زیر مجموعه ها را در صفحه دسته بندی در وردپرس نمایش دهید

هنگام استفاده از WordPress به عنوان CMS یا حتی به عنوان یک وبلاگ ، ممکن است بخواهید زیر مجموعه ها را در صفحات گروه نمایش دهید. در واقع هیچ راهی آسان برای این کار وجود ندارد و برخی از راه های موجود در وب دارای اشکالات مختلف است. در این مقاله ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید زیر مجموعه ها را با استفاده از این هک در صفحات دسته ها نمایش دهید.

اکنون هک به اشتراک گذاشته شده در وبلاگ Yoast منسوخ شده و دارای اشکالات اشکال این است که حتی اگر زیر مجموعه ها را در صفحه دسته نشان می دهد ، اما وقتی وارد زیر گروه می شوید ، هیچ دسته ای نشان داده نمی شود. با هکی که به اشتراک می گذاریم ، زیر مجموعه ها در صفحات دسته والدین نشان داده می شود و وقتی روی زیر مجموعه ها کلیک کنید ، سایر دسته های خواهر و برادر را در دسته والدین مشاهده خواهید کرد.

خوب اگر اصطلاحات فوق برای شما منطقی نبود ، اجازه دهید به روش دیگری توضیح دهیم. بیایید بگوییم شما یک دسته سطح والد (والدین) به نام ورزش دارید. شما سه زیر مجموعه تحت ورزش دارید که NFL ، NBA و MLB نامیده می شوند. اکنون وقتی شخصی به صفحه اصلی شما می رسد ، فقط گروه ورزشی و سایر دسته های والدین سطح بالا را مشاهده خواهید کرد. وقتی کسی روی Sports کلیک کند ، اکنون این دسته ها فقط زیرمجموعه های Sports را نشان می دهند ، بنابراین NFL ، NBA و MLB خواهد بود. اکنون با هک Yoast اگر روی NFL کلیک کنید ، همه چیز از بین خواهد رفت. با هک ما هنگام کلیک بر روی NFL ، این همچنان NFL ، NBA و MLB را نشان می دهد.

بنابراین اساساً این هک به شما امکان می دهد در صورت مشاهده یک دسته ، دسته های زیرمجموعه و در دسته زیر را نیز برادران / خواهران و برادران قرار دهید.

    
     category_parent)
    $ this_category = wp_list_categories ('orderby = id & show_count = 0
    & title_li = & use_desc_for_title = 1 & child_of = '. $ this_category-> category_parent.
    "& echo = 0")؛ دیگر
    $ this_category = wp_list_categories ('orderby = id & deep = 1 & show_count = 0
    & title_li = & use_desc_for_title = 1 & child_of = '. $ this_category-> cat_ID.
    "& echo = 0")؛
    if ($ this_category) {؟>

    کد بالا را در هر کجا که دوست دارید دسته ها نمایش داده شود جایگذاری کنید و هر طور که خواستید آن را اصلاح کنید. کدی که در بالا ذکر شد ، هنگام بازدید از زیر مجموعه از گروه اصلی ، دسته اصلی را پنهان می کند و فقط زیر مجموعه ها را نشان می دهد.

    اگر می خواهید دسته اصلی را نیز در صفحات زیر مجموعه نشان دهید ، فقط پارامتر deep = “1 ″ را از کد بالا حذف کنید.

    این یک هک دسته بندی بسیار مفید و مفیدی است که هنگام طراحی قالب برای وردپرس به خصوص هنگام استفاده از وردپرس به عنوان CMS می آید.

    برای جزئیات بیشتر در مورد پارامترها به Code WordPress مراجعه کنید.

    منبع:
    https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/display-subcategories-on-category-pages-in-wordpress/.

    دیدگاهتان را بنویسید