سفارش ساده صفحه: نحوه سازماندهی صفحات وردپرس با کشیدن و رها کردن

در گذشته ما به شما نشان داده ایم نحوه ترتیب پست های وردپرس و سایر انواع پست های سفارشی با استفاده از کشیدن و رها کردن . اگرچه صفحات مطمئناً به عنوان نوع پست سفارشی واجد شرایط هستند ، این افزونه صفحات را پوشش نمی دهد در این مقاله ، ما به شما نحوه تنظیم مجدد و سازماندهی صفحات وردپرس با کشیدن و رها کردن با استفاده از یک صفحه ساده را نشان خواهیم داد.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر ویدیو را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری نیاز دارید ، به خواندن ادامه دهید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه ای به نام سفارش صفحه ساده . پس از فعال شدن ، هیچ تنظیماتی برای این افزونه وجود ندارد. کافی است به منوی Pages خود بروید و با کشیدن و رها کردن صفحات ، ترتیب آنها را شروع کنید.

Simple Page Ordering Screenshot

چرا این افزونه بسیار مفید است؟ h4>

این افزونه بسیار مفید است و ما از آن در WPBeginner استفاده می کنیم. می توانید آن را در بخش ما طرح اصلی ما . ما در واقع از این افزونه برای ایجاد صفحه طرح خود استفاده کردیم.

به طور پیش فرض وردپرس به شما امکان می دهد صفحات را در قسمت ویژگی های صفحه سفارش دهید.

Change Page Order

زمانی که وردپرس منوهای عالی را نداشت ، توسعه دهندگان از این عملکرد صفحه برای سفارش منوهای خود استفاده می کردند. با این حال ، این درد بزرگی بود. فرض کنید شما به ترتیب صفحات 1-10 خود را سفارش داده اید. اکنون اگر می خواستید ترتیب را تغییر دهید ، باید سفارشات صفحه دیگر را نیز تغییر دهید. پلاگین Simple Order Order این کار را بسیار آسان می کند.

کاربرد اصلی این افزونه که اکنون می توانیم مشاهده کنیم سازماندهی لیست صفحات فرعی شما است. به عنوان مثال صفحه طرح ما یک صفحه والدین است. تمام افزونه های ذکر شده در آنجا زیر صفحات صفحه طرح هستند.

این افزونه برای سفارش صفحات جهت استفاده در منوها نیست. منوهای وردپرس کاملاً قادر به انجام چنین کاری هستند.

امیدواریم که این مقاله برای شما مفید واقع شود و از پلاگین سفارش صفحه ساده .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/simple-page-ordering-how-to-organize-wordpress-pages-with-drag-drop/.

دیدگاهتان را بنویسید