محدودیت های WordPress.com چیست

اگر می خواهید یک وبلاگ راه اندازی کنید ، WordPress.com برای شروع یک راه حل بدون دردسر ارائه می دهد. کاربران ما اغلب از ما س چگونه می توانند با وبلاگ نویسی شروع کنند . ما معمولاً با این س respondال پاسخ می دهیم ، “می خواهید با وبلاگ خود چه کار کنید؟” . بسیاری از افراد فقط می خواهند افکار شخصی خود ، رمبلینگ ها ، عکس ها و موارد دیگر را به اشتراک بگذارند. برای این منظور ، WordPress.com یک بستر رایگان ، آسان برای استفاده ، ایمن و پایدار برای وبلاگ نویسی شما فراهم می کند. با این حال ، اگر می خواهید با وبلاگ خود بیشتر کار کنید ، مانند کسب درآمد ، ایجاد یک انجمن عضویت ، از جمله موارد دیگر ، محدودیت های ذاتی وجود دارد. در این مقاله ، ما به شما کمک خواهیم کرد که محدودیت های WordPress.com را بدانید ، بنابراین می توانید تعیین کنید که آیا WordPress.com راه حل شما است.

محدودیت های درآمد h4>

نمی توانید Google Adsense یا سایر برنامه های تبلیغاتی برای ارائه تبلیغات در وبلاگ WordPress.com خود. شما نمی توانید پست های پولی بنویسید ، پیوندها را بفروشید ، محصولات را مرور کنید ، و غیره. شرایط خدمات WordPress.com شما را در استفاده از وبلاگ رایگان خود برای هرگونه فعالیت تجاری محدود می کند. با این حال ، می توانید برای برنامه تبلیغاتی WordPress.com که WordAds نامیده می شود ، اقدام کنید. این برنامه در حال حاضر در دسترس وبلاگهای WordPress.com است که با شرایط خاص بازدید و کیفیت مطابقت دارند. پس از تأیید برنامه WordAds ، درآمد تبلیغات خود را با WordPress.com تقسیم خواهید کرد.

توجه: اگر کتاب دارید ، می توانید تبلیغات مربوط به آن را در وبلاگ WordPress.com خود داشته باشید. آنها فقط تبلیغات محصولات یا خدماتی را که متعلق به شما نیست مجاز نمی دانند.

نمی توانید افزونه ها را بارگذاری کنید h4>

قدرت واقعی وردپرس از آزادی در شخصی سازی و گسترش عملکرد اصلی ناشی می شود. با بارگذاری افزونه ها نمی توانید عملکرد WordPress.com را افزایش دهید. به شما یک مجموعه ویژگی جامع اما هنوز محدود ارائه می شود. بسیاری از افرادی که عنوان از WordPress.com به WordPress.org خود میزبانی کنید مهاجرت کنید این کار را فقط برای استفاده از برخی ویژگی های همراه این افزونه های شگفت انگیز انجام دهید.

نمی توانید مضامین را بارگذاری کنید h4>

فقط می توانید از تم هایی که در حال حاضر در دسترس کاربران WordPress.com است استفاده کنید. برخی از این مضامین رایگان هستند و برخی دیگر با یک بار هزینه ارائه می شوند. در هر صورت انتخاب تم بسیار محدود است. ثانیا ، شما نمی توانید آن مضامین را اصلاح کنید. با 30 دلار اضافی می توانید CSS و قلم های سفارشی را به تم خود اضافه کنید اما این تمام است. شما نمی توانید ویژگی های تم یا قابلیت تم را اصلاح کنید. اگر می خواهید از یکی از مضامین قدرتمند تجارت الکترونیکی یا یکی از مضامین تجاری متعددی که برای کاربران WordPress.com در دسترس نیست استفاده کنید ، دیگر شانس ندارید. اگر می خواهید یک تم کاملاً سفارشی برای خود داشته باشید ، دیگر شانس هم ندارید.

تعلیق حساب h4>

WordPress.com در محافظت از خدمات خود در برابر سو abuse استفاده بسیار سختگیرانه عمل می کند. آنها وبلاگ های تعلیق مشکوک به فعالیت ممنوع از نظر خدمات آنها. بازدید کنندگان همچنین می توانند یک وبلاگ را گزارش دهند. WordPress.com به وبلاگهای معلق اجازه می دهد پست های خود را برای مدت زمان محدود صادر کنند. همچنین WordPress.com ممکن است حتی به صاحب وبلاگ اطلاع ندهد یا از او بخواهد محتوای خود را حذف کند. این بدان معناست که معمولاً هیچ هشدار برای صاحب وبلاگ وجود ندارد. پس از تعلیق وبلاگ ، زیر دامنه WordPress.com برگزار می شود و برای استفاده دیگران آزاد نمی شود.

یک سکوی توسعه نیست h4>

وردپرس به خودی خود به یک سیستم مدیریت محتوای قدرتمند تبدیل شده است. این فقط یک پلت فرم انتشار وبلاگ نیست. با WordPress.com ، شما فقط یک سرویس وبلاگ رایگان دریافت می کنید و نه ویژگی های قدرتمند CMS واقعی که دلیل اصلی محبوبیت WordPress هستند. درک آسان تر برای شما این است که بگذارید فرض کنید شما با یک وبلاگ ابتدایی شروع می کنید و سپس می خواهید دوره های آنلاین ارائه دهید ، بارگیری های دیجیتالی بفروشید ، یا یک فروم یا حتی یک فروشگاه آنلاین اضافه کنید. انجام همه این موارد در وبلاگ رایگان WordPress.com شما امکان پذیر نیست.

نتیجه گیری h4>

توصیه ما این است که ابتدا باید بدانید که می خواهید با وبلاگ خود چه کار کنید ، یک برنامه ریزی کنید و سپس انتخاب کنید. اگر فقط باید بیان کنید ، WordPress.com گزینه آسان و شگفت انگیزی برای شماست. اما اگر می خواهید در وب سایت خود پیشرفت کنید و کارهای بیشتری با وبلاگ خود انجام دهید ، WordPress.org را در نظر بگیرید. ما یک سرویس راه اندازی وبلاگ وردپرس رایگان ارائه می دهیم که می توانیم به شما کمک کنیم شروع کنید.

اگر شما یکی از کاربرانی هستید که می خواهید از WordPress.com به WordPress.org سوئیچ کنید ، پس توصیه می کنیم راهنمای ما را دنبال کنید.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/what-are-the-limitations-of-wordpress-com/.

دیدگاهتان را بنویسید