مشخص شد: محبوب ترین انواع وبلاگ کدامند؟

هنگام شروع بلاگ ، یکی از متداول ترین س youالاتی که فکر می کنید این است که محبوب ترین انواع وبلاگ کدامند؟ انواع مختلف وبلاگ وجود دارد که طیف گسترده ای از موضوعات ، علایق و مخاطبان را پوشش می دهد. برای داشتن یک وبلاگ موفق ، باید از قبل برنامه ریزی کنید و طاقچه ای را که برای شما مناسب است انتخاب کنید. در این مقاله ، محبوب ترین انواع وبلاگ ها را که می توانید بلافاصله شروع کنید ، به اشتراک خواهیم گذاشت.

Most Popular Types of Blog

درباره چه چیزی باید وبلاگ نویسی کنید؟ h4>

برای تصمیم گیری در مورد وبلاگ خود ، باید درباره اشتیاق خود بدانید. هر طاقچه مخاطبان خاص خود را دارد که به دنبال محتوای مربوط به علایق خود هستند. نوشتن درباره اشتیاق شما به شما کمک می کند تا با رشد وبلاگ خود به طور مداوم با ایده های عالی محتوایی مواجه شوید.

فقط لازم نیست برای محتوا برنامه ریزی کنید. شما همچنین باید قالب وردپرس را انتخاب کنید ، بهینه سازی برای سئو ، و بهبود عملکرد سایت خود. اینها وظایفی هستند که ارتباط مستقیمی با نوشتن ندارند اما به همان اندازه برای موفقیت وبلاگ شما مهم هستند.

بیایید نگاهی به محبوب ترین انواع وبلاگ های موجود بیندازیم:

1 وبلاگ های مد h4>

وبلاگ های مد یکی از محبوب ترین انواع وبلاگ ها در اینترنت هستند. این یک صنعت بزرگ با مخاطبان عظیم جهانی است. وبلاگ نویسان مد به رویدادهای مهم دعوت می شوند ، امتیازات ویژه ، کالاها و حتی معاملات تجاری توسط برترین برندهای مد را دریافت می کنند.

Fashion Blogs

این نوع وبلاگ ها برای افراد خلاق با نگاهی جدی به سبک و مد خوب است. شما می توانید یک وبلاگ مد ایجاد کنید و با دنبال کردن راهنمای ما شروع به کسب درآمد آنلاین می کنید.

2. وبلاگ های غذا h4>

وبلاگ های غذایی یکی دیگر از انواع محبوب وبلاگ ها است. این خوانندگان بسیاری را به علاقه مندی به دستور العمل ها ، مواد اولیه ، غذای سالم ، غذاخوری خوب و سایر داستان های مربوط به غذا جذب می کند.

Food Blogs

بسیاری از وبلاگ نویسان مواد غذایی فقط با کار ساده ای مانند بررسی رستوران های محلی خود شروع می کنند. با این حال ، هرچه وبلاگ آنها رشد می کند ، علاقه و مخاطبان آنها نیز افزایش می یابد. آنها شروع به پوشش سایر موضوعات مرتبط با غذا می کنند. نگاهی به راهنمای ما در نحوه راه اندازی بلاگ غذایی .

3 سفر وبلاگ h4>

بلاگ های سفر هر روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. به دلیل ارزان بودن سفر هوایی ، مردم بیش از هر زمان دیگری در سفر هستند و آنها همیشه به دنبال نکات ، توصیه ها و راهنمای سفر هستند.

Travel Blogs

این وبلاگ ها یادگیری مقصدی را که هرگز به آن سفر نکرده اند برای سایر مسافران آسان می کند. اگر مسافر هستید ، توصیه می کنیم وبلاگ سفر خود را ایجاد کنید .

4. وبلاگ های موسیقی h4>

وبلاگ های موسیقی مخاطبان گسترده ای دارند که به دنبال نقد بهترین و پرطرفدارترین موسیقی هستند. علاقه مندان به موسیقی از آهنگ های زبان ها ، فرهنگ ها و هنجارهای مختلف لذت می برند.

Music Blogs

صنعت موسیقی پتانسیل زیادی برای وبلاگ نویسان برای نوشتن در مورد انواع موسیقی مانند جاز ، پاپ ، هوی متال ، خوانندگان مشهور و موارد دیگر دارد.

5. وبلاگ های سبک زندگی h4>

وبلاگ های سبک زندگی محبوب ترین نوع وبلاگ هایی هستند که می توانید به صورت آنلاین پیدا کنید. آنها خوانندگان متنوعی دارند که به موضوعات مختلفی از جمله فرهنگ ، هنر ، اخبار محلی و سیاست علاقه مند هستند. این موضوع به بلاگر دامنه وسیعی از موضوعات را می دهد تا بتواند برنامه ریزی استراتژی محتوای آنها را آسان تر کند.

Lifestyle Blogs

وبلاگ نویسان در سبک زندگی فرصتی برای تأثیرگذار شدن ، نوشتن برای سایر نشریات ، سخنران شدن و شراکت با مشاغلی که برای ایجاد تحول در جامعه تلاش می کنند ، دارند.

6. وبلاگ های تناسب اندام h4>

وبلاگ های تناسب اندام از آنجا که موضوعات مهمی مانند سلامتی و تناسب اندام عمومی را پوشش می دهند روند داغی داشته است. مردم در سراسر جهان برای جستجوی مشاوره در مورد تناسب اندام به اینترنت متکی هستند. این یک فرصت عالی برای مربیان تناسب اندام است تا یک وبلاگ تناسب اندام راه اندازی کنید و مشتریان را به صورت آنلاین جذب کنید.

Fitness Blogs

این نوع وبلاگ نویسان / مربیان در مورد رژیم های غذایی ، برنامه های غذایی ، تمرینات ، مکمل ها و موارد دیگر می نویسند. وبلاگ نویسان تناسب اندام همچنین می توانند محتوای ویدیویی ایجاد کنند تا تمرینات مختلف را برای مخاطبان خود توضیح دهند. آنها می توانند از وب سایت و فیلم های خود کسب درآمد کنند با استفاده از Google AdSense و بازاریابی وابسته .

7. وبلاگهای DIY h4>

وبلاگ های DIY بسیار جالب هستند و مخاطبان زیادی دارند. انواع مختلفی مانند هنر و صنایع دستی ، ساخت و ساز ، چوب کاری ، فلزکاری و موارد دیگر دارد.

DIY Blogs

این فعالیت های جالب DIY بازدیدکنندگان را ترغیب می کند موارد جدیدی را امتحان کرده و با مربی / وبلاگ نویس به اشتراک بگذارند. وبلاگ های DIY ممکن است ارتباطات زیادی داشته باشند که برای وبلاگ نویسی بسیار مناسب است.

8. وبلاگ های ورزشی h4>

بلاگ های ورزشی نوع جالب دیگری از وبلاگ های آنلاین هستند. هر کشوری در جهان ورزش های مختلفی دارد و هر ورزشی ستاره های خاص خود را دارد. وبلاگ نویسی ورزشی همچنین ممکن است شامل وبلاگ نویسان باشد که برای تیم ها ، ورزشکاران و سازمان های دیگر محتوای پولی می نویسند.

Sports Blogs

قالب دیگر در وبلاگ نویسی ورزشی نوشتن درباره آخرین وقایع در سراسر جهان است. علاوه بر این ، وبلاگ نویسان وضعیت زنده چندین ورزش را در حسابهای توییتر خود به طور خودکار به وبلاگها متصل می کنند.

9. وبلاگ های مالی h4>

بسیاری از ما برای مدیریت کارآمد امور مالی خود به کمک و مشاوره نیاز داریم. این طیف گسترده ای از وبلاگ های مالی را شامل می شود ، از سرمایه گذاران جدی گرفته تا خانواده هایی که برای پس انداز برای آینده ای بهتر تلاش می کنند.

Finance Blogs

وبلاگ های مالی شخصی مشاوره ای برای مشاغل ، سرمایه گذاران ، شرکت های نوپا ، افراد و خانواده ها دارند. این یک وبلاگ خوب برای افرادی است که به دنیای پیچیده مدیریت پول و تولید ثروت علاقه مند هستند.

10. وبلاگ های سیاسی h4>

شاید وبلاگ های سیاسی پرشورترین مخاطبان را در بین همه دارند. آنها اخبار مربوط به سیاست ، تجزیه و تحلیل اخبار سیاسی را پوشش می دهند و می توانند به سرعت مخاطبان بسیار جذاب را بسازند.

Political Blogs

استخدام تیم وبلاگ نویسی برای خود وابسته های بزرگ سیاسی معمول شده است. این وبلاگ نویسان دستور کار حزب سیاسی را به اشتراک می گذارند و در مورد سیاست ها / برنامه های خود برای جذب افراد بیشتر به سمت نمایندگان می نویسند.

11 وبلاگ والدین h4>

وبلاگ های والدین مخاطبان زیادی ، پرشور و بسیار درگیر دارند. والدین جدید بسیار نگران هستند و همیشه مایلند مهارت های والدین خود را ارتقا دهند.

Parenting Blogs

وبلاگ های مادر و وبلاگ های پدرانه شیوه های مختلف نوشتن دارند. این وبلاگ ها ممکن است شامل فعالیت هایی با کودکان ، راهنمایی در مورد غذا ، روش های آموزش اولیه در خانه و موارد دیگر باشد.

12 وبلاگ های تجاری h4>

وبلاگ های تجاری ، وبلاگ های حرفه ای مربوط به آژانس های شرکتی ، صنایع و دیگران هستند. آنها راهی معمول برای برقراری ارتباط با مشتریان و آموزش به آنها در مورد محصول یا خدمات مشاغل ارائه می دهند.

Business Blogs

وبلاگ بهینه سازی نرخ تبدیل یک مثال عالی از یک وبلاگ تجاری است. با استفاده از بهترین نرم افزار بهینه سازی تبدیل در جهان ، به کاربران در مورد تبدیل بازدید کنندگان وب سایت به مشتری آموزش می دهد.

13. وبلاگ های شخصی h4>

وبلاگهای شخصی متعلق به نویسندگانی است که تجربیات ، ماجراهای خود و زندگی روزمره خود را با مخاطبان خود در میان می گذارند. هدف از وبلاگ نویسی شخصی می تواند مواردی مانند ایجاد تغییر از طریق داستان های مثبت یا تأثیرگذاری بر خوانندگان دارای دیدگاه های خاص باشد.

Personal Blogs

وبلاگ نویسان شخصی همچنین شامل عکاسانی هستند که برای به دست آوردن کار بیشتر آنلاین به اشتراک بگذارید ، بلاگرهایی که در زندگی روزمره خود فیلم ایجاد می کنند ، آشپز / آشپزی که دستورالعمل های مشترک در وبلاگ و موارد دیگر.

14. وبلاگ های فیلم h4>

وبلاگ های فیلم اخبار و بررسی فیلم های جدید و به طور کلی صنعت فیلم را به اشتراک می گذارند. آنها مخاطبان زیادی در اینترنت دارند. از وبلاگ نویسان دعوت شده است تا قبل از اکران عمومی فیلم ها ، نمایش های برتر را تماشا کنند ، بنابراین می توانند درباره یک فیلم آینده نظرات خود را بنویسند و سر و صدا ایجاد کنند.

Movie Blogs

15. وبلاگ های خودرو h4>

وبلاگ های اتومبیل معمولاً درباره اتومبیل های لوکس و اسپرت هستند. آنها طیف گسترده ای از موضوعات از جمله آخرین مدلهای اتومبیل ، ویژگیهای آنها ، مهندسی و موارد دیگر را پوشش می دهند. آنها حتی می توانند با اتومبیل محلی همکاری کنند. نمایندگی ها برای فرصت های شغلی. این وبلاگ ها تمام اطلاعات مربوط به اتومبیل های مدرن ، اتومبیل های قدیمی ، نکات ایمنی برای رانندگان و موارد دیگر را دارند.

Car Blogs

بسیاری از افراد جذب اتومبیل های خوب می شوند و وقت زیادی را صرف خواندن آنلاین ویژگی های اتومبیل های مورد علاقه خود می کنند. به عنوان یک نوع وبلاگ برای دوستداران اتومبیل ، جای خوبی است.

برخی از وبلاگ نویسان همچنین در مورد نکات تأمین مالی اتومبیل ، ماشین حساب های مالی ، پیشنهادات شرکت ها و بانک ها و برنامه های مالی می نویسند. به خواننده کمک می کند بدون مراجعه به نمایشگاه ها ، بودجه خود را پیدا کند.

16. وبلاگ های خبری h4>

وبلاگ های خبری اخبار محلی را پوشش می دهند و راهی عالی برای دانشجویان روزنامه نگاری برای ایجاد رزومه و تیز کردن مهارت های خود هستند. آنها می توانند طیف گسترده ای از موضوعات را پوشش دهند یا محدود به یک بخش خبری خاص باشند. وبلاگ های خبری فقط به اشتراک گذاشتن اخبار نیستند. آنها همچنین شامل بخش نظرات برای به اشتراک گذاشتن دیدگاه خود وبلاگ نویس از اخبار هستند.

News Blogs

بلاگ های خبری برای پوشش آخرین رویدادها مرتباً به روز می شوند. اخبار می توانند در مورد مواردی مانند تغییر اقلیم ، نوآوری های علمی ، فناوری ، سیاست ، دین و موارد دیگر باشند. رسانه های بزرگ چندین وبلاگ نویس دارند که می توانند روی هر یک از این زیرمجموعه ها در وبلاگ نویسی کار کنند.

17. وبلاگ های حیوانات خانگی h4>

وبلاگ های حیوانات اهلی دارای خوانندگان آنلاین آنلاین هستند که شامل صاحبان حیوانات خانگی ، دوستداران حیوانات ، پناهگاه حیوانات و افرادی که به دنبال حیوانات خانگی هستند. وبلاگ نویسان حیوانات خانگی نکاتی در مورد بهداشت حیوانات خانگی ، نظافت حیوانات خانگی ، غذای حیوانات اهلی و آموزش به اشتراک می گذارند.

Pet Blogs

خانه های نگهداری حیوانات همچنین در مورد تلاش های خود برای محافظت و نجات حیوانات می نویسند. وبلاگ نویسان حیوانات خانگی می توانند برای کسب درآمد با مشاغل فروش محصولات مراقبت از حیوانات خانگی شریک شوند.

18 وبلاگ های بازی h4>

وبلاگ های بازی ، جامعه بزرگی از گیمرها را تهیه می کنند که به دنبال مقالاتی درباره جدیدترین بازی ها ، سخت افزارهای بازی ، رویدادها ، تقلب های بازی و موارد دیگر هستند. این جامعه در سالهای اخیر رشد چشمگیری داشته است.

Gaming Blogs

بیشتر وبلاگ های بازی به پارسه ، بازبینی و جوامع رسمی آژانس های بزرگ بازی سازی تعلق دارند. آنها رویدادهای بین المللی برای گیمرها و برنامه های پاداش برای برندگان دارند. این یک نوع وبلاگ محبوب است و هر روز در حال رشد است.

پس از انتخاب جایگاه وبلاگ خود ، مرحله بعدی یافتن ایده های ارسال وبلاگ است که می توانید در وبلاگ خود استفاده کنید. شما می توانید این لیست عظیم ایده های ارسال وبلاگ که می توانید بلافاصله از آنها استفاده کنید.

این همه است. امیدواریم این مقاله به شما در یافتن محبوب ترین انواع وبلاگ کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در نحوه پیگیری تعامل کاربر و افزایش بازدید وبلاگ خود .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/which-are-the-most-popular-types-of-blogs/.

دیدگاهتان را بنویسید