راهنمای نهایی نقش و قابلیت های کاربر وردپرس

کاربر وردپرس نقش ها و قابلیت ها به شما امکان می دهد کارهایی را که کاربران دیگر می توانند در سایت شما انجام دهند یا نمی توانند انجام دهند. می توانید از آنها برای مدیریت اقدامات کاربر مانند نوشتن و ویرایش پست ها ، ایجاد صفحات جدید ، تعدیل نظرات ، نصب افزونه ها ، افزودن کاربران جدید و موارد دیگر استفاده کنید.

درک نقش و مجوزهای کاربر برای مدیریت هر سایت WordPress ضروری است. به عنوان مثال ، اگر در حال ساختن سایتی برای مشتری هستید ، نمی خواهید وی موضوع نصب شده را ویرایش یا تغییر دهد. به همین ترتیب ، عاقلانه نیست که به نویسندگان یک وبلاگ چند نویسنده اجازه نصب یا پلاگین ها را حذف کنید .

یادگیری نحوه مدیریت هوشمندانه نقش های کاربر وردپرس به شما کمک می کند جریان کاری خود را ساده کنید ، سایت خود را ایمن نگه دارید و کنترل نهایی سایت خود را بدست آورید.

در این راهنمای گسترده ، شما در مورد نقش های کاربر وردپرس ، توانایی های مختلف وردپرس ، نحوه ویرایش نقش های موجود کاربر ، نحوه مدیریت کاربران در چند سایت ، و نقش های جدیدی را با مجموعه ای جدید از قابلیت ها ایجاد کنید.

هیجان زده اید؟ بیایید غواصی کنیم!

نقش و قابلیت های کاربر وردپرس چیست؟ h2>

نقش ها و قابلیت ها نان و دوش مدیریت دسترسی کاربران در وردپرس است. برای درک نقش های کاربر در وردپرس ، ابتدا باید بدانید که چه توانایی هایی دارند.

وردپرس هر اقدامی را که کاربر می تواند انجام دهد به عنوان قابلیت تعریف می کند. در اینجا چند نمونه از قابلیت های موجود در WordPress و نحوه ارجاع آنها در کد آن آورده شده است:

اکثر قابلیت ها از روی اسمشان کاملاً قابل توضیح هستند. وردپرس بیش از 70 قابلیت رمزگذاری شده در هسته اصلی خود دارد.

A نقش مجموعه توانایی هایی است که می توانید به کاربر اختصاص دهید. هر کاربر وردپرس باید نقشی را به خود اختصاص دهد. یک کاربر فقط می تواند اقداماتی انجام دهد که نقش آنها به آنها اعطا می کند.

Infographic showing how WordPress Roles are defined in WordPress with Capabilities

A “نقش” مجموعه ای از “قابلیت ها”

است

در نمودار بالا ، هر کاربری با نقش 1 می تواند پست ها را بخواند ، اما نمی تواند پست ها را ویرایش کند. کاربران با نقش 2 می توانند پست ها را بخوانند و ویرایش کنند ، اما نمی توانند پست ها را منتشر کنند. هر کاربری با نقش 3 می تواند پست ها را بخواند ، ویرایش و منتشر کند ، اما برخلاف کاربران نقش 4 که می توانند پست ها را حذف کنند ، نمی توانند پست ها را حذف کنند.

WordPress user roles

پانل “افزودن کاربر جدید” در داشبورد وردپرس

وردپرس از بسیاری از قابلیت های بومی خود برای تعریف نقش های پیش فرض کاربر استفاده می کند. به عنوان مثال ، این قابلیت و ویراستاران صفحه های انتشار کد را اعطا می کند ، اما آنها را به مشترکان و همکاران اختصاص نمی دهد.

The 'Users' panel in WordPress admin dashboard

” کاربران ” پانل در داشبورد WordPress

حداقل کاربر هر وردپرس دارای نام کاربری ، رمزعبور ، آدرس ایمیل و نقشی است.

phpMyAdmin showing where the WP database stores the capabilities

phpMyAdmin نشان می دهد که پایگاه داده WP th قابلیت ها

وردپرس تمام قابلیت های مبتنی بر نقش خود را در پایگاه داده خود را در wp_options ذخیره می کند جدول قوی> در زیر گزینه سریال wp_users_roces برای تعریف نحوه ذخیره نقش ها و قابلیت ها در پایگاه داده از کلاس اصلی WP_Roles استفاده می شود.

کلاس WP_Roles

وردپرس نقش ها و قابلیت ها را با استفاده از User Roles API پیاده سازی می کند ، که بیشتر آنها براساس هسته WP_Roles بنا شده است. کلاس منبع آن را می توانید در پرونده

wp-includes/class-wp-roles.php پیدا کنید.

اگر به پایگاه داده نگاه کنید ، متوجه خواهید شد که نقشها درون آرایه ای هستند که نام نقش آنها مشخص است. کلید

نام تجاری نام نقش کاربر را به عنوان مقداری از کلید کد و همه قابلیت ها را به صورت جداگانه ذخیره می کند آرایه به عنوان مقدار کلید قابلیت .

  آرایه (
 'rolename' => آرایه (
 'name' => 'rolename' ،
 'δυνατότητες' => آرایه ()
 )
)  

کلاس کلاس WP_Roles روشهای زیادی را تعریف می کند . برای تعامل با User Roles API می توانید با آنها در هر کجای کد خود تماس بگیرید.

توجه: وردپرس شامل کلاس اصلی دیگری به نام WP_Role است (به صورت مجزا توجه کنید ‘نقش’). برای گسترش User Roles API استفاده می شود.

وقتی مقدار کلیدی سریال را غیرفعال کنید کد wp_user_roles code > ، چیزی شبیه به این خواهد بود:

  آرایه (
'administrator' =>
آرایه (
'name' => 'مدیر' ،
'قابلیت ها' =>
آرایه (
'switch_themes' => درست است
'edit_themes' => درست است ،
'activ_plugins' => درست است ،
// [... بقیه خطوط قطع شده برای اختصار ...]
) ،
) ،
'editor' =>
آرایه (
'name' => 'ویرایشگر' ،
'قابلیت ها' =>
آرایه (
'medium_comments' => درست است
'manage_categories' => درست است ،
'manage_links' => درست است
// [... بقیه خطوط قطع شده برای اختصار ...]
) ،
) ،
'author' =>
آرایه (
'name' => 'نویسنده' ،
'قابلیت ها' =>
آرایه (
'upload_files' => درست است ،
'edit_posts' => درست است
'edit_published_posts' => درست است ،
// [... بقیه خطوط قطع شده برای اختصار ...]
) ،
) ،
'مشارکت کننده' =>
آرایه (
'name' => 'همکار' ،
'قابلیت ها' =>
آرایه (
'edit_posts' => درست است
'read' => درست است ،
// [... بقیه خطوط قطع شده برای اختصار ...]
) ،
) ،
"مشترک" =>
آرایه (
'name' => 'مشترک' ،
'قابلیت ها' =>
آرایه (
'read' => درست است ،
'level_0' => درست است
) ،
) ،
)  

این یک آرایه چند بعدی است که به هر نقشی یک نام نقش اختصاص داده و به مجموعه ای از قابلیت ها اعطا می شود. به همین ترتیب ، وردپرس قابلیت های مبتنی بر کاربر را در جدول

wp_usermeta ​​strong> با نام کلیدواژه قابلیت های wp کد> ذخیره می کند.

توجه: پیشوند کد> ممکن است در تنظیمات شما متفاوت باشد. این به مقدار متغیر جهانی جدول_پیشوند در پرونده wp-config.php کد کد سایت شما بستگی دارد.

نمودار نقش ها در مقابل قابلیت ها h3>

Image of the 'Roles vs Capabilities' chart from WordPress Codex

نمودار” نقش ها در مقابل توانایی ها “در وردپرس Codex

وردپرس Codex شامل یک قابلیت در مقابل جدول نقش ، هر چند آنقدر شهودی نیست. این به طور خلاصه تمام اقداماتی است که نقش های پیش فرض کاربر می تواند در تنظیمات تک سایت و چندرسانه ای وردپرس انجام دهد. پس از تعداد مشخصی از قابلیت ها وقفه ای ایجاد می شود تا تشخیص بین قابلیت های سطح بالا و سطح پایین برای شما آسان شود.

برای نمایش بهتر همه نقش ها و قابلیت های وردپرس در یک نگاه ، می توانید این جدول عالی توسط Exygy را مشاهده کنید .

قابلیت های مربوط به بلوک های قابل استفاده مجدد گوتنبرگ h4>

ویرایشگر بلوک Gutenberg ویژگی شگفت انگیزی را به نام بلوک های قابل استفاده معرفی کرد. به شما امکان می دهد یک بلوک کامل (یا چندین بلوک) را به عنوان الگو ذخیره کنید و از آن در هر جای دیگر سایت خود استفاده کنید.

Adding 'Reusable Blocks' in WordPress' new Gutenberg block editor

افزودن “بلوک های قابل استفاده مجدد” در وردپرس “ویرایشگر جدید بلوک Gutenberg

بر این اساس ، وردپرس همچنین قابلیت های جدید زیر را در رابطه با بلوک های قابل استفاده مجدد معرفی کرد:

  • بلوک های قابل استفاده مجدد ایجاد کنید
  • بلوکهای قابل استفاده مجدد را ویرایش کنید
  • بلوکهای قابل استفاده مجدد را بخوانید
  • حذف بلوک های قابل استفاده مجدد

قابلیت های ذکر شده در بالا مانند قابلیت های مربوط به پست کار می کنند. مدیر یا ویرایشگر به تمام قابلیت های مربوط به بلوک های قابل استفاده مجدد دسترسی دارند ، در حالی که نویسنده فقط می تواند بلوک های قابل استفاده مجدد ایجاد شده توسط آنها را ویرایش یا حذف کند. مشارکت کنندگان فقط می توانند بلوک های قابل استفاده مجدد را بخوانند.

قابلیت ویژه: بارگذاری بدون فیلتر h4>

بارگذاری بدون فیلتر یک قابلیت خاص است که به طور پیش فرض به هیچ یک از کاربران از جمله سرپرست یا مدیر فوق العاده اختصاص داده نمی شود. به کاربر این امکان را می دهد تا پرونده هایی را با هر پسوند (به عنوان مثال SVG یا PSD) ، نه فقط موارد در لیست سفید وردپرس قرار دارد .

توجه: با استفاده از تابع wp_get_mime_types () .

برای فعال کردن این قابلیت ، باید قطعه کد زیر را به پرونده

wp-config.php کد خود اضافه کنید. ثابت را قبل از خطی که از شما می خواهد ویرایش را متوقف کنید ، تعریف کنید.

  define ('ALLOW_UNFILTERED_UPLOADS'، true)؛  

بعد از تعریف این ثابت ، می توانید به هر کاربری در یک سایت وردپرس امکان نصب آپلود فیلتر نشده را بدهید. با این حال ، در نصب چند سایته فقط یک Super Admin می تواند این قابلیت را داشته باشد.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید قابلیت add_cap ('بارگذاری_نشسته شده')؛

؟>

بعداً در این پست در مورد چگونگی افزودن یا سفارشی کردن قابلیتهای همه نقشهای کاربر یا کاربران خاص بیشتر بحث خواهیم کرد.

قابلیت های ابتدایی در مقابل قابلیت های متا h3>

در وردپرس اصولاً دو نوع قابلیت وجود دارد:

  • قابلیت های بدوی: این قابلیت ها به نقش های خاص اعطا می شوند. کاربرانی که این نقش ها را دارند به طور خودکار قابلیت های بدوی را به ارث می برند.
  • قابلیت های متا: این قابلیت ها به طور پیش فرض به هیچ نقشی اعطا نمی شوند. وردپرس در کد و پایگاه داده ، از جمله پست ، صفحه ، کاربر یا هر طبقه بندی ، و اگر منطق آن را بررسی کند ، یک قابلیت متا را برای یک یا چند قابلیت بدوی “نقشه برداری” می کند.

به عنوان مثال ، وردپرس به نویسندگان قابلیت

ویرایش_پست ها کد را برای پست های خود اعطا می کند تا بتواند آنها را ویرایش کند. با این حال ، این قابلیت به آنها اجازه نمی دهد پست های کاربران دیگر را ویرایش کنند. این جایی است که قابلیت های متا کمک می کند.

وردپرس از تابع map_meta_cap () برای برگرداندن آرایه ای از قابلیت های ابتدایی که به یک شی خاص مرتبط است استفاده می کند. سپس آنها را با هدف کاربر مقایسه می کند تا بررسی کند آیا کاربر می تواند پست را ویرایش کند.

چند مثال دیگر از قابلیت های متا پست_خوان کد ، حذف_پست ، حذف_کاربر است ، و ارسال_خوان کد در قسمت قابلیت های سفارشی زیر نگاه عمیق تری به آنها خواهیم داشت.
درک نقشها و قابلیتهای کاربر وردپرس = موارد دیگر سایت ایمن + آرامش خاطر برای شما و مشتریانتان. بیشتر بیاموزید ? برای توییت کلیک کنید

شش نقش پیش فرض کاربر وردپرس h2>

وردپرس شامل شش نقش کاربر از پیش تعریف شده است. اولین کاربر نصب وردپرس به طور پیش فرض نقش مدیر را دریافت می کند (یا نقش سوپر سرپرست با نصب وردپرس چند سایت).

از آنجا که وردپرس قبل از توسعه به CMS کامل به عنوان یک پلت فرم وبلاگ نویسی شروع به کار کرد ، بیشتر کاربران خود را تعریف می کند نقش برای انتشار محتوا در وب . سایر نقش های کاربر از پیش تعریف شده آن ویرایشگر ، نویسنده ، همکار و مشترک است.

Default WordPress user roles shown as a stack of cylinders arranged in order of their capabilities

نقش های پیش فرض کاربر وردپرس که به ترتیب قابلیت ها انباشته شده اند

نقش های پیش فرض کاربر وردپرس را به عنوان مجموعه ای از استوانه های انباشته تصور کنید که نمایانگر قابلیت های مختلف هستند. بزرگترین سیلندر دارای بیشترین توانایی ، دومین بزرگترین دارای دومین قابلیت و کوچکترین سیلندر دارای کمترین توانایی است.

شما نباید نقشی را برتر از نقش دیگر بدانید. در عوض ، نقش ها را به عنوان تعیین مسئولیت های کاربر در سایت در نظر بگیرید.

نقش کاربر هرگز برتر نیست ، و همچنین پست نیست ، دقیقاً آنچه را که قصد دارد تعیین کند.

اکنون بیایید تمام نقشهای کاربر از پیش تعریف شده وردپرس را با جزئیات بررسی کنیم.

سرپرست h3>

The 'Administrator' role dashboard in WordPress

” مدیر ” نقش داشبورد در وردپرس

وردپرس به اولین کاربر نصب تک سایت ، نقش مدیر را اختصاص می دهد. در بالای سایر نقش های کاربر قرار دارد و به تمام قابلیت های تعریف شده توسط وردپرس دسترسی دارد. کاربرانی که نقش Administrator دارند می توانند اعمالی از قبیل: را انجام دهند

  • ایجاد و حذف کاربران
  • نصب و مدیریت افزونه ها و مضامین
  • افزونه ها ، مضامین ، پرونده ها و کد را ویرایش کنید
Only Administrators can add new users in WordPress by default

فقط سرپرستان می توانند کاربران جدیدی را در وردپرس اضافه کنند

از آنجا که سرپرست قدرتمندترین نقش است ، باید آن را فقط به کسانی که به آنها اعتماد دارید اختصاص دهید. در حالت ایده آل ، فقط یک مدیر باید در هر سایت وجود داشته باشد.

نقش مدیر در یک شبکه چند سایته وردپرس کمی متفاوت تعریف شده است ، هرچند که به همان نام خوانده می شود. در یک شبکه چند سایته ، نقش مدیر از برخی قابلیت های موجود در یک سایت WP برخوردار نیست ، مانند نصب تم ها و پلاگین ها. وردپرس این قابلیت ها را برای نقش Super Admin ذخیره می کند.

ویرایشگر h3>

The 'Editor' role dashboard in WordPress

” ویرایشگر ” نقش داشبورد در وردپرس

یک ویرایشگر از مدیریت مطالب در یک سایت وردپرس مراقبت می کند. آنها می توانند پست ها و صفحات را ایجاد ، اصلاح ، منتشر یا حذف کنند ، حتی آنهایی که توسط کاربران دیگر ایجاد شده اند. برخی از قابلیت های آنها عبارتند از:

ویراستاران نمی توانند اقدامات مدیریت سایت مانند نصب پلاگین ها و مضامین را انجام دهند. مسئولیت اصلی آنها نظارت بر کار سایر نویسندگان و مشارکت کنندگان یا یک تیم محتوای یک نفره است.

نکته: اگر به تنهایی یک سایت وردپرس را مدیریت می کنید ، می توانید یک کاربر جایگزین با نقش ویرایشگر برای خود ایجاد کنید. به این ترتیب می توانید وظایف مدیر و انتشار خود را جداگانه نگه دارید. حساب سرپرست شما در برابر هکرها در امان است حتی اگر حساب ویرایشگر شما به خطر بیفتد.

نویسنده h3>

The 'Author' role dashboard in WordPress

” نویسنده ” نقش داشبورد در وردپرس

همانطور که از نامش پیداست ، هر کاربری با نقش نویسنده می تواند پست ها را ایجاد ، ویرایش و منتشر کند . آنها همچنین می توانند پرونده های رسانه ای را بارگذاری کنند و پست های خود را حذف کنند ، اما نمی توانند صفحاتی ایجاد کنند یا پست های دیگران را ویرایش کنند.

نویسندگان می توانند برچسب ها را به پست های خود اضافه کنند و پست های خود را به دسته های موجود اختصاص دهند ، اما نمی توانند دسته های جدید ایجاد کنند. مانند ویرایشگران ، آنها به هیچ گونه وظیفه اداری مانند تنظیمات ، افزونه ها و مضامین دسترسی ندارند.

توجه: نویسنده می تواند پست های خود را حتی پس از انتشار حذف کند. اگر به هر کسی نقش نویسنده را واگذار می کنید ، مطمئن شوید که با کنترل کامل پست های خود ، از جمله حذف ، مشکلی ندارید.

همکار h3>

The 'Contributor' role dashboard in WordPress

” مشارکت کننده ” نقش داشبورد در وردپرس

نقش همیار نسخه کمتری از نقش نویسنده است. کاربری با نقش مشارکت کننده می تواند پست های خود را ایجاد کند ، پیش نویس پست های خود را حذف کند ، اما نمی تواند پست ها را منتشر کند.

آنها می توانند پیش نویس پست های خود را ذخیره کنند یا آنها را برای ویرایش یا مدیر برای بررسی و انتشار ارسال کنند. و به محض انتشار پست ، یک مشارکت کننده نمی تواند پست های آنها را حذف کند. در مقابل ، نویسندگان می توانند پست های منتشر شده خود را حذف کنند.

نقش همیار برای نویسندگان جدید و عوامل مهمان ایده آل است.

مشترک h3>

The 'Subscriber' role dashboard in WordPress

” مشترک ” نقش داشبورد در وردپرس

نقش مشترکین در پایین ترین رده بندی توانایی ها قرار دارد. کاربری با نقش مشترک می تواند نمایه خود را مدیریت کند و به خواندن همه پست های سایت دسترسی دارد. تقریباً همین است!

Restricting content in WordPress only to specific user roles

می توانید محتوا را فقط به کاربران وارد شده از جمله مشترکان محدود کنید.

به طور معمول ، همه به خواندن مطالب در یک سایت وردپرسی دسترسی دارند. با این حال ، در اشتراک یا سایت های عضویت ، فقط کاربران وارد شده می توانند محتوا را مشاهده کنند. کاربری با نقش مشترک می تواند پست ها را در این موارد بخواند.

مدیر فوق العاده h3>

The 'Super Admin' role dashboard in WordPress Multisite network%20%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A)%20%D8%8C%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A/%20*%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A*%20/%0A%0A%0A%0A%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%0A%7D%0A%0A%0A%0A%0A%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%7D%0A%7D%20%20%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%24%20user%20=%20WP_User%20%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%20(%24%20user_id)%20%D8%9B%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%24%20user%20=%20WP_User%20%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%20(%24%20user_id)%20%D8%9B%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A/%20*%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A*%20/%0A%0A%0A%0A%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%87(%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20)%0A%20%20%20%20)%0A%7D%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A)%20%D8%8C%0A)%20%D8%8C%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A/%20*%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A*%20/%0A%0A/%20*%0A%0A%0A*%20/%0A%0A%20%0A%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%87(%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20)%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20)%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%7D%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20restore_current_blog%20()%D8%9B%0A%20%20%20%20%20%7D%0A%20%20%20%20%20%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1%20%7B%0A%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%87(%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20)%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20)%0A%20%20%20%20%20%7D%0A%7D%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%87(%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20)%0A%20%20%20%20%20%20%20%20)%0A%20%20%20%20%20%20%20%20restore_current_blog%20()%D8%9B%0A%20%20%20%20%7D%0A%7D%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A/%20*%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A*%20/%0A%0A%0A%0A%24%20labels%20=%20%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%87%20(%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A)%0A%20%0A%24%20args%20=%20%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%87%20(%0A%0A%0A%0A’publicly_queryable’%20=>%20%D8%AF%D8%B1%D8%B3%D8%AA%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D8%8C%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A)%0A%20%0A%0A%7D%0A%20%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%20%0A%20%0A%20%0A%20%0A%20%0A%20%0A%20%0A%20%0A%20%0A%20%0A%20%0A%7D%20%20%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A%0A

%20%D8%AE%D9%84%D8%A7%D8%B5%D9%87%20%20h2>%0A%0A%0A%0A


اگر از این مقاله لذت بردید ، پس از آن دوست دارید Kinsta’s WordPress platform hosting. وب سایت خود را توربوشارژ کرده و از تیم پیشکسوت وردپرس ما پشتیبانی 24/7 ساعته دریافت کنید. زیرساختهای Google Cloud ما بر مقیاس گذاری خودکار ، عملکرد و امنیت تمرکز دارند. بگذارید تفاوت Kinsta را به شما نشان دهیم! برنامه های ما را بررسی کنید a >

منبع:
https://kinsta.com/blog/wordpress-user-roles/.

دیدگاهتان را بنویسید