مجموعه Mega از بهترین نمادهای رایگان رسانه های اجتماعی برای وبلاگ نویسان و طراحان

وای … این یک پست عالی است! من هرگز متوجه نشدم که چند گزینه برای این آیکون ها وجود دارد و امیدوارم از برخی از آنها برای جذابتر نشان دادن سایتم استفاده کنم خیلی ممنونم!

در ضمن … من یک مبتدی WP هستم که دو س questionsال دارم که به طور غیرمستقیم با این نمادها مرتبط هستند … (و اگر این س questionsالات باید در جای دیگری باشد ، به من اطلاع دهید و آنها را منتقل می کنم.)

اولین نکته این است که یکی از دکمه های RSS من از یکی از جعبه های صفحه اصلی من ناپدید شده است … و می خواهم دوباره آن را اضافه کنم. آیا باید تصویر آیکون دکمه را بگیرم و از “src” استفاده کنم و شامل شود پیوندی به feedburner ، از طریق html ، برای تنظیم آن؟

همچنین ، جعبه “مانند” شما را برای FaceBook بسیار دوست دارم. من اخیراً صفحه ای را در آنجا راه اندازی کردم و سعی کردم جعبه مشابهی را در صفحه اصلی خود تنظیم کنم. به نظر می رسد فقط درصورتی که شخصی به سیستم FB وارد شود درست به نظر می رسد / کار می کند. در غیر این صورت یک پیام خطا وجود دارد که به شخص می گوید “دوباره” به FB برگردد. آیا این یک مسئله وردپرس است؟ یا FB؟ ایده ای برای حل این مشکل دارید؟

BTW… من از wordpress.org و Headway Theme ، btw استفاده می کنم ، که به من امکان می دهد جعبه هایی ایجاد کنم که بتوانم در آن html / php و غیره قرار دهم.

متشکرم!

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/mega-collection-of-the-best-free-social-media-icons-for-bloggers-and-designers/.

دیدگاهتان را بنویسید