مقایسه G Suite و Office 365 – کدام یک بهتر است؟

آیا می خواهید بین G Suite و Office 365 برای آدرس ایمیل کسب و کار خود تصمیم بگیرید؟ به دنبال مقایسه Google Apps vs Office 365 هستید تا ببینید کدام یک بهتر است؟ G Suite (پیش از این Google Apps) و Office 365 ایمیل های تجاری و ابزارهای بهره وری حرفه ای را برای همکاری آسان تر ارائه می دهند. در این مقاله ، ما G Suite و Office 365 را با هم مقایسه خواهیم کرد تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام یک برای کسب و کار شما بهتر است.

G Suite vs Office 365 comparison - which one is better?

G Suite و Office 365 چیست و چرا به آنها نیاز دارید؟ h4>

بعد از اینکه ایجاد وب سایت ، مرحله بعدی معمولاً بدست آوردن آدرس ایمیل حرفه ای تجارت .

برخلاف نامه الکترونیکی @ gmail.com یا @ outlook.com ، یک آدرس ایمیل تجارت حرفه ای با نام شرکت شما مارک می شود: name@yourbusiness.com

در حالی که اکثر شرکت های میزبان وردپرس ایمیل تجارت رایگان ارائه می دهند آدرس ، آنها نمی توانند با ابزارهای قدرتمند تجاری که G Suite و Office 365 ارائه می دهند از جمله ایمیل های قابل اعتماد تر ، ذخیره سازی پرونده ، تقویم ، یادداشت ها ، ابزار کنفرانس ویدیویی و غیره رقابت کنند.

G Suite Google شامل Gmail ، Google Drive ، Google Docs ، Sheets ، اسلایدها ، تقویم ، Keep ، Hangouts و سایر برنامه های Google است که احتمالاً قبلاً از آنها استفاده کرده اید و آنها را دوست دارید.

Office 365 شامل مایکروسافت است Outlook ، OneDrive ، Word ، Excel ، PowerPoint ، One Note ، Skype و سایر برنامه های Microsoft.

استفاده از مجموعه های بهره وری ابری به شما امکان می دهد در نگهداری مجوزهای نرم افزار ، نصب ، اداره بخش IT و موارد دیگر صرفه جویی کنید. تمام داده های شما در فضای ابری ذخیره می شوند که دسترسی به فایل ها را از هرجای دیگر با استفاده از هر دستگاه آسان می کند. اگر در هنگام مدیریت وبلاگ وردپرس .

چه زمانی به G Suite یا Office 365 نیاز دارم؟

اگر عنوان وب سایت مشاغل کوچک ، پس باید در اسرع وقت استفاده از این ابزارهای تجاری را شروع کنید. هر دو شرکت برنامه هایی را برای مشاغل کوچک ارائه می دهند که قیمت آنها به ازای هر کاربر است.

از همان ابتدا به شما امکان دسترسی به ابزارهای حرفه ای تجارت را می دهد. با افزودن کارمند بیشتر یا با به روزرسانی حساب خود ، می توانید با رشد کسب و کار خود گسترش دهید.

با این گفته ، بیایید G Suite و Office 365 را مقایسه کنیم تا بفهمیم کدام یک برای تجارت شما بهتر است.

قیمت G G Suite و Office 365 – کدام یک ارزان تر است؟ h4>

هنگام شروع کار ، قیمت گذاری یک عامل مهم هنگام تصمیم گیری است. شما می خواهید راه حلی متناسب با بودجه خود انتخاب کنید.

بیایید قیمت G G Suite و Office 365 را با هم مقایسه کنیم تا بدانیم کدام یک بیشترین ارزش را برای پول شما دارد.

قیمت گذاری G Suite

G Suite دارای سه برنامه قیمت گذاری ساده است.

  • پایه – 5 دلار در هر کاربر در هر ماه با فضای ذخیره سازی ابری 30 گیگابایت.
  • تجارت – 10 دلار در هر کاربر در هر ماه با فضای ذخیره سازی نامحدود ابر.
  • بنگاه اقتصادی – 29 دلار در هر کاربر در هر ماه با فضای ذخیره سازی نامحدود.

توجه: برای برنامه های تجاری و شرکتی ، فضای ذخیره سازی نامحدود فقط در صورتی در دسترس است که بیش از 5 کاربر داشته باشید در غیر این صورت برای هر کاربر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی دریافت خواهید کرد.

قیمت گذاری Office 365

Office 365 همراه است سه برنامه مختلف قیمت گذاری برای مشاغل متوسط ​​و کوچک.

  • ملزومات تجاری – 6 دلار در هر ماه برای هر کاربر
  • تجارت – 10 دلار در ماه برای هر کاربر
  • حق بیمه کسب و کار – 15 دلار در ماه برای هر کاربر

در زیر برنامه های قیمت گذاری با تعهد سالانه آورده شده است.

  • ملزومات تجاری – 5 دلار در ماه برای هر کاربر
  • تجارت – 8.25 دلار در ماه برای هر کاربر
  • حق بیمه کسب و کار – 12.50 دلار در هر ماه برای هر کاربر
  • Enterprise E1 – 8 دلار برای هر کاربر در ماه
  • Enterprise ProPlus – هر کاربر 12 دلار در هر ماه
  • Enterprise E3 – هر کاربر 20 دلار در ماه
  • Enterprise E5 – هر کاربر 35 دلار در ماه

همه برنامه ها با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری و 50 گیگابایت فضای ذخیره سازی ایمیل ارائه می شوند.

کدام یک ارزان تر است؟

هر دو راه حل قیمت گذاری رقابتی را ارائه می دهند که تصمیم گیری در مورد مناسب بودن مشاغل کوچک را دشوار می کند. خوشبختانه عوامل تعیین کننده دیگری نیز وجود دارد.

به عنوان مثال ، G Suite فضای ذخیره سازی ابری نامحدود را با برنامه های تجاری و شرکتی خود برای بیش از 5 کاربر ارائه می دهد.

از طرف دیگر ، Office 365 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری با تمام برنامه ها از جمله طرح ملزومات تجاری را ارائه می دهد. این فضای ذخیره سازی زیادی است اما نامحدود نیست.

عامل دیگری که به G Suite امتیاز می دهد تماس های محلی رایگان با استفاده از Google Hangouts و Google Voice است. Office 365 از Skype برای مشاغل استفاده می کند که برای برنامه های Business Premium و بالاتر در دسترس است. همچنین برای برقراری تماس محلی باید اعتبارات Skype را خریداری کنید.

برنده: G Suite

مقایسه ویژگی G Suite و Office 365

هر دو مجموعه اداری ویژگی های مختلفی را در اختیار شما قرار می دهند که به شما امکان می دهد کارآمد تجارت خود را اداره کنید. بیایید نگاهی به این ویژگی ها بیندازیم و ببینیم Office 365 و G Suite چگونه روی هم قرار می گیرند.

ایمیل تجارت حرفه ای h4>

هم G Suite و هم Office 365 به شما امکان می دهند با استفاده از نام دامنه خود حساب ایمیل حرفه ای کسب و کار ایجاد کنید.

G Suite – Gmail برای تجارت

G Suite به شما امکان می دهد ثبت نام دامنه یا استفاده از نام دامنه موجود خود برای ایجاد حساب های ایمیل. همچنین می توانید حداکثر 30 نام مستعار ایمیل برای هر کاربر ایجاد کنید.

Gmail for business

G Suite از همان فناوری Gmail استفاده می کند ، به این معنی که از همان رابط آشنا برای آدرس ایمیل کسب و کار خود استفاده خواهید کرد. ایمیل شما همچنین با برنامه های Gmail برای دستگاه های تلفن همراه کار می کند.

اگر سرویس گیرنده نامه دسک تاپ را ترجیح می دهید ، می توانید از ایمیل خود با تمام مشتری های معروف مانند Thunderbird یا حتی Microsoft Outlook استفاده کنید.

Office 365 – چشم انداز کسب و کار

Office 365 همچنین به شما امکان می دهد به راحتی آدرس های ایمیل حرفه ای را با نام دامنه خود ایجاد کنید. 400 نام مستعار ایمیل برای هر کاربر ارائه می دهد.

از Outlook به عنوان برنامه پستی که دارای یک نسخه وب ، یک سرویس گیرنده ایمیل دسک تاپ کامل و برنامه های تلفن همراه است استفاده می کند. برنامه های موبایل و وب Outlook چندان خوب نیستند ، اما مشتری دسک تاپ آنها بسیار محبوب است.

Outlook in Office 365

همچنین می توانید از آدرس ایمیل office 365 خود با سایر سرویس گیرندگان نامه استفاده کنید و حتی می توانید آن ایمیل ها را به صندوق ورودی Gmail خود دریافت کنید.

ذخیره سازی و به اشتراک گذاری پرونده Cloud

یکی از دلایل اصلی استفاده از مجموعه بهره وری ابر ذخیره سازی پرونده است. می توانید تمام پرونده های خود را در فضای ابری ذخیره کنید ، به این ترتیب می توانید با استفاده از هر دستگاهی به آنها در هر جایی دسترسی پیدا کنید و آنها را به راحتی به اشتراک بگذارید.

هم G Suite و هم Office 365 ذخیره سازی و به اشتراک گذاری فایل را آسان می کند.

G Suite – فضای ذخیره سازی Google Drive Cloud

اگر کمتر از 5 کاربر در برنامه کاری یا سازمانی دارید ، G Suite برای هر کاربر 30 گیگابایت فضای ذخیره سازی ابری به شما می دهد ، فضای ذخیره سازی نامحدود با برنامه های تجاری و سازمانی ، 1 ترابایت فضای ذخیره سازی برای هر کاربر.

Google Drive in G Suite

از Google Drive برای ذخیره و مدیریت پرونده ها استفاده می کند. این برنامه همراه با برنامه هایی است که می توانید آنها را در دستگاه های تلفن همراه ، رایانه لوحی یا دسک تاپ خود بارگیری کنید. با این کار می توانید به راحتی به پرونده های ذخیره شده در Drive دسترسی پیدا کنید و حتی آنها را به صورت آفلاین در دسترس قرار دهید.

Google Drive اشتراک گذاری فایلها را با همکاران یا هر شخص دیگر بسیار آسان می کند. شما می توانید از طریق ایمیل به اشتراک بگذارید ، به دیگران اجازه دهید فقط یک پرونده را مشاهده یا ویرایش کنند و حتی به دیگران اجازه دهید آنها را بارگیری کنند

این ویژگی از ویژگی جستجوی بسیار برتر برای تعیین محل پرونده ها ، پوشه های به اشتراک گذاشته شده ، team drive (Google Drive مشترک با همه کاربران در حساب شما) و رابط کاربری بهتر برخوردار است.

بسیاری از افزونه های پشتیبان گیری از وردپرس همچنین به شما امکان می دهد نسخه های پشتیبان وب سایت خود را در Google Drive ذخیره کنید. اگر فضای ذخیره سازی نامحدود دارید ، می توانید با خیال راحت تمام نسخه های پشتیبان وب سایت خود را روی cloud ذخیره کنید.

Office 365 – OneDrive Cloud Storage

Office 365 با هر برنامه ای که دارد برای هر کاربر 1 ترابایت فضای ذخیره سازی ابری ارائه می دهد. این فضای ذخیره سازی زیادی است اما نامحدود نیست. همچنین هر کاربر 50 گیگابایت فضای ذخیره نامه ایمیل دریافت می کند که جدا از محدودیت ذخیره سازی درایو شما است.

از OneDrive برای ذخیره و مدیریت پرونده هایی که همراه با برنامه های دسک تاپ ، موبایل و وب نیز هستند استفاده می کند. مشابه Google Drive ، می توانید فایل ها را با استفاده از OneDrive همگام سازی کنید و به راحتی آنها را به اشتراک بگذارید.

اگر از رایانه شخصی Windows 10 یا Windows 8 استفاده می کنید ، OneDrive در آن سیستم عامل ها ادغام می شود. با این کار ذخیره پرونده ها در فضای ابری و اشتراک آنها حتی راحت تر می شود. همچنین می توانید پرونده ها را مستقیماً از OneDrive به Microsoft Office و سایر برنامه های پیش فرض رایانه شخصی خود باز کنید.

برنامه های تجاری در Office 365 و G Suite

Office 365 و G Suite دارای چندین برنامه برای ایجاد اسناد ، صفحات گسترده ، ارائه ها و موارد دیگر هستند. همچنین می توانید فایل ها را در آن برنامه ها مستقیماً از فضای ذخیره سازی ابری خود ویرایش کنید.

بیایید نگاهی به برنامه های ارائه شده توسط هر دو سیستم عامل و نحوه مقایسه آنها با یکدیگر بیاندازیم.

برنامه ها در G Suite

G Suite با برنامه های معروف Google مانند Gmail ، سندنگار Google ، کاربرگ و اسلایدها ، تقویم Google ، Keep ، Hangouts و عکس ارائه می شود.

این برنامه ها در همه سیستم عامل ها در مرورگر دسک تاپ بهترین عملکرد را دارند. Google همچنین برای هر یک از آنها برنامه های موبایلی هم برای Android و هم برای iOS دارد. اگر قبلاً از تلفن Android استفاده می کنید ، نسخه های تلفن همراه آنها ممکن است از قبل با تلفن شما نصب شوند.

G Suite Apps

Google همچنین نسخه های آفلاین برخی از برنامه ها را دارد که در مرورگر شما کار می کنند. با این حال ، عملکرد آفلاین آنها کاملاً محدود است و شما باید به صورت جداگانه فایلی را برای ویرایش آفلاین در دسترس قرار دهید.

G Suite همراه با یک برنامه دسک تاپ کامل نیست که می توانید از آن در رایانه استفاده کنید. با این حال ، برنامه های وب آنها از نظر ویژگی ها بسیار غنی هستند و در اکثر موارد ، شما قادر به انجام کار خواهید بود.

به دلیل ویژگی های فقط وب و cloud ، برنامه های G Suite بیشتر مناسب تیم های از راه دور یا سازمان هایی هستند که تمام داده های خود را در فضای ابری ذخیره می کنند.

برنامه ها در Office 365

اشتراک تجاری Office 365 به شما امکان دسترسی به برنامه های Microsoft Office مانند Word ، Excel ، Powerpoint ، Outlook و OneNote را می دهد. برای رایانه های رومیزی ، این برنامه ها هنوز هم غنی ترین و کاملترین مجموعه برنامه های اداری موجود در بازار هستند.

Office 365 Apps

Office 365 نسخه های وب و نسخه موبایل این برنامه ها را نیز ارائه می دهد ، اما محدود به Google Docs محدود نیستند. برنامه های دسک تاپ Office 365 استاندارد بسیار بالایی را تنظیم می کنند که هیچ وب یا برنامه موبایلی قادر به رقابت با آنها نیست.

برای مشاغل مرتبط با اکوسیستم مایکروسافت با رایانه های شخصی ویندوز ، این برنامه ها گزینه بسیار خوبی هستند و می توانند عاملی تعیین کننده برای انتخاب پلتفرم شما باشند.

ابزارهای همکاری در G Suite vs Office 365

دلیل اصلی این که مشاغل می خواهند از مجموعه های اداری مبتنی بر ابر استفاده کنند ، ایجاد سهولت در همکاری است. این یکی از نقاط اصلی فروش هم برای G Suite و هم برای Office 365 است.

بیایید ببینیم که هر دو همکاری چگونه را انجام می دهند و همچنین ابزارهایی برای انجام کارها برای تیم ها در دسترس است.

ابزارهای همکاری در G Suite

G Suite فقط با برنامه های مبتنی بر cloud شروع شده است. از روز اول ، تمرکز اصلی آنها اشتراک آسان و برقراری ارتباط بین تیم ها بود.

همراه با Hangouts برای کنفرانس ویدیویی و پیام های متنی. Hangouts همچنین با Google Voice ادغام می شود که به شما امکان می دهد به صورت رایگان در ایالات متحده / کانادا تماس محلی برقرار کرده و پیامک ارسال کنید.

G Suite collaboration tools

G Suite همچنین به چندین کاربر امکان کار همزمان روی یک پرونده را می دهد. کاربران می توانند نظرات و یادداشت ها را در مورد اسناد بگذارند ، پیشنهادهایی ارائه دهند ، تغییرات را بررسی کنند و دوباره به نسخه قبلی بازگردند.

تقویم Google و Google Keep ایجاد وظایف ، لیست کارها ، رویدادها و جدول زمانی را آسان می کنند ، بنابراین می توانید آنها را با تیم خود یا هر کس دیگری در جهان به اشتراک بگذارید.

ابزارهای همکاری در Office 365

Office 365 سعی در تقلید از رفتار و شکل ظاهری نسخه های دسک تاپ Microsoft Office دارد. این باعث می شود که ابزارهای همکاری آنها کمی دشوارتر باشد و استفاده از آنها دشوار باشد.

Collaboration tools in Office 365

به چندین کاربر امکان کار همزمان با یک سند را می دهد. کاربران می توانند به راحتی یادداشت ها ، نظرات و پیشنهادات خود را بگذارند.

از اسکایپ برای پیام رسانی متنی و کنفرانس ویدیویی استفاده می کند. در حالی که کنفرانس و مکالمه ویدئویی اسکایپ به اسکایپ رایگان دارد ، اما تماس های تلفنی اسکایپ رایگان ندارد. برای برقراری تماس تلفنی محلی یا بین المللی باید شماره و اعتبار اسکایپ را خریداری کنید.

توجه: Skype برای تجارت با برنامه های Office 365 برای تجارت و ملزومات تجاری در دسترس نیست. این فقط برای برنامه های Business Premium و Enterprise در دسترس است.

به طور کلی ، Office 365 کمی از ابزارهای همکاری عقب است ، که باعث می شود کمتر برای تیم های از راه دور مناسب باشد.

G Suite vs Office 365 Security h4>

امنیت یکی از مهمترین نگرانی های مشاغل کوچک هنگام استفاده از برنامه های ابری است. بیایید ببینیم که چگونه G Suite و Office 365 از داده هایی که در سیستم عامل های ابری خود ذخیره می کنید محافظت می کنند.

ویژگی های امنیتی G Suite

G Suite در بالای زیرساختهای ابری Google ساخته شده و از همان سطح امنیتی استفاده شده توسط خود Google استفاده می کند. این شامل شناسایی خودکار فعالیت های مشکوک ، تلاش های فیشینگ و سایر تلاش های هک می شود.

به عنوان سرپرست ، Google به شما اجازه می دهد سیاست های مختلفی را برای جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به کنسول سرپرست یا هر یک از حساب های کاربری خود تنظیم کنید. می توانید از و آن را برای همه کاربران خود اعمال کنید.

همچنین با ویژگی محافظت در برابر نشت داده همراه است که در آن می توانید کلمات کلیدی را برای جلوگیری از هرگونه ارتباط خروجی تنظیم کنید. G Suite دارای قابلیت شناسایی هرزنامه ، ویروس و بدافزار داخلی است که کلیه اسناد و پیوست ها را اسکن می کند.

ویژگی های امنیتی Office 365

Office 365 به شما امکان می دهد احراز هویت چند عامل را برای همه رمزهای عبور کاربر فعال کنید. همچنین با استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی خاص خود ، عادات کاری هر کاربر را یاد می گیرد تا فعالیت های مشکوک را شناسایی کرده و در صورت بیجا نشان دادن آنها ، آنها را پرچم گذاری کند.

شامل یک ابزار پیشگیری از دست دادن داده ها برای محافظت در برابر سرقت و نشت داده ها است. سازمان شما همچنین می تواند با استفاده از ابزار مدیریت دستگاه ، دسترسی کاربر به دستگاه های صادر شده توسط شرکت را محدود کند.

Office 365 همچنین از اسکن مایکروسافت ، ویروس و ابزارهای شناسایی بدافزار برای اسکن کلیه اسناد ، ایمیل ها و پیوست ها استفاده می کند.

نمودار مقایسه G Suite و Office 365

بعد از خواندن تمام اطلاعات بالا ، ممکن است هنوز فکر کنید که کدام یک از این دو برای کسب و کار شما بهتر است. همانطور که مشاهده کردید هر دو ویژگی های مشابهی را با قیمت های مشابه ارائه می دهند.

برای مرور سریعتر ، هر دو G Suite و Office 365 را در کنار هم مقایسه می کنیم.

ویژگی ها G Suite Office 365
قیمت گذاری Ltd.> پایه – 5 دلار / کاربر / ماه
تجارت – 10 دلار / کاربر / ماه
شرکت – 29 دلار / کاربر / ماه td >
ملزومات تجاری – $ 6 / کاربر / ماه
تجارت – $ 10 / کاربر / ماه
حق بیمه کسب و کار – $ 15 / کاربر / ماه
برنامه های شرکتی با شروع از 8 دلار / کاربر / ماه با تعهد سالانه Ltd.>
ذخیره سازی ابر Ltd.> 30 گیگابایت
نامحدود (1 ترابایت برای کمتر از 5 کاربر)
1 ترابایت برای همه برنامه ها
50 گیگابایت فضای ذخیره سازی ایمیل
برنامه ها Ltd.> اسناد ، ورق ها ، اسلایدها ، Keep ، Calendar ، Hangouts ، Gmail ، Photos Word ، Excel ، PowerPoint ، OneNote ، Outlook
سهولت استفاده Ltd.> – مدیر بهتر کنترل ها
– برنامه های بهتر وب و تلفن همراه Ltd.>
برنامه های بهتر دسکتاپ
همکاری Ltd.> ویرایش زنده چند کاربر
Hangouts برای کنفرانس ویدیویی و پیام کوتاه
Google Voice برای تماس های تلفنی و پیام کوتاه Ltd.>
ویرایش مستقیم چند کاربر
Skype برای تجارت (فقط در دسترس است) با برنامه های Business Premium یا Enterprise)
امنیت Ltd.> ایمن ایمیل تجارت حرفه ای محافظت از امنیت ابری Google
احراز هویت دو عاملی
جلوگیری از از دست دادن و نشت داده
هرزنامه داخلی ، ویروس و تشخیص فعالیت غیرمعمول
ایمیل حرفه ای حرفه ای ایمن
فناوری امنیت ابری مایکروسافت
احراز هویت چند عاملی
جلوگیری از از دست دادن داده و نشت
هرزنامه داخلی ، ویروس و تشخیص فعالیت غیرمعمول td >
شروع به کار خرید G Suite a > Office 365 را بخرید

نتیجه گیری – G Suite vs Office 365 – کدام یک بهتر است؟ h4>

G Suite و Office 365 هر دو مجموعه عالی بهره وری ابر هستند. هر دو مشاغل شما را قادر می سازند با یکدیگر همکاری کنند ، پرونده ها را بصورت آنلاین ذخیره کنند و به راحتی آنها را به اشتراک بگذارند. هر دو با استفاده از دستگاه های مختلف شما را آزاد می کنند تا از هرجایی کار کنید.

ما معتقدیم که G Suite برای صاحبان مشاغل کوچک انتخاب بسیار بهتری است. استفاده از آن بسیار آسان تر است ، بهترین برنامه های وب و موبایل آنهاست ، و شما احتمالاً قبلاً از بسیاری از برنامه های آنها مانند Gmail ، Calendar ، Photos ، Google Docs و موارد دیگر استفاده کرده اید.

مزیت دیگر G G Suite قیمت گذاری است. اگر از یک برنامه اولیه استفاده می کنید ، می توانید فضای ذخیره سازی بیشتری بخرید و با برنامه های تجاری و شرکتی آنها فضای ذخیره سازی نامحدود دریافت می کنید.

G Suite همچنین دارای یک کنترل پنل مدیریت ساده تر با تعداد زیادی مستندات است. به عنوان یک مالک مشاغل کوچک ، این امر به تنهایی باعث صرفه جویی در وقت شما در اضافه کردن کارمندان و مدیریت حساب ها می شود.

Office 365 بیشتر است مناسب برای مشاغل سطح سازمانی که همه کارمندان با استفاده از رایانه شخصی Windows از طریق دفتر کار می کنند. اگر در یک اکوسیستم ویندوز هستید ، برنامه های دسک تاپ آنها درجه یک هستند.

در پایان روز ، واقعاً انتخاب با کدام سیستم عامل بیشتر آشنا هستید؟ اگر از Gmail برای ایمیل شخصی خود استفاده می کنید ، پس عاشق G Suite . اگر عادت دارید از Outlook استفاده کنید ، پس عاشق Office 365 .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند G Suite Google را در مقابل Office 365 مقایسه کنید تا بفهمید کدام یک بهتر است. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را ببینید برترین افزونه ها و ابزارهای وردپرس برای وب سایت های تجاری .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/g-suite-vs-office-365-comparison-which-one-is-better/.

دیدگاهتان را بنویسید