ما معتقدیم که بازاریابی اخلاقی می تواند (و باید) انجام شود: مصاحبه با Álex Novás

مصاحبه به هر دوی شما تبریک می گویم! بسیار جالب بود و از آنها اطلاعات ارزشمند زیادی به دست آوردم.

عنوان “ما معتقدیم که بازاریابی اخلاقی می تواند انجام شود (و باید باشد)” همان چیزی است که من شخصاً بازاریابی را در نظر می گیرم ، مصرف کننده دقیقاً به دنبال آن است. اخلاق ، احترام و کمک به شما در ارضای نیاز یا آرزویی که دارید.

همه چیز پیش نمی رود ، من تصور می کنم مصرف کننده ای وجود داشته باشد که فکر کند هر کاری می رود ، اما ما اکثریت نیستیم ، به همین دلیل نمی فهمم که چگونه مارک ها در هنگام انجام برخی از مبارزات ، حس مشترک بیشتری دارند ، چیزی که می تواند به دنیای دیجیتال برون یابی شود. و همانطور که اشاره کردید ، تکنیکهایی که به هوش شخص مقابل بسیار کمی احترام می گذارند. بدون اینکه بفهمید دقیقاً همان چیزی که آنها در نهایت به دست می آورند همان چیزی است که شما می گویید عمر. “بگذارید آنها به آنچه ارائه می دهند بخندند و این برای آنها نتیجه مثبتی دارد.”

به نظر من روشهایی که الکس از آنها استفاده می کند شفاف و اخلاقی به نظر می رسند ، زیرا او می گوید آنچه را که انجام می دهد نه کاری را که قرار نیست انجام دهد ، اگر دیگری چیز دیگری را تفسیر کند دقیقاً همین است ، تعبیر نه آنچه او دارد گفتن به همین دلیل اهمیت آن وجود دارد که هنگام ارائه پیام وضوح و اعتبار وجود داشته باشد. اعتبار توسط ما ایجاد می شود ، و اگر ابهام داشته باشیم ، مشتری در پیام بعدی که ارسال می کنیم کاملاً مشخص نخواهد کرد که کجا خواهیم رفت ، و این چیزی نیست که ما به دنبال آن هستیم ، این ?؟

توضیح در مورد اینکه بلاگ نویسی و بازاریابی آنلاین چیست بسیار موفقیت آمیز به نظر می رسد ، همانطور که چارلی می گوید: “من فکر نمی کنم این بهتر و این بدتر باشد ، اما آنها راه های مختلفی هستند که شخص می تواند با توجه به آنها انتخاب کند وضعیت و اهداف. ”

از شما بخاطر آوردن اخلاق و اخلاق در این دنیای دیجیتال متشکرم …!

آغوش شدید برای هر دوی شما!

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/entrevista-con-alex-novas/.

دیدگاهتان را بنویسید