راهنمای مبتدیان در مورد نحوه افزودن ساعات کاری در وردپرس

آیا می خواهید ساعات کاری خود را در سایت وردپرس خود نمایش دهید؟ نمایش ساعات باز در وب سایت شما می تواند به مشتریان کمک کند قرار ملاقات یا بازدید خود را بر این اساس برنامه ریزی کنید. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه ساعات کار خود را در وردپرس اضافه کنید.

Adding opening hours for your business in WordPress

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی نمایه کسب و کار . (برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای گام به گام ما در نحوه نصب افزونه وردپرس )

پس از فعال شدن ، افزونه مورد منویی جدید با عنوان Business Profile را به فهرست مدیریت WordPress شما اضافه می کند. پیش بروید و بر روی آن کلیک کنید ، بنابراین می توانید به صفحه تنظیمات افزونه بروید.

Business profile settings page

این افزونه به شما امکان می دهد اطلاعات کسب و کار خود را در قالب schema.org rich rich . این بدان معنی است که موتورهای جستجوگر مانند Google می توانند این اطلاعات را در نتایج جستجوی خود بخوانند ، درک کنند و از آنها استفاده کنند.

ابتدا باید نوع تجارت خود را انتخاب کنید. به طور پیش فرض ، این افزونه از سازمان استفاده می کند. در صورت نیاز می توانید آن را تغییر دهید.

پس از آن شما باید نام و آدرس کسب و کار خود را ارائه دهید. همچنین می توانید از استفاده کنید Google Maps برای نشان دادن آدرس.

به سادگی روی پیوند “بازیابی مختصات نقشه” کلیک کنید و پلاگین مختصات را با استفاده از آدرسی که وارد کرده اید واکشی می کند.

برای استفاده از ویژگی Google Maps شما باید یک کلید API Google Maps دریافت کنید. دستورالعمل های مربوط به نحوه تهیه یکی برای وب سایت خود در این افزونه گنجانده شده است.

بعد ، باید شماره تلفن خود را وارد کنید و صفحه تماس را انتخاب کنید. صفحه تماس می تواند هر صفحه ای در سایت وردپرس شما باشد که دارای فرم تماس باشد.

اگر هنوز فرم تماس ندارید ، راهنمای گام به گام ما را در نحوه ایجاد فرم تماس در وردپرس .

همچنین می توانید آدرس ایمیل کسب و کار خود را اضافه کنید. اما این بدان معنی است که در آن آدرس ایمیل هرزنامه بیشتری دریافت خواهید کرد.

سرانجام ، در بخش “برنامه” می توانید ساعات کاری خود را انتخاب کنید. به سادگی کادرهای روزهای باز خود را علامت بزنید و سپس ساعات کار را انتخاب کنید.

Enter opening hours for your business

برای ذخیره تنظیمات ، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

نمایش ساعات کاری در وب سایت وردپرس خود h4>

افزونه Business Profile به شما امکان می دهد ساعت کار و نمایه کسب و کار خود را به دو روش نمایش دهید.

اولین گزینه استفاده از ابزارک است. کافی است به صفحه Appearance »Widgets بروید و ابزارک« Contact Card »را به یک نوار کناری اضافه کنید.

Contact card widget to show business opening hours

بعد ، کادر کنار مواردی را که می خواهید در وب سایت خود نمایش دهید ، علامت بزنید.

برای ذخیره تنظیمات ابزارک فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره کلیک کنید.

اکنون می توانید از وب سایت خود دیدن کنید تا ویجت اطلاعات کسب و کار و ساعات کار خود را نشان دهد.

Business info and opening hours in WordPress

گزینه دوم استفاده از کد کوتاه در هر وردپرس پست یا صفحه . با افزودن آن نمایه کامل کسب و کار شما نشان داده می شود.

همچنین می توانید از کد کوتاه با ویژگی ها برای نمایش موارد خاص از نمایه کسب و کار خود استفاده کنید. به عنوان مثال:

[contact-card show_opening_hours = 1]

این کد کوتاه فقط ساعات کاری کسب و کار شما را نشان می دهد. برای لیست کامل کد کوتاه می توانید به وب سایت افزونه مراجعه کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند ساعات کاری خود را در سایت وردپرس خود اضافه کنید. همچنین ممکن است بخواهید انتخاب متخصص ما را از 24 باید دارای افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری باشند .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/how-to-add-your-opening-hours-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید