میخ زدن به مشتری عالی باشید ، حقوق شما در واقع می تواند بسیار خوب باشد. مطمئناً به اندازه کار حقوق و دستمزد قابل اعتماد نیست ، اما بسیاری از افراد موفق شده اند از طریق فریلنسر زندگی خود را تأمین کنند.

حقوق و دستمزد طراحان وب وردپرس h3>

طراحان وب وردپرس مهارت های منحصر به فردی برای کار بهتر با سیستم عامل محبوب دارند. شما ممکن است با HTML و CSS کار کنید تا وب سایت هایی را با وردپرس طراحی کنید ، یا حتی مقداری Javascript و PHP را انتخاب کنید تا به یک طراح قالب تبدیل شوید. در اینجا چقدر درآمد کسب خواهید کرد.

  • Glassdoor : 53 هزار دلار در سال ، با کمترین قیمت 38 هزار دلار و بالاترین قیمت 74 هزار دلار.
  • ZipRecruiter : 55 دلار در سال ، با کم 31 دلار و بالاترین قیمت 91 هزار دلار.
  • مقیاس پرداخت : 45 هزار دلار در سال ، کم 33 دلار و بالاترین 64 هزار دلار.

این بدان معنی است که طراحان وردپرس سالانه حدود 51 هزار دلار درآمد کسب می کنند.

WordPress web designer salary دستمزد طراح وب وردپرس

طراحی وب سایت وردپرس زمینه ای تا حدودی اشباع شده است. این یکی از آسانترین سیستم عامل ها برای شروع کار است ، مخصوصاً برای فریلنسرها. اما این به معنای رقابت زیاد است. انتظار نداشته باشید که یک تن درآمد کسب کنید ، مگر اینکه در طراحی و بازاریابی خود استثنایی باشید.

حقوق و دستمزد طراح و توسعه دهنده هیبرید h3>

شما فکر می کنید شخصی که توانایی مدیریت هر جنبه از طراحی وب را دارد کالایی نادر و با ارزش است. برای یک طراح وب که می تواند کد نویسی کند یا یک برنامه نویس که می تواند طراحی کند نیز مهارت زیادی لازم دارد. آنها حتی به دلیل کمیاب بودن در جامعه توسعه وب به عنوان “تک شاخ” شناخته می شوند. اما آیا این حقوق ارزش تلاش را دارد؟

  • Glassdoor : 58 هزار دلار در سال ، با کمترین قیمت 39 هزار دلار و بالاترین قیمت 84 هزار دلار.
  • مقیاس پرداخت : 58k $ / سال ، با 39 دلار پایین و 89 هزار دلار پایین.

حقوق مندرج در اینجا بسیار مشابه بود ، بنابراین می توانید میانگین حقوق 58k دلار در سال را در نظر بگیرید.

Hybrid designer developer salary حقوق و دستمزد توسعه دهنده طراح ترکیبی

طراحان و توسعه دهندگان ترکیبی قطعاً درآمد متوسطی بالاتر دارند ، اما برای دو برابر کار ، حقوق شما دو برابر نمی شود. اگر از ساختن وب سایت های کوچک توسط خودتان لذت می برید ، این ممکن است شغلی باشد که ارزش پیگیری آن را دارد ، اما در بیشتر اوقات دارایی های اضافی شما بی استفاده می شوند.

به هر حال بسیاری از افراد ترجیح می دهند طراح و توسعه دهنده جداگانه استخدام کنند. و در پروژه های بزرگتر ، به هیچ وجه نمی توانید همه چیز را به تنهایی مدیریت کنید.

گرچه این می تواند به شما به عنوان یک طراح کمک کند تا بدانید چگونه توسعه دهندگان از پس کارها برمی آیند و همچنین به شما امکان می دهد ایده های خود را سریعتر اجرا کنید ، اما احتمالاً بهتر است به یکی یا دیگری پایبند باشید.

با وجود این ، داشتن برخی از توانایی های رمزگذاری با زبان های جلویی مانند Javascript ، CSS و HTML بسیار مطلوب است و می تواند شانس استخدام شما را افزایش دهد.

دستمزد طراح وب در مقابل وب سازنده h3>

متأسفانه طراحان وب کمتر از برنامه نویسی کمتری دارند. اما تفاوت چقدر بزرگ است؟

به طور متوسط ​​، توسعه دهندگان وب 60k-75k در هر سال ، در حالی که طراحان وب تنها حدود 57k دلار در سال درآمد دارند. اختلاف در اینجا بسیار زیاد است.

علاوه بر این ، عوامل دیگری نیز وجود دارد که باید بررسی شوند. توسعه دهندگان خردسال به طور متوسط ​​55 دلار در سال درآمد دارند در حالی که سالمندان 92 هزار دلار در سال درآمد کسب می کنند. این رقم در مقایسه با 44 هزار دلار در سال و 72 هزار دلار در سال در همان سطح تجربه مشابه برای طراحان است. توسعه دهندگان شروع به تولید بیشتر می کنند و درآمد آنها را سریعتر افزایش می دهند.

آخرین ، توسعه دهندگان وب بصورت آزاد 72k – 75k $ در سال درآمد دارند ، در حالی که طراحان مستقل سالانه 68k $.

برای ایجاد یک وب سایت موفق هر دو به همان اندازه لازم هستند ، پس چرا این اختلاف وجود دارد؟ متأسفانه ، بسیاری از مشاغل خلاق صرفاً پرداخت خوبی ندارند و کارهای طراحی کم ارزش می شوند. برای انصاف ، توسعه دهندگان باید به چندین زبان برنامه نویسی پیچیده تسلط داشته و نحوه استفاده از آنها را بیاموزند. اما هر دو شغل مطمئناً به مهارت زیادی احتیاج دارند.

این بدان معنا نیست که طراحان وب به هیچ وجه چیزی نمی گیرند . هنوز هم می توانید درآمد زیادی کسب کنید ، به خصوص اگر در زمینه های پردرآمد مانند طراحی UI / UX یا طراحی برنامه های تلفن همراه غرق شوید.

اگر از انجام هر یک از کارها راضی باشید ، شاید فقط برای دستمزد بالاتر ارزش توسعه را داشته باشید. اما طراحان به همان اندازه لازم هستند و اگر شغل مورد نظر شما باشد ، دلیلی ندارد که از آن دست بکشید.

آیا شما باید یک طراح وب باشید؟ h2>

با دانستن اینکه توسعه دهندگان درآمد بیشتری کسب می کنند ، ممکن است این سال را بپرسید: آیا طراحی وب شغلی است که می خواهم دنبال کنم؟

در حالی که توسعه دهندگان وب به طور کلی سود بیشتری می برند ، این دلیلی نیست که رویای خود را برای شغل خود کنار بگذارید چیزی که بالقوه ناسازگار است. این دو در فرآیند ایجاد وب سایت کارهای بسیار متفاوتی انجام می دهند.

توسعه دهندگان برای ایجاد پیاده سازی های معقول از یک طرح ، با زبان های برنامه نویسی پیچیده کار می کنند ، در حالی که طراحان با تمرکز بر ایجاد زیبایی عملکردی ، رویکرد بصری تری دارند. طراحان برنامه ریزی را انجام می دهند و توسعه دهندگان نیز از عهده انجام آن بر می آیند.

بسیاری از مهارت های مورد نیاز برای یک طراح یا توسعه دهنده با هم تداخل دارند ، اما بسیاری از کارهای روزمره کاملاً متفاوت است. اگر با برنامه ریزی و یادگیری بصری راحت تر هستید ، تصاویر بزرگ بیش از جزئیات کم ، طراحی وب برای شما مناسب است.

اگر از حقوق و دستمزد راضی نیستید ، تخصص را در نظر بگیرید. طراح وب جک همه کارها معمول است ، نه یک طراح ماهر UX یا طراح موبایل. با محدود کردن و به کمال رساندن مجموعه مهارت های خود می توانید درآمد کسب کنید.

توسعه وب یک صنعت در حال رشد است ، و در صورت وجود توسعه دهندگان ، آنها به طراحان نیاز دارند. اگر این شغل مورد نظر شما باشد ، حقوق منصفانه است و صنعت در حال رشد است. اکنون زمان خوبی برای تبدیل شدن به یک طراح وب است!
قبل از اینکه جهش شغلی بعدی خود را انجام دهید ، بیایید ریاضیات را یاد بگیریم و یاد بگیریم چقدر می توانید انتظار داشته باشید که به عنوان یک طراح وب تولید کنید ? برای توییت کلیک کنید

خلاصه h2>

طراحی وب مطمئناً پردرآمدترین کار در زمینه خود نیست ، اما این بدان معنا نیست که ارزش پیگیری ندارد. شما می توانید از آن یک حرفه عالی بسازید ، به خصوص اگر در زمینه های خاصی مانند طراحی UI / UX دنبال می شوید. هرچه تجربه بیشتری داشته باشید ، درآمد بیشتری نیز خواهید داشت.

طراحان وب به طور متوسط ​​57 هزار دلار در سال درآمد دارند. اگر در مواردی مانند طراحی UI یا سایر سیستم عامل هایی که برای کار انتخاب می کنید متخصص هستید ، تحت تأثیر عواملی مانند موقعیت شما در شرکت قرار می گیرد. با شروع کار احتمالاً درآمد کمتری خواهید داشت ، اما به این زمینه پایبند باشید و مطمئناً می توانید سود بیشتری کسب کنید.

خود را کم فروشی نکنید ، بدانید برای چه نرخی باید کار کنید و بهترین روش ها را بیاموزید برای صنعت شما. اگر می دانید چگونه خود را اعمال کنید ، موفقیت به عنوان یک طراح وب بیش از حد امکان پذیر است.

منبع:
https://kinsta.com/blog/web-designer-salary/.

دیدگاهتان را بنویسید