راهنمای مبتدیان در مورد نحوه افزودن پیوند در وردپرس

آیا می خواهید پیوند پیوندی در وردپرس اضافه کنید؟ اخیراً ، یکی از کاربران ما از ما پرسید که چگونه می توان پیوندی را در وردپرس اضافه کرد.

چندین روش مختلف برای افزودن لینک در وردپرس وجود دارد. می توانید پیوندهایی را در پست ها ، صفحات ، منوی پیمایش ، ابزارک های نوار کناری ، قسمت پاورقی و موارد دیگر اضافه کنید.

در این راهنمای جامع مبتدیان ، ما به شما نحوه افزودن پیوند در پست های وردپرس ، صفحات ، ابزارک ها ، منوهای پیمایش و موارد دیگر را به شما نشان خواهیم داد.

How to easily add a link in WordPress

از آنجا که این یک آموزش دقیق است ، لطفاً از ناوبری زیر استفاده کنید تا به سرعت به بخش مورد نیاز خود بروید:

چرا پیوندها مهم هستند؟ h4>

پیوندها جریان خون اینترنت هستند ، که اهمیت آنها را واقعاً مهم می کند.

اساساً ، بیشتر وب سایت ها در اینترنت از طریق پیوندها متصل می شوند ، به همین دلیل اصطلاح “وب” یا “شبکه جهانی وب” در وهله اول معرفی شد.

اینها متن ، دکمه ها و سایر عناصر پیوندی هستند که برای رفتن از یک صفحه به صفحه دیگر یا از یک وب سایت به وب سایت دیگر کلیک می کنید.

تصور کنید از یک صفحه وب بدون پیوند برای کلیک روی آن بازدید می کنید. شما چاره ای ندارید جز اینکه روی دکمه برگشت در مرورگر خود کلیک کنید.

برای وب سایت های منفرد ، پیوندها به کاربران شما می گویند که برای مشاهده اطلاعات بیشتر کجا کلیک کنند.

قرار دادن مناسب پیوندها در وب سایت به شما امکان می دهد تا مدت زمان کاربران را در وب سایت خود افزایش دهید. همچنین به کاربران کمک می کند محتوای بیشتری را کشف کنند ، از فروشگاه آنلاین ، یا در خبرنامه ایمیل .

همانطور که گفته شد ، بیایید نگاهی به چگونگی اضافه کردن پیوندها در مناطق مختلف وب سایت وردپرس خود بیاندازیم.

نحوه افزودن پیوندها در پستها و صفحات وردپرس h4>

وردپرس افزودن پیوند در پستها و صفحات وبلاگ خود را با استفاده از ویرایشگر بلوک بسیار آسان می کند.

به سادگی پست یا صفحه است ، یا یک پیام جدید ایجاد کنید.

بعد ، متنی را که می خواهید پیوند را به آن پیوست کنید برجسته کنید. این متن انتخاب شده متن لنگر پیوند نامیده می شود. اکنون بر روی دکمه “پیوند” کلیک کنید:

کادری را مشاهده می کنید که می توانید در آن URL وارد کنید. URL یک آدرس وب است. به عنوان مثال ، راهنمای نحوه شروع یک وبلاگ وردپرس دارای URL https://www.wpbeginner.com/start-a-wordpress-blog است.

می توانید URL پست یا صفحه ای را که می خواهید به آن پیوند دهید ، کپی و جایگذاری کنید ، مانند این:

Creating a link by pasting in a URL using the WordPress block editor p >

برای وارد کردن پیوند به پست خود ، روی دکمه اعمال (ورود) کلیک کنید.

اگر به محتوای سایت خود پیوند می دهید ، جستجوی آن سریعتر است. یک یا دو کلمه از عنوان محتوای خود تایپ کنید ، وردپرس آن را پیدا خواهد کرد:

Searching for a page to link to using the WordPress block editor p >

بر روی عنوان صفحه یا پستی که می خواهید به آن پیوند دهید کلیک کنید و URL به طور خودکار برای شما اضافه می شود. برای وارد کردن پیوند به پست خود ، باید روی دکمه درخواست کلیک کنید.

اگر می خواهید پیوند خود را در یک برگه جدید باز کنید ، روی پیکان سمت راست کلیک کنید. سپس می توانید روی ضامن کلیک کنید و پیوند خود را تنظیم کنید تا در یک برگه جدید باز شود.

Setting your link to open in a new tab using the WordPress block editor

توجه: توصیه می کنیم از این گزینه فقط برای پیوند به وب سایت های شخص ثالث استفاده کنید. به این ترتیب کاربران شما هنگام بازدید از وب سایت شما را ترک نمی کنند.

افزودن پیوند در ویرایشگر قدیمی WordPress

اگر از عنوان قدیمی تر ویرایشگر کلاسیک به جای ویرایشگر بلوک ، پس روند افزودن پیوند کاملاً مشابه است.

پستی را که می خواهید ویرایش کنید باز کنید یا یک پست جدید ایجاد کنید. متنی را که می خواهید به عنوان لنگر پیوند استفاده کنید پیدا کنید و آن را برجسته کنید. سپس ، روی دکمه “پیوند” کلیک کنید که باید در ردیف اول دکمه های نوار ابزار ظاهر شود.

Creating a link using the WordPress classic editor

سپس می توانید URL موردنظر را برای پیوند دادن کپی و جایگذاری کنید یا آن را مانند ویرایشگر بلوک جستجو کنید.

جایگذاری مستقیم URL خود بر روی متن لنگر

راه دیگری ، حتی سریعتر ، برای افزودن پیوند به هر دو ویرایشگر بلوک و ویرایشگر کلاسیک اینست که URL را به راحتی روی متن لنگر قرار دهید.

ابتدا URL را که می خواهید به آن پیوند دهید کپی کنید. سپس ، متن لنگر انتخابی خود را در پست خود برجسته کنید.

در مرحله بعد ، می توانید کلیک راست کرده و “Paste” را انتخاب کنید یا برای قرار دادن URL ، به راحتی Ctrl + V (Windows) یا Command + V (Mac) را فشار دهید.

Paste your link directly into your content

وردپرس به طور خودکار تشخیص می دهد که شما یک URL را ارسال می کنید نه متن ، و متن لنگر را به یک لینک تبدیل می کند.

به نکاتی برای تسلط بر ویرایشگر محتوای وردپرس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده موثر از ویرایشگر بلوک.

نحوه افزودن پیوندها در ابزارک های متنی وردپرس h4>

وردپرس به شما امکان می دهد ابزارک ها را به غیر محتوای سایت خود اضافه کنید. مناطقی مانند نوار کناری ، پاورقی یا سایر مناطق ویجت.

برخی از این ابزارک ها خودکار هستند و گزینه های زیادی ندارند. به عنوان مثال ، ویجت Recent Posts بطور خودکار پیوندهایی را به پستهای اخیر شما نشان می دهد. نیازی به انجام کارهای اضافی نیست.

با این حال ، اگر می خواهید متن دلخواه خود را با پیوندهایی در نوار کناری خود اضافه کنید ، می توانید از ابزارک نوشتاری استفاده کنید.

به صفحه Appearance »ابزارک ها بروید و سپس ابزارک‘ Text ’را در نوار کناری یا دیگر ابزارک خود بکشید.

سپس می توانید متن خود را تایپ کرده و پیوندی را اضافه کنید مانند پیوند اضافه کردن آن به یک پست یا صفحه.

Adding a link in a widget

مطمئن شوید که پس از انجام تغییرات بر روی دکمه “ذخیره” در زیر ابزارک خود کلیک کنید.

نحوه افزودن پیوندها در منوهای پیمایش وردپرس h4>

آیا می خواهید پیوندهایی به منوی پیمایش سایت خود اضافه کنید؟ وردپرس دارای یک ویرایشگر داخلی کشیدن و رها کردن منو است که به شما امکان می دهد منوهای ناوبری را در سایت وردپرس خود ایجاد و مدیریت کنید.

به صفحه ظاهر »منوها بروید. اگر قبلاً منویی تنظیم نکرده اید ، می توانید با وارد کردن نام منو ، آن را ایجاد کنید.

بعد ، صفحاتی را که می خواهید به منوی خود اضافه کنید در سمت چپ انتخاب کنید ، سپس روی دکمه “افزودن به منو” کلیک کنید.

وردپرس به طور خودکار به پست ها و صفحات انتخاب شده شما پیوند می یابد. برای تنظیم مجدد آنها می توانید موارد منو را به بالا و پایین منتقل کنید.

همچنین می توانید هر پیوندی را که می خواهید به فهرست خود اضافه کنید. لازم نیست صفحه یا پستی در سایت شما باشد. به عنوان مثال ، می توانید URL نمایه Twitter خود را وارد کرده و آن را به فهرست پیمایش خود اضافه کنید.

برای وارد کردن پیوند ، فقط روی پیکان کنار بخش “پیوندهای سفارشی” در سمت راست کلیک کنید. سپس می توانید URL و متنی را که می خواهید برای لینک استفاده کنید تایپ کنید.

Adding a custom link to your navigation menu

برای راهنمایی بیشتر در زمینه ایجاد منوی خود ، نگاهی به راهنمای مبتدیان در مورد نحوه افزودن منوهای پیمایش در وردپرس .

نحوه افزودن عنوان و Nofollow در پیوندهای وردپرس h4>

معمولاً دادن عنوان به پیوندهای خود مفید است. این متنی است که وقتی شخصی مکان نما را روی پیوند اجرا می کند ، ظاهر می شود ، مانند این:

A link with a title

با افزودن عنوان اغلب مشخص می شود که پیوند به کجا منتهی می شود. این می تواند برای خوانندگان شما مفید یا حتی دلگرم کننده باشد.

اما ، وردپرس به شما اجازه نمی دهد عنوان را به ویرایشگر پیش فرض به پیوندها اضافه کنید. هنوز هم می توانید آن را اضافه کنید و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را انجام دهید.

همچنین ممکن است بخواهید برچسب nofollow را به پیوندهای خارجی اضافه کنید. این به موتورهای جستجو می گوید که نمره SEO سایت خود را به آن پیوند منتقل نکنند زیرا شما محتوای آن وب سایت را ندارید یا آن را کنترل نمی کنید.

وردپرس نیز به طور پیش فرض از nofollow پشتیبانی نمی کند.

روش 1. از پلاگین AIOSEO در گوتنبرگ استفاده کنید

افزونه All in One SEO (AIOSEO) a > برای وردپرس به طور خودکار ویژگی های عنوان ، nofollow ، sponsored و UGC را به پیوندهای شما اضافه می کند.

All in One SEO Title and Nofollow

روش 2. استفاده از کد HTML در گوتنبرگ

اگر از ویرایشگر Gutenberg استفاده می کنید و نمی خواهید از AIOSEO استفاده کنید ، باید HTML را به صورت دستی ویرایش کنید تا ویژگی های عنوان و nofollow را به پیوندهای خود اضافه کنید.

ابتدا پیوند خود را به روش معمول در بلوک پاراگراف خود اضافه کنید. بعد ، روی سه نقطه عمودی کلیک کنید و “ویرایش به عنوان HTML” را همانطور که در اینجا نشان داده شده انتخاب کنید:

Switching to the HTML view of a block in the WordPress block editor p >

اکنون کد HTML بلوک خود را مشاهده خواهید کرد.

Viewing the HTML code for a block in the WordPress editor

می توانید عنوان و / یا ویژگی nofollow را به این لینک اضافه کنید:

می توانید اطلاعات بیشتر درباره شرکت ما را در درباره ما .

برای عنوان ، می توانید “درباره ما” را به دلخواه خود تغییر دهید. با ویژگی nofollow ، این باید همیشه rel = "nofollow" باشد. دو نقل قول دور عنوان و “nofollow” را فراموش نکنید زیرا پیوند شما بدون آنها به درستی کار نخواهد کرد.

روش 3. استفاده از یک افزونه با ویرایشگر کلاسیک

اگر از ویرایشگر Classic استفاده می کنید ، می توانید عنوان و Nofollow برای پیوندها.

این پلاگین گزینه های عنوان ، nofollow و کادر تأیید حمایت شده را به پنجره درج پیوند اضافه می کند.

متن لنگر خود را برجسته کنید و روی دکمه “پیوند” کلیک کنید ، سپس دکمه کلیک کنید:

Locating the cog icon for a link in the classic editor

سپس گزینه های اضافی را مشاهده خواهید کرد:

Additional options created by the Title and Nofollow for Links WordPress plugin

برای کمک بیشتر ، به راهنمای ما در مورد نحوه برای اطلاعات بیشتر در مورد این پلاگین عنوان و nofollow را به پنجره insert link در وردپرس اضافه کنید.

نحوه افزودن دکمه های پیوند در وردپرس h4>

آیا می خواهید دکمه ای به پست ها یا صفحات وردپرس خود اضافه کنید؟ روش های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد. ساده ترین کار استفاده از بلوک دکمه داخلی WordPress است.

یک پست یا صفحه جدید ایجاد کنید ، یا یک پست موجود را ویرایش کنید. سپس ، بر روی نماد (+) کلیک کنید تا یک بلوک جدید ایجاد کنید. ‘Button’ را از گزینه های ’Layout Elements’ انتخاب کنید یا به سادگی بلوک Button را جستجو کنید.

Adding a 'Button' block to your post or page in WordPress

با کلیک کردن در قسمت رنگی می توانید متن دکمه خود را تایپ کنید. URL را که دکمه باید به آن وارد شود در کادر «پیوند» وارد کنید.

Adding the text and link for your button

برای تغییر ترازبندی دکمه ، یا نوشتن متن به صورت پررنگ یا مورب ، فقط از کنترل های موجود در بالای بلوک استفاده کنید.

در گزینه های بلوک در سمت راست صفحه می توانید تغییرات بیشتری در نحوه مشاهده دکمه ایجاد کنید. به عنوان مثال ، ممکن است بخواهید رنگ را تغییر دهید یا حاشیه وسیع تری اضافه کنید.

همچنین می توانید تنظیمات پیوند را در اینجا تغییر دهید. می توانید پیوند خود را تنظیم کنید تا در یک برگه جدید باز شود ، و در صورت تمایل می توانید ویژگی “nofollow” را نیز با تایپ کردن آن در جعبه “پیوند پیوند” به پیوند اضافه کنید.

The right hand panel where you can edit your button's design and how the link works

اگر هنوز از ویرایشگر قدیمی WordPress کلاسیک استفاده می کنید ، چه می کنید؟ می توانید برای ایجاد آسان دکمه ها هنگام ویرایش یک پست یا صفحه ، پلاگین “فراموش کردن دکمه های کد کوتاه” را نصب کنید.

نگران نباشید افزونه دکمه های کد کوتاه را فراموش کنید . سپس ، یک پست جدید ایجاد کنید یا یک پست موجود را ویرایش کنید.

نماد “درج دکمه” را در نوار ابزار ، در سمت راست مشاهده خواهید کرد:

The Insert Button icon on the right hand side of the classic editor's toolbar

روی دکمه کلیک کنید ، یک پنجره بازشو خواهید دید. در اینجا ، می توانید دکمه خود را سفارشی کنید ، رنگ ها ، حاشیه ها را انتخاب کنید ، متن اضافه کنید ، یک نماد اضافه کنید و هنگام مشاهده پیش نمایش زنده ، پیوند را در آن بگنجانید.

Creating a button for your link and customizing the design

برای اطلاعات بیشتر و جزئیات ، به راهنمای ما در مورد چگونگی افزودن دکمه ها در وردپرس بدون استفاده از کد کوتاه .

نحوه قرار دادن محتوای پیوندی در وردپرس h4>

به راحتی می توانید با وارد کردن آدرس URL آن در پست خود ، انواع خاصی از محتوا را در WordPress جاسازی کنید. گاهی اوقات ایجاد “کارت محتوا” در پست شما نامیده می شود.

فقط کل URL را در بخش پاراگراف خود قرار دهید. کل توییت ، شامل تصاویر ، پسندیدن ها ، مهر زمان و موارد دیگر به این ترتیب تعبیه شده است:

Embedding a tweet by pasting in the link to it in WordPress

این روند برای ویدیوهای YouTube یکسان است. به سادگی ویدیویی را که می خواهید در YouTube استفاده کنید پیدا کنید و URL را از بالای پنجره مرورگر خود کپی کنید:

Get the link to your chosen YouTube video from your browser's address bar

بعد ، پیوند را در پست یا صفحه خود جایگذاری کنید. این فیلم به طور خودکار جاسازی خواهد شد:

Embedding a YouTube video into your post

این روش علاوه بر اینکه برای پست های توییتر و فیلم های YouTube عالی است ، برای بسیاری از انواع دیگر محتوا نیز کاربرد دارد. اطلاعات بیشتر را می توانید از مقاله پشتیبانی WordPress در مورد “جاسازی” .

نحوه افزودن پیوندهای وابسته در وردپرس h4>

آیا می خواهید با استفاده از پیوندهای وابسته درآمد سایت خود را افزایش دهید؟ بازاریابی شرکت های وابسته درآمد ثابت برای بسیاری از وبلاگ ها و وب سایت ها فراهم می کند.

تنها کاری که باید انجام دهید افزودن پیوندهای ارجاع ویژه به محصولات و خدماتی است که توصیه می کنید. هنگامی که بازدیدکنندگان شما پس از کلیک بر روی پیوندهای خود ، این محصولات را خریداری می کنند ، کارمزد دریافت می کنید.

مشکلی که بیشتر مبتدیان با آن روبرو هستند این است که هر محصول یا وب سایتی که می خواهند پیشنهاد دهند دارای URL متفاوتی است. پیگیری این موارد مشکل است ، به خصوص اگر محصولات زیادی را توصیه می کنید.

بهترین روش برای افزودن و مدیریت پیوندهای وابسته استفاده از یک افزونه مدیریت وابسته است. ما توصیه می کنیم از پیوندهای زیبا استفاده کنید یا وابسته های تشنه .

هر دو این افزونه ها با ایجاد پیوندهای هدایت مانند www.yoursite.com/refer/partnersitename که افراد را به پیوند وابسته ویژه شما می فرستد ، کار می کنند.

افزونه ها گزینه جدیدی را به منوی WordPress شما اضافه می کنند که در آن می توانید پیوندهای وابسته خود را اضافه کنید. در اینجا نحوه کار با ThirstyAffiliates نشان داده شده است. شما به سادگی پیوند وابسته ویژه خود را در کادر “URL مقصد” کپی و جایگذاری کنید.

Adding a link in ThirstyAffiliates

می توانید گزینه های خاصی را برای پیوند خود در سمت راست تنظیم کنید ، تصمیم بگیرید که آیا آن را غیرفعال کنید ، آن را در یک پنجره / برگه جدید و موارد دیگر باز کنید.

Setting the options for your affiliate link with ThirstyAffiliates

پس از پایان کار ، روی “ذخیره پیوند” کلیک کنید.

بعد از اینکه پیوندهای وابسته خود را تنظیم کردید ، می توانید آنها را به راحتی در پست ها و صفحات خود اضافه کنید. در یک بخش پاراگراف ، روی پیکان رو به پایین کلیک کنید و سپس گزینه “پیوند وابسته” را انتخاب کنید:

Adding an affiliate link to your post

در مرحله بعد ، هر آنچه را که پیوند وابسته نامگذاری کرده اید ، تایپ کنید. در مثال ما ، این “شریک عضو ما” است.

Finding your affiliate link by searching for it

سپس می توانید روی نام کلیک کرده و “اعمال” را کلیک کنید تا پیوند وابسته را به پست خود اضافه کنید.

در صورت نیاز به تغییر پیوند وابسته (به عنوان مثال اگر شرکتی که به آن پیوند می دهید به یک برنامه وابسته دیگر منتقل شود) ، انجام این کار واقعاً آسان است.

شما فقط یک بار آن را در داشبورد خود تغییر دهید ، در بخش “ ThirstyAffiliates “یا” پیوندهای زیبا “. پیوند تغییر مسیر همان شکل قبلی را حفظ می کند ، اما اکنون در هر مکانی که استفاده می شود به پیوند وابسته جدید هدایت می شود.

برای دستیابی به افزونه های وابسته بیشتر ، به پست ما در بهترین ابزارها و افزونه های بازاریابی شرکت های وابسته برای وردپرس .

