دور شدن از بررسی Disqus – افزایش نظرات توسط 304٪

ما حدود 2 ماه پیش از Disqus دور شدیم. بسیاری از شما متوجه این تغییر شده اید و از ما خواسته اید که یک بررسی Disqus برای توضیح دلیل تغییر کاربری خود بنویسیم. بعد از حدود یک سال استفاده از Disqus ، متوجه اشکالاتی شدیم که ما را مجبور کرد دوباره به نظرات وردپرس برگردیم. در این بررسی Disqus ، دلایل تغییر کاربری و چگونگی کمک به افزایش نظرات 304 درصدی را برجسته خواهیم کرد.

Disqus Review - Why we Swithced Away

ما شروع به استفاده از Disqus در آوریل 2014 کرد. ما چندین ماه پیش کار خود را تغییر داده ایم. ما واقعاً از صبر و شکیبایی شما و عذرخواهی ما برای نوشتن در این باره بسیار قدردانی می کنیم. ما می دانیم که چندین نفر از شما در مورد اینکه چرا ما از Disqus دور شده ایم س askingال کرده اند ، بنابراین در اینجا بررسی نهایی Disqus انجام می شود.

چرا ما از Disqus فاصله گرفتیم؟ h4>

دلایل مختلفی داشت که ما از Disqus دور شدیم.

درج پیوندهای وابسته بدون اجازه

در صورت فعال کردن Promotion Discovery که داستان های پشتیبانی شده را در بخش پست های مربوطه نشان می دهد که Disqus می تواند اضافه کند ، Diskus به ناشران این امکان را می دهد که کمی دلار اضافی کسب کنند.

از آنجا که ما هیچ تبلیغی از آنها نمی خواستیم ، همه تنظیمات برداشته نشده است.

با این وجود ما به طور تصادفی با آنچه “Diskus” بدون اجازه ما پیوندهای وابسته را در محتوای پست وبلاگ ما درج می کرد ، مواجه می شوند. ”

اساساً Disqus با Viglink مشارکت دارد که محتوای شما را جستجو می کند و هر پیوندی را که با آنها همکاری می شود به پیوند وابسته تغییر می دهد.

وقتی متوجه شدیم Viglink به OptinMonster از سایت ما WPBeginner مراجعه می کند متوجه این موضوع شدیم. چه کنایه آمیز است زیرا هر دو سایت ما هستند. هوم …

پس از بررسی ، ما این مشکل را به Disqus گزارش کردیم که آنها رفع کردند و آن را “یک اشکال” خواندند.

ما از نحوه رسیدگی کاملا ناامید شدیم. ما مطمئن نیستیم که Disqus از طریق این اشکال تزریق وابسته چقدر پول کسب کرده و این میزان تا چه اندازه گسترده بوده است. هیچ اطلاعیه ای برای افشای عمومی در این مورد وجود نداشت و ما قطعاً هیچ اعتباری $ $ برای تبلیغاتی که آنها برای مدت زمان طولانی در سایت ما قرار می دادند ، دریافت نکردیم.

این فقط باعث طعم بد دهان می شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اشکال ، می توانید ویدیوی ما در اینجا .

نظرات حمایت شده

ما از طریق دوست خود مایکل را در مورد این موضوع آموختیم. هیات وقتی متوجه شد نظرات اسپانسری بدون اجازه وی در سایتش ظاهر می شود.

وی گزارش داد که بدون کمک تیم پشتیبانی Disqus نمی توانید انصراف دهید.

بنابراین برای پاسخ رسمی در مورد این موضوع با Disqus تماس گرفتیم.

آنها تأیید کردند که هیچ راهی آسان برای انتخاب یک فرد بدون تماس با تیم پشتیبانی آنها وجود ندارد. از آنجا که معیارهای خاصی برای نظرات حمایت مالی وجود دارد ، اکثر کاربران تحت تأثیر این امر قرار نخواهند گرفت.

عالی! به نظر می رسد که مبارزه با نظرات هرزنامه از قبل دشوار نبوده است ، اکنون ما باید مراقب Disqus باشیم و در صورت فعال کردن نظرات پشتیبانی شده در سایت ما ، به سرعت با آنها تماس بگیریم. نه متشکرم.

مت مولن وگ ، بنیانگذار وردپرس خلاصه آن بهترین در پاسخ به اعلامیه Disqus: “اگر ما در ازای آن دستمزد می گیریم ، هرزنامه نیست”

توجه: در طی این بیانیه نظرات حمایت مالی ، ما یک تنظیم را پیدا کردیم که به طور خودکار برای ردیابی کوکی فعال است. در برگه تنظیمات “پیشرفته” قرار دارد. اگر از Disqus استفاده می کنید حتماً آن را غیرفعال کنید.

کاهش قابل توجه درگیر شدن در نظرات

وقتی Disqus را فعال کردیم ، تعداد کمی از خوانندگان شکایت داشتند که Disqus نظر دادن به مهمان را دشوار می کند. از آنجا که از Disqus به طور گسترده در چندین سایت برتر استفاده می شد ، ما توجه زیادی به این شکایات نکردیم.

اضافه کاری ، تعامل نظرات ما به میزان قابل توجهی کاهش یافت. پس از غیرفعال کردن Disqus ، دیدیم که کاربران ما شروع به ارسال نظرات بیشتر می کنند. از زمان تغییر ، مشاهده کرده ایم که نظرات ما 304 درصد افزایش یافته است.

رابط نظارت

هنگام تعویض از رابط جدید نظارت کاملاً هیجان زده شدیم ، اما همانطور که بیشتر از آن استفاده کردیم ، چیزی نبود که ویراستاران ما آن را دوست داشته باشند.

توجه: این کاملاً یک اولویت شخصی است و ما کاربران دیگری نیز هستیم که رابط Disqus را دوست دارند.

چه چیزی در مورد Disqus از دست خواهیم داد؟ h4>

اگرچه برخی از کارهای تجاری Disqus را دوست نداشتیم ، اما موارد کمی وجود دارد که مطمئناً در مورد این سیستم عامل از دست خواهیم داد.

مقیاس پذیری و عملکرد سایت

نظرات بسیار زیاد است. اگر نظرات زیادی در مورد یک پست دارید ، بارگیری آن مدت زیادی طول می کشد.

اگر بسیاری از کاربران به طور همزمان نظر می دهند ، این امر همچنین روی بار سرور شما تأثیر می گذارد. مزیت استفاده از یک سیستم نظر شخص ثالث مانند Disqus این بود که شما آن سرور را از روی خود بارگیری می کنید و آن را به روش خود ارسال می کنید.

حتی اگر سایت شما توسط یک کاربر مخرب مورد حمله قرار بگیرد ، بر سرور شما تأثیر نخواهد گذاشت زیرا ابتدا باید از طریق Disqus عبور کند. (توجه: این فقط درست است ، اگر همگام سازی نظر را غیرفعال کرده باشید).

بازپرداخت

بهترین قسمت در مورد Disqus این بود که نظرات در یک پایگاه داده شخص ثالث ذخیره می شوند که برای اضافه کاری بسیار مفید است. قطعاً این را از دست خواهیم داد.

در حال حاضر اگر هرگز مجبور به انجام خطا شویم ، تا زمانی که سرورهای اصلی ما برگردند نظرات را غیرفعال می کنیم. اگرچه ایده آل نیست ، اما این ساده ترین گزینه ای است که ما داریم.

بعدی چیست؟ h4>

در حال حاضر ، ما از رابط پیش فرض نظرات وردپرس استفاده می کنیم. در گذشته ، ما Disqus و Livefyre ، اما ما بازگشتیم به نظرات وردپرس زیرا به نظر می رسد بهترین گزینه موجود در دسترس است.

ما قطعاً در حال استفاده از De: Comments ، یک افزونه نظرات وردپرس است که قبلاً بررسی کردیم.

گزینه دیگر این است که نظرات بومی وردپرس را با مجموعه ای از پلاگین های عملکرد دیگر مانند اشتراک در نظرات ، اعلان های پاسخ ، ویرایش ساده نظرات ، و احتمالاً موارد دیگر.

امیدواریم این بررسی دلیل دور شدن از Disqus باشد. ما واقعاً از صبر و شکیبایی شما و عذرخواهی ما برای نوشتن در این باره بسیار قدردانی می کنیم. می دانیم که چندین نفر از شما درباره این تغییر س askingال کرده اند.

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube مشترک شوید برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/opinion/switching-away-from-disqus-review-increased-comments-by-304/.

دیدگاهتان را بنویسید