جستجوی کلمات کلیدی: راهنمای جستجوگرها و مواردی که باید در ذهن داشته باشید

امروز من از داشتن Maxi Campos در وبلاگ خود لذت می برم.

همه ما از اهمیت دوست داشتن Google توسط محتوای خود و دستیابی به آن پیچیده می دانیم.

حضور در موقعیت های بالایی برای یک کلمه کلیدی خاص با وجود ابزارهای مختلفی که انتخاب آن کلمه را تسهیل می کند بسیار دشوارتر می شود ، اما چگونه این کار را به درستی انجام دهیم؟

( این یک پست مهمان از Maxi Campos است)

buscar-palabras-clave
محتویات ستون هر وب سایت است ، بدون آنها ، هیچ اینترنت به شکلی که ما می شناسیم وجود نخواهد داشت. با استفاده از آن ، بازاریابی محتوا یکی از بهترین استراتژی ها برای جذب بازدید کننده است که می تواند با گذشت زمان به مشتری های آینده تبدیل شود.

یکی از مهمترین منابع ترافیک Google است.

شما می توانید از این موتور جستجو ترافیک زیادی کسب کنید ، اما برای ایجاد محتوایی که Google دوست دارد باید قوانین خاصی را رعایت کنید و بنابراین سایت خود را در صفحه اول برای جستجوهایی که برای کسب و کار شما جالب هستند نشان دهید .

در این مقاله سعی دارم نقشه راه یا راهنما را به شما ارائه دهم تا بتوانید محتوایی ایجاد کنید که در Google کار می کند اما برای کاربران خود نیز مفید باشد ، همان چیزی که واقعاً می خواهیم.

اساساً من سعی می کنم راه را هموار کنم تا بتوانید به تدریج مفاهیمی را درک کنید که برای بازدید بیشتر و موقعیت وبلاگ خود بسیار مفید خواهند بود. این پست پارچه زیادی برای برش دارد.

و اگر تا آخر بمانید ، چند پاداش وجود دارد که ممکن است شما را علاقه مند کند.

بازار هدف خود را تعریف کنید h2>

قبل از شروع به ایجاد محتوای مانند دیوانه ، باید خیلی خوب فکر کنید چه نوع افرادی را می خواهید به وبلاگ خود جذب کنید زیرا داشتن تعداد زیادی ترافیک که بعداً نمی توانند از آنها درآمد کسب کنید بی فایده است ، این یک اتلاف منابع است که می توانید از آن جلوگیری کنید.

وقتی این کار را شروع کردم ، مثل بقیه برای من اتفاق افتاد ، من پروژه هایی ایجاد کردم و محتوا تولید کردم بدون هیچ استراتژی پشت آن و وقتی نتیجه نگرفتم ناامید شدم

این یک اشتباه جدی است ، زیرا کلید موفقیت تمرکز ، تخصص و البته نیاز به یک استراتژی برای استفاده بهینه از زمان است.

در نوشتن متن ، که نوعی نوشتن اقناعی است که به دنبال برقراری ارتباط با خواننده برای دستیابی به هدفی است ، اگرچه می توان آن را “نوشتن برای فروش” نیز دانست ، ما در مورد تعریف مشتری ایده آل صحبت می کنیم.

در این حالت ، از آنجا که یک وبلاگ می تواند چندین گزینه کسب درآمد داشته باشد ، باید ببینید چه نوع مشتری / خواننده برای تجارت شما سودآورتر است ، زیرا همه افراد نمی توانند مشتری بالقوه باشند ، خواه چیزی را بفروشید ، یا وبلاگی برای کسب درآمد با وابستگی داشته باشید یا کالاهای شخص ثالث را در آنجا ارائه دهید.

تعریف مشتری ایده آل شما ساده است ، شما فقط باید مشخصات خریدار ایده آل خود را بنویسید ، می توانید به این فکر کنید: اینکه آنها قدرت خرید برای خدمات شما را دارند ، و آنها سبک زندگی آنها را ایجاد می کنند به این یا آن محصول علاقه مند شوید ، و غیره.

اساسی ترین چیز این است که تعریف شود: جنس ، سن ، وضعیت تأهل ، علایق ، مشاغل ، کار ، عادت ها و غیره. تمام داده هایی که به شما کمک می کند آن شخص را بفهمید و چگونه می توانید با او ارتباط برقرار کنید

هنگامی که یک نمایه مشخص دارید ، به شما کمک می کند تا فکر کنید چه نوع جستجوهایی این شخص را در Google انجام می دهد در مورد محصولات یا خدماتی که می فروشید و البته نوشتن برای ایجاد همدلی با آنها این شخص .

مورد آخر بسیار مهم است ، زیرا Google تعامل کاربر با محتوای شما را در نظر می گیرد ، همچنین پاسخ کاربر برای قرارگیری صفحات وب سایت شما نامیده می شود.

پاسخ کاربر اساساً نحوه تعامل کاربر با محتوای شما است ، مانند میزان رضایت است و با حضور در سایت شما نشان داده می شود ، اگر صفحات دیگر را مرور کند ، اگر به نتایج جستجوی Google برگردید زیرا سایت شما به خوبی به این س answerال پاسخ نمی دهد و غیره

طوفان فکری h2>

هنگامی که درمورد چه کسی آدرس می گیرید ، روشن شوید ، باید به این فکر کنید که آن شخص چگونه محصولات یا خدمات شما را در Google جستجو می کند.

این کاملاً شهودی ، عقل سلیم است و لازم نیست فنی یا مواردی از این قبیل باشد ، اجازه دهید خود را رها کنید و اصطلاحاتی را که در تجارت شما مشترک است بنویسید .

در این مرحله من یک توضیح می دهم: منظور من از تجارت است ، منظور من از وب سایت شماست ، مگر اینکه یک وب سایت به عنوان سرگرمی داشته باشید ، شما علاقه مند به کسب درآمد با آن هستید ، بنابراین این یک تجارت است و شما باید آن را اینگونه ببینید.

با این کار کلمات کلیدی راهنما یا مفاهیم دریافت خواهید کرد ، سپس می توانید از آنها در جستجوی کلمات کلیدی خاص تر استفاده کنید و با استفاده از آنها می توانید متن هایی را ایجاد کنید که علاوه بر جستجو توسط مشتریان ، در Google نیز قرار داشته باشند.

چیزی که می تواند به شما در درک بازار کمک کند این است که Google این ایده ها را ببینید و صفحات مسابقه را ببینید ، آنچه را که می فروشند ، نحوه فروش آن را تجزیه و تحلیل کنید و البته متن ها را ببینید و آنها را تحلیل کنید بدانید چه کلمات کلیدی مورد حمله قرار می گیرند.

این امر در مورد ورود به متن است ، سپس می توان بخشهایی از این بازار را انتخاب کرد که قابل دستیابی باشد ، به عبارت دیگر ، مناطقی که رقابت کمتری وجود دارد.

از ابزارهای رایگان استفاده کنید h2>

بعد از طوفان مغزی ، شما مفاهیم اساسی را برای شروع جستجو خواهید داشت.

برای این ، ابزارهای رایگانی وجود دارد که می توانید این کلمات یا مفاهیم را وارد کنید و آنها لیست با کلمات کلیدی جستجو شده توسط افراد در Google به شما می دهند.

ایده این کار این است که کمی از آنچه در بخش شما اتفاق می افتد را خیس کنید و درک کنید که مشتریان بالقوه شما در Google به دنبال چه هستند ، سپس شما می توانید هر یک از این کلمات کلیدی را انتخاب کنید و یک یا چند مقاله ایجاد کنید.

اگر از من سال کنید ، دوست ندارم وقت زیادی را تلف کنم جستجوی کلمات کلیدی قبلا ، زیرا من ترجیح می دهم روی ایجاد محتوا و اجازه دادن به Google برای پردازش آن و سپس بهینه سازی تمرکز کنم ، بعداً این مورد را خواهیم دید ، اما به یاد داشته باشید که مهمترین ایجاد محتوا است ، بنابراین با این مرحله گیر نکنید.

گزینه های مختلفی برای جستجوی کلمات کلیدی وجود دارد. واضح است که گزینه های پرداخت کامل تر هستند ، اگرچه گزینه های رایگان برای شروع خوب هستند.

برنامه ریز کلمات کلیدی Google

اگر کالایی یا خدماتی می فروشید ، Google Keyword Planner a > این می تواند به شما کمک زیادی کند ، زیرا یک پایگاه داده از کلمات کلیدی با قصد خرید است ، زیرا تبلیغ کنندگان Adwords از آن برای انتخاب کلمات کلیدی استفاده می کنند که می خواهند تبلیغات آنها در آنجا نمایش داده شود محصولات یا خدمات خود را ارائه دهند.

در آن زمان ، برنامه ریز کلمات کلیدی Google ابزاری اصلی برای جستجوی کلمات کلیدی بود و به نوعی هنوز هم وجود دارد ، زیرا منبع داده رسمی است قوی>.

امروزه ، بسیاری از ابزارها با استفاده از داده هایی که از این منبع به دست می آورند تغذیه می شوند ، اگرچه همانطور که مشاهده خواهید کرد گزینه های خوب دیگری نیز وجود دارد.

KeywordTool.io

ابزار دیگری که من واقعاً دوست دارم KeywordTool.io است ، این برنامه رایگان است و به نظرم بسیار جالب است زیرا مبتنی بر تکمیل خودکار Google و همچنین به شما امکان می دهد Youtube ، Bing ، Amazon ، eBay و App Store را جستجو کنید ، که با آنها این گزینه خوبی برای برنامه ریز است ، زیرا به شما امکان می دهد کلمات کلیدی را با قصد خرید پیدا کنید.

SemRush

نسخه رایگان SemRush برای یافتن حجم جستجوی کلمات کلیدی بسیار مناسب است. از آنجا که سایر ابزارهای موجود در نسخه های رایگان حجم را نمی دهند و در مورد برنامه ریز دامنه ای را نشان می دهد ، به عنوان مثال: 1K – 10K (بین 1000 تا 10000 جستجو) ، اگرچه به همین ترتیب می تواند به عنوان مرجع مفید باشد. P >

AnswerThePublic.com

فراموش کردن AnswerThePublic.com غیرممکن است. استفاده از آن بسیار آسان است ، شما به سادگی کلمه کلیدی مورد نظر خود را وارد کرده و ابزار نتایج فیلتر شده را برمی گرداند.

در واقع ، شما آنها را به همان روش KeywordTool.io دریافت می کنید ، تفاوت در این است که در این حالت س questionsالات ، کلمات کلیدی با حروف اضافه و مقایسه را برمی گرداند.
نتایج

AnswerThePublic.com عالی هستند ، زیرا دقیقاً آنچه افراد در Google جستجو می کنند نشان می دهد : س questionsالات. مردم از Google به عنوان نوعی خطاب استفاده می کنند ، می پرسند چه کاری انجام شود ، چگونه انجام شود ، کجا را ببیند ، و غیره.

می توانید جستجوی “پروازهای ارزان” را امتحان کنید ، خواهید دید که نتایج مطلوبی را برای عناوین مقاله به دست می آورد: “چگونه پروازهای ارزان به اروپا انجام دهیم” ، “از کجا پروازهای ارزان به ایالات متحده بخریم”.

گزینه حرف اضافه یا مقایسه همچنین به شما ایده هایی برای زیرنویس یا حتی عناوین می دهد: «پروازهای ارزان با چمدان» ، «پروازهای ارزان به کوبا» ، «پروازهای ارزان و ارزان» «پروازهای ارزان قیمت هرجایی که می خواهید بروید».

با استفاده از این ابزارها بیش از اندازه کافی خواهید داشت تا ایده کاملاً واضحی درباره آنچه افراد درباره Google درباره کسب و کار شما در Google جستجو می کنند

بهتر است یک صفحه گسترده تهیه کنید و همه این کلمات کلیدی را متراکم کنید ، سپس زمان فیلتر فرا می رسد.

می توانید صفحه گسترده را به هر شکلی که می خواهید بسازید ، حتی می توانید از یک فایل متنی استفاده کنید.

هزاران روش برای انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی وجود دارد و این به طور خاص به هر پروژه بستگی دارد ، شما باید ببینید که چه چیزی برای شما راحت تر است. از این نظر ، زیاد خود را حلقه نکنید ، کاری را که برای شما عملی ترین است انجام دهید .

قبل از نوشتن ، در مورد هدف پست خود صریح بگویید h2>

بدیهی است که ما می خواهیم ترافیکی کسب کنیم ، س isال این است چرا این ترافیک را می خواهیم .

یک پست می تواند ساعتها یا حتی روزها طول بکشد ، بنابراین باید با دقت نحوه سرمایه گذاری زمان خود را انتخاب کنید. یک تجارت مراحل مختلفی را طی می کند و بسته به مرحله ای که در آن قرار دارد ، ممکن است نیاز به حمله به اهداف مختلف باشد.

سوال اصلی در این مورد این خواهد بود: می خواهید به چه چیزی برسید؟ تبدیل می شود؟ حراجی؟ مارک؟

از جواب شما می توانید انواع مختلفی از کلمات کلیدی را انتخاب کنید ، من چند مثال برای شما می آورم تا بهتر متوجه شوید که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

فروش h3>

اگر هدف شما فروش است ، پس شما علاقه مند هستید کلمات کلیدی را با هدف خرید یا معامله انتخاب کنید.

اگر می خواهید پروازها را بفروشید ، “پروازهای ارزان و ارزان به کوبا” یک گزینه عالی است ، در حالی که “آنچه در کوبا باید دید” اصطلاح جستجوی مبهم است و شخصی که به دنبال آن است اطلاعات می خواهد در مورد کوبا ، اما شما ممکن است قصد خرید داشته باشید یا نداشته باشید.

تبدیل یا مارک تجاری h3>

از طرف دیگر ، برای شناخته شدن به عنوان مارک تجاری یا به دست آوردن تبدیل از جمله اشتراک خبرنامه ، بارگیری کتاب الکترونیکی یا موارد دیگر ، ممکن است علاقه مند به ایجاد محتوای آموزنده باشید ، با این کار افراد علاقه مند به آنچه را می فروشید جذب می کنید ، برای این ، کلمات کلیدی مانند “چگونه چمدان را برای سفر هواپیما بسته بندی کنیم” می تواند جالب باشد.

به طور خلاصه ، آنچه می خواهم به شما انتقال دهم این است که برای نوشتن ننویسید بلکه از زمان خود برای ایجاد محتوایی که واقعاً به کاربران شما ارزش افزوده می دهد و دارای هدف مشخص .

در جستجوی کمال نیز قرار نگیرید ، به قول معروف: “با انجام کار یاد می گیرید” ، اما برای شما مفید است که از وقت خود به بهترین شکل استفاده کنید.

ایده این مرحله ، یعنی: “خوب ، من می خواهم بفروشم ، از میان کلمات کلیدی که پیدا کردم کلماتی را انتخاب می کنم که این هدف جستجو را داشته باشند”.

زمان نوشتن h2> است

در این مرحله شما از ایده رقابت خود می دانید ، می دانید که افراد مرتبط با کسب و کار شما در Google جستجو می کنند و شما یک لیست کاملاً جالب از کلمات کلیدی دارید که می تواند به شما در ایجاد مقالات وبلاگ کمک کند.

همچنین ، شما قبلاً می دانید که می خواهید با این محتوا چه چیزی را بدست آورید.

اکنون پیچیده ترین قسمت وجود دارد و آن جایی است که معیارهای هر یک برای انتخاب هر یک از این کلمات کلیدی وارد می شود زیرا همانطور که در ابتدا گفتم ، بسیاری از این کلمات ممکن است جالب باشند ، اما شاید برای سایت شما قابل دستیابی نیست ، چه به دلیل جدید بودن سایت و چه به دلیل وجود رقابت زیاد در این بخش.

تمرکزتان را روی دم طولانی کنید h3>

در SEO ما درمورد کلمات کلیدی longtail صحبت می کنیم تا به کلمات کلیدی اصلی دیگر اشاره کنیم.

ما می توانیم آن را به عنوان بخشهای کوچک در یک بازار بزرگ درک کنیم ، بازار با تعداد جستجو نشان داده می شود.

یک مثال می تواند: «پروازهای ارزان» (673000 جستجو) و مشتقات آن مانند «پروازهای ارزان به لندن» (27100 جستجو) یا «پروازهای ارزان» باشد از مالاگا به لندن بروید » (880 جستجو).

واضح است که هرچه بازار تخصصی تر باشد ، رقابت کمتری نیز وجود خواهد داشت ، اگرچه موارد استثنایی نیز وجود دارد ، اما از آنجا که بخشهای زیادی از این بازارها وجود دارد ، شما می توانید با تسلط بر مقدار زیادی از مبلغ به چندین حمله کنید تفاوت .

اگر با یک وبلاگ از ابتدا شروع می کنید ، علاقه مند به دستیابی به دیداری هستید بنابراین با انتخاب کلمات کلیدی longtail می توانید به تدریج ترافیک را جذب کرده و به Google اجازه دهید باز شود شیر آب.

به طور کلی ، در یک سایت جدید به سختی می توان بازدید کرد ، زیرا Google دارای یک سری فیلتر است که باعث می شود وبلاگ جدید پس از 3 ماه و در بعضی موارد حتی 6 ماه “حالت عادی” داشته باشد.

وقتی می گویم «موقعیت» منظور من این است که Google شروع به نشان دادن آن برای برخی از جستجوهای کاربر می کند ، در ابتدا خواهید دید که موقعیت سایت شما توسط کلمات کلیدی با کمی جستجو و کم کم به نظر می رسد توسط کلمات کلیدی با بیشترین جستجو.

مورد دوم مهم است ، شما باید بسیار صبور باشید زیرا اگر وب سایت شما از اقتدار کافی برخوردار نباشد یا مستقیماً جدید باشد ، برای قرار دادن کلمات کلیدی که بیشتر به شما علاقه دارند زمان لازم است.

بنابراین در این دوره ، بهتر است سعی کنید موقعیت کلمات کلیدی longtail را تعیین کنید.

وقتی از اقتدار صحبت می کنم چندین عامل در این زمینه نقش می بندند ، از جمله مهمترین آنها می توان به سن وب سایت ، کیفیت و کمیت پیوندهای دریافتی و البته پاسخ کاربر آن اشاره کرد.

کلمات کلیدی قابل دستیابی را انتخاب کنید h3>

برای این منظور ، می توانید مقاله ای در مورد چگونگی انتخاب کلمات کلیدی در وبلاگ من مشاهده کنید ، جایی که من یک راهنمای کوچک به شما می دهم تا بتوانید آگاهانه کلمات کلیدی را برای حمله به مقالات خود انتخاب کنید.

مهمترین چیز آنالیز رقابت است. سطح رقابت به هر بخش بستگی دارد ، به طور کلی ، اگر فکر می کنید می توانید محتوای بهتری نسبت به محتوای موجود ایجاد کنید ، در حال حاضر برنده زیادی دارید ، حتی عوامل دیگری نیز باید در نظر گرفته شوند.

از طرف دیگر ، شما باید حجم جستجو را به عنوان یک عامل مربوطه در نظر بگیرید ، اما بدانید که این نشانگر دشواری نیست.

اینکه کلمه کلیدی رقابت کمی دارد نسبت به حجم جستجو بی تفاوت است. کلمات کلیدی وجود دارد که زیاد دنبال نمی شوند اما بسیار رقابتی هستند. به همین دلیل است که شما همیشه باید رقابت را آنالیز کنید.

حجم جستجو گمراه کننده است ، به همین دلیل است که من دوست ندارم زیاد روی جلدها تمرکز کنم ، در عوض ترجیح می دهم بیشتر روی ایجاد محتوایی تمرکز کنم که برای مخاطبان مفید باشد و برای سایتی که می خواهم با آن کار کنم قابل دستیابی باشد.

وقتی می گویم قابل دستیابی ، زمانی است که رقابت را مرور می کنم و می بینم که می توانم محتوای بهتری ایجاد کنم

برای اینکه این را درک کنید ، قصد دارم چند مثال برای شما بزنم:

اگر وبلاگ سفر داشته باشید ، ممکن است وسوسه شوید که به کلمه “پروازهای ارزان” حمله کنید ، که صدها هزار جستجو دارد اما مطمئناً ، رقابت برای شما بسیار دشوار خواهد بود با سایت هایی مانند Skyscanner یا Jetcost.com ، زیرا دارای صفحه قدرت زیادی هستند ، سرمایه زیادی برای سئو ، محتوا ، تبلیغات ، بهینه سازی و غیره سرمایه گذاری می شود.

بهترین چیز در این مورد این است که کلمات کلیدی را انتخاب کنید که به یک بازار بسیار خاص حمله می کنند مانند “پروازهای ارزان میامی – والنسیا اسپانیا” ، که بازار کوچکتری است و بنابراین باید قابل دستیابی باشد .

مشکل این است که قرار دادن چیزی در بخش پرواز بسیار دشوار است ، زیرا رقابت بسیار زیاد است ، حتی کلمات کلیدی مانند اینها که جستجوی کمی دارند.

به طور خلاصه ، شما باید تعادل پیدا کنید .

مهمترین چیز این است که قبل از ایجاد پست ، هدف واضح داشته باشید ، یک کلمه کلیدی قابل دستیابی برای وبلاگ ما انتخاب کنید و محتوای کامل تری نسبت به رقابت ، اما مراقب باشید که به دلیل نوشتن ، باید ارزش اضافه کنید

ساختار مناسبی را بالا می برد h3>

هنگامی که کلمه کلیدی مورد علاقه خود را برای حمله دارید ، وقت آن است که بنویسید ، بهترین کار این است که ایده ای را از مواردی که در فیلتر قبلی بدست آورده اید و از آنجا ایجاد کنید مقاله ای که به طور طبیعی نوشته می شود ، بدون اینکه به کلمات کلیدی خاصی فکر کنید ، اما هنگام نوشتن آنها را در ذهن داشته باشید.

این با تمرین حاصل می شود ، اما به همین ترتیب برخی از دستورالعمل ها وجود دارد که می تواند به شما کمک کند تا مقاله به خوبی بهینه شود ، در این مقاله می توانید روش صحیح استفاده از SEO OnPage را مشاهده کنید ، جایی که اصول توضیح داده شده است برای ایجاد یک ساختار مطلوب برای موقعیت .

علاوه بر این ، در وبلاگ من دو مقاله دارم که می تواند به شما در سرعت نوشتن کمک کند ، جایی که من همچنین به شما ابزار و نکاتی می دهم تا بتوانید وبلاگ خود را بدون استرس اداره کنید ، زیرا همانطور که متوجه خواهید شد ، نوشتن یک فرایند کامل است.

نکات موثر برای نوشتن متون وبلاگ .

نحوه نوشتن پست وبلاگ خود 10 برابر سریعتر .

بنویسید و سپس بهینه کنید h2>

این آبدارترین قسمت این پست است ، زیرا همچنین برای مقالاتی که قبلاً نوشته اید نیز به شما کمک خواهد کرد

ایده زیر است: نه شما و نه من نمی توانیم بدانیم Google چگونه با محتوای ما عکس العمل نشان می دهد ، شاید ما کلمات کلیدی خاصی را انتخاب کنیم ، اما پست ما موقعیت خاصی ندارد یا در نهایت برای کلمات کلیدی ظاهر نمی شود ما در ذهن داشتیم.

ایده آل این است که مقالاتی را مطابق با دستورالعمل های قبلی ایجاد کنید ، آنها را در Google فهرست کنید (در انتهای پست نحوه انجام این کار را به شما نشان می دهم) و منتظر بمانید تا Google چگونه پست ما را درک کند.

Google برای پردازش آن کمی وقت می برد و می بیند که چگونه در فهرست خود رتبه بندی می کند ، یعنی ببینید سایت ما در کدام جستجوها کاربران خود را نشان می دهد.

این را می توان به وضوح در Search Console ، یک ابزار رایگان Google مشاهده کرد که به شما امکان می دهد وضعیت سایت خود را بررسی کنید ، پیوندهای ورودی ، اطلاعیه های مجازات را ببینید و البته ، ببینید برای کدام کلمات کلیدی رتبه بندی می کنید ، برای هر وب سایتی ضروری است ، زیرا تنها منبع رسمی داده است که داده های ابزارهایی مانند SemRush ، Ahrefs و غیره را پشت سر می گذارد.

ممکن است از خود بپرسید که با داده هایی که Search Console به شما می دهد چه کاری باید انجام دهید ، زیرا آبدارترین کار در بخش «Search Analytics» است ، در آنجا بخشی با نمودار و گزینه های مختلف خواهید دید آنها نحوه رتبه بندی سایت شما در Google را نشان می دهند.

با یک نگاه خواهید دید برای چه کلمات کلیدی ظاهر می شوید و در چه موقعیتی به شما نشان می دهد .

این به شما ایده می دهد که چه محتوایی بهتر کار کرده است ، کدام یک را برای بهبود و غیره نیاز دارید. در مورد ما ، ما علاقه مندیم که ببینیم پستی که با این همه تلاش نوشتیم چگونه کار کرد ، زیرا برای این کار باید از فیلترها استفاده کنیم.

در نوار بالا ، باید انتخاب کنید که داده های URL مقاله را به شما نشان دهد ، برای این کار شما بر روی «صفحات» و سپس بر روی «کلیک کنید صفحات را فیلتر کنید “ و فیلتر ” URL دقیقاً “است را انتخاب کرده و URL موردنظر را وارد کنید. این داده های آن صفحه را به شما نشان می دهد.

هنگامی که فیلتر را فعال کردید ، به برگه «نمایش داده شد» بروید و در آنجا کلمات کلیدی را مشاهده می کنید که مقاله شما در آن موقعیت دارد. این بسیار قدرتمند است ، زیرا با یک نگاه می توانید متوجه شوید که چه نکاتی را باید تقویت کنید و کدام یک خوب است.

در سطح محتوا ، خواهید دید که شما بر اساس کلمات کلیدی که در مقاله نیستند یا ممکن است وجود داشته باشند ، اما مترادف هستند و سایر مواردی هستند که به طور مستقیم برای آنها ظاهر نمی شوید.

این یک ممیزی واقعیت است و بهترین راه برای آگاهی از ظرفیت سایت ما در موقعیت یابی و دانستن این است که کدام مضامین بهتر کار کرده اند.

با این داده ها چه کاری می توانید انجام دهید؟ خوب ، ساده است ، بیایید به نکاتی نگاه کنیم تا روشن شود.

  • موقعیت یابی یک کلمه کلیدی را تقویت کنید: اگر کلمه کلیدی را می بینید که در مقاله شما نیست ، می توانید آن را اضافه کنید و سایت شما چندین موقعیت برای آن کلمه کلیدی افزایش می دهد ، به شرط آنکه در داخل باشد متن را مجبور نکنید ، زیرا غیر طبیعی است و ما نمی خواهیم روی کیفیت محتوا تأثیر بگذاریم.
  • کلمه کلیدی را در صفحه اول در Google بارگذاری کنید: اگر کلمه کلیدی در صفحه دوم است ، می توانید با گسترش مقاله خود آن مفهوم را تقویت کنید . حتی با ایجاد زیرنویس H2 جدید یا افزودن محتوای بیشتر در جایی که کلمه کلیدی را نام می برید ، می توانید این کار را انجام دهید. بسته به نحوه انجام این کار و اقتدار سایت خود ، به احتمال زیاد می توانید آن را به صفحه اول برسانید.
  • شناسایی کلمات کلیدی برای ایجاد پیوند: همانند نکته قبلی است ، اگر می بینید کلمه ای در صفحه دوم است یا در صفحه اول است ، اما می خواهید آن را در 5-3 صفحه بالا بارگذاری کنید ، می توانید برخی را بارگذاری کنید با قرار دادن یک پیوند داخلی یا خارجی با آن متن لنگرگاه ، موقعیت می یابد. این یک تکنیک کوچک است که امروزه بسیار خوب عمل می کند.
  • محتوای مقاله خود را از نو تغییر جهت دهید: اگر می بینید که سایت شما برای کلمات کلیدی که برای شما جالب نیستند موقعیت یابی می کند ، می توانید مقاله را مجدداً بنویسید تا کلمات کلیدی دیگری را در آن بگنجانید یا مفاهیم خاصی را دوباره فرموله کنید.

بهترین چیز در مورد این روش کار این است که شما می توانید آن را در همه مقالات خود تکرار کنید حتی آنهایی که قبلاً منتشر کرده اید و من به شما اطمینان می دهم ، اگر این کار را درست انجام دهید ، از موقعیت ها بالا خواهید رفت و حتی بدون ایجاد محتوا ترافیک خود را افزایش می دهید.

به طور خلاصه ، این روشی است که می داند کدام محتوا بهترین نتیجه را دارد و آن را به عنوان یک نقشه راه برای ایجاد محتوای مشابه در نظر می گیرد ، زیرا خود Google راه را به ما نشان می دهد.

پاداش 1: کلیدواژه ها را بدون تایپ کردن آنها قرار دهید h2>

بعضی اوقات می بینید که وبلاگهایی وجود دارند که توسط کلمات کلیدی “رتبه بندی” می شوند یا موقعیت آنها را تعیین می کنند. آنها حتی یک بار هم نام نمی برند.

وقتی این اتفاق می افتد ، معمولاً در مورد مقالاتی است که ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و به گونه ای به درخواست کاربر پاسخ می دهند بدون اینکه دقیقاً نام آن کلمه کلیدی را ذکر کنند.

این جادو نیست ، بلکه نتیجه نوشتن متون طبیعی و عدم تمرکز بر تکرار یک کلمه کلیدی مانند دیوانه است.

با نوشتن طبیعی ، از مترادف و اصطلاحات مرتبط استفاده خواهید کرد و به این ترتیب Google درک می کند که مقاله فوق برای اصطلاحات دیگر نیز مرتبط است.

برای تسهیل این کار می توانید از ابزار SemRush استفاده کنید ، که می توانید لیستی از کلمات کلیدی مرتبط را بدست آورید و بدین ترتیب دامنه کلمات کلیدی را که با پست خود پوشش می دهید گسترش دهید.

جایزه 2: مقالات خود را در چند ثانیه فهرست کنید h2>

گوگل معمولاً چند روز طول می کشد تا محتوا را فهرست بندی کند ، مخصوصاً وقتی صحبت از سایت های جدید باشد.

موقعیت های مختلفی وجود دارد ، برخی فکر می کنند شما باید اجازه دهید روند طبیعی باشد و Google مقالات شما را به خودی خود پیدا کند ، موضع من این است که هرچه زودتر این کار را انجام دهد ، زمان بیشتری برای پردازش محتوای شما و موقعیت بندی آن بیشتر خواهد بود بنابراین بهتر سرعت کار را افزایش دهید.

ابزاری وجود دارد که مدت زمان طولانی است وجود دارد و “پیگیری URL” نامیده می شود ، در واقع این یک فرم است که می توانید URL مقاله ای را که می خواهید Google پردازش کند و voila را وارد کنید ، پس از چند دقیقه ، آن را نمایه می کنید .

برای اطلاع از ایندکس بودن URL ، فقط URL را کپی کرده و در Google جایگذاری کنید ، هنگامی که به نظر می رسد ایندکس شده است ، اما مراقب باشید که ایندکس شده است ، به این معنی نیست که Google آن را پردازش کرده و از قبل آن را قرار داده است این URL ، اما وجود آن را می داند ، آن را در فهرست خود دارد و طی روزها آن را پردازش می کند ، بنابراین صبور باشید.

جایزه 3: نحوه استفاده از پیوندهای داخلی برای افزایش بازدید وبلاگ خود h2>

من یک کتاب الکترونیکی کوچک ایجاد کرده ام که در آن به شما می گویم چگونه می توانید از لینک های داخلی برای توزیع قدرت سایت خود و بهبود رتبه استفاده کنید. با عضویت در خبرنامه وبلاگ من می توانید آن را پیدا کنید یا می توانید از من س askال کنید و من با کمال میل آن را به ایمیل شما ارسال می کنم.

C’est fini

خوب ، من تا اینجا آمده ام. با تشکر از عمر به من فرصتی برای انتشار در سایت دادم و امیدوارم که اطلاعات برای شما بسیار مفید واقع شده باشد. فقط برای شما باقی مانده است که هنگام ایجاد محتوا این نکات را عملی کنید و اگر سوالی دارید خوشحال می شوم به شما کمک کنم.
sombra

Maxi Campos
Maxi Campos .
من به آزادکاران و کارآفرینان کوچک کمک می کنم تا از طریق ایجاد محتوا و بهینه سازی SEO. اطلاعات بیشتر در مورد من را می توانید در وبلاگ من مشاهده کنید: maxicampos.com در فیس بوک و توییتر !

منبع:
https://www.haciaelautoempleo.com/buscar-palabras-clave-seo/.

دیدگاهتان را بنویسید