راهنمای نهایی استفاده از پیوندهای ثابت وردپرس

پیوند همیشگی پیوندی است که برای دسترسی به محتوای خاصی در سایت شما استفاده می شود.

به عنوان مثال ، صفحه اصلی Kinsta در https://kinsta.com/ است ، وبلاگ ما در https://kinsta.com/blog/ است و در یک پست تنها از پیوندی مانند https://kinsta.com استفاده می شود / blog / wordpress-widget /.

پیوندهای ثابت همچنین برای صفحات بایگانی ، صفحات ایستا و هر محتوایی در سایت شما که به URL خاص خود نیاز دارد استفاده می شود. .

در این پست ، ما به شما نشان می دهیم که چطور permalinks کار می کند ، چگونه آنها را برای سایت خود بهینه کنید و چگونه می توانید از طریق صفحه تنظیمات خود و با نوشتن چند کد آنها را پیکربندی کنید.

پیوندهای وردپرس چیست؟ h2>

پیوندهای وردپرس در کد وردپرس به صورت زیر تعریف می شوند:

“URL های دائمی برای پست های وبلاگ منفرد شما ، همچنین دسته ها و سایر لیست های ارسال وبلاگ.”

هر صفحه در سایت شما (شامل پست ها ، صفحات ، صفحات بایگانی و سایر صفحات مانند صفحه 404) پیوند ثابت خود را خواهد داشت.

بنابراین ، به عنوان مثال ، صفحه اصلی شما در سایتiteite.com است ، در حالی که وبلاگ شما در Yourite.com/blog است.

اگر در وبلاگ خود دسته “ویژه” دارید ، این می تواند یکی از تعدادی URL باشد:

  • Yourite.com/category/featured
  • yourite.com/blog/featured یا فقط
  • Yourite.com/ ویژگی.

پست های فردی نیز لینک ثابت خود را دارند. در پرونده های قالب قالب ، برچسب الگو the_permalink () برای واکشی URL یک پست و ایجاد پیوند قابل کلیک از آن استفاده خواهد شد.

وردپرس برای بدست آوردن پیوند همیشگی منحصر به فرد برای پست شخصی و خروجی گرفتن از آن در یک عنصر از آن استفاده می کند تا بتواند به عنوان پیوندی در لیست پست های وبلاگ شما مورد استفاده قرار گیرد.

زیبایی داشتن این برچسب الگو این است که شما برای گرفتن پیوند به هر پستی در سایت خود فقط باید از آن یک قطعه کد استفاده کنید و نیازی نیست که هر پیوندی را به درون مضمون خود کد کنید.

تفاوت بین Permalinks ، Slugs و پیوندها h3>

در این پست ، ما به طور مرتب به لینکهای ثابت متمرکز خواهیم شد ، اما همچنین به حلزونها a نیز نگاه خواهیم کرد. > بنابراین چه تفاوتی بین آنها وجود دارد؟

پیوند همیشگی کل پیوند به یک پست است. بنابراین ، پیوندی که من قبلاً به یک پست Kinsta در ویجت ها داده ام https://kinsta.com/blog/wordpress-widgets/ .

حلزون حرکت کردن قسمت آخر این لینک ثابت است ، و فقط مربوط به آن پست است. در این حالت ، ویجت های wordpress است.

این حلزون حرکت کردن به صورت خودکار بر اساس عنوان یک پست برای شما ایجاد می شود. و اگر می خواهید یک اسلاگ به صورت دستی برای یک پست ایجاد کنید ، می توانید. بعداً در این پست به شما نشان خواهم داد که چگونه (و چرا ممکن است بخواهید).
پیوندهای ثابت ، حلزون حرکت ، پیوندها ، URL … همه اینها چیست؟ ریزه کاری های permalinks وردپرس را بیاموزید ⛓ برای توییت کلیک کنید

نحوه ایجاد پیوندهای وردپرس h2>

در یک وب سایت ثابت ، یک URL منبعی را با نام و مسیر فهرست خود شناسایی می کند ، همانطور که در مثال زیر نشان داده شده است:

 https://example.com/path/to/resource/wordpress-permalinks.html 

برای داشتن URL های دارای ساختار خوب ، فقط به یک سیستم فایل با ساختار مناسب و منابع مناسب نیاز داریم.

اما وب پویاست و ما عادت داریم که با استفاده از CMS های پایگاه داده وب سایت ها را مدیریت کنیم ، به معنی URL ها حاوی تعدادی پارامتر هستند که مقادیر آنها تعیین کننده پرسشی برای اجرا در برابر پایگاه داده است.

به مثال زیر توجه کنید:

 https://example.com/؟key1=val1&key2=val2 

در این URL یک جداکننده (علامت سوال) و یک مجموعه از جفت کلید / مقدار (که توسط ampersand جدا شده اند) را مشاهده خواهید کرد که رشته پرس و جو را تشکیل می دهند. URL به قابلیت استفاده و دسترسی دسترسی ندارد و باید به یک SEO جستجوگر معنی دار تر و تبدیل شود. پیوند همیشگی دوستانه .

نحوه تبدیل این URL های “زشت” به لینکهای ثابت بهینه به وب سرور شما بستگی دارد. اگر کاربر آپاچی هستید ، لازم است مجموعه ای از دستورالعمل های بازنویسی را به پوشه ریشه اضافه کنید پرونده .htaccess . اگر کاربر Nginx هستید ، دستورالعمل try_files را به پرونده پیکربندی اصلی اضافه می کنید. p >

اما نگران نباشید! بیشتر اوقات شما نیازی به پیکربندی سرور وب خط به خط نخواهید داشت زیرا وردپرس این کار را برای شما انجام می دهد.

به عنوان یک کاربر سرپرست ، می توانید قوانین پنل مدیریت را به سرعت و به راحتی تنظیم کنید. کاربران پیشرفته و توسعه دهندگان می توانند با تشکر از API بازنویسی وردپرس که توابع و قلابهایی را ارائه می دهد که سفارشی سازی پیوند همیشگی را به سطح بالاتری می رساند.

مروری بر سeriesالات وردپرس h3>

با هدف خاص ساخت پرس و جو ، آن را اجرا کرده و نتایج را از پایگاه داده وردپرس ذخیره کنید ، وردپرس WP_Query کلاس . با تشکر از این کلاس ، نیازی به مراقبت از درخواست نداریم زیرا WP_Query به صورت خودکار درخواست را کنترل می کند ، درخواست را ایجاد می کند و آن را اجرا می کند. سپس ، با توجه به سلسله مراتب الگو ، وردپرس درخواست شده را برمی گرداند منبع.

خارج از جعبه ، وردپرس درخواست های مربوط به پست های تک ، صفحات ، انواع پست ها و همچنین تعدادی بایگانی را که براساس گروه ، برچسب ، تاریخ ، نویسنده و موارد دیگر مرتب شده اند ، می پذیرد.

علاوه بر این ، اگر عملکردهای پیش فرض کافی نباشد ، توسعه دهندگان می توانند با ایجاد نمونه های جدیدی از کلاس WP_Query (شی پرس و جو) یا انتقال پارامترهای خاص به یک نمونه موجود از پرس و جو ، قبل از اجرای آن ، کوئری های سفارشی ایجاد کنند. p >

پارامترهای پرس و جو متغیرهای پرس و جو نامگذاری شده اند و به سه گروه تقسیم می شوند.

پرسشهای عمومی Vars

این متغیرها از این نظر عمومی هستند که برای استفاده در درخواست های عمومی (به عنوان مثال URL ها) در دسترس هستند. به لطف این متغیرها ، می توانیم از نویسندگان پست ارسال کنیم:

؟ نویسنده = 12؟
author_name = میکی 

بر اساس دسته یا برچسب:

؟ گربه = 4،5،6
؟ category_name = CMS
؟ tag = wordpress 

براساس تاریخ و زمان:

؟ monthnum = 201601
؟ year = 2015؟ w = 13
؟ day = 31 

از طریق پست یا صفحه:

؟ p = 123
؟ name = سلام دنیا
؟ page_id = 234 

و خیلی بیشتر.

متغیرهای پرس و جو خصوصی h4>

قرار نیست این متغیرها به رشته های پرس و جو URL اضافه شوند. می توان از آنها برای تحت تأثیر قرار دادن درخواستها فقط درون یک اسکریپت (یک پلاگین یا یک فایل توابع.php یک موضوع) استفاده کرد.

رشته جستجوی زیر نتیجه مورد انتظار را بر نمی گرداند:

؟ meta_key = city & meta_value = London = 

meta_key و meta_value متغیرهای پرس و جو خصوصی هستند که در رشته های پرس و جو تعریف نمی شوند. همانطور که بعداً به شما نشان خواهم داد. باید آنها را به نمونه ای از شی جستجوگر منتقل کنید.

به لیست کامل متغیرهای جستجوی عمومی و خصوصی در Codex مراجعه کنید.

متغیرهای درخواست سفارشی h4>

این متغیرهای تعریف شده توسط کاربر مانند رشته های پرس و جو عمومی از طریق رشته های پرس و جو URL قابل انتقال هستند. تفاوت اصلی بین متغیرهای عمومی و سفارشی این است که وردپرس به تنهایی نسخه های سفارشی را کنترل نمی کند و ما باید مقادیر آنها را از یک افزونه برای سفارشی کردن درخواست ها دریافت کنیم.

با این گفته ، بیایید به لینکهای ثابت برگردیم.

مجوزهای زشت وردپرس و Query Vars

پیوندهای زشت رشته کوئری را نشان می دهد ، یعنی بخشی از URL شامل مجموعه ای از متغیرهای پرس و جو (رشته پرس و جو) است که منبع بازگشتی را تعیین می کند.

Plain setting in Permalinks settings screen

تنظیم ساده در صفحه تنظیمات Permalinks

به عنوان مثال ، URL های زیر را در نظر بگیرید:

 https://example.com/؟cat=5
https://example.com/؟cat=5،7،9 

در پاسخ به این URL ها ، وردپرس بایگانی پست های مربوط به دسته های مشخص شده را باز می گرداند.

ما فقط به یک پارامتر در هر URL محدود نمی شویم. در مثال های زیر ما در حال ساختن سeriesالات پیچیده تر هستیم:

؟ author_name = lucy & category_name = WebDev؟ tag = wordpress & m = 201606 

در رشته جستجوی اول ، نویسنده_نام و دسته_ نام به همه پست های نویسنده مشخص شده در دسته WebDev نیاز دارند. در رشته جستجوی دوم ، برچسب و m به همه پست هایی که با عنوان "wordpress" برچسب گذاری شده اند و در ژوئن 2016 منتشر شده اند نیاز دارند.

همانطور که مشاهده می کنید ، ما می توانیم بیش از یک متغیر پرس و جو تنظیم کنیم و وردپرس را مجبور کنیم تا پرس و جوهای پیشرفته را فقط با اضافه کردن جفت مقدار مناسب key = به رشته های پرس و جو اجرا کند.

Permalinks زیبا: جایگزین بهتر h3>

با فعال کردن Permty Permalinks ، یک ساختار URL قابل استفاده ، قابل دسترسی و مناسب برای SEO ایجاد می کنیم. بیایید URL های زیر را مقایسه کنیم:

 https://example.com/؟p=123
https://example.com/wordpress-permalinks/ 

در این مثال ، پیوند همیشگی زشت متغیر p و مقدار آن را نشان می دهد (شناسه پست) ، در حالی که URL زیبا نشان دهنده پست ارسال می کند.

وردپرس چهار قالب Permal Permalink را ارائه می دهد که می توانیم در صفحه تنظیمات Permalink انتخاب کنیم ، همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است.

Pretty permalinks in Permalinks settings

Permalinks زیبا در تنظیمات Permalinks

اما شما محدود به قالب های پیش فرض نیستید ، زیرا وردپرس به شما امکان می دهد با تنظیم یک یا چند برچسب ساختار ، قالب پیوند همیشگی را تنظیم کنید.

Custom structure option

گزینه ساختار سفارشی

بعداً در این پست اینها را با جزئیات به شما نشان می دهم.

چرا Permalinks زیبا مهم است؟ h4>

استفاده از پیوندهای نرم افزاری زیبا برای سایت وردپرس خود دارای دو مزیت است: سئو و تجربه کاربر.

چرا؟ موتورهای جستجو از URL شما به عنوان نشانه ای درباره پست استفاده می کنند. اگر محتوای پیوند همیشگی به محتوای پست شما مربوط شود ، این به موتورهای جستجو کمک می کند تا مشخص کنند پست شما چیست و از نظر قانونی آن چیزی است که ادعا می کند مربوط به آن است.

برای UX ، پیوندهای نرم افزاری زیبا بهتر است زیرا به خاطر سپردن و استفاده از URL ها در سایت شما برای کاربران آسان تر است. اگر صفحه تماس شما را بخاطر بسپارد. قوی>>. اما آنها قصد دارند yourite.com/contact را به خاطر بسپارند.

Permalinks ، Slugs و SEO h2>

حلزون حرکت پست آخرین قسمت URL برای یک پست است. اگر تنظیمات Permalinks وردپرس را به گونه ای پیکربندی کرده باشید که از نام پست استفاده شود ، اسلاگ برای پستی به نام "نحوه ایجاد پیوندهای نرم افزاری زیبا" بصورت خودکار بصورت yoursite.com/how-to-create-pretty-permalinks ایجاد می شود / .

این یک مثل حلزون حرکت مناسب است. این به کاربران می گوید پست مربوط به چه چیزی است و برای موتورهای جستجو شامل "پیوندهای ناخوشایند" است که ممکن است کلمه کلیدی مورد نظر شما باشد.

اما می توان آن را بهبود بخشید.

اسلاگ های شما باید به اندازه کافی بلند باشد که شامل کلمات کلیدی مورد نظر شما باشد اما به قدری کوتاه باشد که برای کاربران به یاد ماندنی باشد و موتورهای جستجو را با کلمات غیرضروری اشتباه نگیرد (در اینجا نحوه ایجاد لینک های ثابت دوستانه SEO در وردپرس ).

بنابراین ممکن است مطلبی با عنوان "نحوه ایجاد permalinks زیبا" با یک لگن زیبا-permalinks بهتر باشد ، به شما iteite.com/pretty-permalinks/ بدهد . یا اگر چندین پست در پیوندهای نرم افزاری زیبا دارید و می خواهید یک پیام کوتاه خاص به این راهنما ارائه دهید ، می توانید از ایجاد-پیوندهای-ایجاد-زیبا yourite.com/create-pretty-permalinks .

یا برای پیشرفت بیشتر می توانید SEO را با افزودن "WordPress" حتی بیشتر بهبود ببخشید: example.com/create-wordpress-pretty-permalinks .

وقتی افراد در نتیجه جستجو به پیوند شما نگاه می کنند ، شما همچنین نمی خواهید که نتیجه جستجو آنقدر طولانی باشد که همه آن خوانده نشود. در زیر دو نتیجه ای وجود دارد که وقتی از طریق وبلاگ Kinsta "wordpress permalinks" را در گوگل می گیرم.

Google result - WordPress permalinks

نتیجه Google - پیوندهای وردپرس

هر دوی اینها دارای حلزونهای حلقه ای بهینه شده هستند. مورد اول wordpress-premalinks-url-rewriting است که نشان می دهد این کلمات کلیدی را هدف قرار داده است و مورد دوم wordpress-slug است که تمرکز بیشتری نیز دارد.

این حلزونها هیچ کلمه ای را تلف نمی کنند. آنها به موتورهای جستجو می گویند که پست در مورد چیست و هیچ چیز دیگری نیست.

می توانید با انتخاب نام ارسال در صفحه تنظیمات Permalinks و سپس با ویرایش دستی حلزون حرکت برای هر پست هنگام نوشتن آن.

Permalinks ، Slugs و UX h2>

استفاده از پیوندهای نرم افزاری زیبا و استفاده از حلزونهای کوتاه و به یاد ماندنی همچنین مزایای UX را به شما می دهد.

مطابق با پست 1999 توسط Jacob Nielsen ، یک وب سایت قابل استفاده به این موارد نیاز دارد:

  • نام دامنه ای که به راحتی به خاطر سپرده می شود و هجی آن آسان است.
  • URL های کوتاه.
  • نوع تایپ URL آسان است.
  • URL هایی که ساختار سایت را تجسم می کنند .
  • URL هایی که "قابل هک شدن" هستند تا به کاربران اجازه دهند با هک کردن انتهای URL به سطوح بالاتر معماری اطلاعات بروند.
  • URL های مداومی که تغییر نمی کنند.

URL هرگز نباید تغییر کند ، زیرا می تواند از بسیاری جهات ذخیره و به اشتراک گذاشته شود. به همین دلیل است که ما آنها را permalinks می نامیم. علاوه بر این ، یک URL باید معنایی باشد ، به این معنی که برای کاربران غیر متخصص فوراً و بصری معنی دار باشد. p >

بنابراین اگر می توانید پیوند همیشگی یک پست را پس از انتشار آن تغییر دهید ، ایده خوبی نیست. به این دلیل که پیوند همیشگی اصلی ممکن است قبلاً به اشتراک گذاشته شده باشد. اگر می خواهید آن را تغییر دهید ، مطمئن شوید که بهترین روش های هدایت وردپرس را دنبال کنید.

نحوه تغییر تنظیمات پیوند ثابت در وردپرس h2>

در وردپرس ، می توانید پیوندهای ثابت را به چند روش تغییر دهید:

  • برای روشن کردن پیوندهای نرم افزاری زیبا می توانید صفحه تنظیمات Permalinks را ویرایش کنید - کاری که باید به محض راه اندازی وب سایت خود انجام دهید.
  • می توانید ساختار پیوند ثابت را برای برچسب ها و دسته ها در صفحه پیوندهای ثابت ویرایش کنید.
  • هنگام ایجاد و ویرایش پست اسلاگ ، می توانید آنها را ویرایش کنید.
  • هنگام ثبت آنها می توانید ساختار پیوندها را به انواع پست سفارشی تعیین کنید ، از پیش فرض استفاده کنید یا آن را لغو کنید.
  • شما می توانید افزونه ای را برای اصلاح نحوه ساخت لینک های ثابت بنویسید.
  • می توانید از هدایت ها برای دریافت پیوند همیشگی تاریخ گذشته با اشاره به پیوند جدید استفاده کنید.

بیایید نگاهی به هر یک از اینها بیندازیم.

ویرایش تنظیمات پیوند ثابت به طور کلی h3>

صفحه تنظیمات Permalinks اولین جایی است که برای پیکربندی پیوندهای ثابت خود می روید. از طریق تنظیمات> پیوندهای ثابت به آن دسترسی پیدا کنید

Permalink settings screen

صفحه تنظیمات پیوند ثابت

تنظیمات مشترک h4>

قسمت اول مربوط به تنظیمات پست های تک است. گزینه ها عبارتند از:

  • ساده: این از شناسه Post برای پیوند استفاده می کند. این برای مرورگرها منطقی خواهد بود اما برای انسانها یا موتورهای جستجو معنی چندانی نخواهد داشت. به نظر می رسد به صورت زیر است: example.com/؟p=123 .
  • روز و نام: این شامل تاریخ کامل انتشار پست و همچنین نام آن (یا دقیق تر حلزون حرکت آن) است. به نظر می رسد به این شکل است: example.com/2020/06/01/my-post/.
  • ماه و نام: این نسخه کوتاهتر از روز و نام است ، فقط با مونت و سال و نه روز: example.com/2020/06/my-post/. لی>
  • عددی: مانند گزینه ساده ، این از شناسه پست استفاده می کند و کاربر پسند نیست. exe.com/archives/123.
  • نام پست: این گزینه شامل هیچ تاریخ یا شناسه پست نیست بلکه فقط از Slug استفاده می کند: example.com/my-post/.
  • ساختار سفارشی: در اینجا می توانید ساختار دلخواه خود را ایجاد کنید. از برچسب ها برای گرفتن اطلاعات بر اساس داده های پست و متن ثابت برای اضافه کردن چیزی که بین پست ها تغییر نمی کند استفاده کنید.

این برچسب ها کلمات کلیدی خاصی هستند که در کاراکتر٪ پیچیده شده اند. وردپرس برچسب های زیر را ارائه می دهد:

  • ٪٪٪ - سال انتشار پس از انتشار (چهار رقم).
  • ٪ monthnum٪ - ماه انتشار (دو رقمی).
  • ٪ day٪ - روز انتشار (دو رقمی).
  • ٪ ساعت٪ - ساعت انتشار (دو رقمی).
  • ٪ minute٪ - دقیقه انتشار (دو رقمی).
  • ٪٪٪ - نسخه دوم انتشار (دو رقمی).
  • ٪ post_id٪ - شناسه منحصر به فرد پست (عدد صحیح).
  • ٪ postname٪ - حلزون حرکت پست (به عنوان مثال رشته ای که عنوان عنوان را نشان می دهد).
  • ٪ category٪ - حلزون حرکت دسته بندی.
  • ٪ نویسنده٪ - نویسنده حلزون حرکت می کند.

دکمه رادیویی ساختار سفارشی را علامت بزنید و یکی از رشته های زیر را در قسمت متن اضافه کنید:

  • نویسنده٪ /٪ نام /٪ /

  • سال٪ /٪ نام /٪ /

  • مقوله٪ /٪ نام /٪ /

    هر یک از این رشته ها پیوند همیشگی متفاوتی با مقادیر معنایی خاص ایجاد می کنند ، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

     example.com/rachelmccollin/wordpress-permalinks/
    example.com/2020/wordpress-permalinks/
    example.com/CMS/wordpress-permalinks/ 

    در مثال اول ، نشانی اینترنتی حاصل شده نویسنده پست را برجسته می کند . دو قالب دیگر به ترتیب سال انتشار و دسته پست را به ما می گویند. این شما هستید که باید قالبی را که بیشتر به شما مناسب است انتخاب کنید.

    پس از انتخاب گزینه مورد نظر خود ، یا به قسمت اختیاری بروید یا برای ذخیره تنظیمات خود روی ذخیره تغییرات کلیک کنید.

    تنظیمات پیوند ثابت اختیاری h4>

    و همچنین تنظیمات مربوط به پست های منفرد ، صفحه تنظیمات Permalinks به شما امکان می دهد یک ساختار سفارشی برای دسته خود و بایگانی برچسب ها تنظیم کنید.

    اگر این کار را انجام ندهید ، پیش فرض قرار دادن / category / category-slug / در انتهای پیوند ثابت است. بنابراین اگر دسته ای از "ویژه" دارید ، صفحه بایگانی آن به آدرس Yourite.com/category/featured خواهد بود.

    Optional permalink settings

    تنظیمات پیوند همیشگی اختیاری

    می توانید این مورد را در بخش اختیاری در صفحه تنظیمات Permalinks اصلاح کنید. بنابراین اگر می خواستید Yourite.com/blog/featured/ را به عنوان پیوند ثابت برای بایگانی آن دسته داشته باشید ، می توانید وبلاگ را در پایگاه دسته strong وارد کنید > زمینه نیازی به وارد کردن عکسهای خلفی یا استفاده از برچسب ها نیست.

    نحوه تغییر Permalinks و Slugs برای پستها و صفحات فردی h3>

    هنگامی که پیوندهای نرم افزاری زیبا را در سایت وردپرس خود فعال کردید ، نوبت بهینه سازی حلزون برای افراد می رسد پست ها و صفحات.

    بهتر است این کار را زمانی انجام دهید که محتوای خود را ایجاد کنید . اگر حلقه پست یک پست را تغییر دهید ، URL آن را تغییر می دهید و پیوندهایی که شما یا بازدیدکنندگانتان در گذشته به اشتراک گذاشته اید دیگر کار نمی کنند.

    برای ویرایش حلزون حرکت یک پست ، شما در صفحه ویرایش پست آن پست کار می کنید. به پست ها بروید و پستی را که می خواهید ویرایش کنید انتخاب کنید. (اگر در مرحله ایجاد پست هستید ، از قبل در صفحه مناسب قرار خواهید گرفت.)

    در صفحه ویرایش پست ، صفحه سند را در سمت راست انتخاب کرده و به قسمت پیوند ثابت> بروید. اگر پیکان سمت راست آن را باز کنید ، کلیک کنید.

    Permalink editing in post editing screen

    ویرایش پیوند ثابت در صفحه ویرایش پست

    حلزون حرکت خودکار در قسمت URL Slug نمایش داده می شود. برای کوتاهتر و تمرکزتر نشان دادن حلزون حرکت می توانید این را ویرایش کنید.

    قبل از ویرایش آن ، حلقه حلزونی قدیمی را در جایی کپی کنید تا در صورت نیاز به تنظیم تغییر مسیر از آن استفاده کنید. > پس از آن (این فقط مربوط به پست های منتشر شده قبلی است).

    Slug edited

    اسلاگ ویرایش شد

    اکنون برای ذخیره تغییرات خود بر روی دکمه انتشار یا به روزرسانی کلیک کنید.

    فراموش نکنید: اگر حلزون حرکت یک پست موجود را ویرایش کرده اید ، می توانید برای افرادی که پیوند اصلی را دارند و باید از تغییر مسیرها استفاده کنند مشکلی ایجاد کنید.

    نحوه تغییر تنظیمات پیوند ثابت برای بایگانی صفحات h3>

    برای تغییر تنظیمات پیوند همیشگی صفحات بایگانی ، می توانید تنظیمات مربوط به پایگاه "دسته" یا "برچسب" را در صفحه تنظیمات پیوندهای ثابت ویرایش کنید. همچنین می توانید حلزون حرکت را برای یک دسته خاص ، برچسب یا طبقه بندی سفارشی تغییر دهید.

    بیایید نحوه انجام این کار را بررسی کنیم ، سپس به سراغ ویرایش لینک ثابت برای طبقه بندی های سفارشی و انواع پست ها هنگام ثبت آنها برویم.

    تغییر اسلاگ برای دسته ها و برچسب ها h4>

    برای این کار به پست ها> دسته ها (یا پست ها> برچسب ها ) بروید.

    Categories editing screen

    صفحه ویرایش دسته ها

    دسته یا برچسبی را که می خواهید اسلایگ آن را ویرایش کنید پیدا کنید و بر روی نام آن کلیک کنید.

    Editing a category slug $ برچسب ،
    'hierarchical' => درست است

    'show_admin_column' => درست است ،

    )

    }

    $ labels = آرایه (

    )

    $ args = آرایه (
    'labels' => $ برچسب ،
    'has_archive' => درست است
    'public' => درست است ،
    'hierarchical' => false ،

    ) ،

    )

    }

    *

    * /

    }

    *

    *
    * /

    برگشت؛
    }

    }

    }

    * /

    }

    ؟>

    ؟>

    ؟>

    خلاصه h2>

    در قسمت نظرات پایین ما را آگاه کنید!


    اگر از این مقاله لذت بردید ، پس از آن دوست دارید Kinsta’s WordPress platform hosting. وب سایت خود را توربوشارژ کرده و از تیم پیشکسوت وردپرس ما پشتیبانی 24/7 ساعته دریافت کنید. زیرساختهای Google Cloud ما بر مقیاس گذاری خودکار ، عملکرد و امنیت تمرکز دارند. بگذارید تفاوت Kinsta را به شما نشان دهیم! برنامه های ما را بررسی کنید a >

    منبع:
    https://kinsta.com/blog/wordpress-permalinks/.

    دیدگاهتان را بنویسید