در سال 2020 باید 24 افزونه وردپرس برای وب سایت های تجاری داشته باشید

آیا به دنبال بهترین افزونه های وردپرس هستید تا تجارت خود را در سال 2020 به سطح بالاتری برسانید؟

بیش از 55000 افزونه وردپرس وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. این امر باعث می شود کاربران جدید پیدا کردن افزونه مناسب برای وب سایت خود بسیار طاقت فرسا باشند.

ما معمولاً بهترین پیشنهادات افزونه وردپرس برای سئو ، رسانه های اجتماعی ، پشتیبان گیری ، سرعت و غیره را از خوانندگان می خواهیم

کارشناسان ما به عنوان بزرگترین سایت منبع وردپرس ، هر ساله بیش از هزار افزونه وردپرس با بهترین هزینه و رایگان را آزمایش می کنند ، بنابراین می توانیم یافتن بهترین راه حل ها را برای کاربران خود (شما) آسان کنیم.

داشتن مجموعه ای مناسب از افزونه ها و ابزارهای وردپرس می تواند به شما در پیشرفت تجارت آنلاین کمک کند. در این مقاله ، ما انتخاب تخصصی افزونه های وردپرس برای وب سایت های تجاری در سال 2020 را به اشتراک گذاشته ایم.

Must have WordPress plugin for business websites

توجه: این پلاگین هایی است که تیم ما هنگام نصب راه اندازی یک وبلاگ جدید یا یک وب سایت جدید ایجاد کنید برای مشاغل شخصی ما.

1 WPForms

WPForms a >

هر وب سایت به فرم تماس احتیاج دارد زیرا تماس با بازدید کنندگان شما را آسان می کند. WPForms دوستانه ترین افزونه فرم تماس با وردپرس است.

این سازنده فرم آنلاین کشیدن و رها کردن به شما امکان می دهد فقط با چند کلیک فرم های تماس ، فرم های اشتراک ایمیل ، فرم سفارش آنلاین ، فرم پرداخت ،
نظرسنجی ، نظرسنجی و اساساً انواع دیگر فرم های آنلاین را ایجاد کنید. .

WPForms با تمام سیستم عامل های محبوب بازاریابی و پرداخت ادغام می شود ، بنابراین می توانید در کمتر از 5 دقیقه فرم های قدرتمندی بسازید.

حتی گزینه هایی برای کمک به شما در ایجاد فرم ثبت نام کاربر و WordPress سفارشی وردپرس وجود دارد.

ما از WPForms در وب سایت WPBeginner و همه وب سایت های دیگر خود استفاده می کنیم. اما ما تنها نیستیم. بیش از 3 میلیون وب سایت از WPForms استفاده می کنند و آنها بیش از 3 سال به طور مداوم 4.9 از میانگین 5 ستاره را حفظ کرده اند.

WPForms Lite نسخه رایگان a وجود دارد > برای کسانی که به دنبال یک راه حل ساده هستند در دسترس است.

اگر به طور جدی به دنبال رونق کسب و کار خود هستید ، توصیه می کنیم نسخه Pro را تهیه کنید زیرا همراه با تمام ویژگی های قدرتمندی که شما برای تقویت تلاش های تولید سرب خود نیاز دارید. برای دریافت 50٪ تخفیف از خرید خود ، از این کوپن WPForms استفاده کنید.

جایگزین: فرم های قابل توجه یک گزینه عالی برای ایجاد فرم های پیشرفته وردپرس متمرکز بر راه حل است.

2. MonsterInsights

MonsterInsights

MonsterInsights بهترین افزونه Google Analytics برای وردپرس است. به شما امکان می دهد “به درستی” وب سایت خود را با Google Analytics متصل کنید ، بنابراین می توانید دقیقاً نحوه پیدا کردن و استفاده افراد از وب سایت خود را مشاهده کنید.

بهترین قسمت این است که تمام آمار مهم مربوط به داشبورد وردپرس را به شما نشان می دهد.

سپس می توانید وب سایت خود را برای افزایش بازدید ، مشترکین و درآمد خود بهینه کنید. ما راهنماهای مفصلی در مورد نحوه نصب Google Analytics در وردپرس ، نحوه استفاده از Google Analytics برای فعال کردن ردیابی تجارت الکترونیکی ، و نحوه تعامل کاربر را ردیابی کنید .

MonsterInsights دارای یک نسخه رایگان ، اما قدرت واقعی آن فقط هنگام ارتقا به نسخه ممتاز قفل می شود.

برای دریافت 50٪ تخفیف در خرید ، می توانید از کوپن MonsterInsights ما استفاده کنید.

بیش از 2 میلیون وب سایت از MonsterInsights استفاده می کنند.

3. Yoast SEO

Yoast SEO

SEO به شما کمک می کند بازدیدکنندگان بیشتری از موتورهای جستجو به وب سایت خود جذب کنید. در حالی که وردپرس از پس زمینه SEO خارج است ، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای افزایش بازدید وب سایت خود با استفاده از بهترین روشهای جستجوگرها انجام دهید.

Yoast SEO یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس در تمام دوران ها است. از همه افزونه های وردپرس سئو ، Yoast جامع ترین راه حل را با تمام ویژگی ها و ابزارهایی که برای بهبود SEO در صفحه خود نیاز دارید ، ارائه می دهد.

به شما کمک می کند تا متا تگ ها را ایجاد کنید ، نقشه های سایت ایجاد کنید ، سایت خود را به کنسول جستجوی Google ، آن را برای رسانه های اجتماعی و موارد دیگر بهینه کنید.

Yoast دارای یک ویژگی قدرتمند تغییر مسیر است که به شما امکان می دهد به راحتی 301 تغییر مسیر را ایجاد کنید که بسیار مفید است. همچنین تغییر URL ها را شناسایی کرده و هدایت خودکار ایجاد می کند ، بنابراین در وب سایت خود پیوندهای خراب ندارید.

برای راه اندازی کامل سئو در وب سایت خود ، آموزش SEO WordPress برای مبتدیان با دستورالعمل های گام به گام.

جایگزین: بسته همه در یک سئو یک گزینه عالی برای Yoast SEO است.

4. تماس مداوم

Constant Contact

ایمیل موثرترین و مطمئن ترین ابزار بازاریابی است که به عنوان یک صاحب مشاغل در اختیار شماست. به شما امکان می دهد حتی پس از خروج کاربران از وب سایت خود با آنها در ارتباط باشید. به همین دلیل است که ما هر صاحب مشاغل را به ساخت لیست ایمیل را بلافاصله شروع کنید

.

تماس مستمر یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات بازاریابی از طریق ایمیل در جهان.

سیستم عامل آنها به شما امکان می دهد یک لیست ایمیل ایجاد کنید و برای مشترکین خود خبرنامه های الکترونیکی زیبایی ارسال کنید.

این یک تنظیم سریع و آسان برای کاربران غیر فنی ارائه می دهد. همچنین با افزونه های محبوب تولید سرب برای وردپرس مانند OptinMonster و WPForms به خوبی کار می کند.

گزینه های جایگزین: SendinBlue و ConvertKit گزینه های خوبی هستند اگر چیز پیشرفته تری می خواهید ، اما گران ترند.

5 OptinMonster

OptinMonster

OptinMonster محبوب ترین نرم افزار بهینه سازی نرخ تبدیل در بازار است. به شما امکان می دهد بازدیدکنندگان وب سایت رها شده را به مشترکان و مشتریان ایمیل تبدیل کنید.

این افزونه و برنامه وردپرس به شما کمک می کند سریعتر مشترکان ایمیل بیشتری دریافت کنید.

OptinMonster با فرم های انتخابی با قابلیت تبدیل بالا از قبل ساخته شده است که می توانید به راحتی با سازنده کشیدن و رها کردن آنها سفارشی کنید. ویژگی های قدرتمند نمایشگر هدف آنها به شما امکان می دهد کمپین ها را برای هر کاربر شخصی سازی کنید ، بنابراین می توانید پیام درست را در زمان مناسب نشان دهید.

این یک راه حل عالی برای وبلاگ نویسان ، وب سایت های تجاری و وب سایت های تجارت الکترونیکی است. اساساً ، اگر می خواهید از ترافیک وب سایت خود درآمد بیشتری بدست آورید ، به OptinMonster نیاز دارید.

این به شما کمک می کند فروش سبد خرید رها شده را بازیابی کنید ، بازدیدکنندگان وب سایت را تبدیل کرده و لیست ایمیل خود را رشد دهید. این مطالعات موردی را بخوانید تا ببینید چقدر موفقیت سایر مشاغل با استفاده از OptinMonster.

ما از OptinMonster در WPBeginner و وب سایت های دیگر خود استفاده می کنیم.

6. Sucuri

Sucuri

امنیت باید از اولویت های اصلی همه صاحبان مشاغل آنلاین باشد. Sucuri یک افزونه امنیتی وردپرس و فایروال برنامه وب / a> که احتمالاً یکی از بهترین محافظاتی است که می توانید برای سایت خود داشته باشید.

آنها سایت شما را در برابر DDoS ، تهدیدات بدافزار ، حملات XSS ، حملات بی رحمانه و اساساً از هر نوع حمله دیگر کنترل و محافظت می کنند. اگر در وب سایت خود فایروال ندارید ، باید امروز یکی اضافه کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تقویت امنیت وب سایت و محافظت از تجارت خود ، به راهنمای نهایی امنیت وردپرس با دستورالعمل های گام به گام برای مبتدیان.

Sucuri به ما کمک کنید هر ماه صدها هزار حمله به WPBeginner را مسدود کنید.

7. UpdraftPlus

UpdraftPlus

UpdraftPlus بیشترین است پلاگین پشتیبان وردپرس محبوب در بازار. به شما امکان می دهد پشتیبان گیری خودکار را انجام دهید و با خیال راحت آنها را در مکانی از راه دور مانند Google Drive ، Dropbox ، S3 ، Rackspace ، FTP ، ایمیل و موارد دیگر ذخیره کنید.

همچنین بازیابی وب سایت از نسخه پشتیبان بسیار آسان است. افزونه پایه آنها رایگان است ، اما آنها همچنین دارای یک برنامه پولی با ویژگی های اضافی و پشتیبانی از اولویت هستند.

جایگزین: BackupBuddy و VaultPress (پشتیبان های Jetpack) a > راه حل های بسیار خوبی نیز هستند ، اما فقط به آنها پرداخت می شود.

8. WP Rocket

WP Rocket

WP Rocket بهترین افزونه ذخیره وردپرس در بازار. به شما امکان می دهد فوراً سرعت وب سایت وردپرس خود را بهبود بخشید و عملکرد بدون مهارت فنی مورد نیاز است.

تنظیمات توصیه شده ذخیره وردپرس مانند فشرده سازی gzip ، حافظه پنهان صفحه و بارگیری حافظه پنهان به طور خودکار روشن می شود. همچنین می توانید برای بهبود بیشتر زمان بارگذاری صفحه ، ویژگی های اختیاری مانند بارگیری تنبل تصاویر ، پشتیبانی CDN ، پیش واکشی DNS ، کوچک سازی و موارد دیگر را فعال کنید.

از همه مهمتر ، WP Rocket منتظر نمی ماند تا کسی صفحه ای را برای ذخیره آن در حافظه پنهان درخواست کند. این به طور خودکار حافظه پنهان وب سایت شما را خزنده و ایجاد می کند که منجر به افزایش عملکرد فوری می شود.

WP Rocket همچنین Imagify را ارائه می دهد که یک سرویس بهینه سازی تصویر رایگان است و به شما کمک می کند وب سایت خود را حتی بیشتر سرعت دهید.

این ساده ترین و دوست داشتنی ترین پلاگین حافظه پنهان است. تنها نکته منفی این است که فقط پرداخت می شود.

جایگزین: WP Super Cache رایگان است ، اما به همین راحتی و قدرتمند نیست.

9. Beaver Builder

Beaver Builder

Beaver Builder بهترین سازنده صفحه کشیدن و رها کردن برای وردپرس. این امکان را برای شما فراهم می کند تا به راحتی طراحی وب سایت خود را سفارشی کرده و صفحه آرایی سفارشی را بدون نوشتن کد انجام دهید.

صاحبان مشاغل این کار را دوست دارند زیرا به آنها امکان می دهد صفحات فرود کاملاً سفارشی را بدون نیاز به استخدام توسعه دهنده در عرض چند دقیقه ایجاد کنند.

جایگزین: افزونه Divi page builder یک گزینه عالی است.

10. عضو مطبوعات

MemberPress

MemberPress امکان ساخت آنلاین را فراهم می کند انجمن ها و سایت های عضویت با استفاده از وردپرس. این بهترین وردپرس است پلاگین عضویت در بازار.

شما می توانید براساس برنامه های اشتراک خود ، اشتراکی ایجاد کنید و محتوا را به کاربران محدود کنید. با همه راه حل های محبوب پرداخت کار می کند و با فروشگاه های آنلاین با استفاده از ووکامرس به خوبی بازی می کند. برای راهنمایی های دقیق ، به راهنمای ما در نحوه ایجاد وب سایت عضویت در وردپرس .

11. رافل پرس

RafflePress a >

RafflePress بهترین افزونه ارائه دهنده وردپرس در بازار است. به شما امکان می دهد فوراً بازدید وب سایت خود را افزایش دهید ، تعداد بیشتری از دنبال کنندگان شبکه های اجتماعی را بدست آورید و مشترکین ایمیل را با هدایا و مسابقات ویروسی بدست آورید.

RafflePress با سازنده آسان کشیدن و رها کردن همراه با الگوهای اثبات شده اثبات شده ارائه می شود که می توانید برای ایجاد هدایایی که توجه بازدید کننده را به خود جلب می کند استفاده کنید.

برای ورود به سایت ، بازدید کنندگان وب سایت باید از آدرس ایمیل خود استفاده کنند. این به شما کمک می کند مشترکان بیشتری برای خبرنامه ایمیل .

رافل پرس کاربران را تشویق می کند تا پروفایل های اجتماعی شما را دنبال کنند و نتایج بدست آمده را با دوستان خود به اشتراک بگذارند تا ورودی های بیشتری در این مسابقه بدست آورند. این به شما کمک می کند تا تعامل با شبکه های اجتماعی را افزایش دهید.

بازاریابی دهان به دهان به شما کمک می کند تا سریعتر ترافیک بیشتری کسب کنید! این منجر به دنبال کنندگان بیشتر ، فروش بیشتر و درآمد بیشتر می شود!

شما می توانید پروفایل های اجتماعی خود را به راحتی وصل کنید ، افزونه های فرم وردپرس ، و همه سیستم عامل های محبوب بازاریابی و CRM.

RafflePress یک نسخه رایگان به نام RafflePress lite a دارد > که می توانید با آن شروع کنید. اگر می خواهید ویژگی های قدرتمندتری رشد چشمگیر شما را افزایش دهد ، بنابراین باید از RafflePress Pro استفاده کنید a>.

کاربران WPBeginner می توانند از کوپن RafflePress ما استفاده کنند: wpbeginner20 برای دریافت موارد اضافی 20٪ تخفیف

12. قهرمان CSS

CSS Hero

مضامین وردپرس برای ظاهر بصری وب سایت شما به CSS متکی هستند. اگر می خواهید برای موضوع خود سفارشی سازی کنید ، پس باید CSS را یاد بگیرید. این می تواند برای صاحب مشاغل وقت گیر باشد.

CSS Hero است یک افزونه وردپرس که به شما امکان می دهد بدون نوشتن یک خط کد ، هر تم وردپرس را شخصی سازی کنید. بررسی ما در مورد چگونگی CSS Hero برای اطلاعات بیشتر سفارشی سازی وردپرس را آسان می کند.

این یک سازنده صفحه کشیدن و رها کردن نیست مانند BeaverBuilder که به شما کمک می کند طرح بندی های سفارشی را ایجاد کنید. بلکه به شما کمک می کند هر قالب WordPress موجود در بازار را در عرض چند دقیقه متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید.

13. SeedProd

SeedProd

SeedProd بهترین است حالت تعمیر و نگهداری وردپرس و به زودی افزونه صفحه که به شما کمک می کند حتی در صورت عدم دسترسی به وب سایت ، سرنخ ها را جمع آوری کرده و پیروان خود را رشد دهید.

اگر سایت شما در دست ساخت است ، می توانید با استفاده از آن صفحات زیبایی را که به زودی در آن قرار دارند ایجاد کنید. این شامل ویژگی هایی مانند ادغام با خدمات بازاریابی ایمیل شما ، تایمر شمارش معکوس ، ادغام شبکه های اجتماعی و ده ها الگو برای انتخاب است.

14. LearnDash

LearnDash

LearnDash بهترین افزونه WordPress LMS برای ایجاد و فروش دوره های آنلاین از وب سایت وردپرس خود. این یک سازنده دوره کشیدن و رها کردن است که به شما امکان می دهد به سرعت دروس ، آزمونها و تکالیف را برای ساخت دوره خود اضافه کنید.

برای جزئیات دستورالعمل گام به گام ، به راهنمای ما در نحوه ایجاد دوره های آنلاین در وردپرس با استفاده از LearnDash.

15. G Suite

G Suite

G Suite مجموعه ای از برنامه های وب مانند ایمیل ، اسناد ، صفحات گسترده و غیره است که توسط Google ایجاد شده است ، این مجموعه قدرتمند برنامه های اداری ارزان تر ، نصب آسان و بدون دردسر است.

به شما امکان می دهد در هزینه های مجوزهای نرم افزار ، سخت افزار ، استخدام کارمندان فناوری اطلاعات ، مدیریت پشتیبان گیری و موارد دیگر صرفه جویی کنید. از همه مهمتر به شما اجازه می دهد از آدرس های ایمیل حرفه ای با نام دامنه مشاغل شخصی خود در داخل Gmail.

جایگزین: همچنین می توانید ایمیل تجارت آزاد از ارائه دهنده میزبانی وردپرس خود یا استفاده از آن Microsoft Office365 . p >

16. SEMRush

SEMRush

SEMRush یک مجموعه ابزار بازاریابی همه در یک حرفه ای برای متخصصان بازاریابی دیجیتال و صاحبان مشاغل است. این ابزار دارای ابزارهای قدرتمندی است که به شما در بهبود SEO ، استراتژی ترافیک پولی ، رسانه های اجتماعی و محتوای و استراتژی روابط عمومی کمک می کند

همچنین به شما کمک می کند اطلاعات رقابتی خود را جمع آوری کنید ، بنابراین می توانید نسبت به آنها پیشی بگیرید و بر صنعت خود تسلط داشته باشید.

این به شما کمک می کند انجام تحقیق درباره کلمات کلیدی ، حسابرسی بک لینک ، ردیابی نام تجاری ، جاسوسی از رقبا ، کشف پست ها و صفحات با بهترین عملکرد در شبکه های اجتماعی ، تجزیه و تحلیل استراتژی تبلیغات و موارد دیگر.

این پاراگرافهای کوتاه برای توصیف قدرت واقعی SEMRush کافی نیستند. برای صاحبان مشاغل جدی این ابزاری است که باید در لیست ما وجود داشته باشد.

17. LiveChat

LiveChat

LiveChat Inc بهترین نرم افزار پشتیبانی چت زنده برای مشاغل و وب سایت های تجارت الکترونیکی. استفاده از آن بسیار آسان است و به شما امکان می دهد به سرعت چت زنده را در وب سایت وردپرس خود اضافه کنید.

این گزینه گزینه های سفارشی سازی زیادی دارد و همراه با یک برنامه تلفن همراه است ، بنابراین می توانید پشتیبانی در زمان واقعی ارائه دهید.

با نرم افزار پشتیبانی موجود ، CRM ، بازاریابی از طریق ایمیل و سایر ابزارهای شما ادغام می شود. از همه مهمتر ، سریع بارگیری می شود و تجربه کاربری فوق العاده ای را ارائه می دهد.

جایگزین: Sendinblue Chat سرویس محبوب دیگری است که به شما امکان می دهد چت ، CRM ، پیام کوتاه ، فیس بوک و ایمیل را در یک سیستم عامل متصل کنید.

18. پیوندهای زیبا

Pretty Links Pro

Pretty Links Pro یکی از بهترین افزونه های مدیریت پیوند برای وردپرس است. به شما امکان می دهد پیوندهای وابسته را به راحتی مدیریت کنید در حالی که باعث می شود پیوندهای وابسته خود برای اشتراک گذاری کوتاه و به یادماندنی باشند.

این ابزار ایده آل برای بازاریاب های وابسته ، پادکسترها ، صاحبان مشاغل و سایر افرادی است که می خواهند به راحتی URL های کوتاه در وردپرس ایجاد کنند.

جایگزین: ThirstyAffiliates یک گزینه عالی با بسیاری از ویژگی های قدرتمند است.

19. تعداد به اشتراک گذاشته شده

Shared Counts

Shared Counts کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/showcase/24-must-have-wordpress-plugins-for-business-websites/.

دیدگاهتان را بنویسید


Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to save temporary file for atomic writing. in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:35 Stack trace: #0 /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/wekjriusd...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/wekjriusd1/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 35