صفحات فرم توسط WPForms – جایگزین فرم های Google برای وردپرس

آیا تا به حال سعی کرده اید یک صفحه فرود فرم بدون حواس پرتی در وردپرس ایجاد کنید؟ اگر چنین است ، پس احتمالاً متوجه شده اید که این کار آسان نیست.

بزرگترین چالش با فرم های وردپرس تاکنون این بوده است که همه طرح بندی فرم ها با مضامین وردپرس کنترل می شوند و متأسفانه بیشتر تم های وردپرس طرح بندی فرم ها را اولویت بندی نمی کنند.

این امر بسیاری از کاربران وردپرس را مجبور به استفاده از فرم های Google برای ایجاد فرم های مستقل کرد که جریان کاری ایده آل نیست. از آنجا که گزینه مناسب Google Forms در وردپرس وجود نداشت ، ما یکی را ایجاد کردیم.

امروز ، من خوشحالم که راه اندازی فرم صفحات توسط WPForms ، یک صفحه ساز صفحه فرود فرم “بدون حواس پرتی” برای وردپرس برای کمک به شما در بهبود تبدیل فرم خود.

ویدئو h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به اطلاعات بیشتری نیاز دارید ، خواندن را ادامه دهید.

Form Pages by WPForms Preview

افزونه فرم صفحات برای WPForms به شما امکان می دهد بدون استخدام توسعه دهنده یا نوشتن کد در کمتر از 5 دقیقه ، سریعاً صفحات فرود اختصاصی فرم را ایجاد کنید.

مانند همه موارد دیگر در WPForms ، ما فرایند “ساده احمقانه” را انجام دادیم.

با فعال کردن “حالت فرم صفحه” از تنظیمات فرم ، می توانید برای هر فرم وردپرس خود یک صفحه فرود سفارشی ایجاد کنید.

Form Pages by WPForms

در صفحه تنظیمات ، می توانید آرم ، عنوان صفحه سفارشی ، توضیحات خود را اضافه کرده و URL صفحه فرود را تعریف کنید.

با دو سبک فرم مدرن و کلاسیک ارائه می شود. سبک کلاسیک کاملاً همان فرم و شکل ظاهری Google Forms را به شما ارائه می دهد در حالی که طراحی مدرن به شما امکان می دهد فرم خود را در سال 2019 وارد کنید.

می توانید سبک های فرم را با شش طرح رنگی از پیش ساخته شده ترکیب کنید. همچنین می توانید با انتخاب رنگ اصلی ، یک طرح رنگی سفارشی ایجاد کنید. سپس WPForms رنگ ها و شیب های دیگری ایجاد می کند تا به طور خودکار طرح رنگی شما ایجاد شود.

پس از اتمام کار ، تنظیمات خود را ذخیره کنید و تمام.

صفحه فرود فرم سفارشی شما آماده به اشتراک گذاری است.

Form Pages by WPForms گزینه مناسب Google Forms برای وردپرس است زیرا به شما امکان می دهد صفحات فرود فرم سفارشی را بسازید و آن را با سایر ویژگی های قدرتمند WPForms مانند نظرسنجی های هوشمند ، منطق شرطی ، ادغام های پرداخت ، ادغام های بازاریابی ، ثبت نام کاربر ، فناوری کنار گذاشتن فرم ، و خیلی بیشتر.

افزونه Form Pages به عنوان بخشی از برنامه WPForms Pro در دسترس است.

اگر جدی در مورد بهبود تبدیل فرم خود هستید ، پس باید امروز با WPForms Pro شروع کنید .

پاداش: هنگام استفاده از کد کوپن می توانید 50٪ تخفیف از WPForms دریافت کنید: SAVE50

مثل همیشه برای حمایت مداوم از WPBeginner و محصولات ما از شما متشکریم. ما مشتاقانه منتظر ارائه راه حلهای قدرتمندتر در سال 2019 هستیم.

سید و تیم WPBeginner

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/form-pages-by-wpforms-google-forms-alternative-for-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید