راهنمای مبتدیان برای جلوگیری از خراش دادن مطالب وبلاگ در وردپرس

اگر مطالب اصلی را روز به روز می نویسید ، از این واقعیت مطلع هستید که پست های شما در طی چند روز در بعضی از سایت های SPAM به پایان می رسد ، گاهی اوقات حتی چند دقیقه حتی برخی از کاربران خاطرنشان کردند که سایت دارای محتوای دزدیده شده نسبت به نوشته اصلی پیشی گرفته است. بسیار ناامیدکننده است که یک مالک وب سایت مشاهده کنید شخصی محتوای شما را بدون اجازه می دزدد ، از آن درآمد کسب می کند ، از شما در SERP بالاتر می رود و مخاطب شما را می دزدد. با توجه به اینکه شخصی به راحتی می تواند محتوای شما را بدزدد ، اسکرپ کردن محتوا یک مشکل بزرگ است. در این مقاله ، آنچه را که خراش محتوای وبلاگ است ، نحوه گرفتن اسکرابر محتوا ، نحوه برخورد با اسکرابر محتوا ، اینکه چگونه می توانید خراش محتوا را کاهش داده و از آن جلوگیری کنید ، نحوه استفاده از اسکرپ محتوا ، نحوه کسب درآمد از خراش دهنده محتوا توضیح خواهیم داد. ، و آیا تمیز کردن محتوا همیشه خوب است؟

خراش مطالب وبلاگ چیست؟ h2>

تراشیدن محتوای وبلاگ عملی است که معمولاً با اسکریپت هایی انجام می شود که محتوا را از منابع مختلف استخراج کرده و به یک سایت می کشاند. اکنون بسیار آسان است که هر کسی می تواند یک سایت وردپرسی نصب کند ، یک موضوع رایگان یا تجاری قرار دهد و چند افزونه نصب کند که از طریق وبلاگ های انتخاب شده محتوا را از بین می برد ، بنابراین می تواند در سایت خود منتشر شود.

چرا آنها محتوای من را می دزدند؟ h4>

برخی از کاربران از ما سال کرده اند که چرا محتوای من را می دزدند؟ پاسخ ساده این است که شما عالی هستید. حقیقت این است که این خراش دهنده های محتوا انگیزه های مخفی دارند. در زیر فقط چند دلیل وجود دارد که چرا شخصی محتوای شما را خراش می دهد:

  • کمیسیون شرکت های وابسته – برخی از بازاریابان شرکت های وابسته کثیف در آنجا وجود دارند که فقط می خواهند با بهره گیری از سیستم چند سود اضافی کسب کنند. آنها از محتوای شما و دیگران استفاده می کنند تا از طریق موتور جستجو به سایت خود مراجعه کنند. این سایتها معمولاً به سمت مکان خاصی هدایت می شوند ، بنابراین محصولات مرتبطی دارند که تبلیغ می کنند.
  • تولید سرب – اغلب ما می بینیم که وکلا و معاملات ملکی این کار را انجام می دهند. آنها می خواهند در جوامع کوچک خود مانند رهبران صنعت به نظر برسند. آنها پهنای باند لازم برای تولید محتوای با کیفیت را ندارند ، بنابراین آنها بیرون می روند و محتوا را از منابع دیگر می تراشند. گاهی اوقات ، آنها حتی از این موضوع آگاهی ندارند زیرا ماهیانه 30 دلار برای افزودن محتوا و کمک به آنها در به دست آوردن سئو سایت بهتر پرداخت می کنند. ما در گذشته با تعداد زیادی از اینها روبرو شده ایم.
  • درآمد تبلیغات – برخی از افراد فقط می خواهند یک “مرکز” دانش ایجاد کنند. یک فروشگاه واحد برای کاربران در یک مکان خاص. اگر من برای هر بار کسی که محتوای ما این کار را می کرد یک پنی داشتم ، پس چند صد پنی داشتیم. غالباً متوجه می شویم که محتوای سایت ما از بین می رود. سوهان همیشه پاسخ می دهد ، من این کار را به نفع جامعه انجام می دادم. به جز اینکه سایت با تبلیغات گچ شده باشد.

این فقط چند دلیل است که کسی محتوای شما را سرقت می کند.

چگونه می توان اسکرابرهای محتوا را گرفت؟ h2>

گرفتن اسکرابر محتوا کاری خسته کننده است و می تواند زمان زیادی را به خود اختصاص دهد. چند روش است که می توانید برای گرفتن اسکرابر محتوا استفاده کنید.

با عناوین پست خود Google را جستجو کنید

بله که به نظر می رسد دردناک است. این روش به خصوص اگر در مورد یک موضوع بسیار محبوب می نویسید ، ارزشش را ندارد.

بازگشتها

اگر پیوندهای داخلی را در پست های خود اضافه کنید ، اگر سایتی محتوای شما را بدزدد متوجه پیگیری خواهید شد. این روش تقریباً خراشنده به شما می گوید که آنها محتوای شما را از بین می برند. اگر از Akismet استفاده می کنید ، بسیاری از این پیگیری ها در پوشه SPAM نشان داده می شوند. باز هم ، این تنها در صورتی جواب می دهد که پیوندهای داخلی در پست های خود داشته باشید.

ابزارهای مدیر وب

اگر از ابزار google webmaster استفاده می کنید ، احتمالاً از پیوندهای صفحه سایت خود مطلع هستید. اگر به بخش «ترافیک» نگاه کنید ، صفحه ای را مشاهده خواهید کرد که در آن پیوندهایی به سایت شما گفته شده است. به احتمال زیاد خراش های شما در میان برترین های آنجا خواهند بود. آنها صدها اگر هزاران پیوند به صفحات شما داشته باشند (با توجه به اینکه پیوندهای داخلی دارید).

Links to Your Site - Google Webmaster Tools

موارد غیرمعمول FeedBurner

اگر راه اندازی Feedburner برای وبلاگ وردپرس خود ، سپس می توانید برخی موارد غیرمعمول را مشاهده کنید. در برگه Analyze در بخش Feed Feed ، “موارد غیرمعمول” را مشاهده خواهید کرد. در آنجا لیستی از سایت ها را مشاهده خواهید کرد.

FeedBurner Uncommon Uses

نحوه برخورد با اسکنرهای محتوا h4>

رویکردهای کمی وجود دارد که مردم هنگام برخورد با اسکنرهای محتوا استفاده می کنند. رویکرد هیچ کاری نکنید ، رویکرد همه آنها را بکشید ، رویکرد را از آنها استفاده کنید.

رویکرد هیچ کاری نکن

این ساده ترین رویکردی است که می توانید انتخاب کنید. معمولاً مشهورترین وبلاگ نویسان این امر را توصیه می کنند زیرا زمان زیادی برای مبارزه با تراشنده ها لازم است. این رویکرد به سادگی توصیه می کند که “به جای مبارزه با آنها ، وقت خود را صرف تولید محتوای با کیفیت بیشتر و سرگرمی کنید”. اکنون واضح است که اگر وبلاگ شناخته شده ای مانند Smashing Magazine ، CSS-Tricks ، Problogger یا دیگران باشد ، دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشند. آنها از نظر Google سایتهای معتبری هستند.

با این وجود در هنگام بروزرسانی پاندا ، ما می دانیم که برخی از سایت های خوب به عنوان خراش پرچم گذاری شده اند زیرا گوگل فکر می کرد که خراشنده های آنها محتوای اصلی است. بنابراین این روش از نظر ما همیشه بهترین نیست.

همه آنها را بکشید

دقیقاً مخالف “رویکرد هیچ کاری نکن”. در این روش ، شما به سادگی با scraper تماس گرفته و از آنها می خواهید که مطالب را پایین بیاورند. اگر آنها از این کار امتناع ورزند یا به سادگی به درخواست های شما پاسخ ندهند ، در این صورت شما یک DMCA (قانون حق نسخه برداری هزاره دیجیتال) را به میزبان آنها ارائه می دهید. طبق تجربه ما ، اکثر وب سایت های خراشنده فرم تماس در دسترس ندارند. اگر چنین کردند ، پس از آن استفاده کنید. اگر فرم تماس ندارند ، پس باید Whois Lookup را انجام دهید.

Whois Lookup

می توانید اطلاعات تماس را در مخاطب اداری مشاهده کنید. معمولاً تماس اداری و فنی یکسان است. whois همچنین ثبت کننده دامنه را نشان می دهد. اکثر شرکت های معروف میزبانی وب و ثبت دامنه ها فرم یا ایمیل DMCA دارند. می بینید که این فرد خاص دارای میزبان به دلیل سرورهای نامشان. HostGator فرمی برای شکایات DMCA دارد. اگر سرور نام چیزی شبیه ns1.theirdomain.com باشد ، باید با جستجوی معکوس IP و جستجوی IP ها ، عمق بیشتری پیدا کنید.

همچنین می توانید از سرویس شخص ثالث برای DMCA استفاده کنید. com برای حذف ها.

Jeff Starr a > در مقاله وی پیشنهاد می کند که باید IP های شخص بد را مسدود کنید. به آدرس IP خود به گزارش های خود دسترسی پیدا کرده و سپس با پرونده ای مانند این در ریشه پرونده .htaccess خود را مسدود کنید:

 انکار از 123.456.789 

همچنین می توانید با انجام چنین کارهایی آنها را به سمت خوراک ساختگی هدایت کنید:

 RewriteCond٪ {REMOTE_ADDR} 123  .456  .789 .
RewriteRule. * http://dummyfeed.com/feed [R ، L] 

همانطور که جف پیشنهاد می کند در اینجا می توانید واقعاً خلاق باشید. آنها را به فیدهای متنی بسیار بزرگ و پر از لورم ایپسوم ارسال کنید. می توانید چند تصویر نفرت انگیز از چیزهای بد برای آنها ارسال کنید. همچنین می توانید آنها را بلافاصله به سرور خود بفرستید و باعث ایجاد یک حلقه نامحدود شود که سایت آنها را خراب کند.

آخرین رویکرد ما استفاده از آنها است.

نحوه استفاده از اسکرابرهای محتوا h4>

این رویکرد ما در برخورد با اسکنرهای محتوا است و کاملاً خوب پیش می رود. این به SEO ما کمک می کند و همچنین به ما کمک می کند سود بیشتری بدست آوریم. اکثر اسکرابرها از RSS Feed شما برای سرقت مطالب شما استفاده می کنند. بنابراین اینها برخی از کارهایی است که می توانید انجام دهید:

یا سئو وردپرس توسط Yoast برای افزودن موارد سفارشی به RSS Footer خود به پلاگین اضافه کنید. تقریباً هر چیزی که بخواهید می توانید در اینجا اضافه کنید. ما برخی از افراد را می شناسیم که دوست دارند محصولات خود را به خوانندگان RSS خود معرفی کنند. بنرها را اضافه می کنند. حدس بزنید ، حالا آن آگهی ها نیز در وب سایت این خراشنده ظاهر می شوند. در مورد ما ، ما همیشه در اخبار RSS خود در پایین پست های خود کمی سلب مسئولیت می کنیم. این به سادگی مانند “ نحوه قرار دادن سایت وردپرس خود در حالت فقط خواندنی برای مهاجرت و نگهداری سایت پست از: WPBeginner که کپی در سایتهای دیگر مجاز نیست. ” با این کار ، ما از مقاله scraper به مقاله اصلی پیوند می خوریم که به Google و سایر موتورهای جستجو اجازه می دهد از قدرت خود مطلع شوند. همچنین به کاربران آنها این امکان را می دهد که سایت محتوای ما را بدزدند. اگر با کدها مهارت دارید ، کاملاً می توانید آجیل بگیرید. مانند افزودن پست های مرتبط فقط برای خوانندگان RSS و مجموعه موارد دیگر. راهنمای ما را بطور کامل دستکاری خوراک RSS وردپرس .

چگونه می توانید خراش مطالب وبلاگ را کاهش داده و احتمالاً از آن جلوگیری کنید h2>

با توجه به اینکه آیا شما در مورد پیوندهای داخلی زیادی ، افزودن پیوندهای وابسته ، بنرهای rss استفاده می کنید و این احتمال وجود دارد که شما خراش مطالب را به میزان کافی کاهش دهید. اگر به پیشنهاد جف استار مبنی بر هدایت خراشنده های محتوا توجه کنید ، این خراش ها نیز متوقف می شود. گذشته از آنچه در بالا به اشتراک گذاشته ایم ، چند ترفند دیگر نیز وجود دارد که می توانید استفاده کنید.

کامل در برابر خوراک RSS خلاصه h4>

در جامعه وبلاگ نویسی بحث شده است که آیا RSS کامل یا خوراک RSS خلاصه داشته باشید. ما در مورد آن بحث به جزئیات زیادی نمی پردازیم ، با این حال یکی از نکات مثبت داشتن خلاصه فقط خوراک RSS این است که از خراش دادن محتوا جلوگیری می کنید. با رفتن به پنل مدیریت وردپرس و رفتن به تنظیمات »خواندن ، می توانید تنظیمات را تغییر دهید. سپس تنظیمات مربوط به هر مقاله را در یک نمایش فید تغییر دهید: خلاصه.

توجه: ما خوراک کامل داریم زیرا بیش از هرزنامه نویسان به خوانندگان RSS خود اهمیت می دهیم.

SPAM پیگیری h4>

Trackbacks و Pingbacks قطعاً کاربردهای بسیار خوبی داشته است ، اما اکنون آنها بطور مداوم مورد سو استفاده قرار می گیرند. غالباً مضامین پیگیری و بازخورد زیر یا در میان نظرات را نشان می دهند. این به اسپمر انگیزه ای می دهد تا سایت شما را خراشیده و نظرات خود را ارسال کند. اگر به اشتباه آن را تأیید کنید ، پس از آن از سایت شما بک لینک می گیرند و از آنها نام می برند. در اینجا چگونه می توانید پیگیری در همه پست های آینده را غیرفعال کنید . در اینجا مقاله ای است که نحوه پیگیریها و پینگها را در پستهای موجود وردپرس نیز غیرفعال کنید.

آیا خراشیدن محتوا همیشه خوب است؟ h2>

می تواند باشد. اگر دیدید که از سایت scraper درآمد کسب می کنید ، مطمئن باشید که می تواند باشد. اگر بازدید زیادی از سایت scraper مشاهده کردید ، می تواند باشد. در اکثر موارد اینگونه نیست. شما همیشه باید سعی کنید مطالب خود را حذف کنید. اما خواهید فهمید که وبلاگ شما بزرگتر می شود ، پیگیری کلیه اسکرابرهای محتوا تقریباً غیرممکن است. ما هنوز شکایات DMCA را ارسال می کنیم ، با این حال می دانیم که تعداد زیادی سایت دیگر وجود دارد که محتوای ما را می دزدند که ما فقط نمی توانیم از پس آنها برآییم.

نظرات شما چیست؟ آیا از مکانیک دیگری برای جلوگیری از خراش دادن محتوا استفاده می کنید؟ دوست دارم افکار شما را بشنوم.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/beginners-guide-to-preventing-blog-content-scraping-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید