راهنمای مبتدیان: چگونه می توان تاریخ ارسال های وردپرس خود را به روز کرد

اخیراً ، یکی از کاربران ما س ifال کرده است که آیا امکان ارسال مجدد پست های وردپرس آنها وجود دارد؟ پاسخ بله است. وردپرس به شما امکان می دهد تا در هر پستی که می نویسید تاریخ را تغییر دهید. می توانید پستی را با تاریخ و زمان فعلی منتشر کنید ، آن را به تاریخ و زمان گذشته برگردانید یا حتی می توانید پست هایی را برای انتشار در آینده تنظیم کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه تاریخ ارسال پست های وردپرس خود را به روز کنید.

Back Date your WordPress Blog Posts

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

با ویرایش پستی که می خواهید در قسمت مدیریت وردپرس خود به تاریخ برگردانید شروع کنید.

در صفحه ویرایشگر پست ، در زیر جعبه متا Publish گزینه انتشار فوری پست را مشاهده خواهید کرد. درست در کنار آن ، یک پیوند ویرایش وجود دارد. با کلیک بر روی پیوند ویرایش ، تنظیمات زمان و تاریخ ارسال نمایش داده می شود.

Edit a post's date and time in WordPress

با استفاده از تنظیمات تاریخ و زمان ، می توانید هر تاریخ و زمانی را در گذشته و همچنین در آینده انتخاب کنید. انتخاب تاریخ و زمان آینده به شما امکان می دهد برنامه پست را تنظیم کنید تا در آن زمان منتشر شود.

Scheduling a post in WordPress

از طرف دیگر ، انتخاب تاریخ و زمان در گذشته تاریخ را به روز می کند و موقعیت پست را در صفحات بایگانی سایت شما تغییر می دهد. به عنوان مثال اگر ماه یک پست را از ژوئن به ژانویه تغییر دهید ، حتی اگر آن پست را تازه منتشر کرده باشید ، آن در صفحه بایگانی ماهانه ژانویه ظاهر می شود. پست نیز مطابق با آن در صفحه لیست تمام پست ها در منطقه مدیر نشان داده می شود.

A newly added back dated post appearing at the bottom

این امر به ویژه هنگامی که می خواهید مقاله ای را منتشر کنید بسیار مفید است ، اما نمی خواهید در صفحه اول سایت شما نمایش داده شود. می توانید تاریخ آن را به تاریخی زودتر از آخرین پست در صفحه اول سایت خود برگردانید.

نحوه نمایش آخرین تاریخ به روز شده h4>

برخی از کاربران معتقدند که باید تاریخ ها را به طور کلی از وبلاگ خود حذف کنند تا موتورهای جستجو را فریب دهند و معتقد باشند محتوای آنها به زمان حساس نیست و همیشه تازه است.

ما کاملاً با این عقیده مخالفیم. این به SEO سایت شما کمک نمی کند و برای تجربه کاربر وحشتناک است. به مقاله ما در چرا نباید برای اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع تاریخ را از پست های وبلاگ وردپرس خود حذف کنید .

در WPBeginner ، ما آخرین تاریخ به روز شده یک مقاله را به جای تاریخ انتشار نشان می دهیم. تاریخهای آخرین به روزرسانی مخصوصاً برای سایتهایی که مرتباً به روز می شوند مفید است. در اینجا نحوه نمایش آخرین تاریخ به روز شده در پست های وبلاگ وردپرس وجود دارد.

Sowing last updated date in WordPress

کدی را که تاریخ و زمان ارسال را نشان می دهد ، در پرونده های تم خود پیدا کنید (معمولاً در loop.php یا single.php). بعد آن را با این کد جایگزین کنید:

آخرین بروزرسانی در 

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا یاد بگیرید چگونه تاریخ ارسال پست های وردپرس را به روز کنید. همچنین می توانید راهنمای ما را در مورد نحوه نمایش تاریخهای نسبی در وردپرس .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/how-to-back-date-your-wordpress-posts/.

دیدگاهتان را بنویسید