موارد جدید در وردپرس 4.3

وردپرس 4.3 فقط چند دقیقه پیش منتشر شد. این دومین نسخه مهم وردپرس در سال جاری است. این ویژگی های جدید بسیار خوبی دارد و بسیاری از مشکلات را برطرف می کند. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چه موارد جدیدی در وردپرس 4.3 وجود دارد و کدام ویژگی را باید پس از به روزرسانی سایت خود امتحان کنید.

این یک نسخه مهم است و مگر اینکه در میزبانی وردپرس مدیریت شده ، باید به صورت دستی بروزرسانی را شروع کنید.

مهم: ایجاد کامل پشتیبان گیری از وردپرس قبل از شروع به روزرسانی.

منوها در Customizer

ابزارکها در WordPress به سفارشی ساز اضافه شدند 3.9 ، و منطقی بود که انتظار چنین منوهایی را داشته باشد. اکنون با وردپرس 4.3 ، می توانید منوها را از تنظیم کننده ویرایش ، ایجاد و مدیریت کنید. به سادگی به ظاهر »سفارشی سازی بروید و سپس روی برگه منوها کلیک کنید.

WordPress 4.3 allows you to edit menus in customizer

روش قدیمی افزودن منوهای ناوبری در وردپرس همچنان وجود دارد. با این وجود امید به منوها در سفارشی ساز سفارشی سازی است ، روند ویرایش منوها برای کاربران جدید وردپرس سریعتر و ساده تر می شود.

ویژگی جدید نماد سایت h4>

وردپرس ویژگی افزودن نماد سایت یا favicon . کاربران مجبور بودند به صورت دستی favicon خود را بارگذاری کنند یا از پلاگین ها برای افزودن آنها استفاده کنند. با وردپرس 4.3 می توانید نماد سایت خود را از قسمت مدیریت وردپرس اضافه کنید.

Adding site icon in WordPress 4.3

رمزهای عبور قوی تر به طور پیش فرض h4>

بسیاری از کاربران امنیتی از وردپرس می خواستند که به طور خودکار رمزهای عبور قوی را برای کاربران جدید پیشنهاد کند. وردپرس 4.3 به طور پیش فرض رمزهای عبور قوی تر را پیشنهاد می کند.

هنگامی که یک کاربر درخواست بازنشانی رمز عبور را دارد ، رمز عبور قوی تری را که قبلاً در قسمت تنظیم مجدد رمز عبور پیشنهاد شده است ، مشاهده می کند.

New user interface favors stronger passwords in WordPress

هنگام اضافه کردن کاربر جدید ، وردپرس به جای ارسال رمزهای عبور به صورت متن ساده ، پیوندی برای راه اندازی رمز عبور برای آنها ارسال می کند.

هدف اصلی این تعمیرات اساسی آموزش کاربران و بهبود امنیت رمز عبور در وردپرس است. رایج ترین بهانه برای استفاده نکردن از رمزهای عبور قوی تر این است که به خاطر سپردن آنها دشوار است. اما بهتر است روشهای مدیریت رمزهای عبور برای وردپرس فقط به خاطر سپردن آنها.

پیشرفت ویرایشگر h4>

منطقه ویرایش پست جایی است که بیشتر کاربران وردپرس وقت خود را می گذرانند. اینجا جایی است که شما محتوا ایجاد می کنید و وردپرس با ساده و زیبا ویرایشگر بصری . با این حال ، فشار دادن دکمه به معنی استفاده از ماوس یا صفحه لمسی است که سرعت نوشتن را می شکند.

وردپرس 4.3 دارای میانبرهای متن درون خطی است که هنگام تایپ متن به طور خودکار قالب بندی می شود. حتی نیازی به لمس دکمه های ویرایشگر یا بارگیری مجدد صفحه نیست. تغییرات خود را بلافاصله در ویرایشگر اعمال خواهید کرد.

Editor text patterns in WordPress 4.3

  • با استفاده از * یا – لیست نامرتبی شروع می شود.
  • با استفاده از 1. لیست مرتب شده ای شروع می شود.
  • استفاده از # به h1 تبدیل می شود. ## برای h2 ، ### برای h3 و غیره.
  • با استفاده از> به blockquote تبدیل می شود.

با کلیک روی نماد راهنما در ویرایشگر ویژوال می توانید لیست کامل میانبرها را مشاهده کنید.

Inline shortcuts added to post editor in WordPress 4.3

اضافه شد

نظرات برای صفحات در وردپرس خاموش است h4>

تصور می شود که صفحات در وردپرس دارای محتوای استاتیک غیر زمانی هستند. به راهنمای ما در مورد تفاوت بین پستهای وردپرس در مقابل صفحات . این بدان معناست که در بیشتر سناریوهای استفاده نیازی به روشن کردن نظرات برای صفحات نیست. با این حال ، وردپرس به طور پیش فرض نظرات را برای صفحات فعال کرده است. کاربران باید به صورت دستی نظرات صفحات خود را در وردپرس خاموش کنند.

وردپرس 4.3 این مشکل را برطرف می کند و پس از به روزرسانی به 4.3 ، در هر صفحه جدیدی که ایجاد می کنید ، به طور پیش فرض نظرات غیرفعال می شوند.

Comments will be turned off for Pages by default

بازدیدهای لیست بهبود یافته h4>

پیشرفت های زیادی در زمینه سرپرست در دستگاه های تلفن همراه وجود دارد. هدف از این پیشرفت ها ارائه تجربه کاربری بهتر و سازگار در صفحه های کوچکتر است.

بازدیدهای لیست برای پست ها ، نظرات و رسانه های وردپرسی برای بهتر دیده شدن در دستگاه های تلفن همراه بهبود یافته است. با کلیک بر روی پیکان کنار آن می توانید اطلاعات اضافی مربوط به هر مورد را در جداول پیدا کنید.

Comment lists in WordPress 4.2 and 4.3

بهبود یافته این ابزار را فشار دهید h4>

کار بر روی نسخه جدید فشار داده شده Press This ادامه یافت. در وردپرس 4.3 ، ابزار Press This اکنون دارای ویرایشگر متن و همچنین تصویری است. بسیاری از کاربران وردپرس پیشرفته ، ویرایشگر متن را برای نیازهای خود مفیدتر از ویرایشگر بصری می دانند. این تغییر به آنها امکان می دهد تا به راحتی جابجا شوند.

Press this tool in WordPress 4.3 has text editor support

در بخش بهبودهای هود h4>

به عنوان بخشی از نقشه راه بهبود طبقه بندی ، شرایط مشترک چندین طبقه بندی اکنون تقسیم خواهد شد. ( # 30261 )

یک پرونده الگوی جدید singular.php اکنون به عنوان پیش فرض پیش فرض الگوهای single.php و page.php عمل می کند. ( # 22314 )

اکنون توسعه دهندگان باید تقریباً همیشه یک ستون اصلی را هنگام استفاده از جداول لیست مانند صفحه های ارسال ، صفحات یا کتابخانه رسانه انتخاب کنند. ( # 25408 )

امیدواریم این نمای کلی از موارد جدید در وردپرس 4.3 را پسندیده باشید. ما به خصوص از کنترل های سفارشی سازی بهبود یافته بسیار هیجان زده ایم. از چه چیزی هیجان زده اید؟

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/whats-new-in-wordpress-4-3/.

دیدگاهتان را بنویسید