رقبا وردپرس – 19 گزینه محبوب وردپرس در سال 2020

وردپرس محبوب است و ما آن را دوست داریم ، اما تنها بستر انتشار نیست. گزینه های وردپرس وجود دارد که می توانید برای ساخت وب سایت خود استفاده کنید.

هر یک از این رقبای وردپرس متفاوت هستند و جوانب مثبت و منفی خود را دارند. هنگام انتخاب گزینه جایگزین وردپرس باید این تفاوت ها و محدودیت ها را درک کنید.

در این مقاله ، ما محبوب ترین گزینه های وردپرس موجود در بازار را به شما نشان خواهیم داد.

WordPress competitors - Popular alternatives to WordPress

1. با سازنده وب سایت تماس دائمی

Constant Contact Website Builder

تماس دائمی سازنده وب سایت یک هوش مصنوعی هوشمند است وب سایت ساز طراحی شده به شما کمک می کند در عرض چند دقیقه یک وب سایت سفارشی بسازید. این رویایی است که برای صاحبان مشاغل کوچک غیرتکنیک محقق شده است.

این سازنده وب سایت کشیدن و رها کردن همراه با A.I. هدایت شده است. جادوگر طراحی شده ایجاد یک وب سایت کاملاً سفارشی با تصاویر و پیشنهادات محتوای شخصی را آسان می کند.

می توانید برای ایجاد یک وبلاگ ، وب سایت تجاری و حتی یک فروشگاه آنلاین به صورت رایگان شروع کنید. این پلتفرم همچنین دارای ابزارهای مفیدی مانند سازنده آرم ، کتابخانه عکس حرفه ای سهام با بیش از 550،000 تصویر و موارد دیگر است.

طرح پرداخت شده آنها به شما دامنه رایگان ، گواهی SSL رایگان و دامنه خود را می دهد آدرس های ایمیل مارک دار .

2. Gator توسط HostGator

Gator website builder by HostGator

Gator یک سازنده وب سایت کاملاً میزبان است که توسط HostGator ایجاد شده است آنها یکی از برترین شرکت های میزبان وب سایت در جهان هستند و در مورد میزبانی وب سایت ها اطلاعات خود را می دانند.

Gator با طرح های آماده وب سایت ارائه می شود که می توانید با یک سازنده وب سایت کشویی و رها سازی کاربر پسند ، آنها را سفارشی کنید. حتی مبتدیان مطلق نیز می توانند به سرعت و بدون هیچگونه منحنی یادگیری با برنامه آشنا شوند.

برنامه های شروع کننده و حق بیمه آنها برای وب سایت های مشاغل کوچک مناسب است. شما برای افزودن سبد خرید و سایر ویژگی های تجارت الکترونیکی به برنامه تجارت الکترونیکی آنها نیاز خواهید داشت. هر طرح همچنین شامل نام دامنه رایگان و گواهی SSL رایگان است.

3 Domain.com سازنده وب سایت

Domain.com Website Builder

Domain.com سازنده وب کشیدن و رها کردن آسان را برای مشاغل کوچک ارائه می دهد. فقط با چند کلیک می توانید از آن برای ایجاد یک وب سایت ، وبلاگ یا حتی یک وب سایت تجارت الکترونیکی استفاده کنید.

سیستم عامل آنها دارای صدها الگوی زیبا طراحی شده است که می توانید با آنها شروع کنید و به راحتی می توانید با استفاده از یک رابط کشیدن و رها کردن آسان ، آنها را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید.

همراه با کلیه ویژگیهای ضروری وب سایت مانند تجزیه و تحلیل وب سایت ، قابلیت تجارت الکترونیکی ، امکان افزودن وبلاگ و یک گواهینامه SSL رایگان با همه برنامه ها. این قیمت فقط با قیمت 1.99 دلار در ماه بسیار مقرون به صرفه است.

Domain.com مرتباً به عنوان بهترین ثبت دامنه در جهان انتخاب کنید و وب سایت ساز آنها یک گزینه عالی برای وردپرس است. برای دریافت تخفیف اضافی می توانید از کوپن Domain.com ما استفاده کنید. .

4. BigCommerce

BigCommerce

اگر به دنبال گزینه ای آماده تجارت الکترونیکی برای وردپرس هستید ، BigCommerce می تواند بستر مناسبی برای شما باشد. این یک سازنده وب سایت تجارت الکترونیکی کاملاً میزبان با ابزارهای کشیدن و رها کردن و الگوهای زیبا برای شروع کار است.

از بسیاری از درگاه های پرداخت از جمله PayPal ، Stripe ، Appley Pay و Pay با آمازون پشتیبانی می کند. یکی از مزایای قابل توجه استفاده از BigCommerce این است که آنها بابت معاملات از شما هزینه ای دریافت نمی کنند.

BigCommerce به شما امکان می دهد محصولات نامحدود اضافه کنید ، عملکرد فروشگاه خود را مشاهده کنید و از ابزارهای داخلی برای بهینه سازی تبدیل ها و افزایش فروش استفاده کنید. همچنین با یکپارچه سازی بومی وردپرس ارائه می شود ، بنابراین می توانید از BigCommerce برای فروشگاه خود استفاده کنید در حالی که WordPress برای وب سایت محتوای اصلی خود.

BigCommerce با بسیاری از برنامه های شخص ثالث دیگر کار می کند که برای پیشرفت کار خود به آنها نیاز خواهید داشت.

5. خرید کنید

Shopify

اگر می خواهید یک فروشگاه آنلاین بسازید ، سپس Shopify یک گزینه عالی برای وردپرس است. این ابزارهای آسان برای ایجاد فروشگاه آنلاین خود را فراهم می کند. می توانید محصولات خود را بفروشید و پرداخت ها را بپذیرید.

Shopify با یک تنظیم ساده هدایت شونده ارائه می شود که به شما کمک می کند تا به سرعت با فروشگاه تجارت الکترونیک خود شروع به کار کنید. دارای الگوهای آماده ، برنامه ها و بسیاری از گزینه های ادغام است.

نمی دانید چگونه با WooCommerce مقایسه می شود ( بهترین افزونه تجارت الکترونیک وردپرس a >)؟ ]

به مقاله ما در Shopify در مقابل WooCommerce برای مقایسه دقیق دو سیستم عامل.

6. Weebly

Weebly

Weebly یکی دیگر از میزبانهای کامل است سازنده وب سایت . به شما امکان می دهد وب سایت خود را با استفاده از الگوهای از قبل طراحی شده و سازنده صفحه کشیدن آنها ایجاد کنید.

Weebly از پشتیبانی تجارت الکترونیکی محدودی برخوردار است ، اما می توانید از نام دامنه های سفارشی استفاده کنید. برای مقایسه کامل مقایسه وردپرس در مقابل Weebly .

اگر قبلاً از Weebly و می خواهید به وردپرس بروید ، سپس راهنمای گام به گام ما را در مورد نحوه

7. Wix

Wix

Wix یک سازنده وب سایت کاملاً میزبان است. نسخه رایگان محدودی را برای استفاده شخصی یا وب سایت مشاغل کوچک . برنامه های رایگان و پولی با الگوی از پیش طراحی شده ای روبرو هستند که کاربران می توانند با استفاده از سازنده صفحه کشیدن و رها کردن ، آنها را تغییر دهند.

Wix همچنین با برنامه های پولی خود از پشتیبانی تجارت الکترونیکی برخوردار است که به صاحبان سایت اجازه می دهد پرداخت آنلاین را با استفاده از PayPal یا Authorize.net بپذیرند. به مقاله ما در Wix vs WordPress برای مقایسه همزمان این دو سیستم عامل.

اگر قبلاً از Wix استفاده می کنید و می خواهید آن را به وردپرس منتقل کنید ، مقاله ما را در مورد چگونه می توان از Wix به وردپرس صحیح تغییر کرد .

8. متوسط ​​

Medium a >

Medium یک سکوی محبوب انتشاراتی است. از بسیاری جهات با وردپرس متفاوت است. این یک سیستم مدیریت محتوای کامل نیست. تمرکز آنها بر وبلاگ نویسی و جنبه جامعه است. هدف آن ارتباط دادن افراد با داستان ها و ایده هایی است که برای آنها مهم است.

Medium به گونه ای طراحی شده است که یک منطقه نوشتاری بدون درهم و برهم برای ناشران و تجربه مشابه خواندن برای خوانندگان فراهم کند. در همه دستگاه ها و اندازه صفحه زیبا به نظر می رسد. کاربران نیازی به نگرانی در مورد طرح زمینه یا پلاگین ندارند زیرا هیچ موردی وجود ندارد.

به جای نظرات ، Medium دارای یادداشت ها و پاسخ های درون خطی است. لازم نیست نگران نرم افزار باشید زیرا Medium یک بستر کاملاً میزبانی شده است. Medium دیگر نام دامنه های سفارشی را مجاز نمی داند ، به این معنی که شما نمی توانید از نام دامنه خود برای انتشار خود استفاده کنید.

مقایسه ما را با متوسط ​​در مقابل وردپرس تا تفاوت بین دو سیستم عامل را مشاهده کنید.

همچنین آموزش گام به گام برای کاربرانی که می خواهند مقالات خود را از Medium به وب سایت وردپرس .
9 <.>

Ghost

چندین کاربر وردپرس که می خواستند روی وبلاگ نویسی تمرکز کنند ، احساس کردند وردپرس به جهتی دیگر می رود. این باعث به وجود آمدن شبح شد که یک نرم افزار وبلاگ نویسی مبتنی بر NodeJS است.

تفاوت در این است که Ghost کاملاً به وبلاگ نویسی و دور نگه داشتن شلوغی متمرکز شده است. این یک تجربه پاک نوشتن و مرور را برای وبلاگ نویسان و خوانندگان فراهم می کند.

10. جوملا

Joomla

جوملا یک نرم افزار محبوب CMS و یک رقیب وردپرس منبع باز است. این یک پلت فرم CMS قوی ، چند منظوره و انعطاف پذیر است که دارای جامعه وسیعی از کاربران و توسعه دهندگان است.

جوملا به شما امکان می دهد بسیاری از کارهایی که وردپرس می تواند انجام دهد و سپس موارد دیگر را انجام دهید. مانند تم ها و افزونه های وردپرس ، جوملا با پسوندها و الگوها همراه است. در حال حاضر توسط میلیون ها کاربر ، مشاغل کوچک ، شرکت ها ، دولت و سازمان های غیرانتفاعی در سراسر جهان استفاده می شود.

دقیقاً مانند وردپرس ، جوملا دارای سیستم پشتیبانی جامعه ، مستندات گسترده ای است و در اکثر اجرا می شود. سیستم عامل های میزبانی وب .

برای راه اندازی وب سایت جوملا اینجا را کلیک کنید »

نمی دانید چگونه در مقابل وردپرس قرار می گیرد؟ به مقاله ما در WordPress vs Joomla vs Drupal برای مقایسه این سه سیستم عامل CMS منبع باز.

ما همچنین یک آموزش گام به گام برای کاربرانی که می خواهند انتقال از جوملا به وردپرس .

11. دروپال

Drupal

دروپال یکی دیگر از CMS های منبع باز بسیار محبوب است. درست مانند وردپرس و جوملا ، دروپال نیز دارای یک پایگاه کاربری و جامعه توسعه دهندگان است. این تقریباً 2.1٪ از کل وب سایتهای موجود در اینترنت از جمله کاخ سفید ، اکونومیست ، ایالت جورجیا و بسیاری دیگر را تحت کنترل دارد.

دروپال درست مثل افزونه ها و تم های وردپرس ماژول ها و مضامین دارد. همان نرم افزار مورد نیاز WordPress و Joomla را دارد ، بنابراین تقریباً در هر میزبان وب که از WordPress پشتیبانی می کند قابل اجرا است.

برای راه اندازی وب سایت دروپال اینجا را کلیک کنید »

12. جکیل

Jekyll

جکیل یک تولید کننده سایت استاتیک است. به زبان Ruby نوشته شده و به NodeJS نیاز دارد. تفاوت زیادی با وردپرس دارد. برای مبتدیان ، این یک سایت سازنده سایت استاتیک است که به این معنی است که متن شما را می گیرد و صفحات HTML ثابت برای سایت شما ایجاد می کند (بدون پایگاه داده).

می توانید از هاست رایگان ارائه شده توسط GitHub Pages با Jekyll استفاده کنید. این بدان معناست که اگر با Markdown ، SVN ، Git و خط فرمان آشنا باشید ، بدون هیچ وقت وقت فعال و فعال خواهید شد. به عبارت دیگر ، این مورد برای توسعه دهندگان ساخته شده است!

13. Tumblr

Tumblr

Tumblr یک پلت فرم محبوب وبلاگ نویسی رایگان است. Tumblr وبلاگ نویسی را با اجتماعی ترکیب کرده و آن را بسیار سرگرم کننده می کند. علیرغم اینکه در سال 2013 توسط یاهو خریداری شد ، از یک پایگاه کاربری قوی برخوردار است.

Tumblr به کاربران امکان می دهد از بین موضوعات رایگان یا حق بیمه انتخاب کنند. کاربران همچنین می توانند از نام دامنه های سفارشی برای وبلاگ های Tumblr خود استفاده کنند. به غیر از وبلاگ خود ، می توانید صفحاتی نیز ایجاد کنید. این یک راه حل کاملاً میزبانی شده است ، بنابراین شما نگران نصب یا نگهداری هیچ نرم افزاری نخواهید بود.

Tumblr در مقایسه با وردپرس محدودیت های زیادی دارد. به راحتی نمی توانید از محتوای خود درآمدزایی کنید یا فروشگاه تجارت الکترونیکی را راه اندازی کنید. همچنین باید دستورالعمل های محتوای آنها را دنبال کنید در غیر این صورت وب سایت شما به حالت تعلیق در می آید.

ما یک آموزش گام به گام در مورد چگونگی انتقال از Tumblr به WordPress برای کاربرانی که به دنبال گزینه Tumblr با آزادی های بیشتر هستند.

14. فضای مربع

Squarespace

Squarespace یک سازنده سایت پولی است که می تواند به عنوان گزینه جایگزین وردپرس مورد استفاده قرار گیرد. استفاده از آن بسیار آسان و یک راه حل کاملاً میزبان است.

درست مثل Wix و Weebly ، Squarespace همچنین الگوهای آماده برای استفاده را ارائه می دهد که می توانید شخصی سازی کنید. هیچ افزونه یا ماژول اضافی برای نصب وجود ندارد. فقط می توانید از ویژگی های ارائه شده توسط Squarespace استفاده کنید. مقایسه Squarespace در مقابل وردپرس .

با توجه به محدودیت های آن ، در نهایت بسیاری از کاربران Squarespace به وردپرس منتقل می شوند. برای آن دسته از کاربران ، ما راهنمای گام به گام چگونگی انتقال از Squarespace به WordPress .

15. الگوی متن

Textpattern a >

Textpattern یکی دیگر از سیستم های مدیریت محتوای منبع باز است. همان سرور مورد نیاز وردپرس را دارد. این CMS بسیار ساده و مستقیم به جلو است و تعداد محدودی از افراد تحت آن محدود هستند.

همراه با یک گزارش کاربری داخلی برای آمار و یک سیستم نظر دهی بومی. از Textile برای تبدیل متن ساده به HTML استفاده می کند.

16. موتور بیان

Expression Engine

موتور بیان یک CMS پرداخت شده مبتنی بر PHP + MySQL است. یک نسخه اصلی رایگان با ویژگی های بسیار محدود برای بارگیری در دسترس است. برخلاف سایر CMS منبع باز موجود در لیست ما ، Expression Engine به هزینه مجوز نیاز دارد و بیشتر ویژگی های اضافی به عنوان افزودنی های پولی در دسترس هستند.

17. Google Sites

Google Sites

Google Sites یک روش آسان و ساده برای ساخت وب سایت های کوچک است. استفاده از آن بسیار آسان است ، رایگان برای میزبانی ، و حتی می توانید از دامنه سفارشی خود برای سایت خود استفاده کنید.

نمی توان آن را با نرم افزار CMS در لیست ما مقایسه کرد ، اما می توان آن را با خدماتی مانند Wix ، Weebly و Squarespace مقایسه کرد.

18. Statamic

Statamic

Statamic یک نرم افزار CMS فایل پولی و مسطح است. برخلاف سایر نرم افزارهای CMS موجود در لیست ما ، Statamic داده های سایت شما را در یک پایگاه داده ذخیره نمی کند. در عوض از PHP ، YAML و Markdown برای تولید صفحات استفاده می کند.

19. بلاگر

Blogger

آخرین اما نه کم اهمیت ، بلاگر هنوز زنده است. این یک سرویس وبلاگ رایگان توسط Google است. این دارای بیشتر ویژگی هایی است که شما برای وبلاگ نویسی نیاز دارید. یک سیستم اظهار نظر ، قابلیت های داخلی داخلی ، استفاده آسان ، الگوها و گزینه استفاده از نام دامنه خود.

ما مقایسه کاملی را بین Blogger vs WordPress (موافقان و مخالفان) . اگر از Blogger استفاده می کنید و می خواهید به وردپرس بروید ، این راهنما .

امیدواریم این مقاله فرصتی را برای شما فراهم کند تا به برخی از گزینه های محبوب وردپرس نگاه کنید. در حالی که به این گزینه ها نگاه می کنید ، ممکن است بخواهید نگاهی به بررسی کامل وردپرس و دلایل مهم چرا باید از وردپرس استفاده کنید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید. برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/wordpress-competitors-23-popular-alternatives-to-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید