فروش آنلاین خدمات: با این 2 ابزار رایگان چگونگی (آسان) را بیاموزید

فروش آنلاین خدمات ، برای من باید اولین گزینه به عنوان وسیله درآمد در یک پروژه وب با وبلاگ باشد.

این در پیش است.

امروزه دوره های آنلاین یا بازاریابی وابسته بسیار شیک است ، اما من فکر می کنم فروش خدمات سریعترین راه برای بدست آوردن اولین درآمد است زیرا شما فقط به یک صفحه از فروش و “دانش فنی” شما برای شروع کار.

و جذب مشتریان خود برای این خدمات ، این همان چیزی است که مورد بحث است.

در این مقاله قصد دارم موارد زیر را به شما نشان دهم:

  • مزایا و معایب فروش خدمات.
  • “نقشه راه” برای فروش موفقیت آمیز خدمات شما چگونه خواهد بود.
  • ابزاری رایگان برای قرار ملاقات های آنلاین با مشتریان خود.
  • ابزار دیگری (همچنین رایگان) برای برقراری تماس های ویدیویی با آنها.

هنگامی که خواندن آن را به پایان می رسانید ، هدف من این است که در مورد استراتژی خود روشن باشید.

با توجه به اینکه می دانید چگونه خدمات خود را ارائه دهید ، می توانید اولین تماس و ملاقات آنلاین با مشتری را انجام دهید.

و همچنین اینکه می توانید این دو مرحله را بدون صرف یک پنی ، فقط وقت خود انجام دهید.

اما به خاطر داشته باشید که مشتریان بالقوه باید با شما صحبت کنند.

یا حداقل راهی برای حل شک و تردیدهای احتمالی آنها مستقیماً با خود دارید ، بنابراین اگر این کار را انجام دهید ، نسبت تبدیل “از علاقه به مشتری” می تواند به شدت افزایش یابد.

خوب به نظر می رسد؟

بیایید آنجا برویم!

vender-servicios-por-internet

فروش آنلاین خدمات: مزایا و معایب h2>

اولین مورد واضح است: بسیار موثرتر از فروش آفلاین یک عمر است.

اگر وقت خود را صرف فروش سرما ، مراجعه به مشتری در دفاتر آنها و غیره کرده اید … می دانید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

چرا؟ سه اتفاق می افتد:

  1. مراجعه حضوری به مشتری بسیار وقت گیر است.
  2. شما “به دنبال مشتری هستید” و برعکس نیستید.
  3. به همین دلیل ، اکثر قریب به اتفاق دفعات مراجعه به فروش تبدیل نمی شود.

این سه نتیجه کاملاً واضح است.

اول از همه ، چه کسی به دنبال چه کسی است. h3>

هنگام مراجعه به مشتری ، انگشتان خود را عبور می دهید که آنها واقعاً نیازی دارند که سرویس شما می تواند آنها را برطرف کند.

یا در غیر این صورت ، شاید شما سعی کنید با استدلال های خود این نیاز را ایجاد کنید … و این معمولاً مثر نیست.

اما ، با فروش اینترنتی و بازاریابی محتوا ، این اتفاق نمی افتد.

هنگامی که مشتریان از طریق Google یا هر وسیله دیگری شما را جستجو کرده و شما را پیدا کردند ، آنها قبلاً (قبلا) مواردی را پیدا کرده اند که باید حل کنند.

و اگر سرویس شما بتواند آن را حل کند و آن را به خوبی تنظیم کنید ، خواهید فهمید که نرخ تبدیل بین درخواست ها و سفارشات پذیرفته شده بسیار بیشتر است.

دوم ، مسئله زمان. h3>

چند مشتری می توانید روزانه ملاقات کنید؟ و یک هفته؟ و در هر ماه؟

ما می خواهیم بگوییم که شما یک جانور هستید و روزانه به طور متوسط ​​یک شخص یا شرکت را برای بازدید از خدمات خود ارائه می دهید تا خدمات خود را ارائه دهد.

این هر ماه حدود 22-25 گزینه شغلی است ، خوب.

اما هنوز 25 مکان برای بازدید وجود دارد ، یک پیشنهاد کمی شخصی ، ایمیل های متقاطع یا تماس های قبلی آماده می کنید تا اوقات خوبی را برای دیدن شما بگذرانید …

اینست که هر وقت به یاد می آورم (این کار را کردم) ، ترکیبی از احساسات به من دست می دهد.

بین خنده ، دلتنگی و ناتوانی جنسی.

اما من اصرار دارم ، خوب ، شما با تمام این سخت کوشی ها تلاش می کنید و تمام آن زمان را صرف تولید 25 “گزینه مشتری” در ماه می کنید.

و چه تعداد مشتری 2 ، 3 ، 4 پوندی را ببندید؟

زیرا بسته به هرکدام ، اما … با این کار شما باید خود را با یک آهنگ در دندان پیدا کنید.

آیا می دانید در وبلاگ من تقریباً 1000 بازدید در روز از افرادی که بدنبال چیزهای مرتبط با آنچه من ارائه می دهم می گیرم؟

بیش از 70٪ جدید ، یعنی بیش از 700 “چشم انداز” جدید در روز است.

حدود 20،000 در هر ماه.

من احمق و ریاکار نیستم ، منظور من این نیست که هر ملاقات از علاقه یکسان یا امکان یکسان شدن مشتری من برخوردار باشد.

این واضح است ، اما من فکر می کنم با این ارقام (و وبلاگ من به این دلیل نیست که دارای یک رسوایی رسوایی است ، دور از آن) فکر می کنم شما می توانید از تفاوت تصور کنید.

تفاوت دید ، فرصت های شغلی ناشی از فروش خدمات در اینترنت نسبت به انجام آن در شخص 1 تا 1.

وب سایت شما برای شما کار می کند و هرگز آرام نمی گیرد. h3>

و این یک مزیت بزرگ دیگر است.

هنگام مراجعه حضوری به مشتریان ، یکی یکی می فروشید.

با هر یک از آنها ، شمارنده زمان و کار مورد نیاز شما از ابتدا شروع می شود.

اگر بیمار هستید ، اگر تعطیل است یا کسی را پیدا نکرده اید که از آن دیدن کند. آن روز به سادگی هیچ گزینه ای وجود ندارد.

با این وجود ، اگر خدمات خود را از طریق وب سایت (ترجیحاً با وبلاگ) به صورت آنلاین بفروشید ، اوضاع تغییر می کند.

وب سایت شما مانند تبلیغاتی است که هرگز خسته نمی شود.

این دستگاهی است که (به معنای واقعی کلمه) هر روز از ماه و سال برای شما کار می کند.

همیشه آماده باشید تا به مشتریان خود اطلاع دهید ، آنها را متقاعد کنید یا راه ارتباطی با شما را تسهیل کنید.

من می توانم زمان بسیار بیشتری را به شما معرفی کنم و مزایای شما را ارائه دهم اما فکر می کنم با این موضوع کاملاً واضح دیده اید.

آیا فروش خدمات سنتی هیچ منفی ندارد؟ h3>

خوب ، من فکر می کنم “تقریبا” هیچ کدام.

در صورت وجود ، می توانیم فکر کنیم که فروش حضوری گرمای دیگری دارد.

و این درست است.

خواندن یک وب سایت یا تماشای ویدئویی از شما همان چیزی نیست که بخواهید شخصاً چیزهایی را توضیح دهید.

تماس مستقیم چیز دیگری است و برای فروش که مطمئناً نکته مثبتی است.

وای. دقیقاً به همین دلیل است که می خواهم بعد از مبحث ابزار رایگان با شما صحبت کنم.

بله ، دو ابزاری که به شما امکان قرار ملاقات های مجازی را می دهد و می توانید آنها را به راحتی و به صورت رایگان انجام دهید

بنابراین شما می توانید تقریباً شخصاً با مشتری خود صحبت کنید و تا آنجا که ممکن است بر این حداقل نقطه ضعف غلبه کنید.

بعداً به شما می گویم ، اکنون می خواهم شما را در متن چیز دیگری قرار دهم …

نقشه راه فروش خدمات خوب h2>

هنگامی که روشن شد که فروش آنلاین خدمات گزینه بهتری نسبت به انجام آن به صورت حضوری است ، دستورالعمل هایی را ارائه می دهیم که باید آنها را در نظر بگیرید.

نوعی “راهنمای” روش خوب برای فروش خدمات:

  1. در مورد مشتری ایده آل خود واضح باشید ، این نوع نمایه ها را به وب سایت خود جذب کنید.
  2. سعی نکنید در اولین فرصت به آنها خدمتی بفروشید.
  3. شما می توانید این کار را انجام دهید ، اما بهتر است ابتدا “اعتماد و اعتبار” داشته باشید.
  4. برای هر یک از خدمات خود یک صفحه فروش واحد داشته باشید.
  5. در آن به خود نشان دهید: شما کی هستید ، چرا آنها باید به شما اعتماد کنند و خدمات شما از چه چیزهایی تشکیل شده است.
  6. و اساسی: دقیقاً چه مزیتی از آن می گیرید ، چه مشکلی را حل می کنید.
  7. اگر به شما این گزینه را بدهیم که یک قدم فراتر از هدف فرم تماس ؟

من می خواهم در مورد نقاط 3 و 7 با عمق بیشتری با شما صحبت کنم.

نکته 3: اعتماد و اعتبار. h3>

این کلید فروش است ، شما می توانید باور کنید.

من اهمیتی نمی دهم اگر در مورد خدمات ، دوره های آنلاین ، پیشنهادی برای بازاریابی شرکت های وابسته صحبت کنیم …

اگر این دو مورد وجود نداشته باشد ، نرخ تبدیل به شدت آسیب می بیند.

چگونه این دو مورد را تقویت کنیم؟

اصولاً اعتماد با نشان دادن همانگونه که هستید به دست می آید.

پشت یک آرم یا نام شرکت پنهان نشوید.

بلند و واضح بگویید: “ من فلان هستم ، در چنین مکانی زندگی می کنم و خودم را وقف این می کنم “.

مشتری های بالقوه شما باید بدانند که شما کی هستید و چگونه هستید.

و بله ، من این را قبل از “چه می دانید چگونه انجام دهید” قرار دادم.

اگر درمورد اعتماد صحبت کنیم ، فرد باید شما را در یک عکس یا حتی بهتر از فیلم ببیند ، تا بتواند با شما همدلی کند ، احساس کند ممکن است شناسایی شوید ، ببینید چگونه بیان می کنید …

همه اینها نشان می دهد که شما یک دایی یا عمه هستید که می توان به او اعتماد کرد یا نمی توان به او اعتماد کرد.

و سپس بله ، ما به سمت اعتبار

حرکت می کنیم

من بیشتر روی “گواهینامه های حرفه ای” شما تمرکز می کنم ، یعنی اینکه شما می دانید چه کاری انجام دهید.

و من به مدارج علمی شما اشاره نمی کنم ، که شما همچنین می توانید نشان دهید ، اما من بیشتر طرف تجربه هستم.

هنگامی که واقعاً بتوانید چیزی مانند این را قرار دهید از اعتبار برخوردار هستید: “ من X سال است که روی X کار می کنم ، در این سال توانسته ام با بیش از X مشتری کار کنم.”

این ممکن است برای شما اساسی باشد ، درست است؟

واضح باشید که افراد زیادی در اینترنت خدمات (و همه چیز) را می فروشند که نمی توانند آن را قرار دهند.

یا آنها آن را بیان کردند اما درست نیست.

و دقیقاً به همین دلیل است که موارد فوق بسیار مهم است.

برای من خوب نیست اگر به من بگویید اسم تو پپیتو است و نمی دانی چقدر در این کار هستی و یک جانور هستی.

من می خواهم شما را بهتر بشناسم و اگر شخصی معتبر و صادق به نظر می رسیدید ، برای خودم ارزیابی کنم که آنچه می گویید درست است.

که می توانم به شما اعتماد کنم.

برای این منظور ، توصیفات افراد دیگر درباره شما و کار شما که می توانید جمع آوری کنید نیز بسیار مفید است.

اصطلاحاً «اثبات اجتماعی».

نکته 7: بیایید فراتر از یک فرم تماس برویم. h3>

خوب ، بیایید به جایی برسیم که فرد این اعتماد و اعتبار را در شما احساس کرده باشد ، یا حداقل آنقدر کافی است که قبل از تصمیم گیری برای استخدام سرویس خود ، جرات تماس با شما و س questionsالات از شما را داشته باشد.

نکته معمول در اینجا این است که گزینه پر کردن یک فرم تماس .

آنچه من به شما پیشنهاد می کنم ، اگر علاقه مند هستید ، ترویج یک جلسه کوتاه با کنفرانس ویدیویی است .

و من می گویم “در صورت علاقه” ، زیرا این به موارد مختلفی بستگی دارد.

من در حال حاضر کاری را که در زیر توضیح می دهم انجام نداده ام زیرا در فروش خدمات خود تمرکز ندارم.

اگر هزینه خدمات شما بسیار کم باشد ممکن است مورد توجه شما واقع نشود.

چرا؟

زیرا مکالمه با شخص از طریق کنفرانس ویدیویی مدتی طول می کشد.

و در اینجا موضوع نسبت تبدیل و سودآوری

را وارد می کنیم

مثال 1 سودآوری: h4>

تصور کنید که برای پاسخگویی به هرگونه س questionsال در مورد خدمات خود ، یک صحبت 20 دقیقه ای (رایگان) ارائه می دهید.

بگذارید بگوییم شما 3 جلسه از این جلسات را در هفته دارید ، بنابراین حداقل هفته ای 1 ساعت را صرف آن می کنید.

این ماه 12 نفر و 4 ساعت کنفرانس ویدیویی است ، خوب.

اگر خدمتی دارید ، بگذارید 500 یورو قرار دهیم و از آن 12 نفری که موفق به تبدیل 3 نفر از آنها شده اید (25 درصد نرخ تبدیل) ، 1500 یورو است

3 مشتری جدید و 1500 یورو صورتحساب برای 4 ساعت کار در آن ماه وجود دارد (واضح تر بعد از آنچه خود سرویس شما را به شما می رساند).

اما مطمئناً در این صورت سودآور به نظر می رسد.

مثال 2 از مواردی که سودآوری ندارد: h4>

ما برای پاسخگویی به هرگونه س questionsال در مورد خدمات شما ، همان صحبت 20 دقیقه ای (رایگان) را ارائه می دهیم.

اما در این حالت قیمت شما کاملا “ارزان” است و هزینه خدمات شما 100 یورو است.

این امر باعث می شود تا درخواست ها به سرعت افزایش یابد ، هر هفته حداکثر 8 نفر علاقه مند به صحبت با شما هستند.

این 32 نفر در ماه برای صحبت و حدود 10 ساعت و نیم در ماه برای صحبت با آنها است.

بیایید نرخ تبدیل را به 50٪ (با توجه به قیمت پایین) دو برابر کنیم و بگوییم شما در آن ماه 16 مشتری با 100 یورو دریافت می کنید.

شما 1600 یورو گردش مالی و 32 مشتری جدید دارید.

آنها 100 یورو بیشتر از مورد قبلی 1500 یورو هستند ، اما اشتباه نکنید ، سودآوری بسیار پایین تر است.

ابتدا بخاطر داشته باشید که بیش از 10 ساعت در صحبت با مشتریان سرمایه گذاری کرده اید ، در حالی که در مورد قبلی 4 ساعت بوده است.

و مهمتر از همه ، اینکه اکنون شما باید با آنها کار کنید 16 نفر هستند ، نه 3 نفر.

اگر قبلاً خدماتی را انجام داده باشید ، می دانید که هر شخص متفاوت است و ویژگی های خاص خود را دارد ، مشتری خوب ، بد و منظمی وجود دارد.

من اصرار دارم… صورتحساب فاکتور یکسان نیست بلکه معامله با 16 مشتری نسبت به 3 نفر است.

نتیجه گیری کاملاً واضح است: همیشه سعی کنید با تعداد کمی مشتری اما در محدوده قیمت برای خدمات بالا کار کنید.

و بازگشت به موضوعی که مربوط به ما در مورد آن مکالمه قبلی قبلی با مشتری است ، با این کار خواهید دید که تنها در صورت داشتن قیمت “مناسب” برای خدمات خود ، این گزینه سودآور خواهد بود.

ممکن است فکر کنید که برای جلوگیری از عوارض ، می توانید به آنها اجازه دهید از طریق تلفن با شما تماس بگیرند و تمام.

یک روز دیگر در مورد مسئله تلفن صحبت خواهم کرد ، در حال حاضر به شما می گویم که آشکارا آن را کنار می گذارم.

آنچه اکنون می خواهم به شما پیشنهاد کنم بسیار کارآمدتر و برای شما کمتر سرزده است …

youcanbookme

چگونه می توان روزهای مکالمه با مشتری خود را پیدا کرد و بدون اینکه دیوانه شوید ، یک قرار ملاقات رزرو کنید h2>

به نظر می رسد کمبود وقت شر روزهای ما است.

