داشبورد وضعیت وردپرس – رویایی تحقق می یابد

به عنوان مشاور و توسعه دهنده وردپرس ، ما در Uzzz Productions مشتریان زیادی داریم. با به روزرسانی های امنیتی افزونه های وردپرس و وردپرس ، باید مطمئن شویم که هر یک از سایتهای مشتری ما ایمن بوده و از بروزترین نسخه نرم افزار استفاده می کنند. خوب ، مدیریت فقط به روزرسانی های وردپرس آسان است زیرا هر مشتری از وردپرس استفاده می کند ، بنابراین وقتی نسخه جدیدی ارائه می شود ، می دانیم که باید همه آنها را به روز کنیم. اما هر کلاینت از افزونه های مختلفی استفاده می کند و در صورت داشتن تعداد زیادی مشتری ، امکان پیگیری کلیه به روزرسانی های پلاگین وجود ندارد. آیا داشتن داشبوردی که تمام نسخه های به روز شده مشتری شما را ردیابی کند ، خوب نخواهد بود. بنابراین به جای بررسی هر مشتری به صورت جداگانه ، می توانید این داشبورد را بارگیری کرده و ببینید چه مواردی به روز می شوند. خوب این رویایی است که به لطف Mindcork تحقق یافته است. آنها یک برنامه PHP به نام WordPress Status Dashboard ایجاد کرده اند که به شما امکان می دهد از وضعیت وب سایت ها یا وب سایت های مشتری خود به روز باشید. این آمار شامل وضعیت نمایه سازی ، نسخه WordPress و به روزرسانی افزونه فعال است.

بله هیجان انگیز است ، کار می کند و عالی است. این واقعاً یک رویا است که به حقیقت پیوسته است. مهمتر از همه با نصب های چند سایته نیز کار می کند!

توجه: این برنامه برای کاربرانی است که تا حدودی با رابط phpMyAdmin آشنا هستند. (نه برای کل مبتدیان).

داشبورد وضعیت وردپرس در CodeCanyon بیش از 20 دلار هزینه دارد ، اما ارزش هر پنی را دارد زیرا به ما صرفه جویی می کند وقت زیادی را می دهد. مانند اکثر بررسی های افزونه ، در نصب این برنامه PHP نیز شما را راهنمایی خواهیم کرد.

مشاهده پیش نمایش ویدیو h4>

p >

نصب داشبورد وضعیت وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید این است خرید نصب وردپرس وضعیت داشبورد. سپس باید یک دامنه فرعی را تنظیم کنید ، چیزی مانند ( dashboard.domain.com ).

دوم ، شما باید یک پایگاه داده ایجاد کنید که داشبورد وضعیت WP از آنجا اجرا شود. اگر از نحوه انجام این کار مطمئن نیستید ، با ارائه دهنده خدمات میزبانی خود تماس بگیرید و آنها می توانند به شما کمک کنند. سپس به پوشه MySQL خود (به طور خاص پرونده .sql موجود در آن) که بخشی از فایل zip است که بارگیری کرده اید ، مراجعه کنید. وارد phpMyAdmin خود شوید و فایل SQL را وارد کنید. با این کار ساختار جدول مناسب برای پایگاه داده ای که شما تازه ایجاد کرده اید تنظیم می شود.

سوم ، شما باید فایل config.php واقع در پوشه WPSD v1.2 را ویرایش کنید ( /includes/config.php ). شما باید اطلاعات مناسب مانند نام کاربری پایگاه داده ، کاربر و رمز عبور را ویرایش کنید. همچنین نام کاربری و گذرواژه داشبورد وضعیت وردپرس خود را در این پرونده ایجاد خواهید کرد (مدارک لازم برای دیدن داشبورد وضعیت). همچنین می خواهید مطمئن شوید که آن کلید امنیتی را به چیزی فقط برای مشتریان خود تغییر دهید. این از دسترسی دیگران به اطلاعات مشتری شما جلوگیری می کند.

چهارم ، فقط همه پرونده ها را در زیر دامنه ای که ایجاد کرده اید بارگذاری کنید. پس از انجام این کار ، هنگامی که زیر دامنه خود را بارگیری می کنید ، باید صفحه ورود به سیستم مانند این نشان داده شود:

WP Status Dashboard - Login

برای دسترسی به داشبورد وضعیت کافیست از نام کاربری و رمز عبوری که در فایل پیکربندی ایجاد کرده اید استفاده کنید.

تبریک می گویم ، شما داشبورد وضعیت را تنظیم کرده اید. اکنون باید با افزودن سایت مشتری خود در آن ، از آن استفاده کنید.

نحوه استفاده از داشبورد وضعیت وردپرس h4>

خوب ، استفاده شماره 1 از داشبورد وضعیت وردپرس این است که همه سایت وردپرس مشتری شما را در داخل این داشبورد قرار می دهد. اما برای انجام این کار ، باید به نوعی به سایت وردپرس مشتری شما متصل شود. خوب جاستین و دیو از قبل به این فکر کردند و یک پلاگین رایگان به نام WP ایجاد کردند. داشبورد وضعیت که در مخزن موجود است. شما باید این افزونه را نصب کنید و سپس کلید امنیتی را به آن اضافه کنید (این همان کلید امنیتی است که در مرحله 3 نصب بالا راه اندازی کرده اید).

WP Status Dashboard - Client Settings

پس از وارد شدن به تنظیمات ، روی ذخیره کلیک کنید و اکنون آماده اضافه کردن این سرویس گیرنده به داشبورد خود هستید. به داشبورد خود که زیر دامنه شما است برگردید و مشتری را اضافه کنید.

WP Status Dashboard - Add Client

تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که نام مشتری (این چیزی است که شما می خواهید) و سپس url سایت وردپرس وی را وارد کنید. مطمئن شوید که از http: // در url استفاده می کنید. پس از وارد کردن اطلاعات و کلیک بر روی دکمه افزودن مشتری ، اسکریپت بقیه کارها را انجام می دهد. شما شروع به دیدن اطلاعات سایت مشتری خود در داشبورد وضعیت خود می کنید.

WP Status Dashboard - Final Preview

همانطور که مشاهده می کنید ، اگر شما یک پروبلاگر هستید که وبلاگ های زیادی دارید که می خواهید با آنها به روز شوید ، یا یک مشاور که تعداد معدودی مشتری دارد یا یک شرکت توسعه دهنده با تعداد زیادی مشتری ، این یک افزونه است که شما نیاز. مهم است که شما درک کنید وردپرس وضعیت داشبورد یک برنامه PHP است که با یک افزونه وردپرس ایجاد شده توسط همان نویسنده کار می کند. هزینه آن 20 دلار است ، اما اگر سعی کنید چیزی مشابه آن ایجاد کنید ، هزاران دلار هزینه دارد.

اکنون داشبورد وضعیت وردپرس را دریافت کنید برای صرفه جویی در وقت و آرامش ذهن.

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/wordpress-status-dashboard-a-dream-come-true/.

دیدگاهتان را بنویسید