فاش شد: چرا ساختن لیست ایمیل امروزه بسیار مهم است (6 دلیل)

آیا در حال ساخت لیست ایمیل هستید ، اما در مورد نیاز به آن شک دارید؟ بسیاری از وبلاگ نویسان و صاحبان مشاغل هنگام شروع کار ، اهمیت ساختن یک لیست ایمیل را درک نمی کنند. اکثر افراد معمولاً وقتی می بینند لیست های ایمیل می توانند بر میزان بازدید و درآمد شخص دیگری تأثیر بگذارند ، نظر خود را تغییر می دهند. در این مقاله ، ما مهمترین دلایل مهم ساختن لیست ایمیل (با مطالعات موردی واقعی) را به اشتراک خواهیم گذاشت. ما همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید لیست ایمیل خود را شروع کنید – گام به گام.

Why building an email list is so important

در این راهنمای مبتدی ، موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

  • لیست ایمیل چیست؟
  • چرا ایجاد لیست ایمیل مهم است
  • رسانه های اجتماعی در مقابل بازاریابی از طریق ایمیل
  • آنچه کارشناسان بازاریابی درباره بازاریابی از طریق ایمیل می گویند
  • برای شروع ایجاد لیست ایمیل به چه مواردی نیاز دارید
  • نحوه انتخاب بهترین سرویس بازاریابی از طریق ایمیل
  • چگونه لیست ایمیل خود را بزرگ کنیم و مشترکان بیشتری دریافت کنیم
  • یافتن استراتژی ها و منابع جدید ایجاد لیست

در پایان این مقاله ، شما باید به تمام س questionsالات خود در مورد ساخت یک لیست ایمیل پاسخ دهید.

لیست ایمیل چیست؟ h4>

لیست ایمیل لیست ویژه ای از نام و آدرس ایمیل افرادی است که به شما اجازه ارسال به روزرسانی و تبلیغات از طریق کسب و کار شما را داده اند.

شما می توانید لیست ایمیل خود را در داخل یک نرم افزار بازاریابی ایجاد کرده و در مورد به روزرسانی وبلاگ ، فروشگاه آنلاین یا سایر خدمات تجاری خود برای همه اعلان های ایمیل عمده ارسال کنید.

چرا ایجاد لیست ایمیل مهم است؟ h4>

طبق انجمن بازاریابی مستقیم ، بازاریابی از طریق ایمیل به طور متوسط ​​4300 درصد بازده سرمایه گذاری (ROI) برای مشاغل در ایالات متحده را نشان می دهد.

از آنجا که مشترکان ایمیل از وب سایت شما به لیست ایمیل شما پیوسته و هویت خود را با کلیک بر روی پیوند (Double-optin) تأیید کرده اند ، علاقه زیادی به آنچه شما ارائه می دهید دارند. به همین دلیل است که احتمال تبدیل آنها به مشتریانی که به آنها پرداخت می کنند بیشتر است.

در تجارت ما ، لیست ایمیل 10 برابر بیشتر از تبلیغات رسانه های اجتماعی است.

اگر به دلایلی که ایمیل را به یک کانال ارتباطی فوق العاده قدرتمند تبدیل می کند ، فکر کنید ، این منطقی خواهد بود:

1 ایمیل شخصی است

ایمیل به شما امکان می دهد وارد صندوق ورودی کاربر شوید. هیچ سیستم رتبه بندی دسترسی شما را محدود نمی کند. بسیار مستقیم و شخصی است.

2. ایمیل هدفمند است

برای دریافت به روزرسانی از شما ، یک کاربر برای ثبت نام در لیست ایمیل شما و تأیید آدرس ایمیل خود ، فرم را پر می کند. کسی که این کار را انجام می دهد واضح است که علاقه مند به شنیدن صحبت های شما است و آنها بسیار پذیراتر از پیام شما هستند.

3. ایمیل هدفمند است

همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، کاربر قبلاً به محصول یا محتوای شما علاقه نشان داده است. از آنجا که از قبل می دانید چه چیزی را دوست دارند ، می توانید پیشنهادهای بسیار مرتبط به آنها ارائه دهید تا نتیجه بهتری بگیرید. به این تقسیم بندی گفته می شود و در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت.

4. شما مالک لیست ایمیل

هستید

شما فیس بوک ، توییتر یا Google ندارید. هنگامی که این سیستم عامل ها سیاست های خود را تغییر می دهند ، کمپین های شما در زمینه رسانه های اجتماعی و تلاش های شما برای جستجوگرها به هدر می رود. از طرف دیگر ، شما لیست ایمیل خود را دارید و تحت تأثیر تصمیمات سایر مشاغل قرار نمی گیرد.

5. ایمیل One-on-One

است

افراد در خلوت صندوق ورودی خود ایمیل می خوانند. پیام در جدول زمانی عمومی یا خبرخوان نیست. آنها می توانند با اعتماد به نفس مستقیماً در خلوت از شما س questionsال کنند. این به ایجاد اعتماد و ارتباط کمک می کند.

6. افراد بیشتری روزانه چندین بار از ایمیل استفاده می کنند

شاید شنیده باشید که فیس بوک 1.4 میلیارد و توییتر 100 میلیون کاربر فعال روزانه دارد. آنچه شما ممکن است نشنیده باشید ، تعداد افرادی است که هر روز از ایمیل استفاده می کنند.

هر کاربر اینترنت حداقل یک حساب ایمیل دارد. تحقیقات اخیر انجام شده توسط Radicati نشان داد که 3.8 میلیارد حساب ایمیل فعال وجود دارد. این نیمی از جمعیت زمین است.

دقیقاً به همین دلیل است که هر تجارت هوشمند در جهان دارای یک لیست ایمیل است.

مارک های معروف این درس را مدت ها پیش آموخته اند و به همین دلیل هزاران دلار صرف تبلیغات در شبکه های اجتماعی می کنند تا افراد بتوانند در لیست های ایمیل خود ثبت نام کنند.

آنها درک می کنند که بازاریابی از طریق ایمیل بهترین سرمایه گذاری بلند مدت با بازده بسیار بالاتر است زیرا افراد برای مدت طولانی تری پیام خود را با هزینه بسیار کم دریافت می کنند.

رسانه های اجتماعی در مقابل بازاریابی از طریق ایمیل h4>

حالا احتمالاً فکر می کنید ، یک لحظه صبر کنید. در مورد شبکه های اجتماعی چطور؟

در واقع ، چندین بار از ما خواسته شده است که آیا بازاریابی از طریق ایمیل با رسانه های اجتماعی همه چیز را کنترل نمی کند؟

بهترین راه برای پاسخ به این س questionال دیدن اطلاعاتی است که توییتر و فیس بوک از شما می پرسند قبل از ایجاد حساب:

Enter email address to create an account

بله ، این یک آدرس ایمیل است.

این شرکت ها می دانند که ایمیل ها مستقیم ترین و مطمئن ترین راه برای برقراری ارتباط با مشتریانشان هستند.

حتی اگر با استفاده از شماره تلفن خود ثبت نام کنید ، آنها همچنان آدرس ایمیل شما را برای کمک به یافتن دوستان ، گزینه های بازیابی رمز عبور و مهمتر از همه برای ارسال پیام های ایمیل هدفمند درخواست می کنند.

در اینجا نمایی از برگه اجتماعی موجود در صندوق ورودی کاربر Gmail است.

Social emails

همه این ایمیل ها از طریق سیستم عامل های بزرگ رسانه های اجتماعی تهیه شده اند ، بنابراین می توانند شما را با محتوای موجود در سیستم عامل خود درگیر کنند و شما را به بازدید مجدد از برنامه یا وب سایتشان سوق دهند.

همه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در حال ایجاد یک لیست ایمیل هستند زیرا صاحبان مشاغل هوشمند هستند. این امر به ارزیابی آنها هنگام فروش تجارت کمک می کند.

گرچه رسانه های اجتماعی راهی عالی برای دستیابی به مخاطبان شما هستند ، اما مهم است که به ماهیت به موقع سیستم عامل های رسانه های اجتماعی توجه داشته باشید.

آنها می آیند و می روند.

چندی پیش MySpace ، FriendFeed ، Google Buzz ، Plurk و تعداد بی شماری دیگر داشتیم. بیشتر آنها یا اکنون مرده اند یا بی ربط هستند.

امروز ما فیس بوک و توییتر برجسته ای داریم ، اما همه از این سیستم عامل لذت نمی برند. برخی افراد اینستاگرام ، Pinterest ، WhatsApp ، Snapchat ، LinkedIn و غیره را ترجیح می دهند

اساساً کاربران شما در سیستم عامل های مختلف در همه جا حضور دارند. اما مطالعات نشان می دهد که حداقل 91٪ از مصرف کنندگان روزانه ایمیل خود را چک می کنند.

ما نمی گوییم که رسانه های اجتماعی مهم نیستند. وجود دارد و شما باید هر فرصتی را برای رسیدن به مخاطبان خود جستجو کنید.

با این حال ، باید وقت و تلاش بیشتری را صرف کاری کنید که نتایج بالاتر را تضمین کند.

چه کارشناسانی در مورد ساختن یک لیست ایمیل می گویند؟ h4>

فقط حرف ما را قبول نکنید ، به صحبت های همه کارشناسان برتر بازاریابی درباره بازاریابی از طریق ایمیل گوش دهید:

از بین همه کانال هایی که من به عنوان بازاریاب آزمایش کردم ، ایمیل به طور مداوم از اکثر آنها بهتر عمل می کند.

– نیل پاتل – Crazy Egg و QuickSprout

دریافت آدرس ایمیل اولین گام مهم برای فهمیدن اینکه خواننده من کیست و امیدوارم در آینده نوعی مشتری من باشد.

– جو پولیزی – موسس بازاریابی محتوای بنیانگذار

اگر لیست ایمیل نمی سازید ، اشتباه بزرگی مرتکب می شوید.

– درک هالپرن – عوامل بنیانگذار اجتماعی

ایمیل قابل پیش بینی ترین عامل رشد و فروش در تجارت ماست. من بازاریابی از طریق ایمیل را به سایر کانالهای ترافیکی ترجیح می دهم.
– سید بلخی – بنیانگذار WPBeginner

بسیاری از بازاریابان خبره می گویند بزرگترین اشتباه آنها عدم تهیه لیست ایمیل هنگام شروع كار بوده است.

با تمام دلایل بالا ، امیدواریم که شما اطمینان داشته باشید که ایجاد لیست ایمیل برای همه مشاغل مهم است.

اکنون ممکن است از خود بپرسید ، چگونه می توانم یک لیست ایمیل ایجاد کنم؟

این ما را به قسمت بعدی می رساند.

آنچه برای شروع ساختن یک لیست ایمیل نیاز دارید؟ h4>

تاکنون ، شما می دانید که ایجاد لیست ایمیل بسیار مهم است و چرا نادیده گرفتن آن می تواند یک اشتباه بزرگ باشد.

بنابراین بیایید نگاهی به آنچه شما برای شروع ایجاد لیست ایمیل خود نیاز دارید ، بیاندازیم.

3 موردی که برای ساختن لیست ایمیل نیاز دارید:

  1. یک وب سایت یا وبلاگ.
  2. یک سرویس بازاریابی از طریق ایمیل.
  3. فرم های انتخابی با تبدیل بالا

تنظیم این سه مورد نسبتاً آسان است و هیچ یک از آنها به مهارت برنامه نویسی یا طراحی نیاز ندارند.

