سربرگهای سفارشی چیست؟

هدرهای سفارشی یک ویژگی تم وردپرس است که به توسعه دهندگان قالب اجازه می دهد پشتیبانی برای شخصی سازی تصویر هدر را فعال کنند. وقتی پشتیبانی از سرصفحه های سفارشی در موضوعی فعال باشد ، کاربران می توانند تصویر پیش فرض استفاده شده در سرصفحه را با تصاویر خود جایگزین کنند.

اکثر مضامین در مورد اندازه تصویر هدر محدودیت دارند. برخی از مضامین به گونه ای ساخته شده اند که فقط فضای کافی برای قرار دادن آرم وجود دارد ، برخی دیگر به شما امکان می دهند از تمام عرض مضمون استفاده کنید.

برخی از تم ها می توانند از عنوان های انعطاف پذیر استفاده کنند که بسته به عرض پنجره مرورگر در آن زمان می تواند اندازه آنها را گسترش داده یا منقبض شود. برخی از مضامین همچنین امکان استفاده از تصاویر هدر از قبل آپلود شده را که قبلاً در مضمون وجود دارد مانند موارد موجود در مضمون پیش فرض وردپرس را امکان پذیر می سازند.

گزینه تغییر سرصفحه ها معمولاً در بخش Appearance »Customize وجود دارد که در نوار منوی سمت چپ در صفحه مدیریت وردپرس قرار دارد.

Adding a custom header image in a WordPress theme

پیوند سرصفحه به شما امکان می دهد در صورت لزوم سرصفحه را تغییر دهید یا هدر سفارشی خود را بارگذاری کنید. تصاویر را می توان در صورت لزوم برش داد تا متناسب با عنوان باشد. برخی از مضامین همچنین به شما امکان می دهد متن را به جای تصویر ، متن خود جایگزین کنید یا از یک تصویر به عنوان پس زمینه و متن روی آن استفاده کنید ، اما این ویژگی ها به موضوع خاص بستگی دارد.

لطفاً برای مطالعه نحوه افزودن سرصفحه های سفارشی به مضامین خود ، به مطالعه اضافی مراجعه کرده و نحوه فعال کردن این گزینه را بیاموزید.

خواندن اضافی h4>

.

دیدگاهتان را بنویسید