آیا برای شما پیش نیامده است که مجبور شوید چندین ایمیل را با کسی عبور دهید تا شکافی را که در دستور کار هر دو قرار دارد ، مشخص کنید؟

و بعداً موارد دیگر زیرا در آخرین لحظه ، یکی از این دو اتفاق پیش بینی نشده ای دارد و باید آن را تغییر دهد …

به نظر می رسد مزخرف است اما وقت در این موارد تلف می شود و اگر به طور معمول ، ما یک استراتژی را در نظر بگیریم که در آن مشتری های بالقوه می توانند برای حل شک و تردید صحبت قبلی را انجام دهند ، خطر از دست دادن زمان در تعداد ضرب می شود مردم.

آیا می توانید تصور کنید که راهی وجود داشته باشد که در آن فرد علاقه مند بتواند بدون نیاز به صحبت با شما ، جایی را در دستور کار شما رزرو کند؟

البته باید حفره ای باشد که دقیقاً مانند او برای شما مناسب باشد ، اما بدون از دست دادن حریم خصوصی مجبور شدن به او برای دسترسی به کل برنامه های کاری شما.

این اوستیا است که پس از رزرو در آن شیار مناسب شما ، هم به او و هم شما از طریق ایمیل تأیید قرار ملاقات ، تاریخ و زمان و زمان دقیق خود را اطلاع دهید.

و اگر آن قرار به طور خودکار به تقویم Google شما اضافه شود ، بنابراین شکاف افراد دیگر را لغو کنید ، من موج شما را می دهم

نه اما صبر کنید ، ما همچنین کاری را می خواهیم که همه آن کارها را انجام دهد و از بالا رایگان باشد.

هههههه توقف کن ، دوست خوب که وجود دارد و به آن Youcanbookme می گویند.

این پیوند است ، اما در اینجا یک فیلم برای توضیح نحوه کار عمیق آن وجود دارد …

درست فریاد زدی؟

خوب اکنون به قسمت دوم ، قسمت فنی کنفرانس ویدیویی می رویم.

چگونه می توان اولین جلسه آنلاین را با کنفرانس ویدیویی برای بستن فروش برگزار کرد h2>

برای این منظور می توانم در مورد اسکایپ به شما بگویم.

و در واقع این یک گزینه کاملاً معتبر است اما … چه کسی از قبل اسکایپ را نمی شناسد؟

ترجیح می دهم در مورد یک گزینه رایگان به شما بگویم: بزرگنمایی .

چرا؟

به دو دلیل:

  1. با بزرگنمایی لازم نیست شخص دیگر حساب Skype یا هر چیز دیگری داشته باشد.
  2. این کار نه تنها برای این کار ، بلکه همچنین برای ضبط تبدیل “صفحه تقسیم” نیز به شما کمک می کند.

این س secondال دوم مخصوصاً برای مواردی مفید است که مصاحبه را برای خود انجام دهید وبلاگ.

این موضوع دیگری است ، اما سلام ، در ویدیو من در مورد گزینه هایی که دارید به شما می گویم و به هر حال ، همیشه می توانید خود را محدود به استفاده از مکالمه عادی (ضبط شده یا ثبت نشده) کنید تا قبل از آن جلسه قبلی با مشتری داشته باشید برای خرید یا استخدام شما.

نتیجه گیری h2>

کسانی هستند که به شما خواهند گفت بهترین کار حداقل تماس با مشتری است.

حتی هیچ فرم تماس یا انتقال پرداخت قبل از مکالمه قبلی ، اما یک “دکمه خرید” قرار دهید تا 100٪ خدمات شما را پیش پرداخت و حتی بدون اینکه با شما صحبت کرده باشد به شما پرداخت کند.

این گزینه ای است که من برای فروش خدمات به اشتراک نمی گذارم ، اما همه آنها قابل احترام هستند.

من معتقدم همیشه فراتر از س beyondالات متداول و حداقل آنهایی که از طریق ایمیل دارند ، باید به مشتری احتمالی این گزینه را بدهید تا با شما صحبت کند و تردیدهای او را برطرف کند.

این گزینه دیگر چت کنفرانس ویدیویی قبلی تا زمانی که همانطور که قبلاً گفتم سودآور است به نظر من خوب است.

آنچه مسلم است این است که اگر خود را وقف فروش آنلاین خدمات کنید این روش می تواند نرخ تبدیل شما را افزایش دهد.

و شما ، چگونه می توانید فروش خدمات و سوالات احتمالی مشتری خود را مدیریت کنید؟

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/vender-servicios-por-internet/

.

دیدگاهتان را بنویسید