معنای موفقیت در اینترنت چیست؟

خوانایی

امروز من لذت بردن از حضور در وبلاگم با را دارم فرناندو گوآزا .

مطمئناً تاکنون از خود س askedال کرده اید «چرا برخی از کارآفرینانی که در اینترنت موفق هستند و برخی دیگر موفق نیستند؟ یا چرا اگر این پسر در مورد همان حرف من صحبت کند و ما حتی تقریباً همان را بنویسیم ، او موفق می شود و من این کار را نمی کنم؟ چه اتفاقی می افتد که حتی همان مطالب در دو وبلاگ متفاوت بازتاب های متفاوتی دارند؟ آیا “ژن برنده” وجود دارد و دلیل موفقیت برخی و عدم موفقیت برخی دیگر این است؟

خوب ، برای این س andالات و س otherالات دیگری از این قبیل که ممکن است در بعضی مواقع به ذهن شما خطور کرده باشد ، شما می توانید راه حل را در پست امروز پیدا کنید. اما من قبلاً پیش بینی کرده ام که هیچ متولدی با ستاره و ستاره های دیگر وجود ندارد ، بنابراین به خواندن ادامه دهید که همه ما می توانیم یک تجارت آنلاین موفق را شروع کنیم.

( این یک پست مهمان توسط فرناندو گوازا ، از www.iniciatumarketing است .com )

بله ، اعتراف کنید!

شما هم دوست دارید با موفقیت در اینترنت اقدام کنید.

مطمئناً مثل من ، شما وبلاگ ده ها کارآفرین موفق را دنبال می کنید و بارها فکر کرده اید “لعنت ، من هم می خواهم مثل آنها باشم!”

چه کسی نمی خواهد در مرجع خود مرجع شود؟

حتی مطمئن شوید که هنگام خواندن عبارت “ کارآفرینی در اینترنت با موفقیت ” تصویر بیش از یک نفر به ذهن شما خطور می کند.

امروز من آمدم تا در مورد آن با شما صحبت کنم ، چگونه می توان هنگام ایجاد مشاغل آنلاین خود موفق بود

البته ، این مقاله درباره نیست پلاگین ها ، نحوه ایجاد محصولات غیرمجاز ، ابزارهای خارق العاده ای که تبدیل مشترکین ، صفحات فروش خارق العاده برای موفقیت در … ،

نه ، همه آنچه که قبلاً توسط خود عمر و بسیاری دیگر که برای کمک به ما از وبلاگ وی بازدید کرده اند گفته شده است.

من آمدم تا به شما بگویم کلیدهای رایج در همه افرادی که در جهان 2.0 موفق هستند چیست. آنچه واقعاً آنها را از سایر متخصصان متمایز می کند.

لحظه ای به آن فکر کنید ، در پایان ابزارهایی که همه ما از آنها استفاده می کنیم به میزان کم و بیش یکسان هستند ، بنابراین … چه چیزی باعث موفقیت برخی می شود و برخی دیگر؟

آیا شما علاقه مند هستید؟ خوب ، به خواندن ادامه دهید … ?

tener-exito-en-internet

موفقیت در اینترنت چیست؟ h2>

اما … موفقیت چیست؟

حقیقت این است که وقتی از موفقیت صحبت می کنیم ، غالباً از نظر ذهنی به سراغ افراد مشهور در جهان می رویم و معمولاً با مبالغ هنگفتی پول.

و شاید این موفقیت باشد. من قصد ندارم در مورد آن بحث کنم! با توجه به الگوی هرکدام و آنچه قلب از شما می خواهد.

تا مدتها پیش ، من فکر می کردم که موفقیت در رسیدن به چیز خاصی است که جامعه به ما گفت.

داشتن یک کار “دائمی” با حقوق “خوب” ، تلاش برای کسب درآمد بیشتر و بیشتر و داشتن شغل بهتر ، خرید یک خانه با وام جدید کاملاً مادام العمر ، ازدواج و بچه دار شدن ، ماشین در گاراژ ، سعی کنید یک خانه دوم در ساحل داشته باشید … رویای اسپانیایی!

و اگرچه درست است که موفقیت برای همه یکسان نیست ، اما وقتی در این باره با شما صحبت می کنم به آن اشاره نمی کنم.

منظور من از تعریف آن به نوعی “هر روز انجام کاری است که می خواهید ، خواستن کاری که می کنید “. و نه فقط در سطح حرفه ای.

از آنجا که من در وبلاگ عمر می نویسم ، از او به عنوان مثال استفاده خواهم کرد زیرا ، اگر شما یک دنبال کننده منظم وبلاگ او هستید ، درک و فهمیدن اینکه آیا با تصویر مطابقت دارد همه آسان تر از شما است دارید.

اما مانند او ، بسیاری از متخصصان دیگر نیز هستند که این ویژگی ها را دارند و می توانید آنها را نیز به عنوان آنتونیو G. ، ویکتور مارتین ، بورخا ویلاسکا ، سوما ، Roberto Gamboa … همه آنها در وبلاگ خود مصاحبه کرد.

آنچه که من به آن اطمینان دارم این است که اینها یا دیگران مواردی هستند که هنگام ذکر یک کسب و کار آنلاین موفق به ذهن شما خطور کرده اند ، خواهید دید که همه آنها از این کلیدها برخوردار هستند.

زیرا در نهایت موفقیت ، درست است که این کار چندان ساده نیست ، اما اگر به دقت نگاه کنیم ، ویژگی های مشترکی در بین همه آن افراد موفق وجود دارد

اگر در زندگی واقعی آن را نداشته باشید ، معمولاً در اینترنت موفق نمی شوید h2>

با عنوانی که قبلاً به شما گفته ام ، می توانم بلندتر به شما بگویم (یا آنچه در این حالت با حروف بزرگ و با حروف بزرگ است …) ، اما واضح تر نیست.

نمی توانید مثل دکتر جکیل و آقای هاید . یک نفر در دنیای آنلاین بودن و یک نفر دیگر در دنیای آفلاین.

شما نمی توانید دو فرد مختلف باشید . حداقل نه برای مدت طولانی. برای راه اندازی یک کسب و کار آنلاین موفق ، لازم است که درمورد موارد کاملاً واضح صحبت کنید ، زیرا اگر نه … کسب و کار بد!

تصور کنید یک روز در وبلاگ جکیل و دیگری هاید نوشت.

یا با مثال ما بر اساس عمر گفته شده است.

تصور کنید که یک روز او از عجایب پیدایش وردپرس به شما می گوید و روز دیگر به شما می گوید حتی به استفاده از آن فکر نکنید. آیا آموزش آنها را خریداری می کنید؟ اعتماد به نفس زیادی شما را تولید نمی کند ، این طور است؟

موفق بودن مانند قرعه کشی و تبدیل شدن به یک مرجع در یک جایگاه است ، حداقل یک معجزه است.

باشه! مطمئناً می گویی “ چه سنگینی ، قبلاً فهمیدم! و سپس از کجا شروع کنم؟ “

خوب ، به خاطر تو بودن! البته! بنابراین اگر 100٪ واضح نیستید چه کسی شما هستید و چه می خواهید … این آغاز است ، خودشناسی!

من می دانم که این ممکن است شبیه به یک رول باشد ، اما اگر می خواهید این کار را انجام دهید ممکن است به این دلیل باشد که می خواهید زندگی خود را به عهده بگیرید و با قرار دادن استعداد خود در خدمت دیگران به آنها ارزش بیفزایید.

اگر می خواهید این کار را انجام دهید فقط به این دلیل که ما در یک زمان ایده آل برای آن هستیم یا به هر طریق صرفاً راهی برای خارج شدن از نارضایتی شغلی شما هستیم … فراموشش کنید!

دلایل زیادی وجود دارد که چرا اقدام به فعالیت در اینترنت ، اما هیچ یک نباید مبتنی بر ناامیدی باشد.

پایه خود را بر روی شن روان نسازید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که بدانید آنچه می خواهید انجام دهید و می دانید استعدادهای شما . ماموریت خود را کشف کنید و دید خود را واضح و روشن داشته باشید.

شما همیشه شنیده اید که بعد از 1 به 2 می رود ، زیرا در اینجا نیز چنین است ، با این تفاوت که قبل از رفتن 0.

بنابراین ، ابتدا جهان 0.0 (خودشناسی) است ، سپس 1.0 وجود دارد (زندگی واقعی شما یا آنچه اکنون آفلاین می نامیم) و سپس در جهان 2.0 قدم خواهید زد (زندگی آنلاین خود را) ، اما برای موفقیت همه آنها باید در یک راستا باشند.

وقتی همه اینها روشن شد ، می توانیم به دنیای 2.0 راه برویم. اگر اینگونه نباشد ، دیر یا زود خراب می شود.

شانس گاهی اوقات کمک می کند (در صورت وجود) ، اما … آیا کلید اصلی انجام و انجام کار خوب است؟ h2>

مطمئناً شما از خواندن عمر خسته شده اید و می گوید این مسئله مسئله یک وبلاگ داشته باشید ، چندین مقاله بنویسید ، برخی از پیوندهای شرکت را وارد کنید و هر ماه چند صد یورو در حساب بانکی صبر کنید.

من نمی خواهم انکار کنم که کسانی خوش شانس بوده اند و به عقب برگشته اند ، همانطور که معمولاً می گوییم ، مانند کسی که برنده قرعه کشی می شود. اما این فقط یک چیز خاص است و هرچه پیش می رود.

به نظر می رسد که بیش از حد علاقه زیادی وجود دارد که بتوان آن تئوری هایی را که خیلی مد شده اند و خیلی راحت به آنها چسبیده ایم ، درست دانست. نظریه “ بدون تلاش ” ، نظریه “ رایگان ” و نظریه “ اکنون آن را دریافت کنید “.

از تئوری توطئه که از تئوری رایگان است و ما تقریباً حق داریم خواستار این گونه افراد دیگر شویم ، عمر قبلاً مدتها پیش در این مقاله ، بنابراین من قصد دارم در مورد” بدون زحمت به شما بگویم “و” اکنون دریافت کنید “.

اغلب اوقات ، آنها به ما می فروشند که ما می توانیم با سهولت شگفت انگیز و بدون کوچکترین تلاشی به آنچه که برای خود تعیین کرده ایم ، برسیم. سپس ما می خواهیم آن را به اینترنت منتقل کنیم و جهنم را لمس می کنیم.

من از شنیدن همه جا چیزهایی مانند “انگلیسی را بدون زحمت بیاموزم” ، “کابینت آشپزخانه خود را بدون زحمت بسازید” ، “فیلم های خود را بدون زحمت بسازید و ویرایش کنید” …

خوب ، من باید خیلی بی فایده باشم! زیرا من به شما اطمینان می دهم که 3 کار را انجام داده ام و هزینه آنها برای من تمام شده است …

گول همه کسانی که به شما می گویند “ بدون زحمت ” نیست باشید. یک چیز این است که این یک تلاش عظیم نیست زیرا شما خود را وقف آنچه که علاقه مند هستید می کنید و دیگری بسیار متفاوت ، این است که دوختن و آواز خواندن است.

هیچ امپراتوری یک شبه بالا نمی رود ، بنابراین هرچه بزرگتر بخواهید به دست بیاورید ، مجبور خواهید شد بیشتر تلاش کنید و روی آن کار کنید ، با رشد خود شروع کنید زیرا پروژه شما هرگز نمی تواند باشد بزرگتر از آنچه هستی.

این همچنین یک دوره حاملگی را در پی خواهد داشت که با نظریه “ اکنون دریافت کنید ” مغایرت دارد.

هیچ چیز از امروز به فردا نیست. هر اتفاقی که یک شبه می افتد یک حقه است و چیز دیگری نیست. و بسیار مطمئن باشید که آنطور که آمده است پیش خواهد رفت.

اگر موفقیت می خواهید ، باید صبر و استقامت داشته باشید ، دو کلید اساسی برای موفقیت در زندگی. هیچ کس امروز نمی کارد و فردا درو می کند ، درست است؟ خوب ، چرا فکر می کنید که اینترنت متفاوت خواهد بود.

من سالهاست که کارآفرینانی را دنبال می کنم که امروز با تجارت دیجیتالی خود زندگی می کنند و هیچ یک از آنها بدون تلاش به آن نرسیده اند ، همه آنها مجبور شده اند بر شرایط سخت غلبه کنند ، شخصاً رشد کنند ، خود را دوباره اختراع کنند … و روز به روز استقامت داشته باشند. p>

به طور خلاصه ، این موفقیت مبتنی بر شانس یا انجام کاری خارق العاده و همچنین انجام آن به صورت رایگان و بدون تلاش نیست. بیا ، باید آن را حل کنی.

9 جنبه ای که قصد دارید یک کسب و کار آنلاین موفق را شروع کنید به آنها نیاز خواهید داشت h2>

و اکنون بله ، من 9 ویژگی را که هر کارآفرین موفق برآورده می کند برای شما باقی می گذارم. و یک مورد خاص فقط شما!

بدون آنها ، مطمئناً می توانید همانطور که قبلاً گفتم برنده قرعه کشی “کارآفرین” شوید ، اما از آنجا موفق شوید …

# 1. شور h3>

کسانی هستند که در مورد مأموریت شما ، دیگران در مورد استعداد ، کشف اشتیاق شما ، دانستن آنچه می خواهید ، هدف شما در زندگی به شما می گویند … آن را همانطور که می خواهید بنامید! اما ، فعالانه و منفعلانه چه چیزی قبلاً گوش داده اید؟

در سیستم آموزشی آنها “ما را” فروخته اند كه اگر كاری را كه دوست دارید انجام دهید گرسنه خواهید مرد ، اما ما كاملا درگیر یك الگوی زایمان که اگر خود را وقف اشتیاق خود نکنید ، وقتی گرسنه می شوید ، خواهد بود.

شما کسی را نمی بینید که با موفقیت در اینترنت تعهد کند و خود را وقف آنچه واقعاً علاقه مند است نکند ، که از درون می آید و به صدها ، هزاران یا میلیون ها نفر کمک می کند.

اگر واقعاً می خواهید کسب و کار شما آینده ای داشته باشد و موفق شود ، ضروری است که اشتیاق خود را کشف کرده و آن را حرفه ای کنید .

بعلاوه ، تعهد یک امر ساده نیست ، بنابراین استقامت و صبری که قبلاً در مورد آن صحبت کردم لازم است.

داشتن این پشتکار بدون اینکه چیزی باشد که واقعاً عاشق آن هستید بسیار بسیار پیچیده است. اما اگر اشتیاق را متحد کنید ، در نهایت با 3 کلید موفقیت: اشتیاق ، صبر و استقامت مواجه می شوید.

# 2. راهنما h3>

من یک کارآفرین موفق نمی شناسم که کمک به عنوان یک رکن اساسی نباشد.

برای بهبود زندگی سایر افراد ، کمک مالی کنید.

بله ، البته شما می خواهید پول دریافت کنید! و کمک و گرفتن پول مغایرتی ندارد. وحشت نکنید.

در حقیقت ، ما از عمر پیروی می کنیم و همانطور که مشاهده می کنید با مراجعه به داده هایی که وی خود منتشر می کند ، در مدت بیش از 4 سال از شروع کار وی به هزاران نفر کمک کرده و هزاران یورو قبض کرده است. هر دو قابل انجام هستند.

بنابراین نگران نباشید ، گرچه این ذهنیت “ رایگان ” وجود دارد که من در ابتدای مقاله درباره آن صحبت می کردم ، کمک به معنای بخشیدن نیست .

مطمئناً می توانید به صورت رایگان کمک کنید ، به عنوان مثال تمام محتوای با کیفیتی که در این وبلاگ پیدا می کنید کاملاً رایگان است ، اما اگر می خواهید برای شروع موفقیت آمیز گام به گام از ابتدا کمک کنید ، آن را با پس دادن آن ، مثلاً در آکادمی ، خواهید داشت. / p>

# 3. تمرکز h3>

برای موفقیت و متخصص بودن ، تمرکز و یادگیری تمرکز ضروری است

روشن بودن آنچه می خواهید کافی نیست بلکه تمرکز نیز ضروری است.

در پایان روز ده ها مورد وجود دارد که می تواند شما را از مسیر موفقیت منحرف کند. ما به تعویق انداختن را دوست داریم و تنها در صورت روشن بودن اولویت های خود ادامه می دهید روی آن.

تعداد مواردی را که باید در پایان روز به آنها “نه” بگویید تصور کنید.

عمر تا به حال در مورد جنبه های این موضوع و اینکه برای تمرکز روی کاری که باید انجام دهید باید زندگی های زیادی را کنار بگذارید ، اظهار نظر کرده است. دلیل دیگر اینکه درمورد کارهایی که می خواهید انجام دهید کاملاً واضح باشد.

بهترین راه برای موفقیت این است که یک مرجع باشید و یک مرجع باشید باید یک فرد متخصص باشید ، که فقط با داشتن صراحت کامل در مورد آنچه می خواهید و تمرکز بر آن بیش از هر چیز دیگر حاصل می شود.

# 4. آموزش h3>

ما در الگوی کار متفاوتی نسبت به الگوی کار دیگری هستیم که تا همین اواخر می شناختیم و آموزش به یک رکن اساسی برای موفقیت تبدیل شده است. اما آموزش مداوم.

تا چند سال پیش ، این کار با تحصیل در مقطع کارشناسی و با کمی شانس همراه با چند دوره گاه به گاه … شما برای چند سال دیگر “مایل” شلیک کردید.

تمام شد اکنون ما باید در رشد مداوم شخصی و شغلی باشیم .

و وقتی در مورد آموزش مداوم صحبت می کنیم ، آن واقعاً مداوم است. شما باید دائماً بازیافت کنید ، هر روز بخوانید ، با دیگران بهتر از خود ارتباط برقرار کنید و خود را محاصره کنید …

همه اینها به شما کمک می کند تا موفق باشید. خوب ، نه تنها به شما کمک خواهد کرد بلکه ضروری است.

سرمایه گذاری در آموزش یکی از بهترین تصمیماتی است که می توانید بگیرید. البته گزینه های رایگان و سایر گزینه های پرداخت وجود دارد و اگرچه برای آموزش باز کردن نمونه کارها هزینه زیادی برای ما دارد ، همانطور که گفتم ضروری است.

شما آن را از عمر شنیده اید و هر کارآفرین موفقی که دنبال می کنید همان را به شما می گوید. همچنین فراموش نکنید ، “ رشد شخصی شما رشد حرفه ای شما را مشروط می کند .”

# 5. مرجع h3>

بدون شک ، همه ما دوست داریم در بخش خود به یک مرجع یا مرجع تبدیل شویم ، اما … چگونه این کار انجام می شود؟

این ترس و دشواری است که ما معمولاً داریم.

بیایید به یک کمدین سر نگاه کنیم که خودم در آن زمان داشتم.

اگر مثل یک متخصص رفتار کنم ، بد. چرا؟ از آنجا که به نظر می رسد من دروغ می گویم و این منفی است ، زیرا دروغ از بین بردن اعتماد است و اعتماد اساس روابط و آنچه آنها نام تجاری شخصی هستند ، درست است؟

همچنین ، همه چیز در این زندگی آنها روابطی هستند و در پایان فروش براساس اعتماد روابطی است که قبلاً گفتم ، بنابراین …

اما معلوم شد که اگر من این کار را نکنم ، نمی توانم یک متخصص به نظر بیایم.

چه معضلی ، درسته؟

دروغ گفتن یک چیز است و نشان دادن توانایی های بالقوه و رفتار خود یک چیز دیگر

مرجع یا مرجع بودن امروز به معنای پنهان کردن خود نیست و اینگونه پیش نمی رود. در واقع ، آمریکایی ها می گویند “آن را جعل کنید تا وقتی که درست کنید”. چیزی مانند “جعل آن تا زمانی که مجبور به جعل آن نباشید.”

آیا عمر را به یاد می آورید؟ او یک دوره رایگان وردپرس را در وبلاگ خود گذراند. او یک مرجع نبود ، او فقط یک هفته قبل با وبلاگ شروع کرده بود ، اما “تظاهر” کرد که یک مرجع است و اکنون واضح است که نیازی به جعل چیزی نیست.

# 6. عامل همدردی h3>

این ویژگی در این لیست برای شما عجیب به نظر می رسد اما پتانسیل بسیار زیادی دارد.

همدردی کلید موفقیت است

این در فروش مهم است ، همدردی برای برقراری ارتباط با خواننده مهم است ، همدردی برای تأثیرگذاری مهم است …

آیا شما کارآفرینی را می شناسید که بدون این ویژگی موفق شده باشد؟

پیروی از مثال عمر (در ذهن خود هر کارآفرین موفق دیگری را که فکر می کنید قرار دهید) ، روش نوشتن ، نزدیک بودن ، اصالت ، راه رسیدن به قلب و ارتباط با شما هنگام خواندن مقالات وی یا شما فیلم های آنها را تماشا می کنید …

تصادفاً نیستید که شما یک کارآفرین را دنبال کنید و دیگری را از همان زمینه دنبال نکنید .

عمیقاً ، این عامل تأثیر مهمی در جذب خوانندگان ، مشترکان و البته مشتریان دارد.

# 7. اعتماد h3>

بدون شک اعتماد به نفس کلید موفقیت در کارآفرینی در اینترنت است.

خوب ، این یک کلید موفقیت در زندگی است به طور کلی. من قبلاً چند نکته در بالا برای شما ذکر کردم.

و این از هر یک از موارد قبلی پیچیده تر است ، زیرا اعتماد معمولاً فرصت های دوم را درک نمی کند ، بنابراین شما نمی توانید شکست بخورید.

اعتماد حاصل می شود ، نه درخواست شده است و بدون اعتماد هیچ فروشی وجود ندارد. بدون فروش هیچ پولی وجود ندارد و بدون پول … هیچ مشاغلی وجود ندارد.

بیا ، چه … اگر مهم است ببینم!

همانطور که قبلاً گفتم ، اعتماد اساسی در نام تجاری شخصی است و داشتن یک مارک شخصی خوب کار شما را آسان می کند.

اگر می خواهید موفق باشید باید اعتماد ایجاد کنید و چهار جنبه اصلی که می توانید با آن افزایش دهید:

  • نسخه ی نمایشی.
  • قابل مشاهده بودن.
  • انسجام.
  • قابلیت اطمینان

آیا این کار را در کار هر مرجعی در جایگاه آنها منعکس می کنید؟

# 8. تعهد و عزم h3>

یکی از سخت ترین جنبه های داشتن وبلاگ تعهد است. همه چیز زیبا یا ساده نیست به عنوان بسیاری آن را نقاشی می کنند. و این (تعهد) کاملاً با موفقیت مرتبط است.

در واقع ، در طول مسیر ، همه ما تردیدها ، دشواری هایی داریم … همانطور که در این مقاله و این طبیعی ترین چیز در جهان است.

در راه رسیدن به اهداف خود ، بله یا بله ، با موانع و بحران هایی روبرو می شویم که باید از پس آنها برآییم. تفاوت بین اینکه چه کسی موفق است و چه کسی موفق نیست چیزی جز عزم و اراده نیست.

لازم است “ هر کاری که لازم است انجام دهید ، به شرط آنکه طول بکشد “.

شما می توانید شک کنید ، همه ما این کار را می کنیم ، شما می توانید هزار بار سقوط کنید و دوباره عقب بروید ، می توانید استراتژی را مرور کنید … اما هدف غیرقابل مذاکره است.

دلیل دیگر روشن شدن خواسته های شما ، زیرا در غیر این صورت ، به محض چرخش جاده … شما نه تنها سقوط خواهید کرد بلکه بلند نخواهید شد.

# 9. شما! h3>

بله ، این ویژگی دیفرانسیل است!

داشتن محتوای خوب مهم است ، حتی حتی ضروری است ، ما قصد نداریم خودمان را گول بزنیم ، اما شما باید چیز دیگری بدهید.

صدها محتوای خوب در اینترنت وجود دارد که قلاب نمی شوند.

چه کاری دیگران را مجبور می کند انجام دهند؟ چرا ممکن است همان محتوای موجود در دو وبلاگ متفاوت تأثیر متفاوتی داشته باشد؟

کلید برای من شخصی است که آن را به اشتراک می گذارد.

وقتی به یک وبلاگ می آیید و با شخصی روبرو می شوید که باعث می شود ارتباط متفاوتی داشته باشید … این کلید است!

این باعث می شود احساس خوشامدگویی کنید!

آن شخصی که روی لحن صدا ، نحوه بیان خود ، داستانهایی که می گوید کار کرده است … او در زندگی خود به شما می پیوندد زیرا داستان ، دستاوردهای خود ، لحظات بد خود را برای شما تعریف می کند … باعث ایجاد احساس می شود!

این راز تفاوت است!

بنابراین ، لازم است که صدای خود را پیدا کنید و در نهایت کپی شخص دیگری نباشید.

شما بی نظیر هستید و هر چقدر حرفه ای را تحسین کنید ، مطمئن باشید که او آنچه را که شما دارید ، ندارد ، بنابراین معتبر باشید و برای خود بدرخشید

اکنون از اسرار کسانی که موفق هستند مطلع هستید h2>

همانطور که می بینید ، برای شروع یک تجارت آنلاین موفق ، نیازی به ابرقهرمان بودن نیستید ، بلکه باید یک فوق حرفه ای باشید.

با دقت در افرادی که قبلاً به مکانی که می خواهید بروید رسیده اید ، می توانید چیزهای زیادی یاد بگیرید.

برای جمع بندی همه اینها ، لازم است که کاملاً واضح در مورد آنچه می خواهید ، تمرین و تمرین کنید و روز به روز با عزم راسخ تمرین کنید و هرگز مسیر رسیدن به هدف را رها نکنید.

همانطور که برایان تریسی گفت ، “همه گاهی اوقات کارهایی را انجام می دهند که افراد موفق انجام می دهند. با این حال ، افراد موفق همیشه این کارها را انجام می دهند. ”

چه کاری می خواهید انجام دهید؟

حالا ، اول از همه ، اگر شما تا اینجا خواندید متشکرم با هر … و البته هر نوع شکی که بتوانم در این زمینه به شما کمک کنم.
sombra

Fernando Guaza
ایجاد کننده وبلاگ بازاریابی مقدماتی . من به افرادی که از زندگی حرفه ای خود راضی نیستند کمک می کنم تا دوباره خود را ابداع کرده و با موفقیت در اینترنت فعالیت کنند تا سبک زندگی ای را ایجاد کنند که به آنها امکان می دهد رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنند. اگر می خواهید بدانید از کجا شروع کنید من کلاس اصلی خود را به شما می دهم با موفقیت انجام دهید .

آیا باید به شبکه های اجتماعی متصل شویم؟ فیس بوک توییتر اینستاگرام

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/tener-exito-en-internet/.

دیدگاهتان را بنویسید