نحوه افزودن دستی پیوند به HTML

گاهی اوقات ، ممکن است بخواهید با استفاده از کد HTML پیوندی به سایت خود اضافه کنید. در صورت نیاز به استفاده از یک بلاک HTML یا ابزارک سفارشی ، این اتفاق می افتد.

همچنین ممکن است لازم باشد پیوندی را در پرونده طرح زمینه خود ویرایش کنید. فقط مطمئن شوید که همیشه از یک تم کودک چیست بنابراین شما با به روزرسانی موضوع والدین ، ​​تغییرات خود را از دست ندهید.

ایجاد پیوند در HTML آسان است. برای امتحان کردن آن ، یک بلوک HTML سفارشی به یک پست یا صفحه اضافه کنید. می توانید این بلوک را در بخش «قالب بندی» پیدا کنید یا با استفاده از نوار جستجو می توانید آن را جستجو کنید.

Adding a custom HTML block to your post or page

بعد ، کادری را مشاهده می کنید که در آن می توانید HTML بنویسید. این کد را در کادر کپی کنید:

 متن 

این باید به این شکل باشد:

The HTML code to create a link

برای دیدن اینکه کد شما در پست یا صفحه شما چگونه است می توانید روی برگه “پیش نمایش” کلیک کنید:

Previewing how the HTML will display in the post or page

اکنون بر روی برچسب “HTML” کلیک کنید. URL را به URL که می خواهید به آن پیوند دهید تغییر دهید. کلمه “Text” را به هر کلمه یا کلمه ای که می خواهید برای پیوند خود استفاده کنید تغییر دهید.

برای افزودن عنوان به پیوند خود ، باید آن را در کدی مانند این قرار دهید. می توانید “این عنوان است” را به هرچه می خواهید تغییر دهید.

 متن 

اگر می خواهید پیوند شما در یک برگه جدید باز شود ، به سادگی target = "_ blank" را به کد HTML اضافه کنید ، مانند این:

 متن 

اگر می خواهید پیوند شما غیرفعال شود ، rel = "nofollow" را اضافه کنید ، مانند این:

 متن 

همه اینها را می توانید یکجا وارد کنید. پیوندی با عنوان که در برگه جدیدی باز می شود و دنبال نمی شود ، به این ترتیب است:

 متن  است

درصورت نیاز به پیوند در HTML اینگونه ایجاد می کنید.

پیوند لنگر نوعی پیوند در صفحه است که شما را به مکان خاصی در همان صفحه می رساند. این امکان را به کاربران می دهد تا به بخشی که بیشتر به آن علاقه دارند بپردازند.

به تصویر متحرک زیر نگاه کنید:

Anchor link preview

این نوع پیوندها هنگام نوشتن دوره های آموزشی یا محتوای طولانی تر واقعاً مفید هستند ، بنابراین کاربران شما می توانند به راحتی به بخشی که بیشتر به آن علاقه دارند ، بپردازند.

ما راهنمای گام به گام نحوه افزودن آسان پیوندهای لنگر در وردپرس .

آیا می خواهید پیوندها یا دکمه های اشتراک اجتماعی را در سایت خود اضافه کنید؟

این پیوندها باعث می شود کاربران بتوانند محتوای شما را در شبکه های اجتماعی مورد علاقه خود به اشتراک بگذارند. بعضی اوقات پیوندها یا دکمه های اشتراک اجتماعی نیز با تعداد کل اشتراک گذاری ها همراه است.

Facebook social share button

ما به کاربران توصیه نمی کنیم که این پیوندها را به صورت دستی اضافه کنند. درعوض ، همیشه باید از یک افزونه اشتراک اجتماعی استفاده کنید.

ما یک راهنمای گام به گام در نحوه افزودن دکمه های اشتراک اجتماعی در وردپرس .

امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد نحوه افزودن پیوند در وردپرس را بیاموزید. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای مبتدیان ما را در مورد نحوه ایجاد یک آدرس ایمیل تجارت حرفه ای ، و نحوه شروع یک خبرنامه ایمیل تا مخاطبان خود را افزایش دهید.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/beginners-guide-on-how-to-add-a-link-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید