راهنمای نهایی بازاریابی شرکت های وابسته برای مبتدیان – گام به گام

بازاریابی وابسته یکی از محبوب ترین راه ها برای از وبلاگ خود به صورت آنلاین درآمد کسب کنید . به شما امکان می دهد یک جریان درآمد ثابت به استراتژی کسب درآمد وبلاگ خود اضافه کنید. در این راهنمای بازاریابی وابسته برای مبتدیان ، نحوه کار بازاریابی وابسته و نحوه شروع بلافاصله را توضیح خواهیم داد.

Ultimate affiliate marketing guide for beginners

بازاریابی وابسته چیست؟ h4>

طبق تعریف ، بازاریابی وابسته یک ترتیب ارجاع است که در آن یک خرده فروش آنلاین (تبلیغ کننده) هنگام خرید محصولاتشان از لینک ارجاع شما ، به شما کمیسیون پرداخت می کند.

برخلاف سایر انواع آگهی ها که براساس کلیک یا بازدیدها پرداخت می کنند ، بازاریابی شرکت های وابسته بر اساس CPA (هزینه به ازای خرید) یا CPL (هزینه به ازای هر سرب) کار می کنند. به عبارت دیگر ، شما فقط وقتی شخصی اقدام می کند کمیسیون دریافت می کنید (به عنوان مثال محصول را خریداری می کند یا برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام می کنید).

از آنجا که خطر کمتری برای تبلیغ کننده وجود دارد ، برنامه های وابسته در مقایسه با Google AdSense یا سایر موارد انواع تبلیغات .

بازاریابی وابسته به رویکرد عملی تری نیاز دارد. شما باید کالایی یا خدماتی پیدا کنید که فکر می کنید برای کاربران شما مفید خواهد بود. پس از آن شما باید آن را به صورت استراتژیک در پست های وبلاگ و سایر مناطق سایت خود اضافه کنید ، بنابراین کاربران می توانند محصول را با استفاده از لینک ارجاع شما خریداری کنند.

بازاریابی یا پیگیری وابسته چگونه کار می کند؟ h4>

ابتدا باید یک شرکت یا محصولی را پیدا کنید که می خواهید آن را تبلیغ کنید. شما باید کالایی یا خدماتی را انتخاب کنید که فکر می کنید با موضوع وبلاگ شما مرتبط باشد و برای مخاطبان شما مفید باشد. محصول یا شرکتی را که انتخاب می کنید “تاجر” نامیده می شود.

بعد ، شما باید با پیوستن به برنامه شریک شرکت ، با آن شریک شوید. این باعث می شود شما “وابسته” باشید. برخی از شرکت ها از اصطلاحات همکار ، شرکا و غیره نیز استفاده می کنند

پس از پیوستن به برنامه شریک آنها (که به آن برنامه وابسته نیز می گویند) ، یک شناسه وابسته منحصر به فرد دریافت خواهید کرد. برای تبلیغ محصول باید از این شناسه وابسته در تمام پیوندهای وابسته که در وب سایت خود اضافه می کنید استفاده کنید.

شما می توانید با افزودن مطلب عمیق بررسی محصولات ، آن را در مقالات خود توصیه کنید ، نمایش تبلیغات بنر ، ارسال خبرنامه ایمیل و موارد دیگر. تمام ترافیکی که با شناسه منحصر به فرد خود به وب سایت بازرگان ارسال می کنید ردیابی می شود.

هنگامی که کاربر خریدی انجام داد ، کمیسیون دریافت خواهید کرد. پرداخت شما زمانی صادر می شود که درآمد شما به طور معمول 45 تا 60 روز به یک آستانه خاص برسد.

نحوه شروع کار با بازاریابی شرکت های وابسته h4>

ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که از عنوان بستر مناسب وبلاگ نویسی ، و شما مجاز به انجام کمپین های بازاریابی وابسته در وب سایت خود هستید.

به عنوان مثال ، اگر از WordPress.com استفاده می کنید ، در مورد محصولات و خدماتی که می توانید به آنها پیوند دهید محدودیت هایی وجود دارد. برای جزئیات بیشتر به مقایسه WordPress.com vs WordPress.org .

از طرف دیگر اگر در وب سایت WordPress.org خود میزبان هستید ، می توانید هر پیوند وابسته ای را که می خواهید اضافه کنید و مبارزات تبلیغاتی خود را به طور کارآمد مدیریت کنید.

اگر ، سپس می توانید بلافاصله شروع به کار کنید. نگران نباشید ، دستورالعمل های راهنمای گام به گام ما را در نحوه راه اندازی یک وبلاگ ، و در کمتر از 30 دقیقه کار می کنید.

در مرحله بعد ، باید با افزودن صفحه افشای اطلاعات به کاربران خود اطلاع دهید که چگونه از وب سایت خود درآمد کسب می کنید. به صفحه افشای WPBeginner مراجعه کنید و در صورت تمایل از آن به عنوان الگو استفاده کنید.

شما همچنین باید یک خط مشی رازداری و صفحه شرایط خدمات به وبلاگ خود.

اینها در میان باید دارای صفحاتی برای هر وبلاگ وردپرس باشد . آنها نه تنها شما را از مشکلات حقوقی در آینده نجات می دهند ، بلکه به شما در ایجاد اعتماد با مخاطبان کمک می کنند.

یافتن محصولات و خدمات وابسته برای تبلیغ h4>

روش های زیادی برای یافتن محصولات و شرکت هایی وجود دارد که می توانید به عنوان یک شرکت وابسته با آنها شریک شوید. در اینجا برخی از ساده ترین راه ها برای یافتن محصولی است که می توانید تبلیغ کنید.

1 برای محصولاتی که قبلاً استفاده می کنید

به یک شرکت وابسته تبدیل شوید

ابتدا باید محصولات و خدماتی را که قبلاً استفاده کرده اید بررسی کرده و مفید بدانید. این کار باعث می شود تا شما بتوانید کاربران خود را در مورد محصول متقاعد کنید زیرا از قبل با مزایا و معایب آن آشنا هستید.

در مرحله بعدی ، شما باید به وب سایت محصول بروید و عباراتی مانند “برنامه Affiliate” ، “Partners” یا “Affiliate” را جستجو کنید. بسیاری از شرکت ها به طور فعال به دنبال بازاریاب های وابسته برای تبلیغ محصولات خود هستند ، به همین دلیل در صفحه وب سایت خود پیوندی را به صفحه شرکت وابسته خود اضافه می کنند.

Finding affiliate programs to join

2. به دنبال محصولاتی باشید که سایر وبلاگ ها

را پیشنهاد می دهند

راه دیگر برای یافتن محصولات مراجعه به سایر وبلاگهای مشابه وبلاگ شما است. شما قادر خواهید بود بسیاری از وبلاگ های مشابه را پیدا کنید که از بازاریابی وابسته برای درآمدزایی استفاده می کنند.

اما از کجا می دانید که آنها محصولات وابسته را تبلیغ می کنند؟

ابتدا به دنبال تبلیغات بنری واضح و قابل مشاهده در وب سایت آنها باشید. موشواره را به سمت آگهی بنر ببرید و پیوندی را در نوار وضعیت مرورگر خود مشاهده خواهید کرد.

finding affiliate links

این پیوند معمولاً دارای یک شناسه وابسته است. شناسه وابسته به بازرگانان کمک می کند تا ردیابی کنند که کدام شریک وابسته برای آنها ترافیک / فروش ارسال می کند.

ممکن است بعضی اوقات این پیوندها مانند پیوندهای داخلی به نظر برسند ، اما وقتی روی آنها کلیک کنید ، آنها شما را به یک وب سایت محصول با شناسه بازاریاب وابسته در پیوند می برند. همچنین می توانید پیوندهای وابسته مشابهی را از طریق محتوای آنها پیدا کنید.

3. به Bigger Affiliate Networks

بپیوندید

راه دیگر برای یافتن محصولات برای تبلیغ عضویت در شبکه های وابسته است. این وب سایت ها به عنوان یک واسطه بین بازاریابان وابسته و بازرگانان عمل می کنند.

مشاهده خواهید کرد که بسیاری از محصولات و شرکت هایی که می خواهید با آنها شریک شوید از قبل از یک شبکه وابسته استفاده می کنند. این به شما کمک می کند تا به سرعت محصولات زیادی را پیدا کنید که می توانید در وب سایت خود تبلیغ کنید.

4. با شرکت ها تماس بگیرید

اگر واقعاً می خواهید محصولی را تبلیغ کنید اما نمی توانید هیچ اطلاعاتی در مورد برنامه وابسته آن پیدا کنید ، می توانید از طریق ایمیل از او س askال کنید.

ممکن است برخی از شرکت ها به طور فعال برنامه وابسته خود را تبلیغ نکنند. اگر آنها یک برنامه وابسته دارند ، پس می توانند شما را به عضویت دعوت کنند.

شبکه های وابسته چیست؟ چرا باید به آنها بپیوندید؟ h4>

شبکه های وابسته به عنوان یک واسطه بین شما (بازاریاب شرکت های وابسته) و بازرگانان (شرکت هایی که می خواهند محصولات خود را بفروشند) عمل می کنند.

برای بازرگانان ، آنها بستر خود را به عنوان خدماتی برای لیست محصولات خود ، ردیابی ترافیک شرکت های وابسته ، مدیریت شرکت های وابسته و ارسال پرداخت ها ارائه می دهند.

برای بازاریابان شرکت های وابسته ، آنها یک پلت فرم آسان برای جستجوی محصولات ، ثبت نام در یک شرکت وابسته ، پیگیری عملکرد و درآمد کمپین شما ارائه می دهند.

در زیر برخی از محبوب ترین شبکه های وابسته وجود دارد که می توانید به آنها بپیوندید.

  • ShareaSale – یکی از بزرگترین شبکه های وابسته با بسیاری از محصولات وابسته با پردرآمد تقریباً برای هر گروه قابل تصور. میزبانی وردپرس ، WPEngine ، از ShareASale برای مدیریت شرکت های وابسته خود استفاده می کند. برنامه Affiliate WPEngine بسیار سخاوتمندانه ارائه می دهد پرداخت به شرکای وابسته خود.
  • CJ Affiliate (قبلاً ، Comission Junction) – دیگری شبکه وابسته برتر با تعداد زیادی از بازرگانان و محصولات به طور منظم در گروه ها سازمان یافته و به راحتی قابل جستجو است. شرکت هایی مانند GoDaddy a > ، Expedia و بسیاری دیگر از CJ استفاده می کنند.
  • ClickBank – این یک بازار آنلاین بزرگ برای فروش دیجیتال است محصولات در دسته های مختلف از فروشندگان مختلف. استفاده از آن آسان است و هزاران منبع یادگیری برای بازاریابان وابسته جدید دارد.
  • Associated Amazon – آمازون بزرگترین تجارت الکترونیکی جهان است فروشگاه با میلیون ها محصول. می توانید با ارسال افراد به وب سایتی که از قبل برای خرید آنلاین خود استفاده می کنند ، در برنامه شرکت وابسته آنها ثبت نام کنید و درآمد خود را شروع کنید.

به کدام شبکه های وابسته باید بپیوندید؟

شما باید به شبکه های وابسته که محصولی را که می خواهید تبلیغ کنید داشته باشید. می توانید برای محصولات مختلف به چندین شبکه وابسته بپیوندید. ما از همه شبکه های فوق و تعداد معدودی دیگر استفاده می کنیم.

اطمینان حاصل کنید که همیشه خط مشی های برنامه شبکه را بررسی می کنید. شما همچنین باید سیاست های برنامه های مربوط به محصولات و بازرگانان را مرور کنید. این به شما ایده روشنی در مورد درآمد ، پرداخت ، مشوق های اضافی و موارد دیگر می دهد.

نکات مربوط به بازاریابی شرکت های وابسته برای افزایش سود h4>

اکنون که اصول آن را بیان کردیم ، بیایید به برخی از نکات بیشتر در مورد چگونگی کسب درآمد از بازاریابی وابسته بپردازیم.

1 محصولات و شرکتهای خوبی را برای تبلیغ

انتخاب کنید

به عنوان یک بازاریاب شرکت وابسته ، شما نمی توانید بر آینده محصولاتی که توصیه می کنید کنترل کنید. به همین دلیل شما باید اطمینان حاصل کنید که بهترین محصولات را از شرکت های معتبر توصیه می کنید.

بهترین راه برای این کار توصیه محصولات و خدماتی است که در واقع استفاده کرده اید. اگر می خواهید محصولی را که به نظر مفید می رسد پیشنهاد دهید ، در صورت تمایل با آنها تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اگر خوب س askال کنید ، اکثر شرکت ها با کمال میل به شما یک حساب رایگان ارائه می دهند یا کپی می کنند تا محصول یا خدمات خود را بررسی یا آزمایش کنند.

2. محتوای بسیار مفید و باارزش

را ارائه دهید

شما می توانید پیوندها و آگهی های تبلیغاتی وابسته را در هر نقطه از سایت وردپرس خود اضافه کنید. با این حال ، به سادگی با اضافه کردن پیوندها ، کاربران شما متقاعد به خرید واقعی آن محصولات نمی شوند.

شما باید با ارائه اطلاعات مفید و ارزشمند در مورد محصول ، کاربران خود را متقاعد کنید. بسیاری از بازاریابان شرکت های وابسته این کار را با نوشتن بررسی دقیق محصولات ، بررسی های ویدئویی ، مقایسه محصولات با موافقان و مخالفان و موارد دیگر انجام می دهند.

3. مخاطبان خود را در نظر داشته باشید

هنگام انتخاب محصول ، مخاطبان وب سایت خود و علایق آنها را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال ، اگر وبلاگ مد ، در این صورت می خواهید لوازم جانبی مد ، لباس و محصولات مشابهی را که مخاطبان شما می خواهند بخرند ، تبلیغ کنید.

همچنین باید اطمینان حاصل کنید که فقط محصولات را پیشنهاد نمی دهید زیرا آنها کارمزدهای بالاتری را ارائه می دهند. اگر کاربری براساس توصیه شما کالایی را خریداری کند و مفید به نظر نرسد ، دیگر هرگز به توصیه های شما اعتماد نخواهند کرد.

افزونه ها و ابزارهای بازاریابی شرکت های وابسته برای وردپرس h4>

با رشد وبلاگ ، محصولات مختلف زیادی را به شما پیشنهاد می دهد. این کار مدیریت کلیه پیوندهای وابسته ، بنرها و تبلیغات پخش شده در سراسر وب سایت را برای شما دشوار می کند.

خوشبختانه ابزار و افزونه های بازاریابی وابسته عالی برای وردپرس وجود دارد که می توانید برای کمک به مدیریت از آنها استفاده کنید.

1. ThirstyAffiliates

با رشد سایت ، افزودن دستی پیوند به محتوای شما کاملاً دشوار می شود. هر زمان که محصول را ذکر کردید ، باید URL را با شناسه وابسته خود کپی کرده و در وردپرس جایگذاری کنید.

اینجا جایی است که ThirstyAffiliates می تواند کمک کند. این یک افزونه مدیریت لینک وابسته است که به شما امکان می دهد به راحتی پیوندهای وابسته را در وردپرس اضافه کنید .

همچنین به شما امکان می دهد پیوندهای وابسته طولانی را به لینک های زیبا پنهانی که کاربرپسندتر هستند.

وابستگان تشنه همچنین این گزینه را دارد که به صورت خودکار کلمات کلیدی را با لینک های وابسته جایگزین کند که می تواند به شما کمک کند درآمد شرکت خود را افزایش دهید.

2 AdSanity

AdSanity است بهترین افزونه مدیریت تبلیغات وردپرس و موارد ضروری برای هر جعبه ابزار بازاریابی وابسته. به شما امکان می دهد از سایت وردپرس خود بنر تبلیغاتی ایجاد کرده و از یک داشبورد مدیریت کنید.

AdSanity همچنین درج تبلیغات در پست ها ، صفحات و ابزارک های نوار کناری وردپرس را آسان می کند. می توانید از آن برای مدیریت تبلیغات شخص ثالث خود مانند تبلیغات و بنرهای Google AdSense نیز. برای دستورالعمل های دقیق ، به راهنمای ما در مورد نحوه مدیریت تبلیغات در وردپرس با AdSanity .
3 <. monsterinsights>

MonsterInsights بهترین افزونه Google Analytics برای وردپرس. به شما امکان می دهد ببینید کاربران شما از کجا می آیند و وقتی در وب سایت شما هستند چه کاری انجام می دهند.

همچنین به شما کمک می کند پیوندهای وابسته خروجی خود را با استفاده از Google Analytics ردیابی کنید . این به شما امکان می دهد دریابید که روی کدام پیوندهای شرکت وابسته بیشتر کلیک می شود و به شما کمک می کند فرصت های از دست رفته را کشف کنید.

به ابزار بیشتری نیاز دارید؟ لیست کامل برترین ابزارها و افزونه های بازاریابی شرکت های وابسته برای وردپرس.

امیدواریم این راهنمای نهایی بازاریابی وابسته برای مبتدیان به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه یک بازاریاب شرکت وابسته شوید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای SEO WordPress a > برای بازدید کنندگان بیشتر به وب سایت خود.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/affiliate-marketing-guide-for-beginners-step-by-step/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35