راهنمای کسب و کار کوچک Ultimate Coronavirus – وردپرس + ابزارهایی برای رشد آنلاین

با توجه به بیماری همه گیر ویروس کرونا (COVID-19) ، عدم اطمینان زیادی در جهان وجود دارد ، به ویژه برای صاحبان مشاغل کوچک.

بسیاری از مشاغل کوچک برای زنده ماندن مجبور به سازگاری و ایجاد تغییرات اساسی می شوند.

در این اوقات سخت ، جهان غیرقابل کنترل به نظر می رسد. به همین دلیل برای ما ، صاحبان مشاغل کوچک ، بسیار مهم است که بر آنچه می توانیم کنترل کنیم ، تمرکز کنیم زیرا به این ترتیب در این اوقات بی سابقه زنده می مانیم و رشد خواهیم کرد.

در این راهنمای نهایی کسب و کار کوچک ویروس کرونا ، من بهترین ابزارها ، آموزش ها و منابع وردپرس را به اشتراک می گذارم که می توانند به شما کمک کنند خود را با تغییرات تطبیق دهید ، جریان کاری خود را ساده کرده و حتی تجارت خود را رشد دهید.

Ultimate Small Business Resource for Coronavirus - WordPress, Tools, and Training to Grow Your Online Presence

توجه: طی چند هفته آینده این راهنما را به روز می کنم تا منابع بیشتری را هنگام یافتن به آنها اضافه کنم. اگر راهنماهای مفیدی را مشاهده کرده اید ، لطفاً در نظرات زیر به من اطلاع دهید و من لیست را به روز می کنم.

معرفی سریع (پوشش اصول) h4>

بسیاری از شما که این منبع تجاری کوچک ویروس کرونا را می خوانید ممکن است برای WPBeginner تازه باشد و من می خواهم از شما در جامعه خود استقبال کنم.

نام من سید بلخی است ، و من WPBeginner را بیش از 10 ایجاد کردم سالها پیش برای کمک به مشاغل کوچک برای رشد و رقابت با بزرگان دنیای دیجیتال.

در هفده سال فعالیتم ، چندین تجارت کوچک موفق با 100٪ تیم راه دور ایجاد کرده ام. در حال حاضر ، شرکت های من بیش از 130 کارمند دارند ، کاملاً از راه دور ، در سراسر جهان.

من در حال ایجاد این منبع هستم زیرا بسیاری از دوستان ، اعضای خانواده ، خوانندگان WPBeginner و هزاران نفر از کارآفرینان دیگر در حال صدمه زدن به بسیاری از تغییرات هستند.

امید من این است که با به اشتراک گذاشتن تجربیات ، ابزارهای مفید و آموزشهای مفید وردپرس ، به دیگران کمک کنیم تا از پس این بحران برآیند و پس از پایان کار موفق شوند.

تنها چیزی که در ازای آن می پرسم این است که اگر این راهنما را مفید می دانید ، لطفاً این مطلب را منتشر کنید (آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، پیوند را به یکی از اعضای خانواده پیام دهید و یا آن را برای دوستانی که می توانند از آن بهره مند شوند از طریق ایمیل ارسال کنید) آی تی).

مهم: برای صرفه جویی در وقت ، این مقاله شامل نمی شود حاوی اطلاعاتی در مورد نحوه دریافت وام مشاغل کوچک یا هر چیز مربوط به ویروس کرونا برای تسکین مشاغل کوچک / کمک های اقتصادی / مالی برنامه های کمک فوربس در تلاش است تا لیست برنامه های مختلف امداد COVID-19 ، اما همیشه بهترین روش برای برای کسب این اطلاعات با مقامات دولت محلی خود مشورت کنید.

من قصد دارم این مقاله را به دو بخش تقسیم کنم. قسمت اول برای صاحبان مشاغل کوچک است که به دنبال انتقال به کار از راه دور و / یا حضور دیجیتالی برای رشد آنلاین هستند.

قسمت دوم برای صاحبان مشاغل کوچک است که به دنبال ایده های جانبی برای تکمیل درآمد اصلی خود هستند. قسمت دوم را هر کسی (از جمله دانشجویان) می تواند استفاده کند. من شدیداً شما را به اقدام تشویق می کنم.

ابزار نهایی برای کمک به مشاغل کوچک با کار از راه دور (حضور دیجیتال) h4>

در این بخش ، من لیستی از ابزارهایی را که در شرکتهای مختلف خود برای ساده سازی گردش کار ، فرآیندها و در نهایت رشد آنلاین استفاده می کنیم ، به اشتراک می گذارم.

شما نیازی به استفاده از همه این ابزارها ندارید ، بنابراین لطفاً فقط آنچه را که برای صنعت ، تجارت و موارد خاص خود نیاز دارید انتخاب کنید.

سلب مسئولیت شفافیت: محتوای WPBeginner از خواننده پشتیبانی می کند ، به این معنی که اگر روی برخی از پیوندهای این پست کلیک کنید ، ممکن است هزینه ارجاع کمی داشته باشیم. لطفاً بدانید که ما فقط محصولی را پیشنهاد می دهیم که از خود استفاده می کنیم و یا اعتقاد داریم برای خوانندگان ما ارزش افزوده دارد. برای جزئیات بیشتر به نحوه تأمین بودجه WPBeginner مراجعه کنید.

در اینجا یک طرح کلی برای کمک به شما در پیمایش آسان آورده شده است:

بهترین سازنده وب سایت برای مشاغل کوچک

اگر می خواهید حضور آنلاین خود را تثبیت کنید ، پس احتمالاً به دنبال یک سازنده وب سایت .

من همه موارد محبوب را آزمایش کرده ام و می توانم با اطمینان بگویم که وردپرس بهترین است. با توجه به قدرت وردپرس 35٪ از کل وب سایت های موجود در اینترنت ، بقیه جهان نیز با من موافق هستند.

با وردپرس می توانید هر نوع وب سایت از سایت های تجاری ساده گرفته تا فروشگاه های آنلاین ، وب سایت رستوران ، سایت های بدنسازی و غیره.

می توانید راهنمای گام به گام من را در > نحوه ایجاد وب سایت برای راهنمایی های دقیق.

ما همچنین آموزشهای خاصی در مورد نحوه راه اندازی یک فروشگاه آنلاین ، و نحوه راه اندازی یک وبلاگ درصورتی که به دنبال آن هستید.

بهترین قسمت در مورد وردپرس این است که دارای تنهای الگوهای رایگان (با نام مستعار) که می توانید استفاده کنید. برای شخصی سازی آسان و طراحی های زیبا ، من توصیه می کنم از استفاده کنید Divi توسط تم های زیبا ، عنوان سازنده صفحه وردپرس .

Divi برای هر صنعت با طرح های از پیش ساخته شده (سالن های ورزشی ، کافه ها ، رستوران ها و غیره) ارائه می شود. همچنین می توانید Astra Theme زیرا آنها همچنین دارای تعداد زیادی الگوی اولیه هستند.

هنگامی که وب سایت شما فعال شد ، از راهنمای SEO WordPress و این نکات اثبات شده برای بازدید از وب سایت خود را افزایش دهید .

سرویس تلفن تجاری که در هرجایی کار می کند

ما از Nextiva برای خدمات تلفنی تجارت

.

از آنجا که یک ارائه دهنده VOIP شغلی است ، آنها یک برنامه تلفن همراه و دسک تاپ دارند که به اعضای تیم مختلف ما امکان می دهد تماس مشتری را بدون نیاز به اشتراک گذاری شماره تلفن همراه خود دریافت کنند.

این برنامه دارای چندین ویژگی قدرتمند دیگر مانند شناسه تماس گیرنده ، انتقال تماس ، مسیریابی ، تبریک سفارشی ، تجزیه و تحلیل تماس ، CRM مشتری ، گفتگوی زنده و موارد دیگر است. در واقع این یک پلت فرم ارتباطی واحد است که به شما امکان می دهد از هرجایی کار کنید.

اگر به دنبال گزینه دیگری هستید ، RingCentral . آنها همچنین نسبتاً رقابتی هستند.

گروه تجاری قابل اعتماد / گپ تیمی

با تیم های از راه دور ، ارتباط مانند اکسیژن است. شما باید یک نرم افزار قابل اعتماد گفتگوی تیمی داشته باشید.

من توصیه می کنم از Slack یا Microsoft Teams استفاده کنید.

Slack با فضای ذخیره سازی محدود و حداکثر 10 هزار پیام رایگان است. اما اگر بخواهید نسخه Pro را ارتقا دهید گران می شود.

تیم های Microsoft برای همه رایگان است ، و آنها حتی ویژگی های بیشتری با حساب Office365 به شما می دهند که بسیار عالی است زیرا در درازمدت در هزینه شما صرفه جویی می کند.

تماس های کنفرانس آنلاین (جلسات گروهی)

هنگام تماس کنفرانسی آنلاین کیفیت تماس اولویت شماره 1 من است.

اگر فقط کنفرانس صوتی انجام می دهید ، Nextiva عالی است. هر کس می تواند از طریق تلفن خود شماره گیری کند یا با استفاده از برنامه Nextiva متصل شود.

اگر کنفرانس ویدیویی مهم است ، توصیه می کنم از بزرگنمایی استفاده کنید یا RingCentral .

هر دو راه حل دارای برنامه های دسک تاپ / موبایل هستند. همچنین در صورت عدم کیفیت اتصال اینترنت ، افراد همچنین می توانند از طریق تلفن خود شماره گیری کنند.

نسخه رایگان Zoom خوب است ، اما تماس های شما را به 40 دقیقه محدود می کند. اگر به فکر ارتقا به Zoom Pro هستید ، در واقع بهتر است از RingCentral استفاده کنید زیرا آنها همچنین شماره تلفن تجارت مجازی به همراه یک بستر کامل.

اگر گزینه کاملاً رایگان می خواهید ، می توانید از Skype نیز استفاده کنید. اگرچه کیفیت تماس با گروههای بزرگتر رنج می برد.

برای جزئیات بیشتر ، به مقایسه ما با بهترین خدمات تماس کنفرانسی (گزینه های رایگان / رایگان) .

خدمات ایمیل انبوه برای تماس با مشتریان

در این شرایط سخت ، شما باید در ارتباط مداوم با مشتریان خود باشید. آنها را در مورد نحوه سرویس دهی به آنها ، پیشنهادات ویژه ای که در دست اجرا دارید و حتی اینکه چگونه می توانند به شما کمک کنند ، مطلع کنید.

ساده ترین راه برای ارسال ایمیل انبوه استفاده از خدمات بازاریابی از طریق ایمیل مانند تماس دائمی یا SendinBlue .

نکته جالب در مورد این سرویس ها این است که به شما امکان شخصی سازی ایمیل ها و صرفه جویی در وقت را می دهند. این کامل را مشاهده کنید راهنمای گام به گام بازاریابی ایمیل برای جزئیات بیشتر.

فرم های سفارش آنلاین را برای پذیرش سفارشات آنلاین تنظیم کنید

من می دانم که بسیاری از مشاغل یا روی آوردن به سفارشات تلفنی روی می آورند یا به دنبال گزینه ای آنلاین هستند.

اگر فقط به دنبال یک فرم سفارش ساده هستید ، از WPForms استفاده کنید a>. این یک فرم ساز وردپرس است که به شما امکان می دهد به راحتی یک فرم سفارش ایجاد کنید و پرداخت آنلاین را بپذیرید.

اگر شما نیاز به فروش آنلاین چندین محصول دارید ، توصیه می کنم با استفاده از WooCommerce . محبوب ترین پلت فرم تجارت الکترونیکی در جهان است.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای مبتدیان ما در نحوه راه اندازی فروشگاه آنلاین .

همچنین می توانید از WordPress + WooCommerce برای کارتهای هدیه را برای محصولات و خدمات خود بفروشید. این به شما کمک می کند در این شرایط سخت درآمد خود را افزایش داده و جریان نقدی را بهبود ببخشید.

ایجاد یک سایت عضویت برای آموزش / تدریس خصوصی / آموزش الکترونیکی

بسیاری از سالن های بدن سازی ، کلاس های یوگا ، مربیان شخصی ، مراکز تدریس خصوصی و مدارس به دلیل این بیماری همه گیر ویروس کرونا خاموش می شوند.

با استفاده از یکی از بسیاری از سیستم عامل ها می توانید به کلاسهای مجازی بروید. ما یک راهنمای دقیق در مورد نحوه ایجاد کلاسهای مجازی با وردپرس.

با وردپرس می توانید از افزونه MemberPress برای ایجاد منطقه فقط برای اعضا ، به اشتراک گذاری محتوا ، جمع آوری پرداختها و غیره. ما یک آموزش گام به گام در نحوه ایجاد سایت عضویت .

اگر می خواهید م componentلفه آموزش الکترونیکی داشته باشید که شامل آزمونها ، درجه بندی و غیره باشد ، می توانید از LearnDash . این یک راه حل مدیریت یادگیری وردپرس (LMS) قدرتمند است و ما یک راهنمای گام به گام در نحوه ایجاد / فروش دوره های آنلاین .

شما می توانید هر دو این سیستم عامل ها را با یک پلت فرم ویدیویی آنلاین مانند YouTube ترکیب کنید ، Vimeo ، یا حتی یک نرم افزار کنفرانس زنده مانند بزرگنمایی برای ارائه محتوا.

برخی از مشاغل و انجمن ها از یک سایت عضویت در ترکیب با یک گروه فیس بوک استفاده می کنند که برای اجرای کلاسها از Facebook Live استفاده می کنند.

بسیاری از مناطق مدارس از Google استفاده می کنند Classrooms که یک محصول رایگان توسط Google است. استفاده از آن کمی پیچیده است ، اما کار را تمام می کند.

اساساً ، ما باید از منابع موجود استفاده کنیم و سرچشمه داشته باشیم ، بنابراین می توانیم به اطرافیان خود خدمت کنیم.

قرار ملاقات ها و ابزار رزرو

هنگام حرکت به محل کار از راه دور ، مدیریت قرارها و رزروها یک چالش است. ردیابی اسلات های زمانی موجود دشوار است در حالی که از رفت و برگشت ایمیل جلوگیری می کنید.

ساده ترین ابزاری که اغلب خودم استفاده کرده ام ، تقویم است. این یک ابزار رایگان برای 1 تقویم برای هر کاربر است.

می توانید به راحتی اسلات های زمانی موجود را انتخاب کرده و پیوند تقویمی خود را برای مشتریان ارسال کنید. مشتری شما می تواند زمانی را که برای او مناسب است از اسلات موجود انتخاب کند و Calendly آن مکان را به عنوان رزرو شده در تقویم شما مشخص می کند ، بنابراین هیچ کس دیگری نمی تواند آن را ادعا کند.

در صورت نیاز به مدیریت رزرو برای چند نفر ، می توانید از WPForms . دارای الگوی فرم رزرو که می تواند به طور یکپارچه با تقویم Google و حتی Calendly شما ادغام شود.

برای پلاگین های رزرو پیشرفته ، توصیه می کنم StartBooking را بررسی کنید یا BirchPress .

نرم افزار پشتیبانی ایمیل و بلیط

اگر به دنبال راهی آسان برای همکاری در ایمیل ها با تیم خود هستید ، اثبات شده ترین راه حل استفاده از نرم افزار بلیط پشتیبانی ایمیل است.

در تیم من ، ما از HelpScout a استفاده می کنیم > این یک سکوی قدرتمند است و تیم های کوچک می توانند از طرح اولیه خود که بسیار مقرون به صرفه است استفاده کنند (در صفحه قیمت گذاری پایین بروید ، زیرا آنها آن را در زیر برنامه های اصلی خود قرار می دهند).

FreshDesk و برنامه جلو دو گزینه دیگر هستند که می توانید نگاهی به آنها بیندازید.

نرم افزار گپ زنده

اگر در حال فروش آنلاین هستید ، ممکن است به دنبال یک نرم افزار چت زنده . تعداد آنها زیاد است و بعضی از آنها واقعاً گران هستند.

تیم من از LiveChat Inc استفاده می کند. آنها 30 روز دوره آزمایشی رایگان ارائه می دهند.

اگر از Nextiva استفاده می کنید برای شماره تلفن مشاغل شما ، آنها همچنین ویژگی Chat Live را به عنوان بخشی از سیستم عامل خود ارائه می دهند.

شرکت های دیگری که در بالا به آنها اشاره کردم مانند HelpScout ، SendinBlue و غیره نیز چت زنده را به عنوان بخشی از برنامه های بالاتر خود ارائه می دهند.

اگر مشاغل کوچکی هستید و پرسنلی برای مدیریت چت زنده ندارید ، می توانید با استفاده از ChatBot.com پلت فرم و استفاده از الگوهای ربات خود را به صورت خودکار برخی از پشتیبانی.

نرم افزار ردیابی زمان برای بهره وری و پاسخگویی

یکی از بزرگترین انتقادهایی که از صاحبان مشاغل کوچک در مورد کار از راه دور شنیده ام ، از دست دادن بهره وری و پاسخگویی است.

این به درستی درست نیست زیرا تجارت من بیش از یک دهه است که دور بوده است (اما این بحث کاملاً متفاوت است).

می توانید از نرم افزار ردیابی زمان مانند Time Doctor استفاده کنید و HubStaff برای بهبود پاسخگویی و گزارش دهی

آسان ذخیره سازی پرونده آنلاین / برنامه های اشتراک سند

ساده ترین راه برای بهبود همکاری آنلاین استفاده از برنامه های به اشتراک گذاری فایل هوشمند و اشتراک اسناد است.

ارائه دهندگان زیادی وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید.

مجموعه Office365 شامل OneDrive ، Word ، Powerpoint و غیره است که می توانید با استفاده از آنها به راحتی فایل ها را به اشتراک بگذارید و به صورت آنلاین همکاری کنید.

Dropbox به همراه Dropbox Paper یکی دیگر از ابزارهای عالی است می توانید استفاده کنید.

اگر از Gmail استفاده می کنید ، بنابراین می توانید از Google Doc و سکوی Doc آنها که همراه با G Suite .

ابزار مدیریت پروژه آنلاین برای مشاغل کوچک

کلید موفقیت در تیم های از راه دور مدیریت پروژه است. وقتی برای اولین بار شروع کردم ، این یک چالش بزرگ بود ، اما خیلی راحت تر شده است.

تیم من در Awesome Motive از Asana استفاده می کند زیرا هم قدرتمند است و هم آسان برای استفاده. ما آن را دوست داریم.

در گذشته ، Trello و Basecamp . هر دوی این برنامه ها برای موارد استفاده خاصی نیز مناسب هستند ، اما محدودیت های خود را دارند.

هاب شرکت / ابزارهای ویکی / راه حل های اینترانت

ساده ترین راه برای ایجاد ویکی شرکت ، یک سایت وردپرسی بسازید و از یکی از دانش قهرمانانه.

اگر می خواهید یک اینترانت کامل ایجاد کنید ، وردپرس می تواند در این زمینه کمک کند. به نحوه ایجاد اینترانت برای تجارت کوچک با وردپرس .

اگر از Microsoft استفاده می کنید Office365 مجموعه ، سپس آنها همچنین سایت های اینترانت و تیمی را ارائه می دهند.

برخی از دوستان من از مفهوم استفاده می کنند ، و آنها واقعاً آن را دوست دارند. من مدتها پیش آن را امتحان کردم ، و سطح انعطاف پذیری آن یکسان نبود ، اما به نظر می رسد از آن زمان به بعد یک تن اضافه کرده اند.

راه حل فرم های آنلاین

فرم های آنلاین برای همه مشاغل ضروری است. این که آیا شما نیاز دارید که راهی آسان برای برقراری ارتباط با شما ، جمع آوری بازخورد / نظرسنجی ، پذیرش قرار ملاقات یا رزرو ، گرفتن سفارشات آنلاین و غیره ارائه دهید.

شرکت من ، WPForms می تواند در اینجا کمک کند. می توانید از هر دو نسخه رایگان ، WPForms Lite a استفاده کنید > ، یا از نسخه حرفه ای استفاده کنید. این یک پلت فرم قوی است که بیش از 3 میلیون وب سایت از آن استفاده می کنند.

اگر شما یک توسعه دهنده هستید که سعی در کمک به مشاغل کوچک برای ایجاد راه حل های فرم پیشرفته مانند ماشین حساب ها ، دایرکتوری ها ، فرم هایی که داده ها را در قسمت جلویی نمایش می دهد و سایر فرم های پیشرفته است ، توصیه می کنم از href فرم های قابل توجه .

ایده های هیاهوی جانبی برای صاحبان مشاغل کوچک ، کارآفرینان و دانشجویان h4>

می دانم این اوقات سختی برای همه است. با این همه دیوانگی و عدم اطمینان در دنیا ، چندین نفر برای پیشنهاد درآمد درمورد درآمد اصلی خود با من تماس گرفته اند و پیشنهاداتی در مورد ایده های شلوغی ارائه می دهند.

در طول تاریخ ، بشر در زمان بحران و استرس برخی از بهترین کارهای ما را انجام داده است.

در سال 1665 ، هنگامی که دانشگاه کمبریج به دلیل طاعون بزرگ لندن برای یک سال تعطیل شد ، دانشمند جوانی به نام آیزاک نیوتن به خانه اعزام شد.

هنگامی که در خانه بود ، او حساب را کشف کرد و ایده هایی را که بعداً به نظریه گرانش وی تبدیل شد ، اصلاح کرد.

در سال 1606 ، شکسپیر مکبث ، کینگ لیر ، و آنتونی و کلئوپاترا را هنگامی که در خانه قرنطینه بود نوشت.

ما ممکن است نیوتن یا شکسپیر نباشیم ، اما شما می توانید بیاموزید که چگونه از وردپرس استفاده کنید تا رویای خود را بسازید و یا سایت خود را بهبود ببخشید ، بنابراین وقتی که قوی تر باشید تمام دیوانگی ها از بین می رود.

اگر به انگیزه کسی کمک کند ، من نیز WPBeginner را در سال 2009 به سمت پایان رکود جهانی 2008 راه اندازی کردم.

با این گفته ، من می خواهم تأکید کنم که هیچ میان بری برای کسب درآمد آنلاین نیست .

کار زیادی طول می کشد و شما باید با وب سایت خود مانند یک تجارت واقعی رفتار کنید. بله ، این یک کار واقعی است.

هر کسی که یک دوره “جادویی” را می فروشد که گویا به شما کمک می کند موفقیت خود را تکرار کنید ، وقت یا پول خود را برای این هدر ندهید. این یک کلاهبرداری است برای این افراد جایگاه ویژه ای در جهنم وجود دارد ، به خصوص اگر در این زمان ها سعی در بازاریابی داشته باشند.

به هر حال ، تا زمانی که مایل هستید کار پا را انجام دهید ، فکر می کنم می توانید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید.

در اینجا 30 مورد اثبات شده روش های کسب درآمد آنلاین با وب سایت یا ارائه خدمات.

ایده های خاص مربوط به فشارهای جانبی:

ساده ترین راه فروش دانش خود است. اگر سرآشپز هستید ، به دیگران نحوه پختن یا فروش دستور العمل ها را بیاموزید. اگر یک مربی شخصی هستید ، به افراد نشان دهید که چگونه کلاسهای مربیگری مجازی را تمرین کرده و بفروشند. شما می توانید برای فروش کتابهای الکترونیکی ، دوره ها و غیره یک سایت عضویت با وردپرس ایجاد کنید

در همین راستا ، می توانید برای آموزش آنچه می دانید یک وبلاگ راه اندازی کنید ، بنابراین می توانید موارد زیر را ایجاد کنید. به این ترتیب مخاطبی دارید که می توانید محصولات خود را به آنها بازاریابی کنید و یا حتی از طریق تبلیغات درآمد کسب کنید.

شما می توانید یک وبلاگ غذا راه اندازی کنید برای به اشتراک گذاشتن دستور العمل ها ، وسایل آشپزی مورد علاقه خود (درآمد شرکت) و غیره.

اگر شوخ طبع هستید ، پس می توانید سایتی مانند Buzzfeed ایجاد کنید و محتوای سرگرم کننده ایجاد کنید. مردم در حال حاضر محتوای زیادی مصرف می کنند و شما می توانید با تبلیغات بنر مقداری درآمد کسب کنید.

شما می توانید وب سایت پرسش و پاسخ ایجاد کنید که در آن می توانید هزینه مشاوره حرفه ای را پرداخت کنید. حتی می توانید از متخصصان دیگر دعوت کنید

همچنین می توانید یک سایت مشاغل خرد مانند Fiverr برای جامعه محلی خود ایجاد کنید و به دیگران کمک کنید تا درآمد کسب کنند در حالیکه از هر معامله برش کمی می گیرند.

شما می توانید یک سایت حراج مانند eBay ایجاد کنید ، اما بر روی طاقچه خاص یا عمودی تمرکز کنید ، بنابراین می توانید کنترل کیفیت را بهتر انجام دهید ، مشاوره تخصصی ارائه دهید ، و غیره.

اگر عاشق کار دستی و ساخت چیزهایی با دست خود هستید ، پس می توانید کارهای خود را در Etsy بفروشید ، یا بهتر از این ایجاد فروشگاه Etsy مانند با وردپرس ، بنابراین می توانید از هزینه های مرد میانه جلوگیری کنید.

باز هم اینها فقط برخی از ایده هایی است که دیگران برای کسب درآمد اضافی از طرف خود استفاده کرده اند. برای ایده های بیشتر ، باید این موارد را بررسی کنید 27 ایده تجاری آنلاین .

به یاد داشته باشید ، هر کاری که انجام می دهید ، لطفاً نروید و در این مواقع بحرانی ، برنامه های سریع ثروتمند شدن را دریافت کنید. هیچ میانبری برای کسب درآمد آنلاین وجود ندارد!

این کار به سختی کار و فداکاری زیادی نیاز دارد (مانند هر شغل دیگر).

خبر خوب این است که برای گسترش مهارت های خود نیازی به هزینه هزاران دلار ندارید.

با WPBeginner می توانید وردپرس را در یک هفته یا کمتر بصورت رایگان یاد بگیرید .

همچنین تعداد زیادی منبع رایگان مفید مانند:

داریم

گذشته از WPBeginner ، دانشگاه ها و سازندگان زیادی وجود دارند که دوره های خود را برای کمک به دیگران در گسترش مهارت های خود به طور موقت آزاد می کنند.

در اینجا چند منبع مفید از دیگر سازندگان آورده شده است:

افکار نهایی h4>

من می دانم که این چند هفته آینده خیلی طولانی خواهد شد … و امیدوارم که این راهنماها به شما کمک کنند چیز شگفت انگیزی ایجاد کنید که در 6 ماه آینده به آن افتخار خواهید کرد.

ما به عنوان صاحبان مشاغل کوچک ، باید نظم و انضباط داشته باشیم ، بیشترین استفاده را از منابع در دسترس خود داشته باشیم (دارای منابع کافی باشیم) و بر فرصت هایی تمرکز کنیم که بیشترین تأثیر را خواهند داشت.

گرچه جهان غیرقابل کنترل به نظر می رسد ، بسیار مهم است که ما بر آنچه می توانیم کنترل کنیم تمرکز کنیم زیرا اینگونه پیروز می شویم و جلوتر می آییم.

من مقاله را با این نقل قول زیبا از مایا آنجلو به پایان می برم:

شما ممکن است تمام وقایعی را که برای شما اتفاق می افتد کنترل نکنید ، اما می توانید تصمیم بگیرید که توسط آنها کاهش نیابید.

ایمن ، سالم و با روحیه خوب باشید :)

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً این خبر را گسترش دهید. آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، پیوند را به یکی از اعضای خانواده پیام دهید و یا آن را برای دوستانی که می توانند از آن بهره مند شوند ، ایمیل کنید.

سرانجام ، فراموش نکنید که در مشترک شوید کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس ما. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/the-ultimate-coronavirus-small-business-guide-wordpress-tools-for-remote-work/.

دیدگاهتان را بنویسید