راهنمای عملی برای نامه های الکترونیکی سبد خرید رها شده (نمونه ها ، اشک های خشک شده و الگوها)

تجارت الکترونیکی بیش از هر زمان دیگری در حال رشد است ، اما اکثر فروشگاه های آنلاین از شیوع گاری های رها شده رنج می برند.

به طور متوسط ​​، 79.17٪ قبل از اینکه مشتری خرید خود را نهایی کند ، سبد خرید آنلاین رها می شود. بنابراین اگر یک فروشگاه اینترنتی داشته باشید ، می توانید در طی مراحل تسویه حساب هشت نفر از ده مشتری بالقوه خود را از دست دهید.

با نرخ تبدیل متوسط ​​18.64٪ a > ، ایمیل های سبد خرید رها شده می توانند بخش قابل توجهی از این مشتریان را بازپس بگیرند.

در این راهنما ، همه موارد مورد نیاز را به شما ارائه خواهیم داد.

ما به شما توضیح خواهیم داد که گاری های رها شده چیست ، چگونه می توانید مشتریان خود را با ایمیل جلب کنید و ابزار لازم را برای این کار به شما می دهیم.

گاری های رها شده چیست؟ h2>

هنگامی که مشتری احتمالی شما کالایی را به صندوق خود اضافه می کند اما نتواند خرید را انجام دهد ، گاری های رها شده رخ می دهد.

به عنوان مثال ، یک مشتری احتمالی ممکن است موردی را به سبد خرید خود در آمازون اضافه کند.

amazon add to cart

آمازون به سبد خرید اضافه شود

در این مرحله ، آنها یک سبد خرید آنلاین جدید ایجاد کرده اند که یک مورد در آن است. اما این آخرین مرحله برای خرید نیست.

وقتی بعداً سبد خرید خود را مرور می کنند ، تصمیم می گیرند که کالاهای موجود در سبد خود را چک نکنند و خریداری نکنند.

amazon shopping cart

سبد خرید آمازون

بنابراین آنها به جای کلیک کردن روی دکمه پرداخت ، پر کردن مشخصات صورتحساب و پرداخت هزینه اقلام خود ، فقط وب سایت را ترک می کنند.

از آنجا که آنها بدون پایان دادن به معامله “سبد خرید را رها کردند” ، به این سبد رها شده می گویند.

معادل آجر و ملات فقط دور شدن از گاری ای است که قبلاً با وسایل پر کرده اید و از فروشگاه خارج می شوید ، از این رو نام آن است.
79.17٪ از سبدهای خرید آنلاین قبل از این رها می شوند مشتری خرید خود را نهایی می کند. with با این راهنما این روند را در مسیر خود متوقف کنید 🛒 برای توییت کلیک کنید

ایمیل های سبد خرید رها شده چگونه کار می کنند؟ h2>

ایمیل های سبد خرید رها شده با ردیابی اقدامات کاربران در سایت شما کار می کنند. این نرم افزار محصولی را که مرور می کنند ، موارد موجود در سبد خرید و خرید آنها را ثبت می کند.

اگر از بستر تجارت الکترونیکی مانند Shopify یا BigCommerce استفاده می کنید ، آنها به صورت خودکار این اقدامات و معیارها را بدون نیاز به سفارشی ردیابی می کنند – توسعه یک سیستم ردیابی. بعلاوه ، به احتمال زیاد ، مشتریان موجود قبلاً با ایمیل خود ثبت نام کرده اند بنابراین تماس با آنها آسان است. اما اگر از WooCommerce استفاده می کنید می توانید عمدتا همین کار را انجام دهید.

هنگامی که مشتری بالقوه موردی را به سبد خرید خود اضافه کرد و سپس وب سایت شما را ترک کرد ، بستر تجارت الکترونیکی این مورد را به عنوان یک سبد گمشده یا رها شده ثبت می کند.

به عنوان مثال ، Shopify ایمیل های اصلی سبد خرید رها شده را در هسته شما قرار می دهد و می توانید الگوهای ایمیل را در بخش تنظیمات> اعلان ها ویرایش کنید.

به عنوان مثال می توانید طرح را از طریق شیوه نامه CSS ویرایش کنید یا یک پیام سفارشی برای یک مشتری با ارزش بالا اضافه کنید.

abandoned cart shopify

Shopify – الگوی ایمیل رها شده سبد خرید

در صورت کنار گذاشتن مشتریان از چرخ دستی ، ایمیل های مبتنی بر این الگو به طور خودکار ارسال می شوند.

اگر می خواهید بر محتوا و طراحی ایمیل های خود کنترل بیشتری داشته باشید ، می توانید ابزارهای بازاریابی ایمیل شخص ثالث را نیز نصب و استفاده کنید. به این ترتیب ، می توانید کمپین های ایمیل کاملاً سفارشی چند مرحله ای ایجاد کنید که پس از کنار گذاشتن سبد خرید ، برای مدت زمان مشخصی چندین ایمیل ارسال کنند.

نحوه ارسال ایمیل های سبد خرید رها شده با سیستم عامل های عمده تجارت الکترونیکی h2>

در این بخش ، ما به سرعت نحوه ویرایش و ارسال ایمیل های سبد خرید متروکه را با سیستم عامل های تجارت الکترونیک پیشرو در صنعت ، شرح خواهیم داد. WooCommerce ، خرید کنید ، و BigCommerce .

(به 11 گزینه بهترین گزینه خرید در سال 2020 مراجعه کنید ).

ایمیل های ترک سبد در ووکامرس h3>

WooCommerce عملکرد داخلی ندارد که از ایمیل های کنار گذاشته شده در سبد خرید پشتیبانی کند. می توانید از برنامه افزودنی رسمی WooCommerce استفاده کنید Follow-Ups ، که برای مجوز یک سایت 99 دلار هزینه دارد.

گزینه دیگر استفاده از Abandoned Cart Lite برای WooCommerce است پلاگین.

Abandoned Cart Lite for WooCommerce plugin

پلاگین Abandoned Cart Lite for WooCommerce

این افزونه بخش جدیدی به داشبورد WooCommerce شما اضافه می کند به نام سبد خریدهای رها شده .

با کلیک روی این پیوند در منو ، می توانید بخشی را باز کنید که می توانید محتوای ایمیل خود را ویرایش کنید ، تنظیمات ارسال ایمیل را تغییر دهید ، سبد های بازیابی شده را بررسی کنید و موارد دیگر.

Abandoned Cart Lite for WooCommerce - templates tab

سبد خرید متروک برای WooCommerce – برگه الگوها

با ایجاد کلیک بر روی پیوند افزودن الگوی جدید می توانید از ویرایشگر استاندارد WYSIWYG وردپرس برای ایجاد ایمیل های خود در بخش سبد های رها شده> الگوهای ایمیل استفاده کنید.

سایر ابزارهای ایمیل انصراف از سبد خرید برای ووکامرس: h4>

ایمیل های ترک سبد خرید در Shopify h3>

با Shopify ، برخی از قابلیت های اصلی در هسته وجود دارد که به شما امکان می دهد در زمان انتخاب خود یک ایمیل ساده ارسال کنید.

می توانید به این تنظیمات در بخش تنظیمات> پرداخت ، در بخش پرداختهای متروکه دسترسی پیدا کنید.

با این حال ، برای کنترل الگو و محتوای ایمیل های خود ، باید برنامه ای مانند بازیابی سبد خرید رها شده که هر ماه 19 دلار هزینه دارد.

abandoned cart shopify app سبد خرید رها شده – برنامه Shopify

با استفاده از آن ، شما کنترل کاملی بر محتوای ایمیل های خود ، تعداد دفعات ارسال آنها ، ایجاد پنجره های بازشو برای گرفتن ایمیل های احتمالی و موارد دیگر دارید.

سایر ابزارهای ایمیل انصراف از سبد خرید برای Shopify: h4>

ایمیل های ترک سبد در BigCommerce

BigCommerce تنها راه حلی است که به شما امکان کنترل کامل ایمیل های خارج از جعبه رها کردن را می دهد.

شما می توانید طراحی ایمیل های خود و مواردی از جمله تصاویر محصول ، متن و غیره و حتی تعداد ایمیل برای ارسال / زمان ارسال آنها را کنترل کنید.

BigCommerce - Cart abandonment emails

BigCommerce – نامه های الکترونیکی کنار گذاشتن سبد خرید

می توانید همه تنظیمات را از قسمت بازاریابی ›اعلان های سبد خرید متروکه در داشبورد ویرایش کنید.

abandoned cart saved big commerce

BigCommerce – ویرایشگر الگوی ایمیل

الگوی اساسی هم در کامپیوترهای رومیزی و هم در تلفن های همراه خوب به نظر می رسد و شما کنترل کامل HTML را دارید .

سایر ابزارهای ایمیل انصراف از سبد خرید برای تجارت بزرگ: h4>

بازاریابی الکترونیکی تجارت الکترونیک پیشرفته با ابزار شخص ثالث h3>

نرم افزار بازاریابی از طریق ایمیل شخص ثالث می تواند به شما کمک کند فراتر از کمپین های اساسی کنار گذاشتن سبد خرید بروید. با استفاده از ابزارهای تخصصی تجارت الکترونیک بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

با یکپارچه سازی های بومی ، آنها می توانند به شما کمک کنند نه تنها ایمیل های ترک سبد را ارسال کنید بلکه یادآوری ها و توصیه هایی را بر اساس مرور و سابقه خرید آنها ارسال کنید.

Jilt یک نمونه عالی از یک راه حل ویژه ایمیل است که برای تجارت الکترونیکی ساخته شده است.

Jilt - Abandoned cart email example

Jilt – مثال ایمیل سبد خرید رها شده

با استفاده از آن ، ایجاد ایمیل های زیبا ، ارسال آنها در زمان مناسب و ایجاد مخاطبان تقسیم شده پیچیده برای هدف قرار دادن در دستی / خودکار آینده آسان است تبلیغات در تعطیلات و رویدادهای خاص .

Jilt در حال حاضر از BigCommerce پشتیبانی نمی کند ، اما تنها گزینه شما نیست.

ارائه دهندگان زیر برای سه سیستم عامل اصلی ، از جمله کمپین های کنار گذاشتن سبد خرید ، تقسیم بندی مبتنی بر خرید و سایر ویژگی های تجارت الکترونیکی ، برنامه های در دسترس دارند.

نگهدارنده ، MailerLite ، ConstantContact دارای یکپارچه سازی تجارت الکترونیک بومی ، از جمله کمپین های ترک سبد و تقسیم بندی برای Shopify و WooCommerce است.

BigCommerce ایمیل های بسیار قدرتمندی برای کنار گذاشتن سبد خرید ارائه می دهد ، بنابراین ممکن است فکر کنید نیازی به ابزار شخص ثالث ندارید ، اما محدودیت های خود را دارد.

به عنوان مثال ، نمی توانید از تقسیم بندی برای ارائه کمپین های قطره ای شخصی استفاده کنید ، که یکی از بهترین عملکردها برای بازاریابی از طریق ایمیل بهتر .

مثالهای ایمیل رها شده سبد خرید h2>

صرفاً پریدن و ایجاد اولین نابینایان مبارزات انتخابی خود ، ایده خوبی نیست. بهتر است از کارهایی که شرکت های دیگر در سال 2020 انجام می دهند بیاموزید.

در زیر نمونه هایی واقعی از ایمیل های موجود در سبد خرید را شرح داده ایم و آنچه را که درست یا غلط انجام می دهند برجسته می کنیم.

Boot Barn

bootbarn abandoned email

Boot Barn – ایمیل سبد خرید رها شده

آنچه آنها درست انجام دادند h4>

گرچه این بهترین ایمیل بازیابی ترک سبد خرید در تمام زمانها نیست ، Boot Barn مطمئناً در اینجا چند کار انجام داده است.

موارد باقی مانده در سبد خرید با تصاویر محصول برجسته می شوند. در همان روزی که مشتری از خرید سبد خرید صرف نظر کرده است ، ایمیل ارسال شده است.

آنها به مشتری اطلاع می دهند که مدت زمان محدودی برای بازیابی سبد خرید (7 روز) قبل از تنظیم مجدد خودکار آن باقی مانده است.

چه چیزی می تواند بهتر باشد h4>

مناطق کمبودی نیز برای بهبود وجود ندارد. هیچ توصیف یا کپی مربوط به محصولات فراتر از اطلاعات مربوط به دسته بندی محصولات ، جنسیت و اندازه کالا وجود ندارد.

سرصفحه استاندارد با پیوندهای منو توجه را از این واقعیت دور می کند که این یک ایمیل یادآوری درباره یک سبد خرید متروکه است.

لینک / دکمه پرداخت کامل من بی دلیل کوچک است ، زیرا این یک ایمیل HTML است. آنها باید یک دکمه بزرگتر برای CTA داشته باشند.

طراحی چندان متعادل نیست ، با تصاویر بزرگ در سمت چپ ، و فقط چند کلمه از اطلاعات مربوط به محصول در سمت راست.

طراحی توسط انسانها h3>

Design By Humans - abandoned cart email

طراحی توسط انسانها – رها شده ایمیل سبد خرید

آنچه آنها درست انجام دادند h4>

این مثال یک ایمیل رها کردن سبد خرید برای یک محصول است. Design for Humans با یک تصویر هدر سفارشی باز می شود که هدف نامه را روشن می کند .

همچنین محصول ساده را با یک تصویر واضح و عنوان برجسته می کند ، همه چیز را ساده نگه می دارد. فراخوان یک دکمه روشن با متن “اکنون دریافت کنید” است ، بنابراین جای سردرگمی وجود ندارد.

طراحی کاملاً متعادل است و از فضای سفید و رنگ برای جداسازی عناصر مختلف به خوبی استفاده شده است.

سرانجام ، در زیر موارد اصلی رها شده ، آنها مجموعه ای از محصولات مرتبط را شامل شده اند. این استراتژی زمانی می تواند مفید باشد که مشتری به دلیل سلیقه ، قیمت ، در دسترس بودن اندازه یا سایر عوامل در آخرین لحظه نظر خود را درباره کالایی تغییر دهد.

چه چیزی می تواند بهتر باشد h4>

اما ایمیل کامل نیست. آنها می توانند با ذکر مدت زمان موجود بودن سبد خرید یا کالای مورد نظر ، احساس فوریت را ایجاد کنند. به عنوان مثال ، “این پیراهن بخشی از یک مجموعه محدود است ، بنابراین نمی توانیم تضمین کنیم که تجهیزات طولانی مدت دوام می آورند. اگر می خواهید آن را در اندازه خود ایمن کنید ، باید آن را به همان اندازه سفارش دهید. ”

آنها همچنین ممکن است بخواهند از برخی متن / کپی برای روشن شدن شرایط و برجسته کردن جذاب ترین نقاط فروش خود استفاده کنند.

GoPro

GoPro - abandoned cart email

GoPro – مثال ایمیل رها شده سبد خرید

آنچه آنها درست انجام دادند h4>

GoPro نمونه دیگری از آنچه ایمیل سبد خرید رها شده برای یک محصول واحد می تواند به ما نشان دهد مانند.

آنها محصول رها شده را در بالای ایمیل با یک تصویر محصول با اندازه مناسب برجسته می کنند. GoPro همچنین محصولات مرتبط مانند باتری اضافی ، کارت SD و سه پایه را توصیه می کند.

چه چیزی می تواند بهتر باشد h4>

بسیاری از موارد در اینجا قابل بهبود است. هیچ سربرگ سفارشی یا متنی وجود ندارد که نشان دهد چرا آنها حتی ایمیل را فراتر از موضوع ارسال کرده اند.

ایمیل تقریباً کمی خالی به نظر می رسد و از HTML برای ایجاد یک ایمیل کاملاً طراحی شده بهره نمی برد. به غیر از عنوان ، تقریباً مانند یک ایمیل متنی است که برخی تصاویر در آن انداخته شده است.

دلیل اینکه مشتری باید نظر خود را در مورد محصول تغییر دهد ، هیچ کمبود و جذابیتی ندارد.

موضوع داغ h3>

hot topic abandoned email

موضوع داغ – مثال ایمیل سبد خرید رها شده

آنچه آنها درست انجام دادند h4>

موضوع داغ بیشتر به دلیل تجربه آجر و ملات معروف است ، اما آنها دارای درک خوبی از طرف تجارت الکترونیکی موارد نیز وجود دارد ، همانطور که توسط این ایمیل اثبات شده است.

سرصفحه ایمیل دلیل صحیح دریافت مشتری از این ایمیل و آنچه را که باید در مرحله بعدی انجام دهد با 100٪ شفافیت بیان می کند. علاوه بر این ، ایمیل همچنین محصول را در بالا با تصویر محصول برجسته می کند. و عنوان و به دنبال آن یک دکمه CTA روشن وجود دارد.

سرانجام ، آنها در صورت تغییر مشتری به دلیل قیمت ، سلیقه یا مارک ، آنها کالاهای مشابهی را شامل می شوند.

چه چیزی می تواند بهتر باشد h4>

عنوان می تواند بهبود یابد تا کمی مناسب با نام تجاری باشد و فشار کمتری داشته باشد. آنها همچنین می توانند شامل چند خط کپی باشند تا بتوانند محصول خاص را پوشش دهند یا فوریتی ایجاد کنند.

پس زمینه خاکستری تصویر نیز با باقی طراحی جلوه ای ناخوشایند ایجاد می کند (همیشه باید هنگام انتخاب طرح های رنگی ).

Snowboard.Com

Snowboards.com - abandoned cart email

Snowboards.com – ایمیل سبد خرید رها شده

آنچه آنها درست انجام دادند h4>

Snowboards.com ایمیل را با یک توجه و توجه مرتبط شروع می کند سربرگ گرافیکی ، اما همه چیز از آنجا سراشیبی است.

طراحی ساده است و توجه خواننده را به تصویر محصول و دکمه های CTA متمرکز می کند.

چه چیزی می تواند بهتر باشد h4>

در حالی که عنوان “Heads Up” توجه خواننده را به خود جلب می کند ، اما به طور واضح محتوا یا هدف ایمیل را منتقل نمی کند.

“چیزهای خود را بخرید” نسخه دکمه ای قرن نیز نیست. متروکه گاری نیز انگیزه واقعی برای اقدام اکنون ندارد.

آمازون h3>

Amazon - abandoned cart email

آمازون – ایمیل سبد خرید رها شده

آنچه آنها درست انجام دادند h4>

آمازون به عنوان ابزاری برای فروش محصولات بیشتر ، به ایمیل بستگی دارد. اگر در این مورد شک دارید ، فقط کافی است سریع صندوق ورودی خود را جستجو کنید.

کپی مستقیم و دقیق است ، بدون اینکه فشار آور یا پر فروش باشد. طراحی ساده است اما توجه خواننده را به محصولات رها شده و CTA متمرکز می کند.

این ایمیل همچنین مزیت رقابتی آمازون (تحویل یک روزه رایگان) برای مشترکان موجود یا احتمالی آمازون نخست را برجسته می کند.

چه چیزی می تواند بهتر باشد h4>

آنها می توانند یک سرصفحه سفارشی داشته باشند که “چرا” ایمیل را بیان می کند. هیچ فوریتی وجود ندارد و ایمیل اطمینان ندارد که مشتری هنوز خرید را انجام داده است یا نه.

دکمه های سر دست h3>

cufflinks abandoned cart email

دکمه سر دست – ایمیل سبد خرید رها شده

آنچه آنها درست انجام دادند h4>

ایمیل دکمه سر دست ایمیل از طریق ایمیل با یک عنوان و دو خط مختصر شروع می شود کپی که بلافاصله به مشتری زمینه می دهد. تصویر و عنوان محصول در بالای صفحه قابل مشاهده است ، به مشتریان بالقوه کمک می کند از لحظه ای که ایمیل را باز می کنند آنچه را از دست می دهند فراموش کنند.

آنها حتی شامل یک کد کوپن می شوند تا به متروکهان سبد خرید فوریت و انگیزه دهند تا سفارشات خود را ASAP به پایان برسانند.

چه چیزی می تواند بهتر باشد h4>

تصویر محصول کمی کوچک است و به سمت چپ رانده می شود ، فضای زیادی برای عنوان محصول و اطلاعات قیمت وجود دارد.

توجه: به نظر می رسد قیمت کالاهای پیشنهادی آنها یا کار نمی کنند یا به اشتباه 0.00 دلار پر شده اند. همیشه قبل از شروع ارسال نامه به مشتریان خود ، آنها را آزمایش کنید.

انجیرها h3>

Figs - abandoned cart email

شکل ها – ایمیل سبد خرید رها شده

آنچه آنها درست انجام دادند h4>

Figs ‘ایمیل با یک عنوان واضح و یک زیرعنوان شوخ شروع به کار می کند که باعث می شود مشتریان بالقوه فرصتی دیگر به محصول بدهند.

طراحی ساده اما متعادل است و چندین محصول مرتبط را برای مشتریانی که در حصار هستند برجسته می کند.

چه چیزی می تواند بهتر باشد h4>

دکمه فراخوان اقدام بسیار کوچک است ، همرنگ متن است و در طرح ایمیل به اندازه خواسته ما برجسته نیست.

هیچ دلیلی وجود ندارد که مشتری زودتر به عقب برگردد

افراد رایگان h3>

free people abandoned email

افراد آزاد – ایمیل سبد خرید رها شده

آنچه آنها درست انجام دادند h4>
نامه

Free People با ایمیل تیتر پیش فرض که به مشتریان وضوح و زمینه را در مورد چرایی دریافت ایمیل می دهد.

محصولات موجود در سبد خرید با تصاویر بزرگ و با کیفیت محصول ارائه می شوند.

چه چیزی می تواند بهتر باشد h4>

فراخوان برای عمل در پیوندهای متنی که همرنگ متن معمولی هستند پنهان شده است. هیچ نسخه ای فراتر از عنوان وجود ندارد و خوانندگان انگیزه ای برای اقدام در کوتاه مدت ندارند.

جین پیج h3>

paige abandoned email

خلاصه h2>


اگر از این مقاله لذت بردید ، پس از آن دوست دارید Kinsta’s WordPress platform hosting. وب سایت خود را توربوشارژ کرده و از تیم پیشکسوت وردپرس ما پشتیبانی 24/7 ساعته دریافت کنید. زیرساختهای Google Cloud ما بر مقیاس گذاری خودکار ، عملکرد و امنیت تمرکز دارند. بگذارید تفاوت Kinsta را به شما نشان دهیم! برنامه های ما را بررسی کنید a >

منبع:
https://kinsta.com/blog/abandoned-cart-email/.

دیدگاهتان را بنویسید