تغییر مضامین تنظیمات SEO را با SEO Data Transporter منتقل کنید

هنگام تعویض مضامین یا تغییر پلاگین های SEO ، بزرگترین خطر از دست دادن داده های جستجوگرها مانند عنوان متا ، توضیحات ، کلمات کلیدی و غیره است. در این مقاله ، ما به شما نشان خواهیم داد نحوه انتقال صحیح تنظیمات SEO با SEO data transporter.

Transferring SEO settings in WordPress

سئو داده چیست و چرا باید آن را جابجا کنید؟ h4>

برخی از وردپرس چارچوب های تم ، و تقریباً همه افزونه های SEO WordPress به شما امکان می دهند داده های SEO را اضافه کنید. می توانید عنوان سایت ، توضیحات ، متا تگ ها ، کلمات کلیدی و غیره را تنظیم کنید

افزونه های جستجوگرها مانند Yoast SEO و همه در یک سئو به شما امکان می دهد داده های جستجوگرها را به تمام پست ها ، صفحات و حتی انواع پست های سفارشی خود اضافه کنید.

اگر مدتی است که از یکی از این افزونه ها یا مضامین استفاده می کنید ، ممکن است داده های SEO زیادی برای پست های خود اضافه کرده باشید. اکنون اگر طرح زمینه خود را تغییر دهید یا افزونه های SEO را تغییر دهید ، آن اطلاعات را از دست خواهید داد. این ممکن است بر رتبه بندی SEO سایت شما تأثیر بگذارد.

به همین دلیل انتقال داده های SEO بسیار مهم است.

بیایید نگاهی به نحوه انتقال تنظیمات SEO در وردپرس با SEO Data Transporter بیندازیم.

آموزش فیلم h4>

مشترک شدن در WPBeginner

اگر فیلم را دوست ندارید یا به دستورالعمل های بیشتری احتیاج دارید ، به خواندن ادامه دهید.

انتقال تنظیمات SEO در وردپرس h4>

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی SEO Data Transporter. نگاهی به راهنمای ما در عنوان نحوه نصب افزونه وردپرس .

پس از فعال سازی ، برای انتقال تنظیمات SEO باید از Tools »SEO Data Transport بازدید کنید.

Transferring SEO settings

در صفحه حمل و نقل داده SEO دو منوی کشویی وجود دارد. ابتدا باید سکویی را که از آن انتقال می دهید انتخاب کنید. دوم ، شما باید بستری را انتخاب کنید که به آن منتقل می شوید.

بیایید فرض کنیم که شما در حال انتقال از به بسته All In One SEO. ابتدا SEO وردپرس را در قسمت from انتخاب می کنید و All in One SEO Pack را برای انتقال به فیلد انتخاب می کنید.

بعد از آن بر روی دکمه آنالیز کلیک کنید تا ببینید چه سوابق و عناصری بین این دو سیستم عامل سازگار است.

Analyzing compatible elements for SEO data transfer

افزونه SEO Data Transporter داده های SEO شما را تجزیه و تحلیل می کند و نتایج را به شما نشان می دهد. تعداد سوابق و عناصر سازگار مانند عنوان سفارشی ، توضیحات متا و کلمات کلیدی متا را مشاهده خواهید کرد.

اکنون می توانید بر روی دکمه “تبدیل” کلیک کنید تا انتقال آغاز شود. SEO Data Transporter تنظیمات SEO شما را به سیستم عامل منتخب شما منتقل می کند.

پس از انتقال موفقیت آمیز تنظیمات SEO خود ، می توانید پلاگین یا طرح زمینه قدیمی SEO خود را با خیال راحت حذف نصب کنید. همچنین می توانید افزونه SEO transporter را نیز حذف کنید.

پلاگین ها و سیستم عامل های پشتیبانی شده توسط SEO Data Transporter

افزونه SEO Data Transporter از بسیاری از افزونه های محبوب WordPress SEO ، چارچوب های زمینه و سیستم عامل ها پشتیبانی می کند. در اینجا لیستی از سیستم عامل های پشتیبانی شده وجود دارد:

موضوعات پشتیبانی شده

پلاگین های پشتیبانی شده سئو

  • بسته همه موارد در یک سئو
  • Yoast SEO
  • Headspace2
  • افزودن برچسب های متا
  • بسته Meta SEO
  • سئو پلاتین
  • SEO Ultimate
  • Greg’s High Performance SEO

اساساً اگر می خواهید از بسته Yoast SEO به بسته All in One SEO تغییر وضعیت دهید یا اگر می خواهید از بسته All in One SEO به Yoast SEO تغییر وضعیت دهید ، SEO data transporter ابزار اصلی شماست. / p>

تیم در StudioPress جامع ترین راه حل را در نوع خود ساخت.

راههای دیگر برای انتقال تنظیمات جستجوگرها h4>

برخی از افزونه های جستجوگرها با ابزار داخلی برای وارد کردن و صادرات تنظیمات SEO ارائه می شوند. اگر در حال انتقال به یک افزونه جدید SEO هستید ، باید همیشه بررسی کنید که آیا می تواند تنظیمات را از پلاگین یا موضوع قدیمی شما وارد کند.

به عنوان مثال ، پلاگین Yoast SEO دارای ویژگی واردات داخلی است. بعد از نصب پلاگین Yoast SEO ، می توانید به صفحه SEO »ابزارها رفته و روی پیوند واردات و صادرات کلیک کنید.

Import and export link on the tools page in Yoast SEO

با Yoast SEO ، می توانید تنظیمات SEO خود را با استفاده از پلاگین Yoast SEO بین دو سایت جابجا کنید. همچنین می توانید داده های SEO را از پلاگین های مختلف SEO به Yoast SEO وارد کنید.

Import export tools in Yoast SEO

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا نحوه انتقال تنظیمات SEO وردپرس را با SEO Data Transporter بیاموزید. همچنین ممکن است بخواهید لیست ما را با عنوان بهترین ابزارها و افزونه های SEO WordPress که باید استفاده کنید .

اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً در کانال YouTube برای آموزش های ویدئویی وردپرس. همچنین می توانید ما را در Twitter و فیس بوک .

منبع:
https://www.wpbeginner.com/plugins/changing-themes-transfer-seo-settings-with-seo-data-transporter/.

دیدگاهتان را بنویسید