راهنمای نهایی ایجاد سایت عضویت در وردپرس

آیا می خواهید یک وب سایت عضویت ایجاد کنید؟ برای مدت طولانی ، صاحبان وب سایت تنها به تبلیغات و درآمد شرکت های وابسته برای کسب درآمد از محتوای خود اعتماد می کردند.

یک وب سایت عضویت به شما امکان می دهد با اجازه دادن به کاربران برای پرداخت هزینه محتوای برتر ، ویژگی ها و دسترسی به انجمن ، به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

شما به یک پلتفرم نیاز خواهید داشت که دارای ویژگی هایی برای مدیریت کاربران ، عضویت ، پرداخت ها و غیره باشد. خوشبختانه ، پلاگین های عضویت بسیار خوبی برای وردپرس وجود دارد که آن را بسیار آسان می کند.

در این راهنمای گام به گام ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بدون داشتن دانش برنامه نویسی به راحتی یک سایت عضویت در وردپرس ایجاد کنید.

Creating a WordPress membership website

برای راه اندازی وب سایت عضویت در وردپرس به چه مواردی نیاز دارید؟ h4>

برخلاف 10 سال پیش ، آسان است این روزها یک وب سایت درست کنید . از بین همه سیستم عامل ها و سازندگان وب سایت ، وردپرس ساختن وب سایت عضویت خود و شروع فروش بدون مهارت فنی و فنی را برای هر کسی آسان تر می کند.

برای شروع به سه مورد زیر احتیاج دارید:

  1. یک نام دامنه. این آدرس وب سایت شما خواهد بود (به عنوان مثال ، wpbeginner.com).
  2. یک حساب میزبانی وب. این جایی است که پرونده های وب سایت شما ذخیره می شود.
  3. یک افزونه عضویت (این وب سایت معمولی شما را به یک بستر عضویت تبدیل می کند).

در کمتر از 30 دقیقه می توانید یک وب سایت عضویت کاملاً کاربردی با وردپرس راه اندازی کنید و ما شما را در تمام مراحل کار راهنمایی خواهیم کرد.

در زیر مراحلی آورده شده است که برای کمک به شما در ایجاد یک وب سایت قدرتمند برای عضویت با وردپرس ، تحت پوشش قرار خواهیم داد.

  1. شروع کار با یک سایت عضویت
  2. انتخاب افزونه عضویت در وردپرس
  3. راه اندازی وب سایت عضویت خود
  4. افزودن روش های پرداخت
  5. افزودن سطح عضویت
  6. محدود کردن دسترسی براساس برنامه های عضویت
  7. ایجاد فقط محتوای اعضا
  8. ایجاد صفحه قیمت گذاری
  9. افزودن فرم های ثبت نام و ورود به سیستم
  10. سفارشی سازی الگوهای ایمیل
  11. مشاهده گزارشات برای رشد وب سایت خود
  12. گسترش وب سایت عضویت خود

آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم.

مرحله 1. شروع کار با یک سایت عضویت در وردپرس h4>

برای ایجاد یک سایت عضویت ، باید مطمئن شوید که از بستر مناسب WordPress استفاده می کنید. بله ، دو نوع وردپرس وجود دارد.

ما توصیه می کنیم از نسخه WordPress.org خود میزبان استفاده کنید زیرا به شما امکان دسترسی بی حد و حصر به همه ویژگی ها و ابزارهایی را که نیاز دارید می دهد (مقایسه کامل WordPress.com vs WordPress.org ).

برای یک سایت وردپرس خود میزبان ، به یک حساب میزبانی وردپرس ، نام دامنه ، و گواهی SSL a >.

معمولاً هزینه نام دامنه در حدود 14.99 دلار در سال ، میزبانی وب در حدود 7.99 دلار در ماه و گواهی SSL در حدود 69.99 دلار در سال است.

اگر تازه کار خود را شروع کرده اید ، این هزینه های راه اندازی می توانند به سرعت جمع شوند.

خوشبختانه ، ما راهی برای رفع آن داریم.

Bluehost ، وردپرس رسمی توصیه شده ارائه دهنده میزبانی ، موافقت کرده است که یک نام دامنه رایگان ، گواهی SSL رایگان و تخفیف در میزبانی وب به کاربران ما ارائه دهد.

اساساً می توانید همه موارد بالا را با قیمت 2.75 دلار در ماه دریافت کنید.

to برای ادعای این پیشنهاد اختصاصی Bluehost اینجا را کلیک کنید

توجه: در WPBeginner به شفافیت کامل اعتقاد داریم. اگر با استفاده از ارجاع ما با Bluehost ثبت نام کنید. پیوند دهید ، سپس ما کمیسیون کمی بدون هیچ هزینه اضافی برای شما بدست خواهیم آورد (در واقع ، شما پس انداز می کنید و یک دامنه رایگان + گواهی SSL دریافت می کنید). ما این کمیسیون را برای توصیه تقریباً هر سرویس میزبانی وردپرس دریافت می کنیم ، اما ما فقط محصولی را پیشنهاد می دهیم که شخصاً استفاده می کنیم و معتقدیم برای خوانندگان ما ارزش افزوده دارد.

پس از ثبت نام برای میزبانی ، مرحله بعدی این است که نصب وردپرس . دستورالعمل های راهنمای گام به گام ما را در مورد نحوه یک وبلاگ وردپرس راه اندازی کنید و در کمترین زمان فعال و فعال خواهید شد.

از زمان Bluehost از قبل با وردپرس نصب شده است ، می توانید به راه اندازی سایت عضویت در وردپرس بروید.

مرحله 2. انتخاب افزونه عضویت در وردپرس h4>

افزونه های عضویت وردپرس رایگان و پولی زیادی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. با این حال ، هر یک از آنها موافقان و مخالفان خاص خود را دارند. ما مقایسه کاملی از بهترین افزونه های عضویت در وردپرس .

برای انتخاب صحیح افزونه عضویت در وردپرس ، باید تصمیم بگیرید که چه نوع وب سایتی برای عضویت می خواهید ایجاد کنید و به چه ویژگی هایی نیاز دارید؟

اگر فقط می خواهید اجازه ثبت نام کاربر را در سایت وردپرسی خود قرار دهید ، سپس می توانید از WPForms استفاده کنید . این یک افزونه فرم ساز WordPress که به شما امکان می دهد فرم های ورود و ثبت نام کاربر را به راحتی ایجاد کنید. حتی می توانید به کاربران امکان می دهد مقالات خود را بدون دسترسی به قسمت مدیریت وردپرس ارسال کنند.

از طرف دیگر ، اگر می خواهید اشتراک ، محتوای پولی یا بارگیری دیجیتالی بفروشید ، به یک پلاگین عضویت در وردپرس قوی تر نیاز دارید ، مانند عضو پرس .

MemberPress دارای ویژگی های پیشرفته عضویت است که به شما امکان می دهد پرداخت ها را بپذیرید ، سطح عضویت را ایجاد کنید ، دسترسی را براساس سطح و غیره محدود کنید.

فروش دوره های آنلاین می تواند سناریوی احتمالی دیگر باشد. در این حالت ، شما به LearnDash نیاز دارید ، یک افزونه WordPress LMS با تمام ویژگی های مدیریت یادگیری.

همچنین می توانید برای ایجاد یک وب سایت قدرتمند با دوره های آنلاین و همچنین اشتراک عضویت ، LearnDash را در MemberPress ادغام کنید.

همانطور که گفته شد ، بیایید راه اندازی وب سایت عضویت در وردپرس خود را شروع کنیم.

مرحله 3. راه اندازی وب سایت عضویت در وردپرس h4>

ما MemberPress را به عنوان خود انتخاب می کنیم افزونه go-to زیرا همه ویژگی های ذکر شده در بالا را دارد و با افزونه های شخص ثالث لازم برای رشد تجارت شما کاملاً کار می کند.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه MemberPress . برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید از صفحه MemberPress »گزینه ها بازدید کنید.

MemberPress options page

مرحله 4. یک روش پرداخت اضافه کنید h4>

صفحه گزینه ها به زبانه های مختلف تقسیم شده است. اولین چیزی که باید راه اندازی کنید درگاه پرداخت است زیرا به شما امکان می دهد پرداخت ها را در سایت عضویت خود بپذیرید.

با رفتن به برگه “پرداختها” و سپس انتخاب درگاه پرداخت می توانید این کار را انجام دهید.

MemberPress payments

MemberPress از PayPal (Standard ، Express و Pro) ، Stripe و Authorize.net خارج از جعبه پشتیبانی می کند. شما باید روش پرداختی را که می خواهید تنظیم کنید انتخاب کنید و مدارک لازم را ارائه دهید.

همچنین می توانید با کلیک بر روی دکمه افزودن ، روش پرداخت متعددی را اضافه کنید تا روش پرداخت دیگری اضافه شود.

ما معمولاً از دو گزینه استفاده می کنیم: Stripe برای کارت های اعتباری و PayPal به عنوان گزینه دوم زیرا برخی از کاربران PayPal را به ارائه اطلاعات کارت اعتباری ترجیح می دهند.

برای ذخیره تنظیمات خود ، فراموش نکنید که روی دکمه “گزینه های بروزرسانی” در پایین صفحه کلیک کنید.
مرحله 5: ایجاد سطح عضویت h4>

مرحله بعدی ایجاد سطوح عضویت است که کاربران شما می توانند خریداری کنند. هر سطح عضویت می تواند برنامه های قیمت گذاری ، امتیازات و دسترسی متفاوت داشته باشد. حتی می توانید یک برنامه عضویت رایگان داشته باشید.

برای ایجاد سطح عضویت ، باید به صفحه MemberPress »عضویت ها بروید و روی دکمه” افزودن جدید “در بالا کلیک کنید.

Add membership level

در صفحه بعد ، عنوانی برای این برنامه عضویت خاص وارد کنید و سپس جزئیات طرح را در ویرایشگر پست ارائه دهید.

شما باید قیمت و انقضا این طرح را در بخش شرایط عضویت تنظیم کنید.

Membership plan

در مثال بالا ، ما یک برنامه عضویت سالانه ایجاد کرده ایم.

بعد از آن ، باید به پایین به قسمت متا گزینه های عضویت در زیر ویرایشگر پست بروید. اینجا جایی است که می توانید مجوزها و گزینه های عضویت برای این طرح خاص را سفارشی کنید.

Membership options

هنگامی که از برنامه عضویت راضی بودید ، می توانید بر روی دکمه انتشار کلیک کنید تا آن را در دسترس قرار دهید.

پیش بروید و این فرایند را تکرار کنید تا برنامه های عضویت مورد نیاز خود را ایجاد کنید.

مرحله 6. محدود کردن دسترسی به برنامه های عضویت h4>

مرحله بعدی انتخاب محتوای موجود در برنامه های مختلف عضویت در وب سایت شما است. MemberPress امکان کنترل دسترسی با استفاده از “Rules” را بسیار آسان می کند.

با مراجعه به صفحه MemberPress »قوانین و کلیک کردن روی دکمه افزودن جدید در بالا می توانید قوانین را تنظیم کنید.

Add new rules

صفحه ویرایش قانون به شما امکان می دهد شرایط مختلفی را انتخاب کرده و آنها را به یک طرح عضویت مرتبط کنید.

به عنوان مثال ، می توانید تمام محتوایی را که با برچسب یا دسته خاصی مطابقت دارد انتخاب کنید تا فقط با اعضای اشتراک برنامه نقره ای در دسترس اعضای باشد.

Add a rules set to MemberPress

همچنین می توانید قوانین خاص تری ایجاد کنید. به عنوان مثال ، یک پست یا صفحه ، صفحات کودک یا یک URL خاص.

در زیر ویرایشگر قوانین ، گزینه های قطره و انقضا محتوا را مشاهده خواهید کرد.

محتوای قطره ای به شما امکان می دهد به جای اینکه همه مطالب را یک باره از بین ببرید ، به تدریج مطالب را برای کاربران منتشر کنید. گزینه انقضا ، محتوا را بعد از مدت زمانی مشخص غیر قابل دسترس می کند.

اگر مطمئن نیستید ، باید آنها را علامت گذاری نکنید.

پس از رضایت ، پیش بروید و برای ذخیره تنظیمات قانون خود بر روی دکمه “ذخیره قانون” کلیک کنید.

برای ایجاد قوانین بیشتر در صورت لزوم برای سایت عضویت ، مراحل را تکرار کنید.

مرحله 7. افزودن محتوای فقط اعضا h4>

MemberPress ایجاد محتوای فقط برای اعضا با استفاده از قوانین را بسیار آسان می کند.

در مثال بالا ، ما قانونی را ایجاد کردیم که تمام محتوای دارای برچسب را به عنوان پرداخت محدود می کند تا محدود شود. اکنون تنها کاری که باید انجام دهیم ایجاد محتوای پولی و افزودن برچسب پولی به آن است.

Adding members only content

MemberPress همچنین متاباکس “دسترسی غیر مجاز MemberPress” را در زیر ویرایشگر پست اضافه می کند. این به شما امکان می دهد آنچه را که کاربران از سیستم خارج شده اند (غیر عضو) هنگام رسیدن به این محتوا ببینند.

Restricted content options

می توانید از تنظیمات پیش فرض جهانی استفاده کنید ، یا می توانید گزیده ای ، فرم ورود به سیستم یا پیام سفارشی را نشان دهید.

هنگامی که محتوای فقط اعضا را اضافه کردید ، می توانید پیش بروید و آن را منتشر کنید. با بارگیری مجدد صفحه ، پیام موفقیت آمیز بودن این محتوا را مشاهده خواهید کرد.

Protected content

مرحله 8. یک صفحه قیمت گذاری ایجاد کنید h4>

این صفحه ای است که کاربران شما می خواهند هنگام ثبت نام در یک طرح عضویت مشاهده کنند. در این صفحه ، کاربران می توانند یک طرح عضویت را انتخاب کرده و سپس به صفحه پرداخت منتقل شوند.

کاربرانی که سعی در دسترسی به مناطق محدود یا پولی وب سایت شما دارند نیز به این صفحه هدایت می شوند.

با رفتن به صفحه MemberPress »گروه ها و کلیک بر روی دکمه افزودن جدید در بالا می توانید این مورد را پیکربندی کنید.

Creating a group

ابتدا یک عنوان برای صفحه برنامه گروه وارد کنید. این همچنین عنوان صفحه برنامه هایی خواهد بود که کاربران مشاهده می کنند.

بعد ، به متاباکس “گزینه های گروه” بروید و عضویت هایی را که می خواهید در صفحه نمایش داده شوند اضافه کنید.

Pricing group options

همچنین می توانید موضوعی را برای جدول قیمت گذاری انتخاب کنید. MemberPress با چند الگوی آماده آماده شده است.

پس از رضایت ، بر روی دکمه “انتشار” کلیک کنید تا طرح شما در معرض دید عموم قرار گیرد.

برای پیش نمایش صفحه قیمت خود ، پس از انتشار روی پیوند “مشاهده گروه” کلیک کنید.

Pricing page

هدایت کاربران به صفحه قیمت گذاری

اکنون که صفحه قیمت گذاری آماده است ، مرحله بعدی هدایت کاربران غیرمجاز به صفحه قیمت گذاری است.

برای انجام این کار ، ابتدا باید به صفحه MemberPress »گروه ها بروید و URL را در کنار گروهی که در مرحله قبل ایجاد کرده اید ، کپی کنید.

Pricing page URL

پس از آن ، به صفحه MemberPress »گزینه ها بروید و به بخش« دسترسی غیرمجاز »بروید.

باید کادر کنار گزینه “هدایت بازدیدکنندگان غیرمجاز به یک URL خاص” را علامت بزنید و سپس URL گروهی را که قبلاً کپی کرده اید جایگذاری کنید.

Redirect unauthorized users to pricing page

برای ذخیره تنظیمات خود بر روی دکمه “گزینه های بروزرسانی” کلیک کنید.

اکنون کاربران غیرمجاز هنگام تلاش برای دسترسی به یک منطقه فقط برای اعضا ، به صفحه برنامه های قیمت گذاری هدایت می شوند.

مرحله 9. فرم های ثبت نام و ورود کاربر را اضافه کنید h4>

اکنون که همه موارد را تنظیم کرده اید ، وقت آن است که به کاربران خود اجازه دهید به راحتی راه خود را در وب سایت شما پیدا کنند.

ابتدا باید فرم ورود کاربر را اضافه کنید تا اعضا بتوانند وارد حسابهای خود شوند.

به ابزارهای ظاهری بروید و ابزارک “ورود عضو” را به یک نوار کناری اضافه کنید.

MemberPress login widget

بعد ، ما پیوند صفحه قیمت گذاری را به منوی پیمایش اضافه خواهیم کرد تا کاربران جدید بتوانند طرحی را انتخاب کرده و ثبت نام کنند.

با مراجعه به صفحه Appearance »Menus در مدیر وردپرس می توانید این کار را انجام دهید. از ستون سمت چپ ، برای گسترش آن باید روی تب Groups کلیک کنید. این گروه برنامه قیمت گذاری را که قبلاً ایجاد کرده اید نشان می دهد.

Add pricing plans to the menu

کادر کنار صفحه قیمت گذاری خود را علامت بزنید و سپس روی دکمه “افزودن به منو” کلیک کنید.

صفحه طرح قیمت گذاری اکنون در ستون سمت راست نشان داده می شود. برای تنظیم مجدد موقعیت آن در منو می توانید بکشید و رها کنید. همچنین می توانید آن را ویرایش کرده و متن پیوند را تغییر دهید.

Edit menu item

فراموش نکنید که برای ذخیره تغییرات روی دکمه ذخیره منو کلیک کنید.

اکنون می توانید از قسمت مدیریت وردپرس خارج شوید و از وب سایت خود دیدن کنید تا همه چیز را در عمل مشاهده کنید.

Membership website preview

مرحله 10. سفارشی سازی الگوهای ایمیل عضویت h4>

افزونه عضویت در وردپرس چندین اعلان ایمیل برای اعضا ارسال می کند. MemberPress به شما امکان می دهد که به راحتی آن ایمیل ها را ویرایش کرده و تغییراتی را در نام تجاری خود ایجاد کنید.

به سادگی به صفحه MemberPress »گزینه ها بروید و روی برگه« ایمیل ها »کلیک کنید. از اینجا می توانید اعلان های ایمیل ارسال شده توسط MemberPress را مدیریت کنید.

Editing email notifications in MemberPress

تمام اعلان های ایمیل ارسال شده توسط MemberPress به اعضا و همچنین سرپرستان را مشاهده خواهید کرد. برای شخصی سازی هر یک از این اعلان ها می توانید بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید.

Edit email notices

برای درج موارد پویا مانند نام ، نام کاربری ، سطح عضویت و موارد دیگر می توانید از ویرایشگر متن ساده برای ویرایش پیام ایمیل با گزینه های اصلی قالب بندی و برچسب های هوشمند استفاده کنید.

مطمئن شوید که بر روی دکمه “ارسال آزمون” کلیک کنید تا چند اعلان آزمون برای خود ارسال کنید. این اطمینان می دهد که MemberPress می تواند اعلان های ایمیل را ارسال کند.

اگر در دریافت اعلان های ایمیل مشکلی دارید ، به راهنمای ما در مورد نحوه رفع عدم ارسال ایمیل برای وردپرس .

مرحله 11. مشاهده گزارشات برای رشد وب سایت عضویت خود h4>

برای رشد هر شغلی ، به داده هایی نیاز دارید تا تصمیمات آگاهانه بگیرید. MemberPress برای اطلاع از وضعیت وب سایت عضویت شما با گزارش های داخلی ارائه می شود.

به سادگی به صفحه MemberPress »گزارشات بروید. از اینجا می توانید گزارش ها را بر اساس داده های ماهانه ، سالانه یا کل زمان مرتب کنید.

MemberPress reports

تعداد اعضای فعال ، غیرفعال ، رایگان ، پولی و کل اعضای شما را نشان می دهد. همچنین مقدار متوسط ​​عمر عضو و سایر داده ها را به شما نشان می دهد. برای دیدن نمودارهای بیشتر می توانید در زیر پیمایش کنید و برای مشاهده معاملات روی تاریخی کلیک کنید.

با این حال ، مهمترین معیار قضاوت درباره موفقیت یک وب سایت عضویت ، مشارکت کاربر است.

در اینجا به Google Analytics نیاز خواهید داشت. به شما این امکان را می دهد که ببینید کاربران شما از کجا می آیند و وقتی در وب سایت شما هستند چه کاری انجام می دهند.

MonsterInsights ، محبوب ترین افزونه Google Analytics برای وردپرس ، یکپارچه سازی کامل با MemberPress را ارائه می دهد که امکان پیگیری پیشرفته تجارت الکترونیکی برای MemberPress را آسان می کند.

برای دستورالعمل های دقیق ، به راهنمای ما در مورد نحوه پیگیری تعامل کاربر با استفاده از Google Analytics در وردپرس.

رساندن وب سایت عضویت به سطح بعدی h4>

MemberPress یک افزونه قدرتمند عضویت در وردپرس است. به شما امکان می دهد وب سایت عضویت خود را به راحتی رشد دهید.

با LearnDash به زیبایی کار می کند ، که به شما امکان می دهد به راحتی دوره هایی ایجاد کنید و قسمت فروش را به عضو مطبوعات بسپارید.

همچنین می توانید از آن در کنار BuddyPress و bbPress .

در اینجا چند منبع مفید دیگر برای کمک به شما در رشد سایت عضویت در وردپرس آورده شده است.

این همه ، امیدواریم این مقاله به شما کمک کند وب سایت عضویت در وردپرس خود را راه اندازی کنید. همچنین ممکن است بخواهید گام به گام ما را ببینید راهنمای SEO WordPress برای مبتدیان.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/wp-tutorials/ultimate-guide-to-creating-a-wordpress-membership-site/.

دیدگاهتان را بنویسید