به خاطر این مقاله ، ما فقط روی دو مورد آخر لیست تمرکز خواهیم کرد. اگر هنوز وب سایت یا وبلاگی ندارید ، راهنمای گام به گام ما را در نحوه راه اندازی یک وبلاگ یا نحوه ایجاد وب سایت .

انتخاب بهترین سرویس بازاریابی از طریق ایمیل h4>

تعداد زیادی خدمات بازاریابی از طریق ایمیل وجود دارد. اغلب مبتدیان از گزینه رایگان برای صرفه جویی در هزینه استفاده می کنند که قابل درک است با این حال ، برخی از این سیستم عامل های رایگان بهترین نیستند. چرا؟

برخی از سیستم عامل ها خود را به عنوان “سرویس بازاریابی از طریق ایمیل” غلط نشان می دهند در حالی که در واقع همه آنها ارائه رایگان اشتراک وبلاگ از طریق ایمیل است. با این کار کاربران شما می توانند هر بار که یک پست وبلاگ جدید منتشر می کنید ، یک به روزرسانی ایمیل دریافت کنند.

اما این بازاریابی از طریق ایمیل درست نیست. در اینجا برخی از نکات منفی استفاده از سرویس اطلاع رسانی رایگان وبلاگ آورده شده است:

  • نمی توانید خبرنامه های ایمیل خصوصی ارسال کنید. برای ارسال ایمیل ، شما باید یک پست وبلاگ جدید منتشر کنید ، به این معنی که اطلاعاتی که می خواهید به اشتراک بگذارید ابتدا باید در دسترس عموم باشد.
  • نمی توانید پیام ایمیل را شخصی سازی کنید. در اغلب موارد بدون مارک و شخصی سازی در همان قالب تحویل داده خواهد شد.
  • نمی توانید مشترکین را بر اساس علایق ، مشخصات جمعیتی یا نوع محتوا دسته بندی کنید.
  • هیچ گزارشی وجود ندارد. شما نمی دانید چند نفر ایمیل را دریافت کرده اند ، چند درصد کاربران آن را باز کرده اند و چه تعداد از آنها روی پیوندهای شما کلیک کرده اند.
  • اگر بعداً سعی کردید به یک سرویس پولی بروید ، کاربران شما باید اشتراک خود را دوباره تأیید کنند. بسیاری از آنها این کار را انجام نمی دهند و در نتیجه مشترکان خود را از دست می دهید.

به همین دلیل است که ما همیشه از ابتدا استفاده از یک سرویس بازاریابی الکترونیکی حرفه ای را توصیه می کنیم.

بله ، آنها کمی هزینه دارند ، اما آنها سرمایه گذاری در تجارت شما هستند که بازده کلانی را پرداخت می کنند.

مزیت خدمات حرفه ای بازاریابی از طریق ایمیل عبارتند از:

  • می توانید ایمیل های انبوه خصوصی برای مشترکان خود ارسال کنید.
  • شما می توانید فعالیت مشترکان را ببینید و مشترکین خود را بر اساس اقداماتی که انجام می دهند گروه بندی کنید.
  • شما می توانید تست های تقسیم A / B را ببینید تا ببینید کدام موضوع ایمیل ، محتوا و پیشنهادات با مشترکان شما بهتر کار می کند.
  • با استفاده از ابزارهای گزارش ، می توانید بیشترین مشترک را از کدام کشور داشته باشید. می توانید تنظیمات برگزیده منطقه زمانی خود را تنظیم کرده و در زمان مناسب ایمیل ارسال کنید.
  • آخرین ، اما قطعاً مهمترین ، شما می توانید آدرس ایمیل همه مشترکان خود را مشاهده کنید.

صدها سرویس ایمیل مارکتینگ حرفه ای در دسترس است. برای سهولت کار شما ، لیستی از برترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل بر اساس سهولت استفاده ، مقرون به صرفه بودن ، ویژگی ها و عملکرد.

برای مشاغل کوچک ، توصیه می کنیم از استفاده کنید تماس مداوم زیرا آنها یکی از بزرگترین خدمات بازاریابی از طریق ایمیل در جهان هستند.

آنها 30 روز دوره آزمایشی رایگان ارائه می دهند. این به شما زمان کافی برای راه اندازی و شروع به دیدن نتایج می دهد. در پایان 30 روز ، لیست ایمیل شما احتمالاً هزینه های خود را پرداخت می کند (هزینه 20 دلار در ماه). دوره آزمایشی رایگان خود را شروع کنید.

Constant Contact

اگر به دنبال چیز پیشرفته تری هستید که شامل اتوماسیون بازاریابی قدرتمند باشد ، توصیه می کنیم از SendinBlue یا ConvertKit . هر دو در بین صاحبان مشاغل بسیار محبوب هستند و همچنین با آزمایش های رایگان ارائه می شوند.

هنگامی که با یک سرویس ایمیل مارکتینگ ثبت نام کردید ، گام بعدی افزودن فرم های انتخاب به وب سایت خود است تا به کاربران اجازه اشتراک دهید.

در حال رشد لیست ایمیل خود و دریافت مشترکان بیشتر h4>

آیا می دانید بیش از 70٪ بازدیدکنندگانی که وب سایت شما را رها کرده اند دیگر هرگز باز نخواهند گشت؟ درست است ، فقط به Google Analytics خود نگاه کنید و به درصد بازدیدکنندگان جدید در مقابل مراجعه کنید.

به همین دلیل است که شما باید هر بازدید کننده وب سایت را قبل از ترک به یک مشترک ایمیل تبدیل کنید ، بنابراین می توانید برای بازگرداندن پیام های مربوطه برای آنها ارسال کنید.

یک کاربر متوسط ​​اینترنت فقط چند ثانیه به وب سایت می پردازد. این به شما فرصت بسیار کمی می دهد تا آنها را درگیر کنید. اگر فرم های ثبت نام ایمیل شما قابل توجه نباشد ، کاربران بدون عضویت در وب سایت شما آنجا را ترک می کنند.

بزرگترین اشتباهی که می بینیم مبتدی ها مرتکب می شوند ، قرار ندادن استراتژیک فرم های انتخاب با تبدیل بالا است.

برخی از تم های WordPress با ابزارک های ساخته شده در نوار کناری ارائه می شوند ، اما همچنین تبدیل نمی شوند.

سرویس بازاریابی ایمیلی شما همچنین ممکن است کدهایی را برای جاسازی در طرح زمینه در اختیارتان قرار دهد ، اما این شما را ملزم می داند که چگونه کدگذاری کنید.

به همین دلیل است که ما به کاربران خود توصیه می کنیم از OptinMonster استفاده کنند. این نرم افزار قدرتمندترین نرم افزار بهینه سازی تبدیل است که به شما کمک می کند بازدیدکنندگان وب سایت رها شده را به مشترکان و مشتریان تبدیل کنید.

به جای افزودن فرم های ثبت نام خسته کننده به نوار کناری خود ، می توانید به راحتی فرم های انتخابی با تبدیل بالا مانند پنجره های جعبه سبک ، هدر و پاورقی شناور ، جعبه های اسکرول کشویی ، تشک خوش آمدگویی به تمام صفحه ، فرم های درون خطی و موارد دیگر ایجاد کنید. .

OptinMonster optin forms

اما آنچه باعث می شود OptinMonster واقعاً قدرتمند باشد ، ویژگی های اتوماسیون رفتار و شخصی سازی آن است. OptinMonster به شما امکان می دهد فرم های مختلف انتخاب را به طور خودکار براساس مکان ورود کاربر ، صفحه ای که بازدید می کند و کاری که در وب سایت شما انجام می دهد ، نشان دهید.

به عنوان مثال ، ویژگی ویژگی Exit-Intent پیگیری شما رفتار ماوس کاربران را نشان می دهد و در همان لحظه دقیق ترک آنها ، فرم انتخاب هدفمندی را به آنها نشان می دهد. این به شما کمک می کند بازدیدکنندگان رها شده را به مشترک تبدیل کنید.

به همین دلیل تأثیرگذارانی مانند مایکل هیات ، نیل پاتل و Social Media Examiner از exit-intent در وب سایت های خود استفاده می کنند. این کمک کرد Social Media Examiner در 7 ماه بیش از 95،000 مشترک جدید اضافه می کند.

نیکولاس گاگن ، یک مالک مشاغل کوچک ، تماس مداوم با یک هدف خروج از سیستم برای رشد لیست ایمیل خود به میزان 500٪. این به او کمک کرد تا درآمد خود را از فروشگاه آنلاین خود سه برابر کند (نگاه کنید به مطالعه موردی کامل ).

مطالعات موردی و نظرات OptinMonster که می توانید آنها را بخوانید.

امروز با OptinMonster شروع کنید – برای دریافت 10٪ تخفیف از کوپن WPB10 استفاده کنید.

توجه: OptinMonster توسط بنیانگذار WPBeginner ، سید بلخی آغاز شد ، زیرا او می خواست برای دریافت مشترکان ایمیل بیشتر ، سریعتر. این به ما کمک کرد تا ثبت نام ایمیل خود را 600٪ افزایش دهیم. به دلیل درخواست رایج ، ما این ابزار را برای عموم منتشر کردیم و در حال حاضر بهترین نرم افزار تولید سرب در بازار است.

لیست استراتژی ها و منابع ساخت h4>

داشتن ابزار مناسب بسیار مهم است ، اما دانستن نحوه استفاده صحیح از آنها چیزی است که بیشترین تفاوت را ایجاد می کند.

در استراتژی بازاریابی از طریق ایمیل ، مهمترین چیزی که باید برنامه ریزی کنید تقسیم بندی است.

تقسیم بندی لیست ایمیل چیست؟

تقسیم بندی لیست ایمیل فرآیند گروه بندی مشترکان شما است ، بنابراین می توانید ایمیل های خود را بر اساس علاقه شخصی سازی کنید.

به شما کمک می کند نرخ بازتر و نرخ کلیک بالاتری داشته باشید. این راهنمای بازاریابی از طریق ایمیل دارای تمام اطلاعاتی است که شما برای تقسیم بندی لیست ایمیل خود مانند یک حرفه ای نیاز دارید.

اگر می خواهید رشد لیست ایمیل خود را به سرعت شروع کنید ، ترفندهای آزمایش شده و آسان ما را برای لیست ایمیل خود را سریعتر رشد دهید .

اگر مطمئن نیستید که چگونه فرم انتخاب را ایجاد کنید ، این چک لیست 63 نقطه برای ایجاد فرم optin با بازده بالا.

ارتقا محتوا بالاترین فرم های انتخابی برای تبدیل هستند. این روشی است که در انتهای پست های محبوب وبلاگ خود محتوای پاداش ارائه می دهید. اینها معمولاً 5 برابر بیشتر از انتخاب عادی تبدیل می شوند. در اینجا چند مورد ایده های ارتقا content محتوا که باید بررسی کنید. ما یک راهنمای کامل در مورد نحوه استفاده موثر از ارتقا up محتوا در وردپرس .

روش های مختلفی برای گرفتن سرنخ های ایمیل وجود دارد و ما آنها را در راهنمای مبتدیان برای تولید نسل در وردپرس .

نتیجه گیری h4>

مهم نیست که چه نوع شغلی را اداره می کنید ، چه نوع وب سایتی دارید یا در چه صنعتی فعالیت می کنید.

اگر وب سایتی دارید و می خواهید بازدیدکنندگان خود را به مشتریانی برگردانید ، باید آنها را در لیست ایمیل خود وارد کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا درک کنید که چرا ایجاد لیست ایمیل مهم است و به شما کمک می کند تا از پای راست شروع کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/why-you-should-start-building-your-email-list-right-away/.

دیدگاهتان را بنویسید