به SeedProd به خانواده محصولات WPBeginner خوش آمدید

امروز ، من بسیار هیجان زده هستم که اعلام کنم SeedProd به انگیزه عالی ، و اکنون بخشی از WPBeginner خانواده محصولات .

SeedProd محبوب ترین پلاگین به زودی و حالت تعمیر و نگهداری است برای وردپرس در حال حاضر توسط بیش از 800000 سایت وردپرسی از آن استفاده می شود.

SeedProd Joins WPBeginner Family

افزونه رایگان SeedProd اجازه می دهد شما می توانید به سرعت یک صفحه اولیه یا صفحه حالت تعمیر و نگهداری اساسی برای وب سایت خود ایجاد کنید.

نسخه حرفه ای SeedProd به شما امکان می دهد وب سایت خود را با یک صفحه ویروسی که به زودی شروع می شود شروع کنید ، بنابراین می توانید قبل از راه اندازی سایت خود ، ایجاد ترافیک ، مشترکان و مشتریان را شروع کنید.

برای ایجاد سریع صفحه یا صفحه نگهداری زیبا برای وب سایت خود می توانید از سازنده صفحه SeedProd در ترکیب با 50+ الگوی از پیش ساخته شده و 500000+ عکس سهام رایگان استفاده کنید.

SeedProd - Select theme for your coming soon page

این برنامه با تمام سیستم عامل های محبوب رسانه های اجتماعی ادغام شده است ، بنابراین شما می توانید به راحتی دکمه های اشتراک گذاری را برای رشد دنبال کنندگان خود اضافه کنید.

SeedProd pro همچنین با مدیریت مشترکین و ادغام های بازاریابی ایمیل ارائه می شود ، بنابراین می توانید لیست ایمیل خود را با اتصال آن به مورد علاقه خود خدمات بازاریابی از طریق ایمیل مانند تماس ثابت ، MailChimp ، AWeber ، و بیش از 1000+ برنامه از طریق Zapier.

علاوه بر این ، می توانید از افزودنی های SeedProd pro برای ایجاد یک نوار اعلان ، تایمر شمارش معکوس ، صفحه ورود سفارشی ، صفحه 404 سفارشی و صفحات فرود سفارشی استفاده کنید.

حتی اگر این یک محصول کاملاً جدید نیست ، ما باید طبق این سنت پیروی کنیم و به خوانندگان وفادار WPBeginner خود اجازه دهیم که یک مجوز Ultimate Lifetime را برای SeedProd دریافت کنند ، بنابراین شما می توانید به روزرسانی های مادام العمر و دسترسی به تمام ویژگی های جدیدی که ما داریم را دریافت کنید. اضافه خواهم کرد.

اکنون مجوز مادام العمر SeedProd را دریافت کنید a >

داستان پیشینه h4>

اگر مدتی است که WPBeginner را می خوانید ، پس می دانید که ما سالهاست SeedProd را در وب سایت خود توصیه می کنیم زیرا می خواهیم کار ساخت وب سایت یا راه اندازی یک وبلاگ وردپرس .

من در رویدادهای متعددی با جان ترنر ، بنیانگذار SeedProd ملاقات کرده ام و احترام زیادی برای آنچه که ساخته است احترام می گذارم.

هنگامی که ما شتاب دهنده WPBeginner صندوق ، جان یکی از افرادی بود که درخواست کرد.

پس از چندین مکالمه ، تصمیم گرفتیم که با توجه به هم افزایی بین مارک های ما و محصولات موجود ، خرید کامل برای SeedProd منطقی تر باشد.

ما به سرعت جزئیات را نهایی کردیم و در اینجا :)

SeedProd به طور رسمی یک محصول با انگیزه عالی است ، اما همچنین بخشی از اولین کلاس شتاب دهنده WPBeginner نیز خواهد بود.

من از این خرید بسیار هیجان زده هستم زیرا جان در حال پیوستن به تیم Awesome Motive است و رهبری محصول SeedProd را بر عهده خواهد داشت.

بعدی چه می آید؟ h4>

ما در حال حاضر کار بر روی برنامه های خود را برای تغییر ساختار سازنده SeedProd و اضافه کردن ویژگی های قدرتمندتر شروع کرده ایم که می دانم با کمک به آنها برای ایجاد مخاطبان قبل از راه اندازی سایت خود ، می توانند ایجاد Big Head Start را شروع کنند. !

شما می توانید انتظار داشته باشید که SeedProd ادغام عمیق تری با افزونه های موجود ما داشته باشد از جمله WPForms ، MonsterInsights و OptinMonster .

ما همچنین ویژگی های مارک سفارشی را برای فریلنسرها و آژانس ها بهبود خواهیم بخشید ، بنابراین آنها می توانند از آن در سایت های مشتری خود برای کمک به ساخت مارک خود استفاده کنند.

هر زمان که محصول جدیدی را به بازار عرضه می کنیم ، به خوانندگان وفادار WPBeginner اجازه می دهیم تا در طول زندگی دسترسی داشته باشند. حتی اگر SeedProd محصول جدیدی نیست ، من همچنان جلوتر رفتم و برنامه محدودی از عمر را برای شما اضافه کردم.

این کار شما را بزرگ می کند و به شما امکان می دهد تمام ویژگی ها و به روزرسانی های آینده را دریافت کنید.

اکنون مجوز مادام العمر SeedProd را دریافت کنید a >

به یاد داشته باشید ، این یک پیشنهاد محدود است و برای همیشه دوام نخواهد داشت.

اگر در مورد ویژگی هایی که می خواهید در افزونه SeedProd مشاهده کنید پیشنهادی دارید ، لطفاً با ارسال پیام از طریق عنوان فرم تماس با WPBeginner .

مثل همیشه ، می خواهم از شما بخاطر حمایت مداوم از WPBeginner تشکر کنم. ما مشتاقانه منتظر ارائه راه حل های شگفت انگیز بیشتری برای کمک به پیشرفت کار شما هستیم.

به راستی ،

سید بلخی
بنیانگذار WPBeginner

منبع:
https://www.wpbeginner.com/news/welcome-seedprod-to-the-wpbeginner-family-of-products/.

دیدگاهتان را بنویسید