راهنمای مبتدیان برای ایجاد 301 تغییر مسیر در وردپرس (گام به گام)

آیا می خواهید یک تغییر مسیر در وردپرس ایجاد کنید؟ مطمئن نیستم تغییر مسیر چیست و چرا مهم است؟ نگران نباشید ، ما شما را در این راهنمای مبتدی برای هدایت مجدد وردپرس قرار داده ایم ، ما آنچه را که تغییر مسیر است ، نحوه ایجاد تغییر مسیر در وردپرس ، چرا به آن نیاز دارید و چه زمانی باید از هدایت استفاده کنید ، توضیح خواهیم داد.

آماده هستید؟ بیایید شروع کنیم.

Website Redirects

Redirect در وردپرس چیست؟ h4>

تغییر مسیر راهی است که وب سایت شما می تواند پیامی سریع به مرورگر خواننده خود ارسال کند و به او بگوید صفحه مورد نظر خود را منتقل کرده است ، بنابراین مرورگر می تواند آنها را به طور خودکار به صفحه جدید مورد نظر شما هدایت کند.

انواع مختلف تغییر مسیر وجود دارد مانند 301 Redirect ، 302 Redirect ، 307 Redirect ، و غیره.

با این وجود برای ساده و مفید نگه داشتن این مقاله ، ما فقط 301 تغییر مسیر را به عنوان مهمترین موارد مورد بررسی قرار خواهیم داد.

با درک مورد استفاده ، بیایید به چرایی اهمیت آن نگاهی بیندازیم.

چه زمانی به تغییر مسیر 301 در وردپرس نیاز دارید؟ h4>

دلیل اصلی استفاده از هدایت 301 هنگامی است که سایت یا صفحه ای از سایت شما منتقل شده است و شما می خواهید کاربر را به سمت صفحه جدیدی هدایت کنید.

این ایده مقاله هنگامی به ذهن ما خطور کرد که یکی از خوانندگان ما از ما راهی برای هدایت کاربران از یک پست قدیمی به یک پست جدید درخواست کرد.

– هنگامی که قصد حذف یک پست یا صفحه را به نفع محتوای جدید دارید ، باید یک تغییر مسیر ایجاد کنید.

– هنگامی که قصد تغییر لینکهای ثابت پست یا صفحه خود را دارید ، باید یک تغییر مسیر ایجاد کنید.

چرا؟ زیرا عدم ایجاد تغییر مسیر باعث می شود تا کاربران شما خطای 404 پیدا نشده را مشاهده کنند. که نه تنها برای کاربران مضر است ، بلکه می تواند بر SEO سایت شما تأثیر بگذارد و به رتبه بندی موتور جستجوی شما آسیب برساند.

آن زمان است که تغییر مسیرهای 301 بسیار مهم می شوند.

به شما امکان می دهد به موتورهای جستجو و مرورگر کاربر خود بگویید صفحه ای که می خواهند به آن دسترسی پیدا کنند برای همیشه به مکان جدیدی منتقل شده است.

این امکان را می دهد که تمام نقاط ترافیک صفحه قبلی و نقاط قوت لینک (SEO) به صفحه جدید منتقل شوند.

اکنون که دلیل و زمان تغییر مسیرها را بررسی کردیم ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید با استفاده از روش های مختلف موجود 301 تغییر مسیر را در وردپرس ایجاد کنید.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

نحوه ایجاد تغییر مسیر در وردپرس (با استفاده از پلاگین ها) h4>

روش ساده تری برای ایجاد و مدیریت تغییر مسیر 301 با استفاده از یکی از افزونه های تغییر مسیر وردپرس است. با این کار می توانید بدون نوشتن حتی یک خط کد ، تغییر مسیرها را تنظیم کنید.

1. تغییر مسیر

ساده ترین راه برای افزودن و مدیریت تغییر مسیرها در وردپرس ، استفاده از افزونه Redirection است. افزونه را نصب و فعال کنید. پس از فعال شدن ، برای تنظیم هدایت های خود به ابزارها »تغییر مسیر مراجعه کنید.

Setting up WordPress redirects using Redirection plugin

افزونه Redirection نه تنها به شما امکان می دهد ریدایرکت ها را تنظیم کنید ، بلکه به شما کمک می کند خطاهای 404 را در سایت وردپرس خود پیدا کنید. سپس می توانید آن URL ها را به یک مقصد مناسب هدایت کنید. به این آموزش نحوه 404 صفحه را ردیابی کرده و آنها را در وردپرس هدایت کنید .

2. پیوندهای صفحه به

گاهی اوقات ممکن است بخواهید یک پست / صفحه را نگه دارید ، اما آن را به یک پست یا صفحه دیگر هدایت کنید. اینجاست که پیوندهای صفحه مفید است. این پلاگین ساده یک جعبه متا در صفحه ویرایش پست شما اضافه می کند که در آن می توانید آدرس مکان جدیدی را که می خواهید کاربران خود را ارسال کنید وارد کنید.

Adding redirect link in post editor

3. هدایت های ساده 301

افزونه آسان دیگری برای استفاده ساده 301 Redirects است. همانطور که از نام آن پیداست 301 Redirects را ساده می کند. به سادگی افزونه را نصب و فعال کنید و سپس برای افزودن URL های خود به تنظیمات »301 تغییر مسیرها مراجعه کنید.

Adding redirects using Simple 301 Redirects plugin for WordPress

اکنون در حالی که راه اندازی 301 هدایت مجدد با استفاده از یک افزونه وردپرس آسان است ، دارای یک بازگرداندن عملکرد جزئی است. بر اساس ارائه دهنده میزبانی وردپرس ، وردپرس شما ممکن است توسط برخی از میکروثانیه ها کمی کندتر هدایت شود.

اگر می خواهید تغییر مسیرهای خود را سریعتر انجام دهید ، می توانید با استفاده از روش کد و پرونده .htaccess این کار را انجام دهید.

راه اندازی 301 Redirects در وردپرس با استفاده از .htaccess.

استفاده از فایل پیکربندی وب سرور .htaccess ، کاربران وردپرس می توانند 301 تغییر مسیر سریع را تنظیم کنند.

لطفاً بخاطر داشته باشید که یک اشتباه کوچک در کد .htaccess می تواند سایت وردپرس شما را از دسترس خارج کند و ممکن است شروع به نشان دادن خطای داخلی سرور .

به همین دلیل مهم است که قبل از هرگونه تغییر از پرونده .htaccess خود پشتیبان تهیه کنید.

برای ویرایش فایل .htaccess خود ، باید با استفاده از سرویس گیرنده FTP . پرونده .htaccess در فهرست ریشه سایت وردپرس شما قرار دارد.

اگر نمی توانید فایل htaccess خود را در آنجا ببینید ، بنابراین باید مشتری FTP خود را مجبور کنید تا فایل های پنهان را نشان دهد. (ببینید چرا نمی توان فایل htaccess را در سایت وردپرسی خود پیدا کرد.)

می توانید فایل htaccess را در هر ویرایشگر متنی ساده مانند دفترچه یادداشت ویرایش کنید.

در اینجا یک تغییر مسیر ساده وجود دارد ، جایی که ما سعی می کنیم کاربری را که از یک پست قدیمی بازدید می کند به یک پست جدید بفرستیم.

بازنویسی موتور روشن
تغییر مسیر 301 / یک پست بسیار قدیمی / http://yoursite.com/a-very-new-post/

ترجیحاً می توانید کد بالا را در انتهای پرونده .htaccess خود اضافه کنید.

این همه است. امیدواریم که این راهنمای مبتدی برای ایجاد تغییر مسیرهای وردپرس به شما کمک کند مسیرهای هدایت را در سایت خود تنظیم کنید.

همچنین ممکن است بخواهید این 9 مورد را بررسی کنید ترفندهای مفید .htaccess برای وردپرس.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید. برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/beginners-guide/beginners-guide-to-creating-redirects-in-wordpress/.

دیدگاهتان را بنویسید