مطالعه موردی: پشت صحنه لیست 25 – پلاگین ها و هک ها

همانطور که بسیاری از شما می دانید که بلاگ جدیدی را راه اندازی کرده ایم به نام فهرست 25 . در حدود یک ماه گذشته ، ما به طور مداوم در حال بهبود آن سایت هستیم. آنچه به نظر می رسد یک وبلاگ لیست ساده در قسمت جلویی است ، دارای بسیاری از چیزهای کوچک جالب است که شما هرگز نمی بینید. در این مقاله ، ما شما را در پشت صحنه List25 قرار می دهیم و پلاگین ها و هک های جالب را که برای تأمین انرژی آن سایت استفاده می کنیم ، به شما نشان خواهیم داد. شاید با خواندن این مقاله ایده های خاصی برای سایت خود به شما ارائه شود.

درباره List25

List25 وبلاگی است که لیستی از اطلاعات جذاب کمتر شناخته شده در مورد موضوعات مختلف را گردآوری می کند . هدف از این وبلاگ این است که وقتی در بعضی مواقع حوصله اش سر می رود حوصله شما سرگرم کننده باشد.

ما سایت را برای خوانندگان بهینه کرده ایم ، بنابراین آنها همیشه می توانند محتوای جالب را در حالی که در سایت ما هستند پیدا کنند. ما همچنین سایت را برای نویسندگان جدید بهینه سازی کرده ایم ، بنابراین آنها می توانند به راحتی از سبک نوشتار و قالب List25 استفاده کنند.

پلاگین ها h4>

اینجا می رویم. مردم همیشه علاقه مند هستند بدانند که سایت های دیگر از چه افزونه هایی استفاده می کنند. هدف ما هنگام توسعه یک سایت دستیابی به کارها به ساده ترین راه ممکن است. پلاگین ها بسیار مفید هستند و در وقت ما صرفه جویی زیادی می کنند. ما یک افزونه را لیست می کنیم و سپس دلیل استفاده از آن را به اشتراک می گذاریم.

Akismet – D’oh. ما نمی خواهیم هرزنامه کامنت بگذاریم. هر نصب وردپرس به دلایلی با آن ساخته شده است.

Archive Compact – ما در حال استفاده از افزونه Compact Archives در ناحیه تاریخ صفحه بایگانی هستید. سازماندهی سال و ماهها به سبک جمع و جور نه تنها باعث صرفه جویی در فضا می شود ، بلکه باعث می شود تا جلوه خوبی داشته باشد.

لیست ارسال های ویژه با تصاویر کوچک – ما از این ویژگی برای نمایش مقالات “ویژه” خود در نوار کناری استفاده می کنیم. ما به جای استفاده از مکانیزم محبوب بازدید ، این مقالات را دستچین می کنیم. این به ما امکان می دهد تا جریان ترافیک به مقالات خاص را کنترل و تعدیل کنیم. می توانید نسخه نمایشی زنده آن را در نوار کناری ما مشاهده کنید یا تصویر زیر را مشاهده کنید.

Featured Posts with Thumbnails on List25

فرم های جاذبه با MailChimp Addon – ما از آن برای تأمین انرژی فرم تماس خود استفاده می کنیم. ما از MailChimp addon برای جمع آوری ایمیل ها از فرم تماس در صورت انتخاب کاربر برای انتخاب. ما قبلاً در مورد فرم های جاذبه و مزایای آن در تولید سرب .

Lazy Load – این به ما امکان می دهد تصاویرمان را تنبل بارگذاری کنیم. اساساً وقتی Lazy Load را نصب می کنید ، فقط مناطقی را که بلافاصله قابل دسترسی هستند بارگیری می کند. بنابراین اگر صفحه ای با 25 GIF ناکام دارید ، سپس فقط چند تصویر اول در پست بارگیری می شود. با پایین رفتن کاربر ، بقیه تصاویر بارگیری می شوند. با استفاده از این روش ، زمان بارگیری صفحه بسیار سریعتر است.

MaxBlogPress Ninja Affiliate – اگرچه پناهگاه بسیاری از بازاریابی های وابسته در این سایت انجام شده است. اما ما از Ninja استفاده می کنیم Affiliate برای جایگزینی خودکار برخی از کلمات کلیدی با لینک های وابسته در پست های ما. این هنوز درآمد زیادی برای آن سایت ایجاد نکرده است ، اما به این دلیل سایت جدیدی است.

اعضا – پلاگین اعضا به ما اجازه می دهد برای ایجاد نقش های کاربر جدید و محدود کردن مجوز بر اساس نقش کاربر. این افزونه برای هر وبلاگ چند نویسنده ضروری است.

بدون خود پینگ وجود دارد – گاهی اوقات ما به پست های خودمان پیوند می دهیم. این تقریباً به وردپرس می گوید وقتی ما به سایت خودمان پیوند می دهیم پینگ ارسال نکند. زیرا هیچ چیز بدترین پیگیری سایت خود برای سایر ورودی های شما نیست.

تغییر مسیر – ما از پلاگین Redirection برای ردیابی 404 صفحه و هدایت مناسب آنها استفاده می کنیم. به طور کلی افزونه خوبی برای آن است.

بازسازی تصاویر کوچک – ما از پلاگین Regenerate Thumbnails برای تولید اندازه های اضافی تصویر استفاده می کنیم. این به ما امکان می دهد اندازه های مختلفی را برای اهداف طراحی داشته باشیم (مانند ناوبری کشویی ، پست های ویژه در نوار کناری و غیره).

Simple Facebook Connect و اتصال ساده توییتر – این دو افزونه بسیار قدرتمند هستند و برای اهداف مختلف از طریق سایت استفاده می شود. هدف شماره 1 آنها اجازه ورود شخص ثالث برای نظرات است. تصویر زیر را ببینید:

List25 Comments Area

Simple Facebook Connect در حال مدیریت جزئیات Open Open Graph Meta Data ما در Facebook است ، بنابراین هنگام به اشتراک گذاشتن کاربران مقالات ما در Facebook ، تصویر ، عنوان و توضیحات درستی داریم.

هنگام نوشتن @ list25 یا هر دسته دیگر از توییتر ، از اتصال ساده توییتر نیز برای پیوند خودکار نام های کاربری توییتر ما استفاده می شود. از آنجا که اتصال ساده توییتر با استفاده از توییتر در هرجای API ، ما همچنین از آن برای جعبه صدای جیر جیر زنده در صفحه اشتراک برای List25 استفاده می کنیم. . (این آموزش به شما )

مشترک شدن در نظرات – این افزونه بعد از نظر ، کادر تأیید کمی اضافه می کند که به کاربران امکان می دهد در صورت تمایل در نظرات مشترک شوند.

عکس کاربر – پلاگین عکس کاربر به هر نویسنده اجازه می دهد تا تصویر خود را به جای استفاده از gravatar بارگذاری کند. این به ما امکان می دهد تصاویری را که در بایوس نویسنده ما نشان داده می شود تعدیل کنیم.

VaultPress – ما از VaultPress برای تهیه نسخه پشتیبان استفاده می کنیم. این یک راه حل پشتیبان مدیریت شده توسط Automattic است. آنها از طرح زمینه ، افزونه ها ، پست ها و سایر پرونده های رسانه ما پشتیبان تهیه می کنند. این از ما در برابر بلایا محافظت می کند. اگر اتفاقی بیفتد ، ما همیشه می توانیم از VaultPress برای بازگرداندن سایت به حالت عادی استفاده کنیم.

W3 Total Cache – این باعث می شود سایت ما خراب نشود. List25 بازدید زیادی دارد و بدون این افزونه ، سرورهای ما هر ساعت خراب می شوند.

HTTP های وردپرس – ما از این پلاگین استفاده می کنند تا مطمئن شوید که بک اند سایت ما امن است. اما مهمتر از همه ، ما از آن برای میزبانی از پرونده های رسانه ای و ارائه آن به برنامه فیس بوک خود استفاده می کنیم که در این مقاله در WPBeginner.

سئو وردپرس توسط Yoast – این افزونه نقشه های سایت ما و سایر سئوی سایت های دیگر مانند برچسب های متا ، نمایه سازی و غیره را مدیریت می کند.

WP-Leads – ما از این پلاگین برای اضافه کردن یک چک باکس کوچک در فرم نظر برای لیست MailChimp خود استفاده می کنیم. در صورت تمایل کاربران ما برای عضویت در خبرنامه روزانه ما راحت تر می شوند.

WPTouch Pro a > – ما از WP Touch Pro برای تغذیه نسخه موبایل سایت خود استفاده می کنیم. ما یک تم سفارشی برای WP Touch Pro ، اما انجام این کار مدت زیادی طول نکشید.

WP4FB Pro – این افزونه برنامه فیس بوک ما را برای Giveaway مدیریت می کند. که ما در مورد آن به طور گسترده در نحوه انجام هدایای فیس بوک با استفاده از وردپرس .

با این کار لیست افزونه هایی که در حال اجرا هستیم ، نتیجه گیری می شود. حال بیایید نگاهی به هک های جالب دیگری که در سایت داریم ، بیاندازیم.

List25: طرح زمینه و هک h4>

تاکید بر این نکته مهم است که List25 بر روی یک تم سفارشی Genesis Child اجرا می شود. ما ویژگی های بسیار خوبی در سایت داریم.

من دکمه کنجکاو در سرصفحه هستم – وقتی کاربر روی آن کلیک می کند ، او را به یک پست تصادفی در یک سایت هدایت می کند. در اصل شبیه سازی Stumbleupon مانند تجربه است. تو این رو هم میتونی انجام بدی. آموزش ما را در نحوه هدایت کاربران به یک پست تصادفی در وردپرس .

طرح پست ویرایشگر پست سفارشی

Custom Post Editor Layout

دلیل اینکه ما یک طرح ویرایشگر پست سفارشی داریم این است که نویسندگان جدید ما دقیقاً می دانند چه نوع قالب بندی را می خواهیم. اگر به هر یک از پست های ما مراجعه کنید ، خواهید دید که این ویژگی در واقع چقدر مفید است. برای ایجاد ویرایشگر پست سفارشی نیاز به دانش کافی است. Smashing Magazine یک آموزش در مورد چگونگی انجام این کار دارد.

اسلایدر

ما برای ایجاد اسلایدر خود از نسخه پلاگین SlideDeck نسخه jQuery استفاده می کنیم. آنها پلاگین وردپرس دارند. راهنمای گام به گام ایجاد یک اسلایدر در وردپرس .

این در مورد آن است. ما امیدواریم که این ایده هایی برای سایت خود شما باشد. نظرات و بازخورد خود را با ما در میان بگذارید. اوه ، و فراموش نکنید که List25 را بررسی کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/case-study-behind-the-scenes-look-of-list25-plugins-and-hacks/.

دیدگاهتان را بنویسید