صفحه اصلی چیست

اصطلاح صفحه اصلی یا صفحه اصلی در توسعه وب برای اشاره به صفحه اصلی یک وب سایت استفاده می شود. این اغلب در منوهای پیمایش و سایر عناصر رابط کاربر وب سایت برای هدایت کاربران به صفحه اصلی استفاده می شود. به طور پیش فرض ، یک وب سایت وردپرس یک صفحه اصلی را نشان می دهد که آخرین ارسال های شما با ترتیب زمانی معکوس ذکر شده است.

با این وجود کاربران می توانند از یک صفحه ثابت به عنوان صفحه اصلی سفارشی خود استفاده کنند. این می تواند باعث شود وب سایت کمتر مانند یک وبلاگ و بیشتر شبیه یک وب سایت کاملاً خاص باشد. اگر بسیاری از کاربران بخواهند وبلاگ خود را به یک بخش از وب سایت محدود کنند ، این کار را انجام می دهند.

روشهای مختلفی برای تغییر صفحه اصلی یا ایجاد یک صفحه اول استاتیک وجود دارد. روش اول ایجاد فایل front-page.php یا پرونده home.php است. به طور معمول وردپرس فایل index.php شما را در صفحه اصلی ارائه می دهد. قبل از ارائه پرونده index.php خود ، وردپرس بررسی می کند که آیا فایل front-page.php را دارید یا خیر. اگر این کار را انجام دهید ، در عوض به این یکی خدمت می کند. اگر پرونده front-page.php ندارید ، وردپرس قبل از بازگشت به فهرست بررسی می کند که آیا پرونده home.php را دارید یا خیر. php

راه دوم برای تغییر صفحه اصلی خود ایجاد یک صفحه وردپرس معمولی در پنل مدیریت خود است. از تنظیمات »خواندن می توانید نام صفحه ای را که به تازگی ایجاد کرده اید به عنوان صفحه اصلی خود انتخاب کنید. همچنین می توانید صفحه دیگری را انتخاب کنید که حاوی پست های وبلاگ شما باشد.

اصطلاحات دیگری که برای مراجعه به صفحه اصلی استفاده می شود صفحه اول ، صفحه اصلی و صفحه اصلی است.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید