متوسط ​​دستمزد توسعه دهنده PHP چقدر است؟ عمیق فرو رفتن در داده ها برای سال 2020

توسعه PHP: برخی آن را به عنوان یک زبان محبوب و محبوب با آینده ای امیدوارکننده href=”https://kinsta.com/blog/php-frameworks/ “، برخی دیگر یک فناوری منسوخ شده که ارزش آن را ندارد وقت یادگیری است اما اعداد و ارقام چه می گویند ، به ویژه هنگامی که نگاهی به حقوق توسعه دهنده PHP می اندازید؟

در حالی که مطمئناً زبانهای جدیدتر ، درخشان و هیجان انگیز بیشتری وجود دارد ، PHP همچنان یک عنصر قابل اعتماد برای توسعه وب باطن و مهارتی است که بسیاری از کارفرمایان هنوز در جستجوی آن هستند.

آیا خودتان علاقه مند به توسعه دهنده PHP هستید؟ ما قبلاً متوسط ​​حقوق وب توسعه دهنده را پوشش داده ایم ، حالا بیایید وارد PHP شویم و ببینیم درآمد آن چگونه مقایسه می شود.

یادداشت سریع: ما در اینجا شماره ها را گرد می کنیم ، بنابراین مطمئن شوید که منابع اصلی را برای مقادیر دقیق تر بررسی کنید.

آیا برنامه نویس PHP کار خوبی است؟ h2>

بنابراین شما در نظر دارید به یک توسعه دهنده PHP تبدیل شوید. اما آیا واقعاً این کار برای شما مناسب است؟ علاوه بر مسئله حقوق ، آیا حرفه خوبی است که ارزش پیگیری آن را داشته باشد؟

در مورد PHP باید چند نکته را بخاطر بسپارید. مانند هر زبان برنامه نویسی دیگر ، نکات مثبت و منفی خود را دارد. اگر این شغلی باشد که در آن قرار دارید ، می بینید که دلایل زیادی برای آزمایش آن وجود دارد.

اول: PHP برای یادگیری زبان بسیار ساده ای است . سایر زبانهای برنامه نویسی می توانند قبل از عادت به آنها گیج کننده باشند ، با استفاده از قراردادهای نامشخص نامگذاری یا استانداردهای کدگذاری سطح بالا که به سختی می توان آنها را حفظ کرد.

اما PHP واضح ، خوانا و قابل فهم است. اگر شما سابقه برنامه نویسی یا حتی درک مبهمی از نحوه کار توسعه وب دارید ، می توانید فقط با مشاهده آن ، یک ایده کلی در مورد آنچه یک رشته PHP انجام می دهد ، بدست آورید. این یکی از بهترین زبان ها برای شروع است.

گرچه این سادگی به معنای رقابت بیشتر است. بنابراین با شروع کار ، ممکن است حقوق کمتری داشته باشید. اما توسعه دهندگان بسیار ماهر PHP مورد توجه قرار می گیرند ، بنابراین اگر می توانید بر آن تسلط داشته باشید ، توانایی کسب درآمد زیادی را دارید. این محبوبیت بدان معناست که فرصت های شغلی زیادی وجود دارد.

دلیل خوب دیگری برای یادگیری PHP: با مهارت ها و زبان های دیگر جفت و جور می شود. شما می توانید HTML / CSS و JavaScript را بیاموزید تا یک برنامه نویس پشته کامل باشید یا وارد مدیریت پایگاه داده با SQL. برنامه های C / C ++ همچنین می توانند با PHP تعامل داشته باشند. و با تابع PHP () ، می تواند تقریباً با هر چیز دیگری کار کند.

برخلاف زبانهای جدید ، PHP قمار نیست. این مورد آزمایش شده و با پروژه های بزرگی مانند وردپرس مهم نگه داشتن آن حتی در سال 2020. شغل شما ادامه ندارد به همین زودی در هر مکانی ، و به همین دلیل بسیاری از توسعه دهندگان به کار با آن ادامه می دهند.

یک توسعه دهنده PHP چه کاری انجام می دهد؟ h3>

به عنوان یک توسعه دهنده PHP ، وظایف عمومی روزانه شما چه خواهد بود؟ برای این منظور ، باید به PHP چیست و نحوه استفاده از آن باید پاسخ دهیم.

PHP یک زبان برنامه نویسی عمومی است. معنی این کار این است که اسکریپت ها را به صورت بلادرنگ اجرا می کند (برخلاف “زبان های برنامه نویسی کامپایل شده” که همزمان با راه اندازی همزمان اجرا می شوند) ، و می تواند برای ایجاد هر نوع برنامه ای مورد استفاده قرار گیرد – اگرچه بیشتر برای توسعه وب استفاده می شود. / p>

این همچنین یک زبان سمت سرور است ، به این معنی که کد آن بر روی سرور شما اجرا می شود تا در مرورگرهای بازدید کنندگان ، بر خلاف زبان سمت مشتری مانند جاوا اسکریپت یا CSS . این امر باعث می شود از امنیت بیشتری برخوردار باشد و برای کارهایی مانند ارسال داده به سرور خود که به راحتی قابل دستکاری نیست ، مناسب باشد.

معمولاً این همان چیزی است که PHP برای آن استفاده می شود: کارهای پویا که به تغییر پرونده در وب سرور شما یا در پایگاه داده پایگاه داده . در حالی که جاوا اسکریپت و سایر زبانهای سمت کلاینت می توانند به صورت پویا بر نحوه مشاهده و عملکرد وب سایت شما تأثیر بگذارند بدون اینکه سرور خود را با درخواست درگیر کنید ، PHP برای اجرای کارهای اصلی در پس زمینه کار می کند.

شما بعنوان یک توسعه دهنده PHP وظیفه خواهید داشت توسعه وب سایتها ، ایجاد زمینه برای برنامه های تحت وب و مشاغل پشت صحنه را انجام دهید. شما می توانید فرم های امن ایجاد کنید و سایر مناطق ورودی کاربر ، در کنار توسعه دهندگان Frontend کار کنید و پایگاه داده ها را با برنامه های PHP خود ارتباط برقرار کنید.

و مطمئناً ، شما باید راه حل های ابتکاری برای حل مشکلات و پیاده سازی ویژگی های مشتریان خود با استفاده از PHP پیدا کنید.

بعد از دوره راه اندازی اولیه ، باید به تعمیر و نگهداری ادامه دهید . این به معنای رفع ناسازگاری هنگام بروز ، هنگام انتشار نسخه های جدید PHP کد خود را به روز کنید و حفظ پایگاه داده ها و فرم ها.

برای اینکه یک توسعه دهنده PHP باشید به چه مواردی نیاز دارید؟ h3>

ورود به هر زمینه توسعه به مجموعه مهارت های مشابهی نیاز دارد ، اگرچه توسعه باطن و PHP نیازهای منحصر به فرد خود را دارند.

اول: آموزش. این روزها ، کارفرمایان مشاغل فنی بیش از مدرک تحصیلی به تجربه اهمیت می دهند ، مخصوصاً برای موقعیت های پایه و با زبانهای آسان برای یادگیری مانند PHP. فریلنسینگ ، دوره های کارآموزی و مشاغل سطح ابتدایی می تواند یک روش بسیار خوب برای خودسازی و کسب تجربه لازم برای به دست آوردن یک شغل خوب.

اگرچه یک توسعه دهنده خوب باشید ، به طیف وسیعی از مهارت های اصلی احتیاج دارد:

علاوه بر این ، دانستن نحوه کار با پایگاه داده عملاً یک امر ضروری است. و حتی اگر یک برنامه نویس پشته کامل نیستید ، باید اصول HTML / JavaScript و نحوه تعامل آنها با PHP را درک کنید تا بتوانید خطاهای سازگاری را شناسایی کنید.
آیا می خواهید سالانه 81 دلار درآمد کسب کنید؟ this این راهنما را برای حقوق توسعه دهندگان PHP بررسی کنید تا ببینید چگونه تجربه و موقعیت مکانی میزان پرداخت را تعیین می کند ? برای توییت کلیک کنید

میانگین حقوق برنامه نویس PHP h2>

اکنون لحظه ای فرا می رسد که همه منتظر آن بوده اید: شماره های حقوق و دستمزد.

به خاطر داشته باشید که این آمار کاملاً خود گزارش شده است. فقط توسعه دهندگانی که در این وب سایت ها ثبت نام می کنند و حقوق خود را قرار می دهند در برآورد کمک می کنند. بنابراین اعداد کاملاً دقیق نخواهند بود ، اما می توانند به شما ایده کلی در مورد انتظارات شما برای درآمد را بدهند.

اگر منبع رسمی بیشتری می خواهید ، اداره کار در ایالات متحده گزارش داد که توسعه دهندگان وب 74 هزار دلار در سال درآمد داشتند در سال 2019. این همه توسعه دهندگان وب هستند ، نه فقط توسعه دهندگان PHP ، بلکه به شما امکان مقایسه حقوق پیش بینی شده شما را می دهند. به.

شما همچنین می توانید گزارش ما را در مورد حقوق برنامه نویسان وب بررسی کنید تا ببینید که چگونه پیشرفت PHP متوقف می شود.

حالا بیایید به متوسط ​​حقوق توسعه دهندگان PHP بپردازیم.

PHP developer salary

حقوق برنامه نویس PHP (میانگین)

در کل ، بد نیست! به طور متوسط ​​همه اینها برآوردی معادل 81 هزار دلار در سال دارید. این برای یک زبان به آسانی یادگیری PHP بسیار خوب است. چند ساعت در روز مطالعه می تواند شما را از یک کارگر غیر ماهر به یک توسعه دهنده با استعداد با حقوق راحت تبدیل کند.

به خاطر داشته باشید که برای رشته های علوم کامپیوتر و برنامه نویسی ، این در واقع یک حقوق نسبتاً کم است. به ویژه در ایالات متحده ، زبانهای دیگر با بیش از 100 هزار دلار در سال می توانند بسیار بهتر پرداخت کنند.

حقوق برنامه نویس PHP براساس سطح تجربه h3>

حقوق و دستمزد توسعه دهندگان به طور گسترده ای از نظر تجربه متفاوت است . تجربه بیشتر به این معنی است که می توانید از کمکی بیشتری استفاده کنید و به توسعه دهندگان جوان کمک کنید ، بنابراین شرکت ها مایل به پرداخت هزینه های اضافی هستند.

اولویت بالا: حقوق پایه یا سطح پایین. تفاوت دیگری بین عنوان وجود ندارد. این همان چیزی است که شما می توانید انتظار داشته باشید از اولین شغل خود به عنوان یک توسعه دهنده PHP بدست آورید ، بدون اینکه تجربه کمی داشته باشید و شاید تحت آموزش باشید.

به عنوان یک توسعه دهنده ارشد PHP ، بیش از دو یا سه سال تجربه نخواهید داشت و به شما محول می شود با نوشتن کد اساسی و انجام بسیاری از Glassdoor : 64 هزار دلار در سال ، با کم 45 دلار و بالاترین قیمت 90 هزار دلار.

  • ZipRecruiter : 62 هزار دلار در سال ، با کمترین قیمت 26 هزار دلار و بالاترین قیمت 92 هزار دلار.
  • Salary.com a >: 63 هزار دلار در سال ، با محدوده حقوق 56k – 71k دلار.
  • همانطور که می بینید اعداد تفاوت چندانی ندارند ، بنابراین این احتمالاً یک تخمین نسبتاً دقیق است.

    در مرحله بعدی حقوق توسعه دهندگان سطح بالای PHP وجود دارد. شما به عنوان یک سالخورده باید 3-5 سال تجربه داشته باشید ، احتمالاً ده سال یا بیشتر.

    Senior PHP developer salary

    حقوق و دستمزد برنامه نویس ارشد PHP (میانگین)

    از شما انتظار می رود بدون نظارت کار کنید ، کد کیفیت بنویسید و به طور بالقوه بر دیگران نظارت و آموزش دهید. با تمام این مسئولیت ها ، حقوق بالاتری نیز به همراه دارد. و اینجا جایی است که ورود به PHP واقعاً جواب می دهد.

    • Glassdoor : 92 هزار دلار در سال ، با کمترین 68 دلار و بالاترین 128 هزار دلار.
    • ZipRecruiter : 101 دلار در سال ، با 44 دلار کم و بالاترین قیمت 137 هزار دلار.
    • PayScale : 88 هزار دلار در سال ، با قیمت کم 61 دلار و بالاترین سطح 121 هزار دلار.

    آژانس در مقابل Freelancing PHP Developer Salary

    فریلنسینگ سخت است . شما 100٪ مسئول درآمد شخصی خود هستید و برای راه اندازی انجام کلیه بازاریابی خود . قبل از اینکه بتوانید پول در بیاورید ، باید پیدا شوید و کنار آمدن از زمین بسیار دشوار است. اما فقط چقدر پایین تر است؟

    ممکن است آنچنان که انتظار دارید بد نباشد. در واقع ، توسعه دهندگان مستقل PHP این امکان را دارند که مقدار زیادی پول کسب کنند.

    با توجه به ZipRecruiter ، PHP مستقل توسعه دهندگان به طور متوسط ​​89 دلار در سال یا 43 دلار در ساعت درآمد کسب می کنند. در مقایسه با دستمزد عمومی توسعه دهنده وب 75k دلار (یا حدود 36 دلار در ساعت) گزارش شده توسط Glassdoor ، این کاملا بهتر است.

    CodeMentor گزارشات که توسعه دهندگان مستقل PHP به طور متوسط ​​61-80 دلار در ساعت درآمد کسب می کنند. با یک هفته کاری استاندارد 40 ساعته (به خاطر داشته باشید احتمالاً کار کمتری خواهید داشت ، به ویژه در ابتدا) ، این مبلغ 127k- 166k $ در سال است.

    Freelance PHP developer salary

    نرخ ساعتی توسعه دهنده PHP مستقل (میانگین)

    و این چگونه با حقوق آژانس مقایسه می شود؟ اکثر فریلنسرها خود را به عنوان توسعه دهندگان PHP “ارشد” یا “ارشد” توصیف نمی کنند ، بنابراین بهتر است برای مقایسه دقیق به این حقوق نگاه کنیم.

    به طور متوسط ​​داده ها از همه منابع:

    • توسعه دهندگان پایه PHP 63 هزار دلار در سال درآمد دارند
    • توسعه دهندگان ارشد PHP سالانه حدود 94 هزار دلار درآمد کسب می کنند
      از طرف دیگر ، توسعه دهندگان مستقل PHP این امکان را دارند که کاملاً بیشتر درآمد کسب کنند. همه اینها به نرخ ساعتی که تعیین کرده اید و اینکه چقدر می توانید این نرخ را برای مشتریان تعیین کنید بستگی دارد.

      میانگین حقوق برنامه نویس PHP بر اساس کشور h3>

      بسیاری از این گزارشات حقوق و دستمزد می تواند نسبت به توسعه دهندگان در ایالات متحده مغرضانه باشد.

      اگر در خارج از ایالات متحده زندگی می کنید ، انتظار دارید که به عنوان یک توسعه دهنده PHP درآمد کسب کنید؟ در اینجا حقوق توسعه دهندگان PHP در اروپا ؛ بقیه داده ها از Glassdoor جمع آوری شد. توجه داشته باشید که همه این USD به USD تبدیل شده است.

      • سوئیس: 83 دلار در سال.
      • ایالات متحده آمریکا : 81 هزار دلار در سال.
      • استرالیا : 73 دلار در سال.
      • دانمارک: 73 هزار دلار در سال.
      • نروژ: 70 هزار دلار در سال.
      • سوئد: 58 هزار دلار در سال.
      • آلمان : 56 دلار در سال.
      • انگلستان: 52 هزار دلار در سال.
      • هلند: 52 دلار در سال.
      • فنلاند: 50 هزار دلار در سال.
      • فرانسه : 45 دلار در سال .
      • کانادا : 47 هزار دلار در سال.
      • اسپانیا: 34 هزار دلار در سال.
      • پرتغال: 22 هزار دلار در سال.
      • هند : 8 هزار دلار در سال.
      international PHP developer salaries

      توسعه DDI

      لیست های مشاغل منطقه خود را بررسی کنید تا ایده دقیق تری از انتظارات خود دریافت کنید!

      به طور خلاصه: ایالات متحده قطعاً یکی از پردرآمدترین کشورها است ، به دلیل احتمال تقاضا و همچنین هزینه های بالای زندگی در مقایسه با برخی دیگر از کشورها. همچنین ممکن است بخواهید این لیست متوسط ​​حقوق برنامه نویس PHP توسط ایالت در ایالات متحده. نیویورک با 94 هزار دلار در سال رتبه برتر است و کارولینای شمالی با 69 دلار در سال کمترین رتبه را دارد.

      حقوق برنامه نویس PHP کامل پشته h3>

      توسعه دهندگان پشته کامل طیف گسترده ای از مهارت ها را دارند. شما همچنین از PHP برای backend استفاده خواهید کرد ، در حالی که پیش زمینه HTML ، CSS و JavaScript را نیز حفظ خواهید کرد. علاوه بر این ، احتمالاً با کد پایگاه داده نیز کار خواهید کرد.

      این اساساً یک وب سایت کامل در یک وب سایت است ، بنابراین انتظار دارید که حقوق خوبی داشته باشید.

      • Glassdoor : 106 هزار دلار در سال.
      • ZipRecruiter : 85 دلار / سال ، با کمترین میزان 27 هزار دلار و بالاترین قیمت 137 هزار دلار.
      • در واقع : 113 هزار دلار در سال ، بر اساس بیش از 17 هزار حقوق.
      Full stack PHP developer salary

      پشته کامل PHP حقوق توسعه دهنده (میانگین)

      این در حالی است که حتی در مقایسه با کارشناسان ارشد نیز بالاتر از همه حقوق تولیدکنندگان PHP است. تجربه کافی واقعاً می تواند نتیجه بدهد!

      آیا برنامه نویسان PHP کمتر پرداخت می شوند؟ h2>

      اکنون که داده ها را مشاهده کردید ، این حقوق چگونه با سایر زبان های توسعه مقایسه می شود؟ در حالی که افراد سالخورده ، پشته کامل و فریلنسرهای موفق درآمد مناسبی کسب می کنند ، برای یک توسعه دهنده متوسط ​​PHP ، داده های مربوط به انتظارات حقوق آنها چندان جالب نیست:

      programming language salaries

      حقوق زبان برنامه نویسی

      آیا از شماره های ما استفاده شده از Glassdoor ، Payscale استفاده می کنید ، و سایت های مشابه ، یا نظرسنجی های دیگر ، PHP به طور مداوم در نزدیکی پایین است. تنها زبانی که به نظر می رسد هرگز هزینه کمتری دارد HTML و CSS .

      چرا اینطور است؟

      سهولت یادگیری زبان می تواند بخشی از آن باشد. PHP یک مهارت عالی برای شروع است که به راحتی قابل انتخاب است ، اما این بدان معنی است که شما با تعداد زیادی از توسعه دهندگان خردسال برای مشتری و موقعیت شرکت رقابت می کنید.

      شما می توانید طی دو هفته تا یک ماه مطالعه و تمرین ، PHP را بیاموزید . برای استفاده از آن به مهارت فنی زیادی احتیاج ندارید: فقط در عرض چند هفته می توانید از مهارت برنامه نویسی صفر به نوشتن برنامه های کاربردی PHP برسید.

      از طرف دیگر ، خالق یکی از زبانهای حقوق بگیر برتر در حال حاضر ، Scala ، دارای یک دوره Coursera . تقریباً هفت ماه به طول می انجامد! این فقط چیزی نیست که شما می توانید به عنوان اولین زبان برنامه نویسی خود به آن بپردازید. شما به تجربه گذشته نیاز دارید.

      اما همانطور که رشد می کنید و از رقابت کم مهارت عبور می کنید و یاد می گیرید چگونه کارهای پیچیده تری را در PHP رمزگذاری کنید و پروژه های بزرگتری را مدیریت کنید ، متوجه خواهید شد که حقوق شما با سایر زبانها بسیار قابل مقایسه است.
      بیایید درمورد حقوق صحبت کنیم . بدانید چه عواملی میزان پرداخت شما را به عنوان یک توسعه دهنده PHP تعیین می کند (نکته: در سوئیس ، ممکن است 83 هزار دلار درآمد کسب کنید!) ? برای توییت کلیک کنید / span>

      خلاصه h2>

      PHP به دلیل داشتن دستمزد پایین تر در مقایسه با سایر زبانهای برنامه نویسی شناخته شده است و اعداد نشان دهنده این موضوع است. علاوه بر HTML و CSS ، PHP یکی از کمترین گزارش های مربوط به حقوق توسعه دهندگان است. مطمئناً مشاغل نرم افزاری با درآمد خوب بیشتری وجود دارد.

      با وجود این ، هنوز پول مناسب و فرصت های خوبی برای پیشرفت در حرفه شما فراهم می کند. فقط به اکوسیستم وردپرس که با موضوعات و پلاگین ها برای کار و شرکت هایی که همیشه در شرف راه اندازی یک محصول جدید هستند.

      توسعه دهندگان ارشد و کامل پشته PHP که سالها تجربه و مهارت در زبانهای مختلف دارند ، کسانی هستند که بیشترین درآمد را دارند. با شروع کار ، انتظار دستمزد کمتری را داشته باشید ، اما بدانید که هرچه رشد می کنید ، وضعیت بهتری خواهد داشت.


      اگر از این مقاله لذت بردید ، پس از آن دوست دارید Kinsta’s WordPress platform hosting. وب سایت خود را توربوشارژ کرده و از تیم پیشکسوت وردپرس ما پشتیبانی 24/7 ساعته دریافت کنید. زیرساختهای Google Cloud ما بر مقیاس گذاری خودکار ، عملکرد و امنیت تمرکز دارند. بگذارید تفاوت Kinsta را به شما نشان دهیم! برنامه های ما را بررسی کنید a >

    منبع:
    https://kinsta.com/blog/php-developer-salary/.

    دیدگاهتان را بنویسید