راهنمای مبتدیان: نحوه استفاده از قطعه های غنی در وردپرس

آیا می خواهید قطعه های غنی را در سایت وردپرس خود اضافه کنید؟ مطمئن نیستم که قطعه های غنی چیست و چرا باید از آن در سایت وردپرس خود استفاده کنید؟ قطعه های غنی به شما امکان می دهند لیست های جستجوی سفارشی برای مطالب خاص مانند بررسی ها ، دستور العمل ها ، رویدادها و غیره داشته باشید. در این مقاله ، ما به شما نحوه استفاده از قطعه های غنی در سایت وردپرس خود را نشان خواهیم داد.

چرا باید از Snippets غنی در سایت وردپرس خود استفاده کنید؟ h4>

قطعه های غنی راه دیگری برای برقراری ارتباط با موتورهای جستجو به صاحبان سایت ارائه می دهند. داده های ساختاری اجازه می دهد تا موتورهای جستجو انواع مختلفی از محتوا را در سایت شما ببینند و از قطعه های غنی برای نمایش اطلاعات اضافی در نتایج جستجو استفاده کنند.

A recipe in search results with rich snippets data

این اطلاعات اضافی در نتایج جستجو باعث می شود لیست شما در جستجو بیشتر مورد توجه قرار گیرد ، این به معنای ترافیک ارگانیک بیشتر برای سایت شما است.

این امر به شما کمک می کند تا اقتدار خود را ایجاد کنید ، زیرا سایت شما در جستجو بیشتر دیده می شود.

قطعه های غنی فقط برای بررسی یا عنوان دستور العمل ها . می توانید از قطعه های غنی برای رویدادها ، محصولات ، افراد ، ویدئو ، موسیقی ، برنامه ها ، مقالات ، پست های وبلاگ و غیره استفاده کنید

اکنون که دانستید قطعه های غنی مفید چقدر می توانند مفید باشند ، بیایید نگاهی به نحوه افزودن قطعه های غنی در وردپرس بیندازیم.

ما دو روش را به شما نشان خواهیم داد: افزودن دستی قطعه های غنی در وردپرس و همچنین استفاده از یک افزونه وردپرس قطعه های غنی.

افزودن قطعه های غنی در وردپرس با استفاده از یک افزونه h4>

نگهداری قطعه های غنی به صورت دستی حتی برای باتجربه ترین صاحبان سایت نیز ممکن است دشوار باشد. خوشبختانه چندین افزونه وردپرس وجود دارد که افزودن قطعه های غنی در پست های وردپرس را برای شما فوق العاده آسان می کند.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال کردن All In One Schema.org Rich Snippets پلاگین. پس از فعال سازی ، برای ادامه کار کافیست بر روی نماد منوی Rich Snippets در نوار کناری کلیک کنید.

All in One Schema.org supported content types

شما قادر خواهید بود انواع مختلف محتوایی را که می توانید با این افزونه ایجاد کنید مشاهده کنید. این لیست شامل موارد زیر است:

  • بررسی موارد
  • رویدادها
  • شخص
  • محصول
  • دستور العمل
  • SoftwareApp
  • ویدئو
  • مقاله

با کلیک بر روی هر نوع محتوا ، زمینه هایی به شما نشان داده می شود که وقتی کاربر در حال نوشتن یک پست / صفحه یا هر نوع پست سفارشی است ، در دسترس خواهد بود.

اکنون باید یک پست جدید ایجاد کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید. درست در زیر ویرایشگر پست ، یک جعبه متا جدید با عنوان Configure Rich Snippet مشاهده خواهید کرد. در داخل منوی کشویی مشاهده می کنید که در آن می توانید نوع محتوای پستی را که روی آن کار می کنید انتخاب کنید.

Choose a content type to add rich snippets to a WordPress post

با انتخاب نوع محتوا ، قسمتهای قطعه قطعی مورد نیاز برای پر کردن نمایش داده می شود. در تصویر زیر ، نوع محتوای مقاله را انتخاب کردیم ، و نام مقاله ، نویسنده ، توضیح کوتاه و زمینه های تصویر مقاله را به ما نشان داد.

Rich snippets for article content type

می توانید آن را به دستور العمل ، رویداد یا هر نوع محتوایی که ایجاد می کنید تغییر دهید و سپس قسمتها را پر کنید. شما نیازی به افزودن همه قسمتها ندارید اما برخی از فیلدها توسط Google برای نمایش قطعه های غنی مورد نیاز است.

فراموش نکنید که پست خود را ذخیره کنید تا داده های غنی قطعه ذخیره شود.

افزودن دستی قطعه های غنی در وردپرس h4>

قطعه های غنی یا نشانه گذاری داده های ساختاری را می توان در سه واژگان مختلف نوشت. این واژگان عبارتند از میکرو داده ، RDFa و JSON-LD. می توانید از هر یک از آنها در سایت خود استفاده کنید. با این حال ، بیشتر مبتدیان RDFa را برای مبتدیان دوستانه تر می دانند.

در اینجا مثالی از صفحه کاربر در وردپرس وجود دارد. به طور معمول متن صفحه به شکل زیر خواهد بود:

جان اسمیت
Testing your rich snippet markup
تکنسین پشتیبانی
342 Acme Inc.
خیابان واشنگتن 101
ایگلتون IN 98052
(425) 123-4567
 johnsmith@example.com 
سایت اینترنتی:
 example.com 

این را می توان به راحتی با قطعه های غنی تغییر شکل داد. اگر با HTML آشنایی دارید ، به راحتی می توانید مثال زیر را درک کنید:

جان اسمیت تکنسین پشتیبانی
342 Acme Inc. خیابان 101 واشنگتن ایگلتون ، در 46818
(425) 123-4567 johnsmith@example.com سایت اینترنتی example.com

برای هر نوع محتوا ویژگی های خاصی وجود دارد که باید تعریف شوند. Schema.org سازمانی است که به حفظ استاندارد برای انواع مختلف محتوا کمک می کند. برای هر نوع محتوا اسناد گسترده ای به همراه مثال پیدا خواهید کرد. در وب سایت آنها

در اینجا مثالی دیگر از دستورالعمل هایی با قطعه های غنی آورده شده است.

نان موز مشهور مادر توسط جان اسمیت ، این دستورالعمل کلاسیک نان موز ارائه می شود از مادر من - گردوها بافت و عطر و طعم خوبی به موز می دهند نان زمان آماده سازی: 15 دقیقه زمان پخت: 1 ساعت بازده: 1 قرص عناصر: - 3 یا 4 موز رسیده ، خرد شده - 1 تخم مرغ - 3/4 فنجان شکر ... دستورالعمل ها: فر را با حرارت 350 درجه گرم کنید. مواد را در یک کاسه مخلوط کنید. اضافه کردن آخرین آرد این مخلوط را در ظرف نان بریزید و به مدت یک ساعت بپزید.

اگر به صورت دستی قطعه های غنی را به پست های وردپرس خود اضافه می کنید ، باید از ویرایشگر متن تا بتوانید نشانه گذاری مورد نیاز را بنویسید. همچنین ممکن است لازم باشد به Developer Google مراجعه کنید منبعی برای داده های ساختاریافته برای درک ویژگی های مورد نیاز برای نوع محتوا.

آزمایش قطعه های غنی خود h4>

Google و سایر موتورهای جستجو ممکن است بلافاصله قطعه های ثروتمند شما را برداشته یا در نتایج جستجو نشان ندهند. از کجا می دانید که از بریده های غنی در سایت خود به درستی استفاده می کنید؟

شما باید به سادگی از ابزار آزمایش داده ساختار یافته Google . می توانید نشانه گذاری خود را در جعبه ابزار جایگذاری کنید یا برای وارد کردن URL بر روی پیوند Fetch URL کلیک کنید. بر روی دکمه Validate کلیک کنید و این ابزار نشانه گذاری شما را بررسی می کند.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا یاد بگیرید چگونه از قطعه های غنی در سایت وردپرس خود استفاده کنید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را از 9 بهترین افزونه و ابزار جستجوگر WordPress که باید استفاده کنید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/beginners-guide-how-to-use-rich-snippets-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید